199. forduló, 201. forduló, Tomtamtam összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 2. 9h:47'
EZ A 528. JÁTÉKHETED, 200. FORDULÓD
529. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4877
SZÁMLA : XXXX

TOMTAMTAM KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
A táborozás 3. napján összeakadsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Raia eljövendő papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Elég egy mentális pillantás aurájára: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Otthagyod a másik kalandozót.
A 4. napon összefutsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Dornodon felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bundás kabátot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy fagymágus trófea, egy óriásféreg trófea és egy fagyelementál trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, gonosz, mint Te. Összeismerkedtek. Az ő neve Sexy Mckiller. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 4. napon találkozol egy szőke, kontyos hajú, félszemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre sárga. Tharr eljövendő papja. Egy bőrsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rőtmanó kacagányt és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy arató csattanat trófea és egy quwarg királynő trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy rézpajzsot tart. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Idegzsába. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Megszólal: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok"
Az 5. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű, körszakállas alakváltó férfival. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Fairlight köpenyét, egy lánckesztyűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy ork bérgyilász trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Neuris Plonteneis. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 5. napon összefutsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Raia eljövendő papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Tisztán érzed auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Nem tűnik túl barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
A 7. napon összefutsz egy barna, copfos hajú, szürke szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Tharr hűséges követője. Egy bronzpáncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy sötét gnóm trófea és egy sullár trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve LostMind. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 7. napon összeakadsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Raia eljövendő papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Poomr Ko trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Auráját érzékelve máris tudod, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.
A 10. napon találkozol Geldor Mortalisszal. Raia tanítványa. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Fegyverzetét egy bunthar trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy ryuku ostromteknős trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Málhásállata egy púpos burástya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 10. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia főpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy trófea nyakláncot és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy zombi mester trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Mentális auráját felismered, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Nem tűnik túl barátságosnak. Folytatod utadat.
A 12. napon összeakadsz egy barna, göndör hajú, barna szemű ember férfival. Egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr övet, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Szittya. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Épp a tábort kezded bontani, amikor egyszercsak nagy füstfelhő jelenik meg. Amint a füst oszlani kezd, egy négy méter magas alak bontakozik ki előtted. Rossz előérzeted van... A füst teljesen eloszlik. Egy hatalmas, fémtestű behemót bontakozik ki előtted. Egy acélkolosszus! (ld. enc.)
- Az adósságért jöttem - recsegi színtelen hangon.
- Valakivel össze teccik keverni! - sipítod vékony hangon. A lény nem szól semmit, csak megragad két lábadnál fogva, és rázni kezd. Amikor az Összes tárgyad előpotyogott, elégedetten felnyalábolja őket, téged a földre hajít, és a következő pillanatban köddé válik. Sírni volna kedved - minden tárgyat, amit eddig összegyűjtöttél! Evvel az erővel akár meg is halhattál volna... Szerencsére azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. Az álom gyorsan szertefoszlik, így nem kapod meg az acélkolosszus leírását sem.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+116 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.) A lottó 643. hetének nyerőszámai: 5, 22, 28. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idő: már 5 éve vagy a Túlélők Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!

* 1. KP: TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 365.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 360.]

* 3. KP: elmormolod a 4. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Létrehoztad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 355.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 350.]

at 4937 5 TU-t adsz át a 4937. kalandozónak 5
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 5 TU árán átcsúsztatsz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

kno 12 2 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 350.]

fgo felt. gonoszkodás
Minden fgo parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

fse 100 felt. segítség 100 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[93,54] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar lándzsával teljesen átszúrod az útonálló nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [93,55] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy csodák kútját.


Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Ruházatát egy sötét motyogó trófea és egy árnyékrája trófea ékesíti. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Polly. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
[14 pontot használtál fel, van még 336.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Érdemes felkeresni a szürke kastély lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 1 smaragd védőgyűrűvel jutalmazzák." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 333.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 2 gyógykenőcs. (ld. enc.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 330.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Acélfejű Porfin boltjában csak úgy tülekednek a vásárlók az utolsó 14 Thargodan korona után." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [3 pontot használtál fel, van még 327.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Mit tegyél, ha az agglomerátort sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a zsezsgő matériáját, az a legérzékenyebb pontja." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [3 pontot használtál fel, van még 324.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Bronzhajlító Rain boltjának raktáraiban még 3 Káoszkígyót találhat az élelmes vásárló." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [3 pontot használtál fel, van még 321.]

m 2 5 6 mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,79] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy barátság szent tüzét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy Fairlight templom van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,80] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos nyakát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "

(Továbbmész...) [99,80] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.).
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bőrsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy varkaudar páncélt visel. Fegyverzetét egy gyilkos tetű trófea és egy uzbány trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lady Salina. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz egy szőke, copfos hajú, kék szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah inkvizítora. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork bérgyilász trófea, egy pattanóböde trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított goldugar. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Krilin. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [21 pontot használtál fel, van még 300.]

kb 124 1 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

m 1 mozogsz északkeletre
[100,79] Folytatod sétádat a házak közt. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy templomot. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
Összeakadsz Sylviával. Fairlight főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy Földrengető trófea, egy jégtroll trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[7 pontot használtál fel, van még 293.]

a 124 2309 1 átadod a 124. tárgyat a 2309. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 rókafarkat Sylvia részére. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

a 329 2309 1 átadod a 329. tárgyat a 2309. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 csontpálcát Sylvia részére. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

m 2 mozogsz keletre
[101,79] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Felfedeztél egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 286.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(99,80) útonálló (1843130), az 50. labirintus bejárata, helytartói hivatal (5508579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), Lady Salina (#. kalandozó), Krilin (#. kalandozó)
(100,79) útonálló (2309130), az 51. labirintus bejárata, Fairlight oltár, Sylvia (#. kalandozó)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), orgyilkos (#131)
(101,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

[74,59] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy szeppent rákfatty trófea, egy bíbor szulfagor trófea és egy liumbe trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vertigo. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 276.]

be 683 10 4937 bemész a 683. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Bemész az arénába, a válladra vörös tollat tűzöl, jelezve, hogy nem edzeni akarsz, hanem egy bizonyos ellenféllel szeretnél megküzdeni. [5 pontot használtál fel, van még 271.]

a 249 4937 2 átadod a 249. tárgyat a 4937. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 bumerángot Adam de Bier részére. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

* 1. BP: TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 271.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 231.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 191.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 151.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 111.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 129 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 71.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 4 1 fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 88 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 23, 26.
Kimerített a gyorsvágta. (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a sörényes ubuk. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered már öt éve kalandozik a Túlélők Földjén! Ezért egy speciális ajándékban részesülsz: A következő körre nem max. 30, hanem max. 200 TVP-t vihetsz át ezentúl! Remélhetőleg ez sok segítséget fog jelenteni. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 341 pontot. A következő körben tehát 371 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY)
Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag ritka erdőben található meg (ezért a főzet csak ritka erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni.

KARAKTERLAP

Tomtamtam, egy hosszú ezüsthajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din felszentelt papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 200. fordulód.

Erő: 28 (29) Szint: 17 Merészség: 4/4 Magasság: 146 cm
IQ: 29 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 37 (38) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 28 Életpont: 269/173 Jellem: gonosz (53) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (28) Varázspont: 219/79 Pénz: 106 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0
Eddig összesen 707 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 576 TP-t kaptál. Jelenleg 200361 TP-d van. A következő szinthez még 59639 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, tüskés harci gromak, dehidrátor. A 197. fordulódban 1725 arany került a bankszámládra. 1776 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/8 szúrófegyverek: 12/25 (+20%) vágófegyverek: 10/72
ütőfegyverek: 2/0 lőfegyverek: 2/44 dobófegyverek: 18/33

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (100%) << ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/27 2. nyomkövetés: 46/98 (+8%) 3. lopás: 2/25
4. mászás: 5/75 5. csapdakészítés: 15/16 (+5%) 6. csapdaészlelés: 5/13
7. gyógyítás: 34/45 8. titkosírás: 2/40 9. felderítés: 3/27
10. szörnyidomítás: 4/64 11. teológia: 13/48 (+9%) 12. taumaturgia: 16/94 (+206%)
13. szerencsejáték: 4/5 14. harcművészetek: 24/3 15. szkanderozás: 11/97
16. szörnyismeret: 6/26 17. zárnyitás: 2/8 18. vadászat: 14/46
19. bányászat: 5/76

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (a halál csókja (#187))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) A káosz és pusztulás hírnökeinek semmilyen ajtó nem állhatja útját. Imádkozz, amint zárnyitás szakértelmed elérte a 7-es szintet!
3.) Emelj számomra monolitot! [A monolit felépítésének titkát Chara-dintól, tudati képesség útján lehet megszerezni.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bumeráng (#249) 1 csontpálca (#329) 3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 2 gyógykenőcs (#313)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(74,59) ezüst mágustorony (2093670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Vertigo (#. kalandozó)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Tomtamtam 200. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) gorombilla (#38)
lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) bakkura (#52)
százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) bombagoly (#79)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) xirnox (#122)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) palotaőr (#134) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143)
arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150)
dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157)
nómenklatúra (#158) tyrannoszaurusz rex (#160) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187)
varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192) hínárevő piranha (#194) quwarg harcos (#201)
élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) Tguarkhan (#212)
massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) szubreális vámpír (#223) ekharion (#232)
adószedő (#234) áeratikus hasnyák (#243) noth szellem (#250) pordémon (#253) őrjáratozó katona (#274)
manaelementál (#290) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) ryuku légiós (#361) Mallon (#960)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) $fúvócső (#20)
$ormánygőte csont (#21) tüske (#22) $kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) $gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) $varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41)
távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) $tigroszlán fog (#63)
$csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) $rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) $rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) $bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95)
$bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
$tinta (#101) $vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) fémrúd (#104) $evaporőr háj (#105)
fabontó (#106) $rövid íj (#107) $nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
$hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) $mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126)
$mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
$mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) $denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) virág szimbólum (#143)
$két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) $szvó-ektoplazma (#151) $vasérc (#152) pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötő (#158)
kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162) karócsapda (#163)
vasvért (#164) mászókampó (#165) $ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168)
uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) $téfea-agy (#172) nekrofun (#173)
harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178)
grifftojás (#179) $ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183)
ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188)
vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191) $arany karperec (#194) $obszidián függő (#195)
trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197) $trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212)
$xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) $láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225)
helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) $acélpengőke (#231) furulya (#233) lajhár csont (#236)
$tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242)
$fekete bőrcsizma (#247) bumeráng (#249) tatu ködmön (#255) templom (#256) nehezék (#258)
bájital (#261) remák szív (#264) kvazár sisak (#266) $gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269)
gromak páncél (#270) aranytű (#272) $ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) umbatari karkötő (#278)
$jégszív (#282) zan indukátor (#288) bev formázó minta (#299) cru formázó minta (#300) $kőszem (#304)
$réz papi karkötő (#307) galachmit (#310) gyógykenőcs (#313) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüstdarab (#326)
ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) királyi korona (#338) rézgolyó (#343) shinai gömb (#348)
tolmokov-koktél (#351) káosz szimbólum (#361) ezüsttollú nyíl (#363) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373)
fény szentélye (#376) moa smaragd (#377) moa rubin (#379) moa obszidián (#380) szent tölgyfa (#393)
kőtorony (#394) álomvirág (#395) álompor (#396) városépítkezés (#398) főutca (#399)
ház (#400) rájabőr (#404) rájabőr úszógatya (#405) réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407)
vas fejpánt (#408) árnyékharcos gyűrű (#409) kígyóbőr öv (#410) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433)
bányászcsákány (#434) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489)
sárkánytanya (#492) ostromlétra (#510) $zafír medallion (#514) Chara-din ékköve (#517) Chara-din monolitja (#534)
kristályrend (#545) főnixtoll (#563) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) ryuku csizma (#692)
$rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) csodák kútja (#1096) sólyomcsőr (#1223) nodonrod kitűző (#1533)
méregfog (#1553) griff nyakék (#1579)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek