Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. szept. 7. 6h:32' EZ A 519. JÁTÉKHETED, 451. FORDULÓD 520. játékheted kezdete: szept. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 9 |
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 697 1500 0 | használod a 697. tárgyat |
hu 873 | hulladék: 873 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
kt 968 | elkészíted a 968. tárgyat |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 456 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos zsokarg testét. (5 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a púpos zsokarg jobb karját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A púpos zsokarg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Agyarával a púpos zsokarg felkarcolja a combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A púpos zsokarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 10 248 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1340, sebződés: 90, gyógyulás: 177, összesen: +87 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2544 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (4 támadástól 582 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +117 ÉP.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 191 életpontot sebeztél. Ezt a támadást elhibáztad! Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (4 támadástól 620 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +124 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3086, sebződés: 1202, gyógyulás: 249, összesen: -953 ÉP}
(Továbbmész...) [233,10] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tarajos mandrag. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 729 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tarajos mandrag testét. (9 támadással 918 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a tarajos mandrag testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő kis vaskulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csáprágójával a tarajos mandrag megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
15 618 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1849, sebződés: 224, gyógyulás: 255, összesen: +31 ÉP}
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1371 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Bőröd, majd húsod, csontjaid megkeményednek. Kővéváltál a lény pillantásától! Bekerülsz a szörny személyes lakosztályának szoborgyűjteményébe. Örökkévalóságnak tűnő várakozás következik. (-60 TVP.) Megérkeznek a KÖVGEO alkalmazottjai, és visszaváltoztatnak. Nem győzöl hálálkodni.
{Csatastatisztika; sebzés: 1371, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
be 106 | bemész a 106. titkos labirintusba |
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
ek 7 8 20 | t. energia kisütése: 7 8 20 |
ek 7 18 30 | t. energia kisütése: 7 18 30 |
lm 31 19 14 | mozogsz 31 19 14 |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 502 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos zsokarg szőrös púpját. (5 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a púpos zsokarg fejét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A púpos zsokarg meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. A púpos zsokarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
10 248 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1356, sebződés: 42, gyógyulás: 161, összesen: +119 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 799 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drag'kór sámánúr kiugró pofacsontját. (9 támadással 1127 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a drag'kór sámánúr kiugró pofacsontját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) A drag'kór sámánúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 16 794 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2170, sebződés: 140, gyógyulás: 21, összesen: -119 ÉP}
lm 24 30 32 | mozogsz 24 30 32 |
lm 25 15 18 | mozogsz 25 15 18 |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 464 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos zsokarg jobb lábát. (5 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a púpos zsokarg testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mellkasodba bök a púpos zsokarg néhányszor agyarával! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A púpos zsokarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
10 248 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1327, sebződés: 45, gyógyulás: 163, összesen: +118 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 819 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a drag'kór sámánúr testét. (9 támadással 1118 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a drag'kór sámánúr bal oldalát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a drag'kór sámánúr fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) A drag'kór sámánúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
16 794 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2156, sebződés: 33, gyógyulás: 15, összesen: -18 ÉP}
lm 33 901 29 | mozogsz 33 901 29 |
lm 900 2 19 | mozogsz 900 2 19 |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a drag'kór féregűző hegyes orrát. (9 támadással 1129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+226 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a drag'kór féregűző izmos alkarját. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). A drag'kór féregűző megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Véres nyál csordul ki a drag'kór féregűző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
15 632 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1822, sebződés: 201, gyógyulás: 373, összesen: +172 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 39 életpontot vesztettél. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drag'kór sámánúr fejét. (9 támadással 1099 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal többször kegyetlenül megütöd a drag'kór sámánúr ráncos tenyerét. (9 támadással 705 életpontot sebezve.) A drag'kór sámánúr megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) A drag'kór sámánúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
16 794 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1945, sebződés: 57, gyógyulás: 4, összesen: -53 ÉP}
Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a krathan csontváz testét. (9 támadással 1109 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a krathan csontváz zörgő csontjait. (8 támadással 603 életpontot sebezve.) A krathan csontváz fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. A krathan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 16 921 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1844, sebződés: 235, gyógyulás: 29, összesen: -206 ÉP}
lm 20 21 22 | mozogsz 20 21 22 |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a drag'kór kolosszus jobb lábát. (9 támadással 1120 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drag'kór kolosszus vastag combját. (9 támadással 678 életpontot sebezve.) A drag'kór kolosszus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ent pásztorbottal gyengén megütöd a drag'kór kolosszus védtelen oldalát. (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 129 életpontot sebeztél. Mágikus hentesbárddal csak érinted a drag'kór kolosszus jobb lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a drag'kór kolosszus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A drag'kór kolosszus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 16 421 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2444, sebződés: 428, gyógyulás: 86, összesen: -342 ÉP}
Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a drag'kór kolosszus védtelen oldalát. (9 támadással 1134 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drag'kór kolosszus nyakát. (9 támadással 708 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ent pásztorbottal csak érinted a drag'kór kolosszus testét. (1 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 174 életpontot sebeztél. Mágikus hentesbárddal megpöccinted a drag'kór kolosszus testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A drag'kór kolosszus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 esthari rubin. 16 421 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2507, sebződés: 491, gyógyulás: 99, összesen: -392 ÉP}
Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a gothag döglidérc rothadó alakját. (9 támadással 1131 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gothag döglidérc jobb lábát. (8 támadással 612 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 16 286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1800, sebződés: 135, gyógyulás: 28, összesen: -107 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a chaktra vadászeb testét. (9 támadással 1141 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb testét. (4 támadással 313 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 15 460 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1594, sebződés: 348, gyógyulás: 70, összesen: -278 ÉP}
lm 23 25 24 | mozogsz 23 25 24 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drag'kór sámánúr testét. (9 támadással 1124 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drag'kór sámánúr jobb lábát. (8 támadással 601 életpontot sebezve.) A drag'kór sámánúr megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Véres nyál csordul ki a drag'kór sámánúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 16 794 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1895, sebződés: 65, gyógyulás: 6, összesen: -59 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Elszántan a másikra rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a drag'kór sámánúr ráncos tenyerét. (9 támadással 1174 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a drag'kór sámánúr testét. (8 támadással 616 életpontot sebezve.) A drag'kór sámánúr megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. (A(z) tűztagadó védett meg.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 16 794 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1929, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a pengekarú nitmák ízelt lábát. (9 támadással 1101 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 266 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A pengekarú nitmák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 csavart smaragd. 16 464 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1752, sebződés: 266, gyógyulás: 54, összesen: -212 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc rothadó alakját. (9 támadással 1088 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gothag döglidérc testét. (9 támadással 665 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A gothag döglidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 16 286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1843, sebződés: 101, gyógyulás: 21, összesen: -80 ÉP}
ek 302 4 | t. energia kisütése: 302 4 |
lm 26 27 18 | mozogsz 26 27 18 |
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 383 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gothag döglidérc bal vállát. (9 támadással 1125 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a gothag döglidérc nyakát. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 16 286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1816, sebződés: 111, gyógyulás: 26, összesen: -85 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 872 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a drag'kór kolosszus vastag combját. (9 támadással 1162 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal súrolod a drag'kór kolosszus védtelen oldalát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a drag'kór kolosszus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 16 421 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2280, sebződés: 230, gyógyulás: 50, összesen: -180 ÉP}
lm 3 901 5 | mozogsz 3 901 5 |
lm 900 4 8 | mozogsz 900 4 8 |
lm 16 12 19 | mozogsz 16 12 19 |
lm 27 27 24 | mozogsz 27 27 24 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 5 | mozogsz az 5. ponthoz |
im | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
m 1 2 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
m 8 8 8 | mozogsz a 8. ponthoz |
szk 443 159 71 | keresed a 443. szörnyet a 159. szörnyet a 71. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 6. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
DRAG'KÓR SÁMÁNÚR (521. SZÖRNY) A drag'kórok föld alatt élő civilizációjának is megvannak a babonás ceremóniái, melyeket mindig a törzs sámánurai vezetnek le. Ezek általában rendkívül egyhangúak - legyen szó a törzs fiataljainak éretté nyilvánításáról, vagy egy új tárna felavatásáról -, a központban szinte mindig Mangathranhoz, a drag'kórok szentté avatott (egyes pletykák szerint isteni rangra emelkedett) hőséhez fohászkodó imádkozás áll. A drag'kórok sámánurai jelentős mágikus hatalom birtokában vannak, melyet képesek ügyesen a saját javukra fordítani. A vámpirizációra teljesen immúnisak. |
DRAG'KÓR LÁBVÉDŐ (870. TÁRGY) Ez a komor és fekete acéllemez a combodra, illetve a sípcsontodra erősíthető, így a lábadat ért sebzés szúnyogcsípés nagyságrendűre zsugorodik. (Nadrágként KF-elhető.) A drag'kórok legendás hírű páncéljainak e csekély tudású darabja a védettségedet 8-cal, a max. VP-det pedig 30-cal növeli. Másik kalandozónak nem adhatod át, a boltban nem adhatod el. |
NITMÁK KARD (856. TÁRGY) A nitmákok pengeszerű végtagjával harcolni nem egy egyszerű dolog, talán a súlya miatt, talán, hogy nehezen találni fogást a sima felületén. Ha viszont elég képzett vagy hozzá (legalább 20. szintű a vágófegyver szakértelmed), legalább olyan ügyesen forgathatod ezt a pengét, mint eredeti tulajdonosaik. A nitmák kard sebzése 4d6+4, ha ezt használod, védettségedhez 2-t, max. ÉP-dhez 20-at ad. |
ŐSI GYÓGYÍTÁS (267. VARÁZSLAT) A natharion papok gyógyító hatalmának titkát most ellesheted, ha képes vagy megérteni az ősi rúnákat. Az ősi gyógyítás segítségével 300 ép-t tudsz magadon gyógyítani 30 VP és 5 TVP árán. Aminek valószínűleg sok kalandozó örül, hogy a varázslat használata nincs jellemhez kötve. Elmondásához nincs szükséged más komponensre, mindössze 3 csepp vízre. |
DRAG'KÓR FÜLKARIKA (871. TÁRGY) Amint megpillantod a drag'kór fülkarikát magad előtt, a következő dolog ötlik fel benned: túlzott hiúságra utal egy ilyet viselni. Amikor viszont ráébredsz, hogy ez a közönséges aranyékszer milyen speciális tulajdonságokkal bír, talán a küllemmel nem törődve te is a füledbe akasztod: a fülkarika viselője +2 sebzést és +20 max.ép-t kap, valamint eggyel több fülbevalót hordhat viselésekor (vagyis anélkül használhatod a képességeit, hogy helyet foglalna a fülbevalók között). Ezekhez képest a negatív mellékhatása csekélység csupán: szerencséd 2-vel csökken. A drag'kór fülkarikát nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 74 (121) | Szint: | 52 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 66 (104) | Támadás: | 92 (100) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 67 (90) | Védekezés: | 128 (138) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/46 év |
Egészség: | 67 (99) | Életpont: | 1681/1274 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 74 (99) | Varázspont: | 3055/3028 | Pénz: | 10494 arany | Kép. pont: | 85 |
Tudatpont: | 90/25 | Pszi pont: | 336/1141 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/52 | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/76 | ütőfegyverek: | 53/2 (+3%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 37/0 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
233,10 mezőn táborozol, a 106. labirintusban, 2. szinten, 17. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 115 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 398 174 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 65/64 | 2. nyomkövetés: | 62/61 (+10%) | 3. mászás: | 29/23 |
4. csapdakészítés: | 47/86 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 17/90 (+48%) | 6. gyógyítás: | 59/54 |
7. titkosírás: | 3/27 | 8. felderítés: | 32/49 (-1488%) | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 170/54 (+49%) | 11. taumaturgia: | 191/86 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 6/40 |
13. versengés: | 28/37 | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 138/50 |
16. szörnyismeret: | 21/11 | 17. pszi: | 32/63 (+18%) | 18. zárnyitás: | 36/68 (+3022%) |
19. vadászat: | 4/41 | 20. vitalitás: | 6/10 | 21. bányászat: | 46/77 |
22. testépítés: | 95/12 | 23. úszás: | 16/33 | 24. főzés: | 28/34 |
25. csapatmunka: | 1/32 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 348 | |||
4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 2 |
11. kincskeresés: 2 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 80 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,18,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
Techiulan aurája (#261) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) |
harci induló (#443) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): 106. labirintus (233,10). barbár barlang (692): kész. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 135, 171, 172, 176, 177, 178, 180, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 34, 35, 41, 42, 43, 50. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1313, az összesen kapott pontszám: 185327. (összesen ölhető: 1320 ) Eddig 2 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 84 TU. szükséges még: 6 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4092 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | deus ex machina (#1) | 5 | drag'kór bökő (#873) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | keg gomba (#1615) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
508 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | amul kulcs (#565) | |||
1 | csavart smaragd (#754) | 1 | drag'kór fülkarika (#871) | 1 | drag'kór lábvédő (#870) | |||
1 | esthari rubin (#748) | 6 | gyógykenőcs (#313) | 2 | halgar kulcs (#877) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kij formázó minta (#717) | 1 | krathan szablya (#854) | |||
1 | nitmák kard (#856) | 1 | sötét ital (#284) |
232 | 233 | 234 | 235 | 236 | |
9 | |
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|