475. forduló, 477. forduló, Bartyos összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 27. 19h:33'
EZ A 591. JÁTÉKHETED, 476. FORDULÓD
592. játékheted kezdete: dec. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5330
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

BARTYOS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [316,72] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+27 tvp ). Az aranytermő erszény 109 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+624 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+67 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 138 12 71 elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 652. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 650. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 648. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 646. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 644. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 642. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 1 40 0 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 637. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: hh 2306 1100 0 használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 636. Kapsz 1 VP-t.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 635. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: vv 188 178 14 elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 633. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 631. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 629. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: hh 841 1133 0 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 628. Kapsz 1 VP-t.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 607. Kapsz 21 VP-t.]

* 7. KP: vv 443 220 53 elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+14 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 605. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 603. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 601. Kapsz 2 VP-t.]

* 8. KP: vv 28 98 72 elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 599. Kapsz 2 VP-t.]
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 599.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 597. Kapsz 2 VP-t.]

* 9. KP: v 6 80 0 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 592. Kapsz 5 VP-t.]

* 10. KP: h 697 1500 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+750 varázspont, -1500 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 592.]

m 1 mozogsz északkeletre
[317,71] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Megdermedsz, és hosszú ideig mozdulni sem tudsz (-10 TVP). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+204 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+202 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősvortexet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy vg'axtol torzító. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (9 támadással 1434 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a vg'axtol torzító rezgő auráját. (9 támadással 748 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2182, sebződés: 360, gyógyulás: 77, összesen: -283 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] A mozgásod lelassul, percekbe telik az is, hogy az ujjadat megmozdítsd (-10 TVP). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+214 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Nem történik semmi. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Egy savgödör nyílik alattad (-28 életpont). Sikoltozva kúszol ki. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
Összeakadsz Selinevel. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp egy téridő stabilizátort tűz az övére a többi mellé. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen a stabilizátor, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Leah hittérítője. Egy Amélia köpenyét, egy angyalok gyűrűjét, egy arany morfmedált, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Blounther gyűrűjét, egy féregíz nyakpántot, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mind. tűzopálját, egy natharion gömböt, egy saválló fülbevalót, egy tűztagadót, egy Urgod fétisét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy elfajzott enkala trófea, egy selyemszárnyas trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy cápafogat tart. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] A következő pillanatban eltűnik az ősvortexben egy rókafarok [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] A következő pillanatban eltűnik az ősvortexben egy tűzbimbó [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sutty! Az ősvortex beszippantott valamit a hátizsákodból: egy jégkristály [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [116 pontot használtál fel, van még 456. Kapsz 116 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Kővéváltál! Kétségbeesetten várod a KÖVGEOt, de csak nem jönnek! Szerencsére, egy idő után elmúlik a varázslat hatása (-10 TVP). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 441. Kapsz 5 VP-t.]

kf 2499 kézbeveszed/felveszed a 2499. tárgyat
A ruhádra illeszted az arany morfmedált. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Megdermedsz, és hosszú ideig mozdulni sem tudsz (-10 TVP). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 426. Kapsz 5 VP-t.]

hh 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 7 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 425. Kapsz 1 VP-t.]
Ennek a varázslatnak most nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 425.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Felemelkedsz a földről, és a következő pillanatban visszazuhansz (-35 életpont). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 420. Kapsz 5 VP-t.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-56 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 415. Kapsz 5 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Beléd csap egy villám (-34 életpont). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+208 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 385. Kapsz 30 VP-t.]

m 8 3 3 mozogsz északra, délkeletre, délkeletre
[317,70] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+928 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy rd'alv lélektipró közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés besül. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: armageddon varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a rd'alv lélektipró izzó testét. (9 támadással 1363 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a rd'alv lélektipró testét. (9 támadással 745 életpontot sebezve.) A rd'alv lélektipró beleharap a kezedbe. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 56 életpontot vesztettél. Durghal pörölyével néhányszor megcsapod a rd'alv lélektipró testét. (9 támadással 1403 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a rd'alv lélektipró testét. (9 támadással 698 életpontot sebezve.) A rd'alv lélektipró beleharap a kezedbe. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4209, sebződés: 409, gyógyulás: 63, összesen: -346 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ében sziklatornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Carou vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel az ében sziklatorony tetejére. Már remeg a kezed és lábad, mire felérsz. Nagy nehezen bepréseled magad az apró nyíláson. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan a másikra rontasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár bal karját. (4 támadással 622 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 133 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 0, gyógyulás: 150, összesen: +150 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy zafír drakón!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 270 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 27 életpontot vesztettél. A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a zafír drakón csontos pofáját. (3 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A zafír drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 9 752 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 54, gyógyulás: 109, összesen: +55 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy Sötétség Hercege!

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 355 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (4 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod a Sötétség Hercege jobb lábát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 36 arany, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és 3 vas dobónyíl. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 3 jégkristályt. 12 748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1063, sebződés: 136, gyógyulás: 159, összesen: +23 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy kr'uagon pusztító!

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés besül. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy negatív csapás varázslat. 294 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kr'uagon pusztító ködlő alakját. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével többször eltalálod a kr'uagon pusztító testét. (9 támadással 1364 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a kr'uagon pusztító gomolygó testét. (9 támadással 723 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Durghal pörölyével többször eltalálod a kr'uagon pusztító gomolygó testét. (9 támadással 1319 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a kr'uagon pusztító testét. (9 támadással 698 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4105, sebződés: 1003, gyógyulás: 147, összesen: -856 ÉP}

Vakon tántorogva tapogatod ki az ablaknyílást, és menekülsz ész nélkül. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [318,71] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. A messzeségben füstoszlopot látsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy márvány sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés besül. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 473 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 37 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány bal szárnyát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány sárkány bal oldalát. (4 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Mágikus hentesbárddal csak érinted a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 pular kristály, egy fűszertartó és 2 fekete gyöngy. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 24 237 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1305, sebződés: 300, gyógyulás: 195, összesen: -105 ÉP}

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [319,72] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kr'uagon pusztító. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés besül. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról negatív csapás varázslatot lő rád a másik. 271 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kr'uagon pusztító testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Durghal pörölyével többször eltalálod a kr'uagon pusztító testét. (9 támadással 1347 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a kr'uagon pusztító testét. (9 támadással 706 életpontot sebezve.) Végighúz rajtad a kr'uagon pusztító a csápjával. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2054, sebződés: 567, gyógyulás: 64, összesen: -503 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1277 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [76 pontot használtál fel, van még 309. Kapsz 76 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[320,72] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ében sziklatornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán FéNYeS NaP vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Mire felérsz, patakokban folyik rólad az izzadság. Kifújod magad, aztán bebújsz az ablakon. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy ében hadúr!

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 280 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 36 életpontot vesztettél. A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr jobb lábát. (3 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod az ében hadúr testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ében hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10 275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 826, sebződés: 51, gyógyulás: 126, összesen: +75 ÉP}

Megtörtént a baj, a zaj, amit okoztál, egy újabb szörnyeteg figyelmét keltette fel. Egy márvány drakón!

Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 279 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón csontos pofáját. (3 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Mágikus hentesbárddal megcsapod a márvány drakón jobb oldalát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A márvány drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A márvány drakón melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 9 752 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 54, gyógyulás: 118, összesen: +64 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy taalru herceg!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 306 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru herceg póklábát. (3 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a taalru herceg testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, 2 trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy vasérc és 8 arany. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 11 474 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 35, gyógyulás: 127, összesen: +92 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy Sötétség Hercege!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 355 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a Sötétség Hercege gigászi alakját. (4 támadással 653 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Mágikus hentesbárddal csak érinted a Sötétség Hercege jobb karját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 3 jégkristályt. 12 748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1085, sebződés: 146, gyógyulás: 165, összesen: +19 ÉP}

Ősi relikviák, Thargodan titkok után kutatsz. Ez az, találtál valamit: 1 angyalok kesztyűjét. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő márvány sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés besül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 473 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (80 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány sárkány farkát. (5 támadással 738 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Mágikus hentesbárddal megpöccinted a márvány sárkány bal oldalát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A márvány sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 37 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 24 237 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1307, sebződés: 356, gyógyulás: 217, összesen: -139 ÉP}

[46 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 46 VP-t.]

v 198 349 74 elmormolod a 198. varázslatot
50 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 100 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

m 2 mozogsz keletre
[321,72] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zafír sárkány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 545 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 76 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 73 életpontot vesztettél. A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (93 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 819 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a zafír sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 24 237 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1437, sebződés: 337, gyógyulás: 201, összesen: -136 ÉP}

[14 pontot használtál fel, van még 249. Kapsz 14 VP-t.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 249.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[322,73] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gejzírt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [321,74] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában.

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [320,75] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs.

Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [42 pontot használtál fel, van még 207. Kapsz 42 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[320,76] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

[14 pontot használtál fel, van még 193. Kapsz 14 VP-t.]

szk 342 keresed a 342. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy árnylordot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ef 30 555 energia fejlesztése 30
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-27 TU.] [189 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 189 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -1. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: h 234 40 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 6. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 24, 1.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 617 pontot. A következő körben tehát 616 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bartyos, egy fekete hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr áldozópapja vagy. Papi hited: 334. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 476. fordulód.

Erő: 74 (121) Szint: 53 Merészség: 5/5 Magasság: 251 cm
IQ: 66 (104) Támadás: 99 (107) Agresszió: 3 Testsúly: 490 kg
Ügyesség: 71 (94) Védekezés: 137 (147) Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 67 (94) Életpont: 1758/1758 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 77 (101) Varázspont: 3204/269 Pénz: 8364 arany Kép. pont: 89
Tudatpont: 90/4 Pszi pont: 375/1244 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 20
Eddig összesen 7082 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 147 593 TP-t kaptál. Jelenleg 45 790 423 TP-d van. A következő szinthez még 6 209 577 TP szükséges. Trófeáid: domináns morf, Morghatal A'ton, triklem drakolder. A 344. fordulódban 1560 arany került a bankszámládra. 1860 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/55 ökölvívás: 7/67 szúrófegyverek: 16/24
vágófegyverek: 21/76 ütőfegyverek: 55/30 (+10%) lőfegyverek: 21/50
dobófegyverek: 37/1 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
320,76 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.
JLKzott minoszkúpok: 63, 57

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/10 Pszi katalizátor 50/20 Max életkor 101 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 398 174 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 67/32 2. nyomkövetés: 66/96 3. mászás: 31/15 (+12%)
4. csapdakészítés: 50/19 (+9%) 5. csapdaészlelés: 18/56 6. gyógyítás: 74/54 (+60%)
7. titkosírás: 3/27 8. felderítés: 33/89 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 193/92 (+86%) 11. taumaturgia: 201/72 (+21%) 12. szerencsejáték: 6/40
13. versengés: 28/37 14. harcművészetek: 4/1 15. zene: 146/0
16. szörnyismeret: 23/59 17. pszi: 35/49 (+18%) 18. zárnyitás: 6/86
19. vadászat: 4/41 20. vitalitás: 6/99 21. bányászat: 48/50 (+27%)
22. testépítés: 95/12 23. úszás: 16/39 24. főzés: 29/0
25. csapatmunka: 1/32

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 44
4. max. életpont: 1 5. varázslat sebzés: 1 6. regeneráció: 1 10. vp regeneráció: 5
11. kincskeresés: 5 12. halhatatlanság: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot )
mászol max. 160 TVP-ért
úszol max. Feltételes úszás max. 80 TVP-ért.
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 25, max: 50)
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,18,1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) Techiulan aurája (#261) erőpajzs III (#127) esszenciavédelem 2 (#188)
tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59) harci induló (#443) hatalomvarázs (#220)
óriáserő (#53) csupasz izom (#28) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> mérges pók (#20) ryuku átokvarázs (#280) >> szutykos remák (#191)
puha ütés (#60) >> kobudera (#8)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
elektromos pajzs (#51) >> Ekhnagorhu (#291) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!
2.) Egy hozzád hasonló nagyhatalmú harcos számára már nem jelent kihívást a csatamezők mocskában túrkálni: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): többek közt 908. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 135, 171, 172, 176, 177, 178, 180, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 34, 35, 41, 42, 43, 44, 49, 50.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317. (összesen ölhető: 1806 ) Eddig 2 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 84 TU. szükséges még: 6 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 82 TU. szükséges még: 128 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8172 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
13 borkonyó bibe (#312) 1 fiatalság itala (#473) 28 isteni könnycsepp (#260)
5 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 1 pszi kő (#248)
1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128) 1 tűzbimbó (#623)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1047 arany (#50) 1 angyalok kesztyűje (#609) 1 ezüstdarab (#326)
2 fekete gyöngy (#99) 2 fűszertartó (#210) 2 gyöngymangó (#135)
5 jégkristály (#593) 4 pular kristály (#239) 3 Thargodan esszencia (#328)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

315 316 317 318 319 320 321 322 323
69
70
71
72
73
74
75
76
77
(317,70) rd'alv lélektipró (#413), ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ében halálhajcsár (#295), zafír drakón (#320), Sötétség Hercege (#296), kr'uagon pusztító (#414), érclelőhely
(317,71) ősvortex (#587), érclelőhely, vg'axtol torzító (#416), Seline (1427. kalandozó)
(318,71) márvány sárkány (#328), érclelőhely
(319,72) kr'uagon pusztító (#414), érclelőhely
(320,72) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), ében hadúr (#294), márvány drakón (#322), taalru herceg (#307), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(320,75) érclelőhely
(320,76) érclelőhely
(321,72) Leah oltár, érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(321,74) érclelőhely
(322,73) gejzír (#576), Fairlight oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek