160. forduló, 162. forduló, Noah Mebere összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 30. 15h:56'
EZ A 425. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
426. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4675
SZÁMLA : XXXX

NOAH MEBERE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [118,99] koordinátán.
A táborozás 3. napján összeakadsz Kőevő Hansyval. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 6 arasznyi, azaz 1 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy párducbőr övtáskát, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy lábascet trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+4 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+52 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 644. hetének nyerőszámai: 12, 7, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 292.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 277.]

t 217 1 támadod a 217. szörnyet
FT 217 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

v 1 999 15 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 272.]

v 6 999 17 elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 267.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

jlk 1721 jelszó kimondása 1721
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza farkát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a massza csavaros szarvát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs és 2 obszidián karkötő. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 247.]

fm 120 feltételes mászás 120
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[119,100] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba. (ld. enc.)

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 941 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 10, gyógyulás: 24, összesen: +14 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... Egy gnóm állja utad, mielőtt bármit is tehetnél. Valami fogadóról hablatyol, három vándorról, meg 12 elköltött aranyról, aztán azt mondja mégsem annyi, hanem 5-tel kevesebb. Nem egészen érted, mit is akart ezzel mondani, így elbuksz az intelligenciád tesztelő akadályon. 360 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek.
- Megjöttél, helyes! - köszönt az öregasszony, majd megvizsgálja, mid van. Látva, hogy semmit nem hoztál, hangulata egycsapásra megváltozik. Cifra szitkozódások közepette megkér, hogy tiszteletlátogatni ne gyere, csak ha hozod is, amit kért. Helyeslőn bólogatsz. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 6 aurach fog, 10 ovimon-bogyó, 2 bunthar bőr, 3 mocsári penke, 3 moa üveggömb.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Mákrózsa főzet, 1 Kaszabolósáska, 1 Szerencsejáték, 1 Sötét motyogó. Ez egy pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 360 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 42 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 360 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardfogú fülemüle. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [120,101] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,102] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat fejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az arató csattanat testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megütöd az arató csattanat fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az arató csattanat jobb vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [116 pontot használtál fel, van még 131.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[121,102] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Utad során felfedezel egy óriás liánt.

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 pirkit. Elteszed őket.

(Továbbmész...) [122,102] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Látsz egy smirglibokrot. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 smirglilevelet.

(Továbbmész...) [123,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a quwarg harcos torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal középső lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [41 pontot használtál fel, van még 90.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[124,102] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezt a növényekkel buján benőtt dombságot Paraj-domboknak hívják. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [125,102] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során felfedezel egy félig kész olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 48 pontot kell rákölteni.)
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya farkát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 bronzkulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [126,102] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod az élőholt quwarg jobb vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvagdalod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

[72 pontot használtál fel, van még 18.]

m 2 mozogsz keletre
[127,102] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Drága ajándék,
Bár se kezdete, se vége,
A közepe meg semmi se!
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [17 pontot használtál fel, van még 1.]

kut 5 kutatsz 1 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1103 129 664 leírod az 1103. kalandozónak a 129. szörnyet a 664. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Lord Kovács József. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) elf csontot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1103 765 691 leírod az 1103. kalandozónak a 765. szörnyet a 691. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ryuku futárbérenc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5090 190 58 leírod az 5090. kalandozónak a 190. szörnyet az 58. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar bajnok. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangó cserjét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5090 104 148 leírod az 5090. kalandozónak a 104. szörnyet a 148. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy trikornis. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mocsári penkét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5090 24 23 leírod az 5090. kalandozónak a 24. szörnyet a 23. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gazda. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mérgezett tüskét. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5090 78 218 leírod az 5090. kalandozónak a 78. szörnyet a 218. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy színes dözmöng. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ketrec-csapdát. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 47 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 20, 16.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 299 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY)
Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek.

QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY)
A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek...

KARAKTERLAP

Noah Mebere, egy barna, tüsi hajú, félszemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr felszentelt papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 161. fordulód.

Erő: 20 (31) Szint: 18 Merészség: 6/2 Magasság: 163 cm
IQ: 30 (31) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 25 Életpont: 277/114 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (29) Varázspont: 434/3 Pénz: 465 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 12/1 Pszi pont: 125/180 EFejl: 9
Eddig összesen 825 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5910 TP-t kaptál. Jelenleg 339278 TP-d van. A következő szinthez még 722 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, hadroszaurusz, jégtroll. A 146. fordulódban 5035 arany került a bankszámládra. 5412 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 12/70 vágófegyverek: 23/19 (+2%)
ütőfegyverek: 13/24 (+18%) lőfegyverek: 9/26 dobófegyverek: 19/21 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (80%) << ryuku buzogány (#696) (110%) << varkaudar szablya (#516) (130%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 15 időszaki: 12

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/74 (+11%) 2. nyomkövetés: 43/61 (+27%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 6/1 (+9%) 5. csapdakészítés: 13/72 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/46
7. gyógyítás: 6/64 8. titkosírás: 1/89 (+11%) 9. felderítés: 12/75 (+7%)
10. szörnyidomítás: 4/42 11. teológia: 26/79 (+13%) 12. taumaturgia: 23/59
13. szerencsejáték: 2/27 (+11%) 14. versengés: 2/78 (+45%) 15. szörnyismeret: 8/35
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 3/25 18. vadászat: 5/27
19. bányászat: 8/99 (+58%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz a 3525. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), piromenyét (#99) (csak egyszer), massza (#217)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhhalál küszöbén van
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhhalál küszöbén van

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 madártoll (#112)
3 sünmedve tüske (#14) 3 ubuk tüske (#131) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzkulcs (#76) 1 lapockacsont (#33) 1 nagy bronzkulcs (#185)
2 obszidián karkötő (#229) 2 pirkit (#153) 3 rézdarab (#70)
5 smirglilevél (#29)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(118,99) massza (#217)
(119,100) Chara-din monolitja (#534), korinthai amőba (#420), kardfogú fülemüle (#146)
(120,101) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534)
(120,102) arató csattanat (#144), quwarg boly (#359), Leah oltár
(121,102) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(122,102) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), tetemember (#123)
(123,102) quwarg harcos (#201)
(125,102) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), púpos burástya (#92), érclelőhely
(126,102) Fairlight rúnaköve, érclelőhely, élőholt quwarg (#202)
(127,102) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek