Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 26. 19h:27' EZ A 74. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 75. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
fas 64 | felt. ásás 64 pontért |
m 4 | mozogsz délre |
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
ea 21 2 | eladod a 21. tárgyat 2 |
ea 16 | eladod a 16. tárgyat |
ea 12 2 | eladod a 12. tárgyat 2 |
ea 9 4 | eladod a 9. tárgyat 4 |
ea 225 2 | eladod a 225. tárgyat 2 |
ea 237 6 | eladod a 237. tárgyat 6 |
ea 45 2 | eladod a 45. tárgyat 2 |
ea 49 | eladod a 49. tárgyat |
ea 8 1 | eladod a 8. tárgyat 1 |
ea 73 | eladod a 73. tárgyat |
ea 106 3 | eladod a 106. tárgyat 3 |
kt 3 | elkészíted a 3. tárgyat |
ve 111 | megveszed a 111. tárgyat |
ve 176 12 | megveszed a 176. tárgyat 12 |
kf 111 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a törpemammut ormányát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [96,-6] Továbbra is síkságon vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szállni szeretnék szabadon, szelek szárnyán szerelemben. -Gizi a Hódító " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. (ld. enc.) Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő gátvakond nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a gátvakond testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gátvakond szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [97,-5] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy sullár. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sullár hatalmas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a ragyás burástya fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Valami golyószerű a testedbe csusszant! Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [99,-5] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Don Marquez előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy karmos tankány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány jobb hátsó lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [100,-5] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy oltár van. Délre egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
m 2 | mozogsz keletre |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 23 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért |
HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY) A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
GYÖNGYMANGÓ BOKOR (134. NÖVÉNY) A gyöngymangó bokor ritkán terem, de olyankor 1-2 édes, dús levű, húsos termést hoz. A gyöngymangó különlegessége, hogy akár hónapokig is elállhat, anélkül, hogy megromlana. Mivel nem tudhatod előre, hogy ha egy ilyen bokorra lépsz, érik-e épp a termés, ezért nem kell külön KT parancsot kiadnod a gyöngymangó begyűjtésre, hanem automatikusan szedsz, TVP költség nélkül, ha tudsz. A gyöngymangót bármikor elfogyaszthatod a H 135 paranccsal, 2 TVP elköltésével. Ezzel éhségedet és szomjúságodat is csillapíthatod. A gyöngymangó tartalékolással egyrészt tudatosan szabályozhatod, hogy mikor eszel, másrészt tudsz majd enni olyan helyen is, ahol másként nem tudnál kajához jutni (pl. egy labirintus mélyén). |
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
Erő: | 19 (28) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 24 (31) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 12 (19) | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 (21) | Életpont: | 359/235 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 17 |
Szerencse: | 12 (19) | Varázspont: | 272/61 | Pénz: | 334 arany | Kép. pont: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 19 |
lőfegyverek: | 8 | dobófegyverek: | 2 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
101,56 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 71 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 13 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 4 (+1) |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. vadászat: | 1 | 12. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
mászol max. 80 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): 49. labirintus (108,20). sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
Összsúly: 81.23 kg | Megterheltség: 48% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 4 | bunkósbot (#9) | 2 | csontszurony (#12) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 3 | fabontó (#106) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
2 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | madártoll (#112) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rézpajzs (#73) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
5 | tankány karom (#237) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
106 | arany (#50) | 1 | hosszú íj (#111) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | sullár hólyag (#168) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vizestömlő (#3) |
93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | |
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|