444. forduló, 446. forduló, Tapírnyúzó Carmen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 16. 14h:49'
EZ A 1270. JÁTÉKHETED, 445. FORDULÓD
1271. játékheted kezdete: jún. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4567
SZÁMLA : XXXX

TAPÍRNYÚZÓ CARMEN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,107] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfival. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy Dühöngő nadrágját, egy háború gyűrűjét, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy mind. tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencsekockát, egy Thargodan karkötőt, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zúzókesztyűt visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy varkaudar katona trófea és egy csataremák trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Végtelen út, mely a végső bölcsességhez vezet. Jobb kezében egy Mamajaga kőpálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Grun Klán Harcosa. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 20 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: hármas. Koncentrálsz, majd gurítasz: kettes. Vesztettél! 20 aranyad bánta a dolgot.
Az 1. napon megintcsak találkozol Grun Klán Harcos#val. Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 20 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: egyes. Koncentrálsz, majd gurítasz: hatos. Nyertél! Besöpröd a pénzt: 20 aranyat. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon összeakadsz egy copfos ősz hajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy lidérckoronát, egy őselemek köpenyét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy topáz erényövet, egy törpe védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Kitaszított trófea, egy Krogan, a pusztító trófea és egy ősdentor trófea színesíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy borkonyó bibét tart. Hátasállata egy goldugar! Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Johnnyu Lee. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 3. napon összefutsz egy hollófekete, hosszú hajú, égszínkék szemű alakváltó nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Dornodon ministránsa. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy Éjvadász ruhát, egy értépő sarkantyút, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy kyorg övcsatot, egy Lucius szerencsep.ét, egy merénylő köpenyét, egy mind. tűzopálját, egy natharion gömböt, egy ogre övet, egy ősplazmát, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor övet, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencsekockát, egy teriadan karkötőt, egy Thargodan karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy zúzókesztyűt visel. Ruházatát egy bo'adhun lidérc trófea, egy ro'galhal kísértet trófea és egy kettéroppantó trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Áttört tudatpajzson berepülő holló. Övén 132 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy sárkányölő kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Luna Nascente. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az aranytermő erszény 88 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 20 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+209 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+95 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 633.]

tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 593.]

tf 2 20 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 7 TVP-t kell elköltened.] Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy részeg kalandozó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. {HD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 38 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megütöd a részeg kalandozó jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 573.]

tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [20 pontot használtál fel, van még 553.]

tf 4 20 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi hatás! Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló fejét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 8 madártoll. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 533.]

h 234 20 0 használod a 234. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+21 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 513.]

le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

le 373 0 0 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

kf 287 0 0 kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat
A nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

kf 1550 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

* 2. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {HD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő torát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg parafenomén!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rontasz. {HD:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 49 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 5 quwarg tojást [quwarg tojás ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 473.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 473.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 469.]

hu 275 229 hulladék: 275 229
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ametiszt medált. Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

m 6 mozogsz nyugatra
[187,107] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat őrjáratozó katona. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 373 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona jobb lábát. (9 támadással 284 életpontot sebezve.) {HD:} Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (7 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (8 támadással 239 életpontot sebezve.) {HD:} Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 33 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a 3 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, 10 arany, egy vasérc, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy fűszertartó. Magad mögé lököd a pitiáner dombi óriásyeti trófeát, és kiszedsz egy őrjáratozó katona trófeát. 8 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1004, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 314 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) {KCC:} Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a smaragdgólem testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragdgólem testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) {KCC:} Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. 6 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 889, sebződés: 321, gyógyulás: 0, összesen: -321 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+144 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Van itt egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 5 ametiszt medált 140 aranyért, 3 obszidián karkötőt 90 aranyért.
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [57 pontot használtál fel, van még 412.]

vd 10 m 10
Hiába kutatsz megvadult szörnyek után, ezúttal egyet sem találsz. Talán más terepen kellene most próbálkoznod! [0 pontot használtál fel, van még 412.]

be 655 bemész a 655. épületbe
Belépsz az ajtón a kinti napsütésből a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetősen öreg törpe mester köszönt.
- Üdvözöllek, idegen! Messze földről érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szűkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, nap szimbólum (#141) 20 ap /db,
szem szimbólum (#142) 20 ap /db, virág szimbólum (#143) 20 ap /db, villám szimbólum (#145) 20 ap /db, ezüst karkötő (#158) 28 ap /db,
borostyán függő (#162) 12 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, aranylánc (#191) 40 ap /db, gyöngysor (#192) 96 ap /db,
aranygyűrű (#193) 24 ap /db, arany karperec (#194) 52 ap /db, obszidián függő (#195) 20 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db,
igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, pszi kő (#248) 1000 ap /db,
nekrofun medál (#253) 2000 ap /db, regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, ametiszt medál (#275) 56 ap /db,
sárga erőöv (#276) 400 ap /db, umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, Tharr Keresztje (#287) 1000 ap /db, bíbor erőöv (#291) 600 ap /db,
varázskő (#305) 150 ap /db, réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, arany papi karkötő (#309) 800 ap /db,
shinai gömb (#348) 240 ap /db, szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, rájabőr úszógatya (#405) 30 ap /db,
réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, roxati üvegszem (#443) 540 ap /db,
Dantor amulettje (#468) 100 ap /db, zafír fülbevaló (#477) 750 ap /db, zafír medallion (#514) 50 ap /db, Rughar gyűrűje (#518) 3000 ap /db,
angyalok gyűrűje (#529) 450 ap /db, zafír védőgyűrű (#532) 1200 ap /db, Urgod fétise (#561) 18000 ap /db, mópat token (#585) 30 ap /db,
vortex amulettje (#607) 100 ap /db, viharamulett (#611) 80 ap /db, Ovgun nyaklánca (#615) 6000 ap /db, rubin fülbevaló (#673) 22500 ap /db,
ryuku karvédő (#687) 170 ap /db, ryuku nadrág (#691) 170 ap /db, ritualista amulett (#708) 100 ap /db, háború gyűrűje (#722) 1200 ap /db,
gyémánt védőgyűrű (#726) 1200 ap /db, Zu'lit fülkarikája (#727) 7500 ap /db, gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db,
topáz erényöv (#731) 220 ap /db, jegygyűrű (#736) 100 ap /db, Natharion karkötő (#738) 1110 ap /db, Natharion amulett (#742) 1170 ap /db,
bo'adhun gyűrű (#743) 1050 ap /db, natharion opál (#747) 100 ap /db, esthari rubin (#748) 100 ap /db, jáde rakshallion (#749) 100 ap /db,
türkiz karika (#750) 100 ap /db, rítusónix (#751) 100 ap /db, nyers zafír (#752) 100 ap /db, jácint díszkő (#753) 100 ap /db,
csavart smaragd (#754) 100 ap /db, malachit füzér (#755) 100 ap /db, obszidián kereszt (#756) 100 ap /db, bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db,
gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, ezüstlevél (#759) 100 ap /db, to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, bronz nyakörv (#761) 100 ap /db,
adamantit érme (#762) 200 ap /db, ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, mihlanil érme (#764) 160 ap /db, káosztiara (#765) 140 ap /db,
aranyfétis (#766) 100 ap /db, Emma köténye (#835) 3800 ap /db, Sshreakza amulettje (#836) 5000 ap /db, ősplazma (#839) 4500 ap /db,
hókereszt (#843) 1200 ap /db, teriadan karkötő (#844) 5000 ap /db, kreiton fókusz (#853) 160 ap /db, natharion gömb (#865) 70 ap /db,
agvari manafókusz (#890) 1500 ap /db, Kabol gyűrűje (#904) 7360 ap /db, ében talizmán (#944) 9900 ap /db, sziréngyűrű (#948) 2040 ap /db,
Xanathal karkötője (#956) 2200 ap /db, éjkristály (#958) 60 ap /db, dramoan kő (#967) 150 ap /db, drakolder gyűrű (#969) 15000 ap /db,
jégisten amulett (#1087) 10000 ap /db, ulkor kötény (#1089) 400 ap /db, hollókristály (#1102) 1000 ap /db, törpe védőgyűrű (#1104) 1440 ap /db,
derit láncszem (#1129) 12 ap /db, csigakagyló (#1131) 125 ap /db, torz fülkarika (#1148) 750 ap /db, kráken gyűrű (#1165) 1600 ap /db,
Élet gyűrűje (#1166) 25000 ap /db, vark. pecsétgyűrű (#1171) 1600 ap /db, Hatalom Karkötője (#1210) 28000 ap /db, csodálatos nyaklánc (#1211) 20000 ap /db,
Thargodan karkötő (#1249) 17500 ap /db, teriádbőr karkötő (#1297) 3900 ap /db, ryuku függő (#1322) 675 ap /db, ryuku nyaklánc (#1325) 360 ap /db,
moa csiptető (#1330) 162 ap /db, hoarián bőrnadrág (#1345) 24 ap /db, hoarián ujjkarika (#1347) 180 ap /db, hakama (#1369) 1200 ap /db,
kote (#1375) 1200 ap /db, szerencse gyűrűje (#1391) 1542 ap /db, fűzött kagylósor (#1493) 310 ap /db, Xhe-Po-Khai gyűrűje (#1499) 3400 ap /db,
gyöngykagyló (#1505) 96 ap /db, ryuku talizmán (#1506) 345 ap /db, varkaudar szimbólum (#1528) 210 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db,
Raia csataszoknyája (#1537) 2400 ap /db, Amélia nyaklánca (#1538) 2100 ap /db, Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1080 ap /db, Blounther gyűrűje (#1548) 3000 ap /db,
balkezes gyűrű (#1549) 600 ap /db, Huddens alkarvédője (#1550) 510 ap /db, mentát karkötő (#1551) 270 ap /db, saválló fülbevaló (#1552) 420 ap /db,
hősiesítő medál (#1558) 540 ap /db, napmedál (#1567) 2200 ap /db, életköves gyűrű (#1572) 1110 ap /db, griff nyakék (#1579) 240 ap /db,
ryuku pecsétgyűrű (#1580) 900 ap /db, óriás kagylógyöngy (#1616) 660 ap /db, aranyozott klipsz (#1623) 96 ap /db, bátorság medálja (#1653) 300 ap /db,
szithon vízfókusz (#1654) 600 ap /db, muzsikus füles (#1657) 105 ap /db, vérpettyes gyűrű (#1659) 120 ap /db, fénytelen gyöngy (#1698) 12 ap /db,
tengerszín smaragd (#1700) 28 ap /db, Numerinor karkötője (#1712) 7500 ap /db, Dendeitren gyűrűje (#1713) 1500 ap /db, vérkristály (#1732) 900 ap /db,
törpe ékkő (#1842) 200 ap /db, gyémánt gyűrű (#1854) 1000 ap /db, Kabazuka gyűrűje (#1898) 8000 ap /db, felleggyűrű (#1913) 3000 ap /db,
tűztagadó (#1979) 1500 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
angyalok gyűrűje (#529) 150 ap /db, arany papi karkötő (#309) 80 ap /db, Arsa potrohgyűrűje (#1541) 360 ap /db, balkezes gyűrű (#1549) 200 ap /db,
bátorság medálja (#1653) 100 ap /db, csigakagyló (#1131) 25 ap /db, csontamulett (#711) 300 ap /db, denevér szimbólum (#140) 10 ap /db,
Eldaran karkötője (#373) 50 ap /db, Huddens alkarvédője (#1550) 170 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 20 ap /db, két kard szimbólum (#144) 10 ap /db,
mentát karkötő (#1551) 90 ap /db, nekrofun medál (#253) 200 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 90 ap /db, regeneráló gyűrű (#254) 80 ap /db,
saválló fülbevaló (#1552) 140 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, szerencsetalizmán (#366) 80 ap /db, Tharr Keresztje (#287) 100 ap /db,
varkaudar szimbólum (#1528) 70 ap /db, vortex amulettje (#607) 50 ap /db áron.

[Megjegyzés: azokról a tárgyakról, amelyeket esetleg nem ismersz, 20 arany árán információt kérhetsz a BE <boltszám> <tárgy> paranccsal.] [5 pontot használtál fel, van még 407.]

pki 332 kiveszel a bankból 332 aranyat
Kiveszel a bankból 332 aranyat. A számládon van még 3 arany. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

m 8 mozogsz északra
[187,106] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. {HD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megcsapod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 18150 pontot kell rákölteni.) (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3840 pontot kell rákölteni.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Itt található a legendás királyi palota. A hat méter magas, díszes vaskerítés mögött meseszép kertet pillantasz meg. A változatos állat formájúra vágott bokrok, csodálatos virágoskertek között szigorú tekintetű palotaőrök járkálnak. A palota három emeletes, szikrázóan fehér márványlapok borítják, tizenkét tornya tör az ég felé. Az erkélyeket különböző faragott szörnyfigurák tartják, az ablakok rajzolatát kiváló mesterek rakták ki mormeudi színes üvegből. Meseszép az egész, méltó Boraxhoz, a birodalom uralkodójához! A fényűzés netovábbja, hogy a királyság mindhárom nagyvárosában megtalálható egy ugyanilyen palota, hogy a király bármelyikből irányíthassa az országot szükség esetén. (652. épület.)
[7 pontot használtál fel, van még 400.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Ahogy közelebb érsz, utadat állja egy díszes páncélzatba öltözött elit palotaőr.
- Miben segíthetek? - biccent feléd. Megilletődve a hihetetlen megtiszteltetéstől, hogy egy igazi királyi palotaőr kegyeskedett megszólítani, csak hebegsz-habogsz.
- Á, egy kalandozó! A palotát "csak úgy megnézegetni" nem lehet, ha valamilyen munkát akarsz vállalni, az írnoki iroda jobbra az első ajtó. - hadarja a palotaőr. Lám, lám, nem te vagy az első bamba bámész aki csak úgy becsámpázott a palotakertbe. Úgy látszik, olyan opció nincs, hogy "kihallgatás a királynál", vagy "kincseskamra látogatás" meg hasonlók.
- Munkát akarok vállalni. - nyögöd ki végül, mire az őr felkísér a lépcsőn, és betessékel az írnoki irodába. Az írnok iroda várakozóterme hatalmas, bársonnyal-bélelt terem. Húsz cimboráddal együtt is kiválóan el tudnátok itt lakni! Bársonyos fotelban várakozol, amíg végre sorra kerülsz. Az írnoki iroda még pompázatosabb a váróteremnél. Díszes tölgyasztal mögül, oklevelek és kitüntetések alól bámul rád okuláréján keresztül az ügyeletes írnok. Elmondod, hogy munkát szeretnél.
- Gigantikus Királyi Emlékmű épül őszentsége, Borax tiszteletére! Jelentkezz a munkafelügyelőnél, és dolgozz ott egy teljes napot. Megfelelő fizetséget fogsz a kincstártól kapni.
Kicsit kiábrándító a feladat, de bánatosan biccentesz, majd kimész a hivatalból. Több, a váróteremben csüggedten társalgó kalandozó fején látod, hogy ők is hasonló munkát kaptak. [A munka elvégzéséhez egy ÉP parancsot kell kiadnod 150 TVP-ért (ez az "egy napi munka", függetlenül attól, hogy van-e az építést segítő állatod vagy képességed. Ha nincs 150 TVP-d, a munkához hozzá sem fogsz, ezért javasolt, hogy a forduló elején add ki a parancsot.] Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 395.]

m 6 mozogsz nyugatra
[186,106] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Itt csata lesz.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 53 életpontot vesztettél. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {HD:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló bal oldalát. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megcsapod az őrült varázsló jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és 4 pirkit. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 388.]

ea 309 1 eladod a 309. tárgyat 1
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

ea 169 10 eladod a 169. tárgyat 10
Eladtál 10 uzbány csőrt. 60 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

ea 1554 2 eladod az 1554. tárgyat 2
Eladtál 2 aenouth ködkürtöt. 920 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

ea 152 35 eladod a 152. tárgyat 35
Eladtál 35 vasércet. 70 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

ea 1527 1 eladod az 1527. tárgyat 1
Eladtál 1 Jerome köpenyét. 180 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

ea 373 1 eladod a 373. tárgyat 1
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

ea 1551 1 eladod az 1551. tárgyat 1
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

ea 1550 2 eladod az 1550. tárgyat 2
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

ee 126 94 137 eladod a 126. tárgyat a 94. tárgyat a 137. tárgyat
Eladtál 1 bronzpengét. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 3 bronzhegyű nyilat. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 9 mérg. ubuk tüskét. 18 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 388.]

ee 108 189 157 eladod a 108. tárgyat a 189. tárgyat a 157. tárgyat
Eladtál 22 nyílvesszőt. 22 aranyat kaptál.
Eladtál 28 vas dobónyilat. 280 aranyat kaptál.
Eladtál 21 nyu-shurikent. 252 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 388.]

ee 351 190 1566 eladod a 351. tárgyat a 190. tárgyat az 1566. tárgyat
Eladtál 22 tolmokov-koktélt. 176 aranyat kaptál.
Eladtál 6 mérg. vas dobónyilat. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 6 jégpasztillát. 180 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 388.]

ee 1562 277 397 eladod az 1562. tárgyat a 277. tárgyat a 397. tárgyat
Eladtál 2 Métely páncélját. 240 aranyat kaptál.
Eladtál 7 rejtőköpenyt. 98 aranyat kaptál.
Eladtál 2 zafír erőövet. 200 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 388.]

ee 280 47 119 eladod a 280. tárgyat a 47. tárgyat a 119. tárgyat
Eladtál 6 tyrex csontot. 180 aranyat kaptál.
Eladtál 10 surranó kígyó bőrt. 20 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 388.]

ee 212 114 135 eladod a 212. tárgyat a 114. tárgyat a 135. tárgyat
Eladtál 1 dorony tüdőt. 8 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 28 gyöngymangót. 56 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 388.]

ve 833 1 megveszed a 833. tárgyat 1
Vásároltál 1 cápafogat. 3800 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 388.]

kf 833 2 kézbeveszed/felveszed a 833. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a cápafogat. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

kf 111 363 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 363. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként ezüsttollú nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

p 69 23 használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 383.]

fok 1745 458 összerendeled az 1745. tárgyat a 458. tárggyal
A jég dragnitot beleilleszted a kiválasztott tárgyadba. [10 pontot használtál fel, van még 373.]

tv 114 támadó/véd. varázslat a 114. varázslatot
114. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

tv 162 támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot
162. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) Mire végzel, sajnos már az eszköz teljesen elkopott. Eldobod a továbbiakban hasznavehetetlen fenőkövet. [8 pontot használtál fel, van még 365.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 364.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

tv 162 támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka II. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

tv 114 támadó/véd. varázslat a 114. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agybénítás. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[185,105] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 87 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {HD:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. A következő kincseket találtad: 2 púderkő [púderkő ->eldobod] és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.). 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő.

(Továbbmész...) [184,104] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 352.]

vd 10 m 10
Hiába kutatsz megvadult szörnyek után, ezúttal egyet sem találsz. Talán más terepen kellene most próbálkoznod! [0 pontot használtál fel, van még 352.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[183,103] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 325 életpontot sebeztél. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. {HD:} Pásztorbottal néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. {HD:} Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A woorgard csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) {HD:} Pásztorbottal súrolod a woorgard testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal megbököd a woorgard testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1036, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [182,103] A dombság átmegy hegységbe.

Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő.

(Továbbmész...) [181,104] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Felfedeztél egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy kihívás tornya van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Különös építményt fedezel fel egy nagyobb szikla tövében. Ingatag házikónak tűnik, melynek ferde oszlopai úgy dőlnek, mintha az építmény a sziklának lenne támasztva. Az ajtó fölött egy kiálló szögön átizzadt nyelű bányászcsákány lóg. (700. épület.)
[34 pontot használtál fel, van még 318.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. BP: kut 10 0 0 kutatsz 10 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [10 pontot használtál fel, van még 303.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 4. BP: kf 373 0 0 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
Leveszed a Huddens alkarvédőjét, majd a csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 263.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 223.]

tf 4 23 fejleszted a 4. tulajdonságodat 23 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [23 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját bezabál a ryuku ostromteknős. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 586 pontot. A következő körben tehát 786 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIRÁLYI EMLÉKMŰ (411. TÁRGY)
Ez a gigantikus emlékmű VI. Borax király örök dicsőségére épül. Egy húsz méter magas kőpiramis, amely önmagában is igen tekintélyes: de mintha ez nem lenne elég, óriási Borax-szobrot építenek köré, amely a lapos tetejű piramison ül. A hihetetlen méretű építmény elkészülte minden kétséget kizáróan több évtizedbe kerül. A munkálatoknál főként jobbágyokat, fizetett dolgozókat és varkaudar rabszolgákat alkalmaznak. A piramis belső termei fognak az uralkodó és családja végső nyughelyéül szolgálni.
Az emlékmű építése egész embert kíván: csak akkor alkalmaznak, ha legalább egy teljes napot eltöltesz az építkezéssel. A munkát a palota írnoki hivatalában lehet elvállalni. Ez a munka 150 TVP-nyi építkezést igényel, egyben! Tehát mindenképp EP 411 150 parancsot adj ki, ha nincs elég TVP-d, a parancs egyáltalán nem hajtódik végre. Arra, hogy az építkezés összesen hány TVP-t igényel, igen merész becslések vannak.

CÁPAFOG (833. TÁRGY)
Amíg a most kezedben tartott cápafog még a tulajdonosa szájának szerves része volt, nem is gondoltad volna, hogy ezt akár szúrófegyverként is használhatod. Tekla bűvös foga azonban vetekedik a legjobb mágikus szúrófegyverekkel! A szakavatott fegyverforgató kezében, aki legalább 25. szintű szúrófegyver szakértelemmel rendelkezik, ez a közel 30 centi hosszú hófehér hátsó fog 4D7+4 sebzést okoz, miközben gazdája védettségét és szerencséjét is kettővel növeli. Időnként a fegyver Méregfelhő III. varázslattal ajándékozza meg ellenfeledet. Balkezes fegyverként is használhatod.

KARAKTERLAP

Tapírnyúzó Carmen, egy göndör aranyhajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 110. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 445. fordulód.

Erő: 51 (63) Szint: 36 Merészség: 6/5 Magasság: 142 cm
IQ: 44 (48) Támadás: 47 (50) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 52 (54) Védekezés: 96 (103) Menekülés: 30 % Életkor: 36/40 év
Egészség: 55 (57) Életpont: 780/780 Jellem: semleges (-11) Tul. pont: 1
Szerencse: 48 (58) Varázspont: 1069/355 Pénz: 2618 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 60/23 Pszi pont: 253/3 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 4638 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 821 TP-t kaptál. Jelenleg 6 348 676 TP-d van. A következő szinthez még 151 324 TP szükséges. Trófeáid: lidérckirály, kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona. A 445. fordulódban 3 arany került a bankszámládra. 3 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/66 ökölvívás: 39/17 (+1%) szúrófegyverek: 26/77 (+1%)
vágófegyverek: 6/78 ütőfegyverek: 21/73 (+33%) lőfegyverek: 27/81
dobófegyverek: 16/86

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (150%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vortexvessző (#2331) (25 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); ében nyílvessző (#848) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
181,104 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 188
Kedvenc táborhely: 129,74
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 128 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 258 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 41/27 2. nyomkövetés: 93/70 3. mászás: 16/95
4. csapdakészítés: 29/29 (+7%) 5. csapdaészlelés: 7/51 6. gyógyítás: 79/50 (+25%)
7. titkosírás: 10/73 8. felderítés: 33/15 (+6%) 9. szörnyidomítás: 11/47
10. teológia: 29/35 11. taumaturgia: 71/41 (+48%) 12. szerencsejáték: 6/31
13. versengés: 23/3 (+5%) 14. harcművészetek: 39/15 15. zene: 48/13 (+25%)
16. szörnyismeret: 23/12 17. pszi: *27/100 (+13%) 18. zárnyitás: 1/15
19. vadászat: 17/41 20. vitalitás: 10/40 21. bányászat: 40/3 (+9%)
22. úszás: 12/97 23. főzés: 18/39 24. csapatmunka: 9/93

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 11 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1374. karakternek a 3027. karakternek az 5616. karakternek
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), liumbe hajtást (#655) (max. 5 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
"Mindenki egyért" TK beállítás
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
vadász tatu (#10), bakkura (#52) (csak egyszer), kavadu (#19) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), sóhajtó dorony (#112), szintszívó (#96) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 16, max: 50)
kobudera (#8), Shaq O'N Lee (#4436), Acél Öklök (#9123), Tharr hívők (#996), Csontmarok (#2039), drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084), Sharin Elton (#1420), szellemdarázs (#481), ro'galhal kísértet (#463), semlegesek (#989), jók (#990), gothag döglidérc (#429), krathan csontváz (#432), lidércóriás (#401), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
oldás (#372), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) ryuku átokvarázs (#280) >> élőholt ősmágus (#179)
ryuku átokvarázs (#280) >> vark. kardtáncos (#693) ryuku átokvarázs (#280) >> varkaudar böllér (#692)
ryuku átokvarázs (#280) >> lidérckirály (#316) ryuku átokvarázs (#280) >> kisebb quwarg isten (#213)
ryuku átokvarázs (#280) >> ongóliant (#159) ryuku átokvarázs (#280) >> Quwaxotix (#961)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> kisebb quwarg isten (#213) hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) oldás (#372) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 7. labirintus (47,67). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 198. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): új. cirkuszi fősátor (713): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 65, 66, 68, 72, 73, 170, 187, 189, 190, 191, 192, 193, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 34, 41, 44, 49.
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 18, 45, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 280, a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21418.
A morf invázióban megölt morfok száma: 858, az összesen kapott pontszám: 109350.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 100, az összesen kapott pontszám: 10940. (összesen ölhető: 606 )

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, tf 1 40, tf 2 20, tf 3 20, tf 4 20, h 234 20, le 253, le 373, kf 287, kf 1550.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 93 TU. szükséges még: 57 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7818 TU szükséges.)
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 2 aenouth ködkürt (#1554) 5 ametiszt medál (#275)
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126) 1 dorony tüdő (#212)
1 fenőkő (#1618) 2 gyíkfű (#201) 28 gyöngymangó (#135)
6 jégpasztilla (#1566) 1 Jerome köpenye (#1527) 5 kaja (#2)
9 mérg. ubuk tüske (#137) 6 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 Métely páncélja (#1562)
22 nyílvessző (#108) 21 nyu-shuriken (#157) 3 obszidián karkötő (#229)
7 rejtőköpeny (#277) 10 surranó kígyó bőr (#47) 22 tolmokov-koktél (#351)
6 tyrex csont (#280) 10 uzbány csőr (#169) 28 vas dobónyíl (#189)
34 vasérc (#152) 2 zafír erőöv (#397)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 cápafog (#833) 2 csuklyavirág (#133)
1 fokhagyma (#403) 1 fűszertartó (#210) 1 gólem talizmán (#811)
8 madártoll (#112) 4 pirkit (#153) 4 rézdarab (#70)
2 sallank karom (#128) 1 szöges bunkó (#8) 5 ugh méreg (#166)
41 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

180 181 182 183 184 185 186 187 188 189
102
103
104
105
106
107
108
(181,104) bányászház (#700), törpe bánya (#435), Raia oltár, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(182,103) érclelőhely
(183,103) woorgard (#231), oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(184,104) Raia szent lovagja (#239), ősi csatamező (#263), 28. jellempróba, Tharr oltár
(185,105) őrült varázsló (#255)
(186,106) őrült varázsló (#255), vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)
(187,106) őrült varázsló (#255), királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(187,107) őrjáratozó katona (#274), bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár, smaragdgólem (#417)
(188,107) Invázióügyi Minisztérium (#689), részeg kalandozó (#187), őrült varázsló (#255), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2020.06.16 13:57 Változások a számládon! 100 zsetont átutaltak a(z) 1660. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek