271. forduló, 273. forduló, Halatir Maurloth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 20. 9h:09'
EZ A 297. JÁTÉKHETED, 272. FORDULÓD
298. játékheted kezdete: okt. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX

HALATIR MAURLOTH KALANDJAI


73 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,46] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, tüsi hajú, kék szemű troll férfival. A bőre kreolszínű. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy bávatag golombár trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ayrin Wargas. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Authoricus küldte a következőt: 1 din formázó mintát.
A 3. napon összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, piros szemű, rövid bajszú troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy csontváz lord trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Deirra the Dark. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 3. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, hosszú szakállas törpe férfival. Bőre bronzként csillog. Leah felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vérpettyes gyűrűt visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy Rodrig trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Nem látszik valami barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Authoricus adta fel, és a következőt tartalmazza: 1 pásztorbotot. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 díszes nyerget, 1 varkaudar látógömböt, 1 párducbőr pénztárcát. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 varázskorsót, 1 hattyútollat, 1 térhajlító kavicsot. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 vérpettyes gyűrűt, 1 zárnyitó készletet.
Az 5. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, hosszú szakállas törpe férfival. Bőre bronzként csillog. Leah felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy Rodrig trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
A 7. napon összefutsz Nox Del Torryllel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 7. napon összeakadsz Bunkó's Tro(ll)gerrel. Leah főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy ezüst gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy Ayagira Tanaka trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 10. napon megintcsak összefutsz Bunkó's Tro(ll)gerrel. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 11. napon megintcsak találkozol Ayrin Wargasszal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 11. napon találkozol Nox Del Torryllel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 11. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, félszemű troll férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre színe zöld. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Ruházatát egy gh'raiton ölész trófea, egy Folrang trófea és egy vg'axtol torzító trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Koppány Aga. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Táborhelyed hirtelen mozogni kezd, sőt minden körülötted. Mi lehet ez? Földrengés! Menekülnél, de nem tudod hova, és mire összeszeded magad, már el is csitul a talaj háborgása. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+14 tvp ). A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A 1. napon találkozol VELE. Udvariasan köszöntitek egymást, de hosszú ideig csak néztek egymás szemébe, s nem szólal meg egyikőtök sem. Végül Ő mosolyodik el először, megfogja a kezed, és szelíden húz maga után. Te szó nélkül követed, hagyod, had vezessen. Egy kis ligeten szaladtok keresztül - még soha nem érezted magad ilyen boldognak. Az egyik ágon hangosat füttyent egy rigó, mire felébredsz a kellemes álomból.
A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+64 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+104 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 520.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 520.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 520.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 518.]
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy tárgyvédelem varázslat. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 517.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 512.]

ek 500 3 t. energia kisütése: 500 3
A tudati entitás manifesztálására költesz 3 TU-t A tudati térben már 29053 tudatpontot raktároztatok el. Érzed a tudati tér remegését. A manifesztálásra költött hatalmas mennyiségű TU majd szétrepeszti körülötted. Most már közel a cél. [5 pontot használtál fel, van még 507.]

vtn 161 varázslat tanulás: a 161. varázslatot
A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsenergia. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 472.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

1 2 3 4 5
6
10 9 8 7
11
12 13 14 15
16
20 19 18 17
21
22 23 24 25
26
33 32 31 30 29 28 27
34 35 36 37 38 39
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 130. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 456, északra 72 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 462.]

t 776 támadod a 776. szörnyet
FT 776 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

v 84 776 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy hattyúkirályt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy hattyúkirály! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a hattyúkirály testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) A hattyúkirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 452.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+72 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy rőtmanó berzerker.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker jobb vállát. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 422.]

v 159 elmormolod a 159. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a familiáris idézése varázslatot! Sajnos semmilyen új familiárisról nem tudtál információt szerezni. [-40 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 402.]

v 159 elmormolod a 159. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a familiáris idézése varázslatot! Sajnos semmilyen új familiárisról nem tudtál információt szerezni. [-40 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 382.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 379.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[131,46] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Találsz egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 177 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal megcsapod a kék rothasztó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel épp hogy eltalálod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 2743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

Az óriás a sátor előtt fogad.
- Nagyon ügyes voltál - közli veled, és elveszi az öt különböző itt nyert talizmánt. Cserébe a halálhozó karkötőjét adja neked.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... Egy gnóm állja utad, mielőtt bármit is tehetnél. Valami fogadóról hablatyol, három vándorról, meg 12 elköltött aranyról, aztán azt mondja mégsem annyi, hanem 5-tel kevesebb. Nem egészen érted, mit is akart ezzel mondani, így elbuksz az intelligenciád tesztelő akadályon. 655 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
A boszorka sátrához sétálsz. A bibircsókos öregasszony örömmel fogad, hisz olyan küldetése van számodra, melynek megoldásával mindketten jól jártok. A jutalmadért cserébe a legközelebbi alkalommal a következő tárgyak legyenek nálad: 3 mákrózsa virág, 1 ezüst nyaklánc, 4 vas dobónyíl, 8 ovimon-bogyó, 4 acélpengőke. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Aranyeső, 2 Temető, 1 Piromenyét. Ez két pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 655 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 41 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 655 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Gyors léptekkel a kísérteties ködbe burkolózó szellemkastély felé tartasz. A bejáratnál egy áttetsző alak fogad, barátságosan rád mosolyog, majd int, hogy bemehetsz. Engedelmeskedve a rémségek sátrába lépsz. Egy furcsa, kísértetiesen sötét folyosón találod magad. Lassú léptekkel haladsz előre. Talpad alól fényes szemű kis állatok neszét hallod.
- Jaj - kiáltasz fel, amikor az első belemar a bokádba. - Mindenáron át kell jutnom - mondogatod magadban. Akrobatikus mozdulatokkal próbálsz egyszerre előrehaladni és minél több átok szörnyeteget eltaposni. Egy idő után arra eszmélsz, hogy újra egyedül vagy a folyosón, az undormány lények eltűntek. Már elkezded unni a kietlen folyosón való barangolást, amikor a távolból egy iszonyatos sikoltás hangzik fel, majd mintha közelítene forrása, egyre hangosodik és hangosodik. Leroskadsz a földre, és kezeid a füledre tapasztva várod, hogy vége legyen. Pár percig eltart, míg ezt a kellemetlen érzést újra a folyosó csendjének üressége váltja fel. Rémülten próbálsz úrrá lenni félelmeden, és kivárni, míg a hallásod visszatér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (176 életpontot vesztettél.) Kis idő múlva a folyosó egy terembe torkollik, csak hogy utána a helyiség túlsó oldalán folytatódhasson. Középütt egy őrködő alak, a csontváz hadúr áll. Amint megpillant, feléd indul. A szörny már kis híján rád ugrik, hogy miszlikbe aprítson, de jelen esetben ügyesebbnek bizonyulsz. Kitérsz támadása elől, és futásnak eredsz az úton visszafelé, amerről érkeztél. Mérgesen hagyod ott a kastélyt.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő megsebzett epokitféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg bal oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy tüskés harci gromak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak nyakát. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 13 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [130,45] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaffogó hebrencs került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs nyakát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyilkos csapást mérve bezúzod a kaffogó hebrencs bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [129,45] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 32 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal lábát. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog jobb oldalát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ravasack előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [118 pontot használtál fel, van még 261.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[128,45] Dombos terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,45] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 36 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű csupasz nyakát. (5 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel csak érinted a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 864 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Hohó, valamit találtál! A következő kincseket találtad: egy bumeráng. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc testét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal oldalát. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd az élőholt mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1051 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 24, gyógyulás: 3, összesen: -21 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüsthegyű nyíl. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,46] Továbbra is síkságon vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő bibircsók-óriás nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás bal karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás fejét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 211.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[125,47] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Felfedeztél egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, M.C. Silverhand lábát masszírozza. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (19 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor súrolod az ongóliant testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod az ongóliant bal lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor súrolva eltalálod az ongóliant testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 143, gyógyulás: 25, összesen: -118 ÉP}

Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,48] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.


(Továbbmész...) [123,49] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran ezen temploma ma sem állna, ha nincsenek az Igaz Barátok és a Fekete Druidák. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Sheran hívői építették. Találsz egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ezüsthajú Bali, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy álomvirágot. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis került az utadba. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 171.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[122,50] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szőrlajhár. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyilkos csapást mérve bezúzod a szőrlajhár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Észreveszel egy totemoszlopot. Utad során felfedezel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kopasz Erős.
[10 pontot használtál fel, van még 161.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 131.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 101.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 71.]

a 1659 4848 1 átadod az 1659. tárgyat a 4848. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 vérpettyes gyűrűt Sendiel, a dalnok részére. [5 pontot használtál fel, van még 66.]

a 1546 4848 1 átadod az 1546. tárgyat a 4848. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 varázskorsót Sendiel, a dalnok részére. [5 pontot használtál fel, van még 61.]

szk 189 keresed a 189. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy varkaudar behemótot. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 58.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+72 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy lajhárlord.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a lajhárlord bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) A lajhárlord meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 28.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 28.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 30, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be az érző szívű dromedár. Egy kaját bezabál a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 413 pontot. A következő körben tehát 441 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSENERGIA (161. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Minden varázsló előbb-utóbb szembesül azzal a problémával, melyet a varázslásra fordítható energiáinak véges volta okoz. Nagyon sokan kísérleteztek már különböző varázslatokkal és egyéb módszerekkel, melyekkel ha nem is tudták megszüntetni e korlátot, határait sikerült kitolni. Ezek közül a módszerek közül az egyik legkönnyebben alkalmazható a varázsenergia, melyet 35 VP, 5 TVP és egy csepp sáfránypor felhasználásával most már te is kipróbálhatsz. Ha táborozás előtt elmondod fekhelyed köré, a következő körben úgy fogsz regenerálni, mintha nekrofunon aludtál volna. Sajnos a nekrofunnal e hatása nem adódik össze, és elmondása a taumaturgia szakértelmedet nem fejleszti.

KARAKTERLAP

Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 272. fordulód.

Erő: 30 (32) Szint: 23 Merészség: 10/3 Magasság: 175 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 33 (35) Életpont: 353/304 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 1
Szerencse: 37 Varázspont: 574/122 Pénz: 8866 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 23/0 Pszi pont: 134/255
Eddig összesen 1690 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12511 TP-t kaptál. Jelenleg 1124094 TP-d van. A következő szinthez még 75906 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, acélkolosszus, ongóliant. A 224. fordulódban 7132 arany került a bankszámládra. 8843 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/52 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 1/26
vágófegyverek: 20/6 ütőfegyverek: 26/60 (+9%) lőfegyverek: 26/15 (+5%)
dobófegyverek: 3/23

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << varkaudar szablya (#516) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) (7 -15.); tünde nyíl (#554) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/83 2. nyomkövetés: 73/75 (+12%) 3. lopás: 1/15
4. mászás: 11/73 5. csapdakészítés: 27/92 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/11
7. gyógyítás: 20/8 8. titkosírás: 4/69 9. felderítés: 18/67 (+11%)
10. szörnyidomítás: 12/30 11. teológia: 34/17 (+29%) 12. taumaturgia: 43/4 (+24%)
13. szerencsejáték: 1/83 (+11%) 14. versengés: 16/28 (+48%) 15. zene: 134/37 (+68%)
16. szörnyismeret: 41/27 17. pszi: 22/13 (+1%) 18. zárnyitás: 9/15
19. vadászat: 9/9 20. bányászat: 21/91 (+11%) 21. úszás: 11/34
22. főzés: 4/66 (+20%) 23. csapatmunka: 5/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3454. karakternek
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218), degradátor (#210) (csak egyszer), tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) tárgyvédelem (#178)
tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> 20. szintű lényekre
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177) banshee-sikoly (#373) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 15
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 29053. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 989.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
55 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 gólem talizmán (#811)
5 gyöngymangó (#135) 1 halálhozó talizmán (#813) 21 kaja (#2)
1 korinthai talizmán (#814) 18 tüske (#22) 1 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 1 vérpettyes gyűrű (#1659) 1 vortex talizmán (#812)
1 varkaudar látógömb (#1107)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bumeráng (#249) 1 elkarog szőr (#665) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 gromak bőr (#268) 1 halálhozó karkötője (#816) 4 hattyútoll (#1222)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 isteni könnycsepp (#260) 3 lajhár csont (#236)
8 madártoll (#112) 4 ragasztó (#83) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,50) szőrlajhárok (#141), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), totemoszlop (#505), szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), Raia rúnaköve, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), lajhárlord (#757)
(123,49) Sheran oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), trikornis (#104)
(125,47) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, ongóliant (#159)
(126,46) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), bávatag golombár (#165), bibircsók-óriás (#120)
(127,45) dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(128,45) vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(129,45) erszényes elkarog (#354), a 81. labirintus bejárata, gumifa (#38), művészi porolit (#720), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484)
(130,45) 34. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), kaffogó hebrencsek (#88)
(131,46) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), 36. jellempróba, kék rothasztó (#421), epokitféreg (#147), tüskés harci gromak (#156)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A templomszenteléshez mostantól már nyugaton is elegendő a korábbi öt helyett csupán három hívő jelenléte.

Üzenet küldése a karakternek