Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 1. 20h:07' EZ A 557. JÁTÉKHETED, 472. FORDULÓD 558. játékheted kezdete: nov. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 687 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (85 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan fejét. (9 támadással 1454 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a tengeri parduan testét. (9 támadással 689 életpontot sebezve.) A tengeri parduan megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 324 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) A tengeri parduan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 24 350 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2830, sebződés: 409, gyógyulás: 69, összesen: -340 ÉP}
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 697 1500 0 | használod a 697. tárgyat |
ext | visszadátumozás kérelem |
fu 1427 | udvarolsz az 1427. kalandozónak |
v 198 188 32 | elmormolod a 198. varázslatot |
292 | 293 | 294 | |
8 | |
|
|
9 | |
|
|
10 | |
|
|
[188,32] A homokos part mögötted marad, és hamarosan egy sűrű erdő fái közt barangolsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 7, gyógyulás: 56, összesen: +49 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 2 mocsári penke. 4 301 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 37, gyógyulás: 89, összesen: +52 ÉP}
le 1552 | leveszed/lerakod az 1552. tárgyat |
a 1552 1427 | átadod az 1552. tárgyat az 1427. kalandozónak |
a 865 1427 | átadod a 865. tárgyat az 1427. kalandozónak |
a 687 1427 | átadod a 687. tárgyat az 1427. kalandozónak |
a 688 1427 | átadod a 688. tárgyat az 1427. kalandozónak |
a 578 1427 20 | átadod az 578. tárgyat az 1427. kalandozónak (20 darabot) |
v 181 184 32 | elmormolod a 181. varázslatot |
187 | 188 | 189 | |
31 | |
|
|
32 | |
|
|
33 | |
|
|
[184,32] Lakott területre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Fairlight hívei emelték. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat.
ve 736 | megveszed a 736. tárgyat |
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés besül. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 20 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a Blounther apó testét. (1 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mágikus hentesbárddal megütöd a Blounther apó testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és 2 sáfránypor. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 200 arany, -2 ÉP]. 4 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 35, gyógyulás: 63, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,32] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zoloboo törzsfő. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a zoloboo törzsfő jobb lábát. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zoloboo törzsfő jobb lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A zoloboo törzsfő karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 56 arany, -2 ÉP] 2 590 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 2, gyógyulás: 59, összesen: +57 ÉP}
(Továbbmész...) [189,31] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Chitarel előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Látsz egy borkonyó cserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy csapat q. rohamosztagos. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 199 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos torát. (2 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Mágikus hentesbárddal megcsapod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A 6 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3 186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 0, gyógyulás: 88, összesen: +88 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés besül. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 2175 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 243 életpontot vesztettél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf testét. (9 támadással 1957 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a halálos morf jobb oldalát. (5 támadással 502 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 177 életpontot vesztettél. A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 57 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4634, sebződés: 420, gyógyulás: 8, összesen: -412 ÉP}
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A dolgot még 20 aranyad bánja. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a védelmező morf testét. (9 támadással 1936 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a védelmező morf testét. (9 támadással 943 életpontot sebezve.) A védelmező morf csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-9 erő forduló végéig). A védelmező morf csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 85 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) A dolgot még 32 aranyad bánja. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a védelmező morf testét. (9 támadással 1808 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a védelmező morf testét. (9 támadással 905 életpontot sebezve.) A védelmező morf rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-9 erő forduló végéig). Végighúz rajtad a védelmező morf a csápjával. (1 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 84 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-47 életerő.) A dolgot még 22 aranyad bánja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 5592, sebződés: 1124, gyógyulás: 178, összesen: -946 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 73 életpontot vesztettél. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a csápos otagi bal oldalát. (4 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Mágikus hentesbárddal megcsapod a csápos otagi vonagló testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 66 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 5 163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 156, gyógyulás: 144, összesen: -12 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy kiszáradás varázslatot. 420 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 420, gyógyulás: 0, összesen: -420 ÉP}
(Továbbmész...) [188,29] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével többször eltalálod a brutális morf testét. (9 támadással 1815 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+364 életerő). Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a brutális morf testét. (9 támadással 924 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Csápjaival a brutális morf csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 611 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2739, sebződés: 867, gyógyulás: 593, összesen: -274 ÉP}
(Továbbmész...) [187,28] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy trikornis herceg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál fejét. (2 támadással 318 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 3 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany és 2 aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 884 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal megpöccinted a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A 13 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A 13 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 5 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 939, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magnetikus praglonc testét. (7 támadással 927 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal megpöccinted a magnetikus praglonc egyik csápját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) (-2 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 praglonc hártyát. 12 030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 988, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. A purifikátor császár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya jobb vállát. (6 támadással 941 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal csak érinted a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) A 13 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A 13 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 5 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1029, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 309 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] és 5 arany. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 52, gyógyulás: 3, összesen: -49 ÉP}
Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (6 támadással 911 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal megpöccinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A 13 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 5 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 974, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 303 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A Tguarkhan megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pular kristály és 3 fekete gyöngy. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 47, gyógyulás: 1, összesen: -46 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 584 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal eltalálod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) A 10 q. rohamosztagos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A 10 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [186,26] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!
Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 133 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 5 madártollat. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 145 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 3 kaját. 261 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 151 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 2 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 243 243 243 | keresed a 243. szörnyet a 243. szörnyet a 243. szörnyet |
ef 30 548 | energia fejlesztése 30 |
ef 30 555 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 6. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
GYŰRŰVISELÉS (575. TUDATI KÉPESSÉG) Mágikus tárgyakból csak korlátozott mennyiséget tudsz viselni. Nem azért van korlátja a kezedre húzható mágikus gyűrűknek, mert nincs több ujjad, amire felhúzhatnád, hanem azért, mert a mágiájuk interferál egymással. Egy bizonyos számú gyűrű után ez az interferencia elnyomja a többi gyűrű mágikus képességeit. A tudati energiák felhasználásnak lehetősége azonban szinte végtelen. Most is találtál módot arra, hogy csökkentsd a gyűrűid mágikus interferenciáját, így eggyel több mágikus gyűrűt viselhetsz. |
JEGYGYŰRŰ (736. TÁRGY) A házasság szent kötelékének anyagi szimbóluma ez az arany karikagyűrű. Nem veheted fel bármikor KF paranccsal, csakis az esküvő során KF-elődik be. LEvenni sem lehet, legfeljebb D paranccsal eldobni, de ez egyben a házasság megszakítását jelenti. A jegygyűrűt hordhatod a szokásos két mágikus gyűrű mellett, nem foglal el helyet a KF-elhető tárgyak közül. A jegygyűrű nem eladható és nem átadható (kivéve persze az esküvői ceremóniát, ahol kicserélitek a gyűrűtöket.) |
ZOLOBOO TÖRZSFŐ (268. SZÖRNY) Az erdők mélyén élő zolobook törzsfői természetesen a legerősebbek, legügyesebbek és legravaszabbak közül kerülnek ki, így aztán a várható életkoruk is jócskán meghaladja a zolobooknál szokásos 20-25 évet. Korlátozott rituális mágikus képességekkel rendelkeznek, és elrémisztő csatahuhogásuk félelmet varázsol az ellenfél szívébe. |
KRITIKUS TALÁLAT (548.TUDATI KÉPESSÉG) A közelharc mesterei úgy tartják, hogy igazán hatékonyan csak egy kézzel lehet harcolni, és az "ügyetlenebb" kézben forgatott fegyver inkább csak hátráltat a mozgásban, a szabad cselekvésben, és behatárolja a lehetőségeinket. Nem véletlen, hogy a klasszikus fegyverművész iskolák jobban preferálják a pajzshasználatot, mint a balkezes fegyver forgatását, és ha oktatják is annak használatát, azt csak amolyan kiegészítés vagy hiánypótlás gyanánt teszik. A kalandozó életforma elterjedése Ghallán aztán megmutatta, hogy ez a mára megmeszesedett álláspont nem tartható. Megszámolni sem lehet azokat a kalandorokat, akik rendre rácáfoltak erre a régimódi felfogásra, és képesek mesterien forgatni mindkét fegyverüket egyszerre, még úgy is, hogy azok más-más típusba tartoznak. Ha a Közös Tudatod eljutott a támadás magasiskolájáig, a képességek kilencedik szintjére, akkor te is a fegyvermesterek közé sorolhatod magad! Bár tudásod még fejleszthető, és messze nem tökéletes, a tudattársaidtól kölcsönzött határozottság és elszántság akkor is célba juttat majd, ha egyébként a támadásod az átlagosnál gyengébbre sikerülne. Nem hogy hátráltat majd a balkezes fegyvered, de épp ellenkezőleg! A vele leadott támadásod sokkal határozottabb, intenzívebb, erőteljesebb lesz. [Mostantól a balkezes támadásaidra kapsz tapasztalatszint/5 sebzést (lefelé kerekítve). Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus.] |
Erő: | 74 (121) | Szint: | 53 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 66 (104) | Támadás: | 95 (103) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 70 (93) | Védekezés: | 136 (146) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/44 év |
Egészség: | 67 (94) | Életpont: | 1756/1756 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 77 (101) | Varázspont: | 3199/129 | Pénz: | 5676 arany | Kép. pont: | 89 |
Tudatpont: | 90/15 | Pszi pont: | 375/1003 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/55 | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/76 | ütőfegyverek: | 54/91 (+5%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 37/0 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
186,26 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 398 174 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 67/32 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 66/56 (+25%) | 3. mászás: | 30/81 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 49/87 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 18/56 | 6. gyógyítás: | 73/64 (+30%) |
7. titkosírás: | 3/27 | 8. felderítés: | 33/79 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 190/86 (+52%) | 11. taumaturgia: | 200/31 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 6/40 |
13. versengés: | 28/37 | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 145/50 |
16. szörnyismeret: | 23/32 (+27%) | 17. pszi: | 35/3 (+1%) | 18. zárnyitás: | 6/86 |
19. vadászat: | 4/41 | 20. vitalitás: | 6/84 | 21. bányászat: | 47/79 |
22. testépítés: | 95/12 | 23. úszás: | 16/39 | 24. főzés: | 29/0 |
25. csapatmunka: | 1/32 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 644 | |||
4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 2 |
11. kincskeresés: 2 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
udvarolsz az 1427. karakternek |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 80 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 25, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,18,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
Techiulan aurája (#261) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) | hatalomvarázs (#220) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Egy hozzád hasonló nagyhatalmú harcos számára már nem jelent kihívást a csatamezők mocskában túrkálni: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): többek közt 908. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 135, 171, 172, 176, 177, 178, 180, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 34, 35, 41, 42, 43, 44, 49, 50. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1414, az összesen kapott pontszám: 203327. (összesen ölhető: 1650 ) Eddig 2 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 84 TU. szükséges még: 6 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 195 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9520 TU szükséges.) |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 20 | ében toboz (#578) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | natharion gömb (#865) | 1 | ryuku karvédő (#687) | 1 | ryuku sisak (#688) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
380 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 7 | borkonyó bibe (#312) | |||
9 | csalánvirág (#582) | 2 | csuklyavirág (#133) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | jegygyűrű (#736) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
4 | madártoll (#112) | 4 | mocsári penke (#148) | 1 | narancs morfplazma (#2449) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 2 | púderkő (#119) | 1 | pular kristály (#239) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 8 | spiritusz (#170) | 3 | Thargodan esszencia (#328) |
185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | |
25 | |
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|