560. forduló, 562. forduló, Bartyos összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 1. 18h:38'
EZ A 691. JÁTÉKHETED, 561. FORDULÓD
692. játékheted kezdete: szept. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5330
SZÁMLA : XXXX

BARTYOS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,36] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+27 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+1558 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+239 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 138 12 71 elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 926. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 924. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 922. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 920. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 918. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 916. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 1 40 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 911. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: hh 2306 1100 0 használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 910. Kapsz 1 VP-t.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 909. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: vv 188 178 14 elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 907. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 905. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 903. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: hh 841 1133 0 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 902. Kapsz 1 VP-t.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 881. Kapsz 21 VP-t.]

* 7. KP: vv 443 220 53 elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+18 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 879. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 877. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+15 sebzés támadásonként.) [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 875. Kapsz 2 VP-t.]

* 8. KP: vv 28 98 72 elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+18 erő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 873. Kapsz 2 VP-t.]
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 873.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 871. Kapsz 2 VP-t.]

* 9. KP: v 6 80 0 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 866. Kapsz 5 VP-t.]

* 10. KP: h 697 1500 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+750 varázspont, -1500 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 866.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

185 186 187
35
36
37

[186,106] Épületek tűnnek fel.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 856. Kapsz 10 VP-t.]

ve 938 20 megveszed a 938. tárgyat 20
Vásároltál 20 bahrot bőrt. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 856.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[185,107] Folytatod sétádat a házak közt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Elenios hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 515 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (7 támadással 352 életpontot sebezve.) Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a smaragdgólem testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. 17 034 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1481, sebződés: 222, gyógyulás: 181, összesen: -41 ÉP}


Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a szent jogar a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 1 szent jogar, 5 elkarog szőr, 3 mákrózsa virág, 2 vas dobónyíl, 6 szvó-ektoplazma.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1 Tisztítótűz, 1 Temető, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Influenza, 1 Orbitális mackósajt. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 2 909 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 45 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy részeg kalandozó. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. 2 218 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 13, gyógyulás: 8, összesen: -5 ÉP}

Van itt egy piroslámpás ház (637. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[186,36] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat q. rohamosztagos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 198 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (7 támadással 296 életpontot sebezve.) Az 1 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 243 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt.
[44 pontot használtál fel, van még 812. Kapsz 44 VP-t.]

v 198 281 17 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

185 186 187
35
36
37
(186,36) q. rohamosztagosok (#242)

[281,17] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gerdraban fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész ladikot. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Selinevel. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp pár sáfránykövet tesz az övén fityegő kis zsákba. Vajon hogyan kerülhettek a kezébe ilyen hirtelen a sáfránykövek, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Egy arany morfmedált, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy Blounther gyűrűjét, egy Dendeitren gyűrűjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst végzetéremt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mind. tűzopálját, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy purifikátor övet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tőrvető vállszíjt, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy ködsárkány trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy eszement trappoló.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Baloarg. Tharr eljövendő papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémántsisakot, egy játékmesteri palástot, egy gránit szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mind. tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy Thargodan karkötőt, egy törpe bakancsot, egy tűztagadót és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy mennydörgő titán trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Zinthurg pallost, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 802. Kapsz 10 VP-t.]

a 938 1427 20 átadod a 938. tárgyat az 1427. kalandozónak (20 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 20 bahrot bőrt Seline részére. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

m 1 8 3 mozogsz északkeletre, északra, délkeletre
[282,16] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy groxmati átokmanó közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 977 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Semmi eredménye! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a groxmati átokmanó bal oldalát. (10 támadással 1652 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+331 életerő). Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a groxmati átokmanó áttetsző bőrét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A groxmati átokmanó nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A groxmati átokmanó nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. 27 240 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2725, sebződés: 363, gyógyulás: 429, összesen: +66 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gerdraban fát. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [282,15] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy elfajzott enkala nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 994 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az elfajzott enkala testét. (7 támadással 346 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elfajzott enkala vastag alkarját. (8 támadással 1259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+252 életerő). Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod az elfajzott enkala jobb lábát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az elfajzott enkala megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Az elfajzott enkala szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 012 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2694, sebződés: 349, gyógyulás: 355, összesen: +6 ÉP}

Utad során felfedezel egy tükörtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Astrid, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Félúton jársz, amikor az egyik lábad megcsúszik, majd közvetlen utána a másik is. Kis híján elrepülsz a centrifugális erők miatt, csupán tökéletes technikádnak köszönhetően tudod mégis elérni a fenti bejáratot. A lentről sötét foltnak tűnő jelenés tényleg egy bejárat, mely mögött egy fényesen kivilágított, tágas terem húzódik. Valami aggaszt a hellyel kapcsolatban, de eltelik pár perc míg rájössz: nem egyedüli látogatója vagy a tükörtoronynak! Ez egy algaleioda!

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 680 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (59 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az algaleioda bal oldalát. (4 támadással 635 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Mágikus hentesbárddal csak érinted az algaleioda jobb vállát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az algaleioda csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az algaleioda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 3 madártollat. 16 544 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1749, sebződés: 59, gyógyulás: 158, összesen: +99 ÉP}

Hjaj, pihenni sincs időd. Egy újabb szörny jelenik meg előtted. Ez egy tleikan ölőművész!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 884 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan ölőművész bal lábát. (7 támadással 368 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (77 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan ölőművész egyik csápját. (6 támadással 962 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a tleikan ölőművész bal lábát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A tleikan ölőművész szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 bev tekercs. 19 955 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2308, sebződés: 329, gyógyulás: 59, összesen: -270 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Ez egy kreiton lich!

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 925 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton lich bal lábát. (7 támadással 352 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton lich jobb karját. (8 támadással 1355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+272 életerő). Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a kreiton lich fejét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Csápjával megérint a kreiton lich. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A kreiton lich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 bronz nyakörv. 24 109 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2376, sebződés: 56, gyógyulás: 316, összesen: +260 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Ez egy kreiton lich!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 911 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton lich bal oldalát. (7 támadással 352 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a kreiton lich jobb lábát. (8 támadással 1338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+268 életerő). Mágikus hentesbárddal megpöccinted a kreiton lich foszladozó testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A kreiton lich meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 453 életpontot vesztettél. A kreiton lich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lad tekercs. 24 109 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2345, sebződés: 574, gyógyulás: 314, összesen: -260 ÉP}

Folytatod a helyiség átvizsgálását. Nem hiába! Az egyik sarokban kincsre bukkansz, találsz 1 gyakorlónadrágot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [283,16] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy troglodita harcos. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1093 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltrafált a lövedék. (87 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troglodita harcos sárgás bőrét. (10 támadással 1694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+339 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod a troglodita harcos jobb lábát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sajnos nem sikerült a troglodita harcos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Több csapást kapsz a troglodita harcos farkától. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
26 607 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2874, sebződés: 431, gyógyulás: 439, összesen: +8 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gerdraban fát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy troglodita idéző. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 979 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troglodita idéző farkát. (9 támadással 1477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+296 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod a troglodita idéző sárgás bőrét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A troglodita idéző fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A troglodita idéző farkával megérint. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
30 128 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2548, sebződés: 293, gyógyulás: 371, összesen: +78 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [76 pontot használtál fel, van még 726. Kapsz 76 VP-t.]

m 4 5 7 mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra
[283,17] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérszomjas karvaly. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1091 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 352 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (186 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 5 isteni könnycsepp, 6 fekete gyöngy, csuklyavirág, dorony tüdő. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas karvaly fejét. (8 támadással 1346 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 71 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Shengoroth karmát, szereztél 3 madártollat. 25 358 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2880, sebződés: 641, gyógyulás: 85, összesen: -556 ÉP}


(Továbbmész...) [282,18] A sík vidéket bozótos váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt.


(Továbbmész...) [281,17] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gerdraban fát. Találsz egy félig kész ladikot. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +96 életerőt. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[21 pontot használtál fel, van még 705. Kapsz 21 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 700. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 4 364 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 699. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 679. Kapsz 20 VP-t.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 669. Kapsz 10 VP-t.]

* 5. BP: h 234 40 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+42 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 629. Kapsz 40 VP-t.]

* 6. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 624. Kapsz 5 VP-t.]

* 7. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 624.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 584. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 410 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 544. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 313 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 504. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 216 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 464. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 119 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 424. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 384. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 344. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 304. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 264. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 224. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 24 fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[24 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 24 VP-t.]
Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 16, 8.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 702 pontot. A következő körben tehát 902 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bartyos, egy fekete hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr áldozópapja vagy. Papi hited: 336. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 561. fordulód.

Erő: 93 (137) Szint: 55 Merészség: 5/5 Magasság: 251 cm
IQ: 78 (118) Támadás: 113 (124) Agresszió: 3 Testsúly: 490 kg
Ügyesség: 77 (100) Védekezés: 143 (154) Menekülés: 30 % Életkor: 32/42 év
Egészség: 78 (105) Életpont: 1944/1766 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 76 (103) Varázspont: 3498/1108 Pénz: 1763 arany Kép. pont: 31
Tudatpont: 90/26 Pszi pont: 829/2352 Halhatatlanság: 18 % EFejl: 4
Eddig összesen 8748 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 250 831 TP-t kaptál. Jelenleg 77 866 766 TP-d van. A következő szinthez még 2 133 234 TP szükséges. Trófeáid: óriásmassza, quwarg ölész, triklem drakolder. A 344. fordulódban 1560 arany került a bankszámládra. 2532 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 19/56 ökölvívás: 7/67 szúrófegyverek: 16/24
vágófegyverek: 21/76 ütőfegyverek: 62/11 (+5%) lőfegyverek: 21/50
dobófegyverek: 38/90 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
281,17 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.
JLKzott minoszkúpok: 63, 57

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/10 Pszi katalizátor 50/20 Max életkor 101 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 397 647 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/36 2. nyomkövetés: 72/11 (+25%) 3. mászás: 37/50 (+6%)
4. csapdakészítés: 58/36 (+10%) 5. csapdaészlelés: 33/52 6. gyógyítás: 82/91
7. titkosírás: 3/73 8. felderítés: 38/19 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 225/16 (+62%) 11. taumaturgia: 235/32 (+30%) 12. szerencsejáték: 7/60 (+12%)
13. versengés: 31/82 (+15%) 14. harcművészetek: 4/1 15. zene: 182/94 (+50%)
16. szörnyismeret: 29/13 17. pszi: 70/15 (+2%) 18. zárnyitás: 37/88
19. vadászat: 4/65 20. vitalitás: 8/61 (+8%) 21. bányászat: 55/45
22. testépítés: 114/53 (+170%) 23. úszás: 22/66 24. főzés: 35/38 (+11%)
25. csapatmunka: 1/32

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 604
2. támadás bónusz: 3 3. védekezés: 2 4. max. életpont: 1 5. varázslat sebzés: 1
6. regeneráció: 1(2) 10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5 12. halhatatlanság: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot )
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 200 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 32, max: 50)
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565), trakuun lidérc (#576), Bropxat (#583), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), csattogó kígyó (#697), Rüeumöeu szelleme (#712), fokozott burjánzás (#715)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP)
árnyak segítsége (#270, 24 VP) fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (133,4,1) vámpirizáció (#1) (32,0) méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (68,0)
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) Techiulan aurája (#261)
erőpajzs III (#127) esszenciavédelem 2 (#188) tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59)
harci induló (#443) hatalomvarázs (#220) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
mentális pajzs (#72) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
elektromos pajzs (#51), fájdalomtükör (#379)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> mérges pók (#20) ryuku átokvarázs (#280) >> szutykos remák (#191)
puha ütés (#60) >> kobudera (#8)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
elektromos pajzs (#51) >> Ekhnagorhu (#291) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): 133. labirintus (291,121). tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 180, 193, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 6, 7, 10, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 34, 35, 41, 42, 43, 44, 49, 50.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 10, az összesen kapott pontszám: 500. (összesen ölhető: 1068 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 49 TU. szükséges még: 41 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) OK
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
pajzshasználat IV (556) OK
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) OK
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8295 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1660 anguaxin váladék (#1382) 1170 árvalányhaj (#1909) 545 azúrharmat (#1161)
3 Blounther gyűrűje (#1548) 3519 borkonyó bibe (#312) 3 csatabárd (#555)
2700 csontkulcs (#74) 124 dinó szaru (#1385) 423 éjkristály (#958)
2023 ezüstdarab (#326) 22 feneketlen bugyor (#570) 1365 fokhagyma (#403)
2800 fülemüle agyar (#267) 300 halcsont (#390) 6 hoarián ujjkarika (#1347)
760 jégkristály (#593) 1435 jégszilánk (#1128) 5940 kaktuszbogyó (#429)
1 kentaurusz kürt (#1643) 6690 kerek kő (#19) 2460 kővirág gyümölcs (#1956)
192 kreommat szirom (#925) 7 kristály kulcs (#1818) 1300 lidércesszencia (#1074)
$2 lidérckorona ($531) 10263 madártoll (#112) 2 mentát korona (#1559)
23 moa kártya (#1349) 1050 nerub szemfog (#1871) 2098 nothar bogyó (#923)
38 ogwawa kulcs (#1376) 1 olló (#335) 1868 őskristály-szilánk (#1525)
1406 pirkit (#153) 7800 quwarg tojás (#360) 7 raaba-gumó (#936)
4400 remák szív (#264) 680 rum (#1419) 40 ryuku pecsétgyűrű (#1580)
418 ryuku védőkenőcs (#1154) 3400 sallank karom (#128) 50 szaké (#1295)
3700 szögletes kő (#17) 12 szuperkötél (#209) 2706 teriád féreg (#1276)
1974 teriád kobak (#1461) 290 Thargodan csont (#1181) 10 titanit kulcs (#1811)
5420 tükör (#43) 4 tükörpáncél (#519) 130 tulipán gumó (#1903)
2150 tűzbimbó (#623) 10 tűzsárkány ital (#1400) 1 tűzúr csizmája (#533)
6022 vámpírfog (#1221) 7254 varányszem (#30) 1700 vízionár szem (#102)
6 Zarknod szeme (#740) 4 Zu'lit fülkarikája (#727)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
247 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 1 dorony tüdő (#212)
6 fekete gyöngy (#99) 7 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 1 szent jogar (#150)
1 vas dobónyíl (#189) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bev tekercs (#778) 1 bronz nyakörv (#761) 1 gólem talizmán (#811)
1 gyakorlónadrág (#894) 1 lad tekercs (#785) 5 madártoll (#112)
1 szöges bunkó (#8)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

280 281 282 283 284
14
15
16
17
18
19
(281,17) gerdraban fa (#1246), ladik (#1244), Seline (1427. kalandozó), Baloarg (3422. kalandozó)
(282,15) elfajzott enkala (#564), tükörtorony (#885), oltár, művészi porolit (#720), algaleioda (#474), tleikan ölőművész (#535), kreiton lich (#536)
(282,16) groxmati átokmanó (#566), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gerdraban fa (#1246)
(282,18) nekrofun (#173), 31. jellempróba, Leah oltár
(283,16) troglodita harcosok (#556), gerdraban fa (#1246), troglodita idéző (#551)
(283,17) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 44. jellempróba, vérszomjas karvaly (#555)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2020.09.01 18:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Lépéskorl#t -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek