38. forduló, 40. forduló, Chi Chia Bhab Aya összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 30. 9h:09'
EZ A 47. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD
48. játékheted kezdete: dec. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5816
SZÁMLA : XXXX

CHI CHIA BHAB AYA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,107] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 10. pontnál.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+68 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

v 7 126 4 elmormolod a 7. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 48 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 177.]

v 7 51 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 174.]

d 9 1 eldobod a 9. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

lm 15 1 mozogsz 15 1
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Mindenre elszántan mész tovább. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Megtorpansz egy tekintélyt parancsoló méretű ajtó előtt! [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Ah, a központi terem! Valahol itt lehet elrejtve a rend szent jogara. [15. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy palotaőr van előtted! Fegyvere egy bronzpenge. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a palotaőr testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a palotaőr bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a palotaőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a palotaőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a palotaőr bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a palotaőr jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a palotaőr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 rézpáncélt (ld. enc.). Az egyik sarokban találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 helytartói jogar (ld. enc.), 32 arany és 1 ezüst gyűrű (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Ráébredsz, hogy a tű mérgezett volt (-13 életpont). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Megtorpansz egy tekintélyt parancsoló méretű ajtó előtt! [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Mindenre elszántan mész tovább. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy nagyobb terembe érkezel. A falakon csatajeleneteket ábrázoló képek függnek. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. A folyosó kanyarodik. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Miközben mész előre, fejedet csóválva szemléled a drága berendezést. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tovább lopódzol, kezedben a fáklyával. A következő poszthoz érkezel! [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elérkeztél az egyes őrposzthoz! [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Osonsz tovább. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Lopakodsz előre a vastag, puha szőnyeggel borított padlójú folyosón. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ép (?) bőrrel elhagyod a palotaszárnyat! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [65 pontot használtál fel, van még 109.]

kf 71 kézbeveszed/felveszed a 71. tárgyat
Lecsatolod a bőrpáncélt, majd magadra öltöd a rézpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[95,106] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sötét kastplom (571. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 97.]

be 571 bemész az 571. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Kitűnő! - mondja. - Tehát sikerrel jártál. Jutalmad nem marad el! [180 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 30 arany.] Nehéz a mi életünk! A város elöljárói mély, vízzel teli árkot ástak a város körül. Nem titkolt szándékuk a város vízzel történő elárasztása! Ezt megakadályozandó, ki kell szabadítanod a városon kívül található börtönből munkatársunkat, aki szakértője az árkok leeresztésének és betemetésének. Rajtad múlik a város sorsa! Itt a börtön térképe.

1 2 3 4 5
20 17 15 12 10 8
19 14 7 6
21 18 16 13 11 9
22 24 25 26 28 29
23 27 30
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 51. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 6 mérföldre található.

Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 92.]

m 1 mozogsz északkeletre
[96,105] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Találkozol egy kopasz, égszínkék szemű árnymanó férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre mélykék színű. Egy cetbőr válltömést, egy ezüst végzetmedált, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. tűzopálját, egy natharion gömböt, egy nozar-thin medált, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy saválló fülbevalót, egy törpe bakancsot, egy trix amulettet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar fétist és egy zafír védőgyűrűt visel. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Chan. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
[12 pontot használtál fel, van még 80.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Minden tudás ott a fejedben a manakút feltalálásához! Nem értem, miért nem cselekszel!" Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [3 pontot használtál fel, van még 77.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Kalapácskezű Turgfil által üzemeltetett boltban még 12 gyémánt fétisrúd kapható!" Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 74.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "A következő varázslat, amit megtanulsz a nekromanta ölelés legyen! Ez a papi varázslatok egyike." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [3 pontot használtál fel, van még 71.]

m 8 mozogsz északra
[96,104] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos sallank közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos sallank testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt sullár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 59.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+19 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 29.]

m 8 mozogsz északra
[96,103] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Délre fekszik egy helytartói város. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 17.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézkulcsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 3.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 179 pontot. A következő körben tehát 179 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSLÓMESTER IV. (550. TUDATI KÉPESSÉG)
Bizony, ha hiszed, ha nem, létezik a tudásnak az a szintje, amit a beavatottak egyszerűen csak megvilágosodásnak neveznek. Tudom, nehéz elhinni, de a mágia nem csak arra jó, hogy egy-egy adott formula hatását kiváltsa vele a varázsló. A mana tetszőlegesen formálható, és segítségével egy valódi mestermágus gyakorlatilag bármit elérhet, amit csak akar! Mikor egy mágus eléri a megvilágosodás szintjét, a varázshasználat mikéntje megváltozik. Már nem az ismert, megtanult, és jól begyakorolt formula határozza meg a hatást, amit kiváltani képes, hanem az elérni kívánt hatás fogja meghatározni, hogy milyen formulát használjon a mágus! Elegendő elképzelnie azt a szörnyű pusztítást, amit el szeretne érni, és a mágiaforma igéi önkéntelenül tolulnak majd az ajkára! Egy mestermágusnak nincs már szüksége új rúnákra, az addig megismertek is őrületes pusztítás véghezvitelére válnak alkalmassá a hatalma által. Ha a Tudat megnyitja előtted a Varázslómester elődök emlékeit, te is képes leszel maximálisan uralni a pusztító elemeket! [Mostantól a sebzést okozó támadó taumaturgia varázslatod hatásfoka megnő 40. szintig a szinted/4%-kal, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség a fix sebzésű varázslatokat is erősíti, de a %-os sebzést okozókra, nagyobb pajzszúzásra, a holtak szavára, banshee-sikolyra és az őstaumaturgia varázslatokra nincs hatással. A képesség automatikus és permanens.]

RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY)
A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért.

HELYTARTÓI JOGAR (228. TÁRGY)
Ennek a gyönyörű ékszernek a nyele csillogóan fehér csontból van, feje egy sötétzöld féldrágakő, arany rúnákkal telerajzolva. Sokak szerint nemcsak szép, hanem varázserejű is: megnő a helytartó hatalma, amíg a jogart a kezében tartja.

EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY)
Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz.

CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.

KARAKTERLAP

Chi Chia Bhab Aya, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Fairlight követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 39. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 12 Merészség: 4/4 Magasság: 142 cm
IQ: 17 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 17 Életpont: 176/119 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 56/3 Pénz: 174 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 12/1
Eddig összesen 217 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 736 TP-t kaptál. Jelenleg 28 072 TP-d van. A következő szinthez még 4 928 TP szükséges. Trófeáid: khór darázs, lajhárlord, trikornis.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/98 (+18%) szúrófegyverek: 7/16 (+6%) lőfegyverek: 11/55 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); tüske (#22) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
96,103 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/87 (+15%) 2. nyomkövetés: 2/49 3. mászás: 3/76 (+9%)
4. csapdakészítés: 1/50 (+25%) 5. csapdaészlelés: 1/10 (+6%) 6. gyógyítás: 16/78 (+33%)
7. titkosírás: 1/20 8. felderítés: 1/57 9. teológia: 2/88 (+14%)
10. taumaturgia: 1/46 11. harcművészetek: 10/0 12. szörnyismeret: 1/33
13. vadászat: 1/69 14. bányászat: 2/94

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
technokolin (#50), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Építs számomra újabb oltárt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
fekete gránittorony (530): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
32, 50, 51.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 45.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 20 (limit: 1590), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2000.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1473 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57) 2 kis bőrpajzs (#45)
1 * mászókarom (#78) 1 rézpajzs (#73) 1 * rézpáncél (#71)
1 * rézsisak (#72) 1 * sárga erőöv (#276)
Fegyverek és lövedékek
2 bronzpenge (#126) 2 bumeráng (#249) 1 csontszablya (#64)
1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
4 * orgyilkos tőr (#225) 1 parittya (#18) 6 szögletes kő (#17)
7 tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191) 1 ezüst gyűrű (#180)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya gyűrű (#1733) 4 obszidián függő (#195)
1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 + hebrencs csapda (#147) 7 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 3 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 10]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 11]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 12 csepp spiritusz (#170), fér még: 28]
4 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 48]
1 vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 4 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
1 darázsszárny (#652) 4 dözmöng szív (#122) 20 drótszőr (#37)
3 fabontó (#106) 1 fémrúd (#104) 4 főnixtoll (#563)
1 grákóbőr (#41) 4 gyöngymangó (#135) 3 halcsont (#390)
6 kaktusztüske (#114) 1 kék orchidea (#68) 1 királygyík bőr (#44)
2 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33) 20 madártoll (#112)
1 mocsári penke (#148) 2 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331)
3 óndarab (#85) 7 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269)
4 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124) 10 sallank karom (#128)
5 smirglilevél (#29) 5 sünmedve tüske (#14) 2 tükör (#43)
1 varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 52.21 kg Megterheltség: 113%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 3 bronzpenge (#126) 1 bunkósbot (#9)
11 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
112 arany (#50) 1 ezüst gyűrű (#180) 2 főnixtoll (#563)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 rézkulcs (#75) 1 rézpáncél (#71)
5 sallank karom (#128) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97
102
103
104
105
106
107
108
(95,106) sötét kastplom (#571), útonálló (#130), orgyilkos (#131)
(96,103) uzbány (#102), mély kút (#93), tavacska, Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár
(96,104) gyilkos sallank (#85), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), oltár, 33. jellempróba
(96,105) orgyilkos (#131), csodák kútja (#1096), Chan (1615. kalandozó)
(96,107) az 50. labirintus bejárata, Fősátor (#770), palotaőr (#134)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A létsíkokon jelentősen csökkent az E paranccsal és mozgással szerezhető kaja mennyisége.
* - Bekerült a játékba a Tűz létsíkja.
* - A csapdakészítés fejlődésében volt egy hiba, ami a síkokon jött elő néha, amikor egy karakter elfogott egy szörnyet. A hibát javítottuk. Ha valaki még rendellenes csapdakészítés fejlődést tapasztal, kérjük, jelezze!
* - Azon karatereknél, akiknek a neve kevesebb mint 3 betű, vagy a név első három karakterében ékezetes betű van, volt egy hiba. Az olyan épületes küldetésekben, ahol random kérnek tárgyakat, az ilyen karaktereknél hibás értékek szerepeltek. A hibát javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek