166. forduló, 168. forduló, Szélvihar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. okt. 22. 15h:15'
EZ A 1503. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
1504. játékheted kezdete: okt. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4443
SZÁMLA : XXXX

SZÉLVIHAR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 40. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+95 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+120 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+98 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)

* 1. KP: vv 71 182 243 elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 342.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 342.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 367.]

* 2. KP: vv 188 363 364 elmormolod a 188. varázslatot a 363. varázslatot a 364. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 365.]
Fürgén varázsolsz! Mostantól nem lesz szükséged anyagi komponensre a védekező varázslataidhoz. A rúna felhúzása fájdalommal is jár. (-33 max. életerő következő táborozásod végéig.) [-33 varázspont.] [16 pontot használtál fel, van még 349.]
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-23 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 347.]

* 3. KP: vv 19 57 26 elmormolod a 19. varázslatot az 57. varázslatot a 26. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 345.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 345.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 343.]

* 4. KP: ek 215 20 0 t. energia kisütése: 215 20
72 varázspont felhasználásával előállítasz 6 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

ftv 98 213 felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 213. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

lm 53 58 68 mozogsz 53 58 68
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét kanyarodik. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy kis szobába érkezel. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [53. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy 12 q. rohamosztagos lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kinyered egy manakristály energiáját. (+1425 varázspont.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (7 támadással 429 életpontot sebezve.) Wakizashival végigvagdosod a q. rohamosztagos bal vállát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 12 q. rohamosztagos. (9 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg nagymester az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester potrohát. (7 támadással 384 életpontot sebezve.) Wakizashival súrolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 34 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.) Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy újabb kanyarnál vagy. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [56. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy 12 q. rohamosztagos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos torát. (7 támadással 435 életpontot sebezve.) Wakizashival néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 12 q. rohamosztagos. (10 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [58. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy láncravert quwarg. Fegyveredet elrakva jelzed baráti szándékodat. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 galachmit és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyre éhesebb vagy. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Éhes vagy. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Korgó gyomrod figyelmet követel. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [68. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kisebb quwarg isten. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 491 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 137 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Telibe kapod a lángcsóvát. (90 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: nyílvessző, 2 quwarg tojás. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a kisebb quwarg isten testét. (7 támadással 478 életpontot sebezve.) Wakizashival néhányszor megcsapod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a kisebb quwarg isten többször is megmar! (2 támadástól 339 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 1057, gyógyulás: 0, összesen: -1057 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 67. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+1108 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [76 pontot használtál fel, van még 267.]

vps 500 VP spórolása: 500
Félreraktunk, letiltottunk neked 500 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 267.]

lm 70 75 77 mozogsz 70 75 77
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [66. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [71. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [69. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [70. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg királynő van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ében nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Wakizashival megvágod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 30 drótszőr és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Korgó gyomrod figyelmet követel. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [71. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [72. PONT.] Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [73. PONT.] Korgó gyomrod figyelmet követel. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [74. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [75. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg nagymester. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Meglengetve a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a quwarg nagymester torát. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) Wakizashival néhányszor megcsapod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 46 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 4 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 madártollat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.) Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.) Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [76. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.) Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [77. PONT.] Hirtelen egy láncravert quwargot veszel észre magad előtt. Egymásra mosolyogtok (ha a másik arckifejezését mosolynak lehet értelmezni). Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 mágusköpeny. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szörnyen éhezel. (-2 életerő.) [45 pontot használtál fel, van még 222.]

lm 81 86 86 mozogsz 81 86 86
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [76. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szörnyen éhezel. (-3 életerő.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.) Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.) Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerő.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.) Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szörnyen éhezel. (-3 életerő.) Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [78. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerő.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szörnyen éhezel. (-2 életerő.) Bah! Egy zsákutcába jutottál! [81. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy láncravert quwarg az. Barátságosan üdvözlitek egymást. Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 manakristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.) Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [82. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [83. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.) Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [84. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy láncravert quwarg van előtted! Biccentéssel üdvözlitek egymást. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy 13 q. rohamosztagos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos testét. (7 támadással 418 életpontot sebezve.) Wakizashival párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 13 q. rohamosztagos csáprágójával. (13 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 13 q. rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [85. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szörnyen éhezel. (-3 életerő.) Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [86. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy 14 q. rohamosztagos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a q. rohamosztagos torát. (7 támadással 431 életpontot sebezve.) Wakizashival végigvagdosod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (14 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Teriád karddal kicsit megvágod a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Wakizashival kissé megkarcolod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Csáprágójával az 1 q. rohamosztagos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Az 1 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg testét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Wakizashival épp hogy megvágod a vadász quwarg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 3 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Hirtelen egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Elszántan a másikra támadsz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester torát. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) Wakizashival épp hogy megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 q. demoralizátort (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Egyhelyben toporogsz.
[60 pontot használtál fel, van még 162.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 160.]

kf 1530 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

bb 2238 100 beraksz a bankba a 2238. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 100 quwarg kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

v 181 140 61 elmormolod a 181. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), kisebb quwarg isten (#213), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241)

[140,61] Lakott területre érkeztél. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy korongfát. Észreveszel egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését P.Gagyimir kezdte, eddig 1150 TVP épült bele.) Látsz egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (7 támadással 482 életpontot sebezve.) Wakizashival végigvagdosod a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Teriád karddal néhányszor megcsapod a kék rothasztó fejét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Wakizashival megkarcolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1072, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... Egy elf tornász lép eléd, néhány apró labdát vesz elő a zsebéből, majd a kezedbe adja. Nyilvánvaló a feladat, zsonglőrködnöd kell. Kicsit megszeppenve látsz a bemutatóhoz, viszont hamar rájössz, ijedelemre semmi okod. A labdák úgy simulnak a kezedbe, röppályájuk olyan mintaszerű, mintha mindig is ezt csináltad volna. Az elf megdicsér a sikeres próba végeztével... A negyedik feladat: sörivás időre. Örömmel látsz neki a korsó kiürítésének, a benne lévő nedű rendkívül ízletes. Kicsúszol az időből. Kárpótlásul csupán a mézsör kellemes aromája marad emlékeidben. 1 710 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. Az öregasszony mérgesen fogad, bibircsókjai csak úgy izzanak a félhomályban.
- Nem hozott semmit - motyog maga elé. - Mégis mit képzel magáról ez a kalandozóivadék? - Hallva, hogy nem a legmegfelelőbb hangulatban találtad, összehúzod magad. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 1 vas dobónyíl, 1 dárda, 1 súlyzó, 7 bronzhegyű nyíl, 4 gyöngymangó.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Sötét halál, 1 Szerencsejáték, 1 Piromenyét, 1 Orzag bilincse. Ez egy pár! Faarccal az asztal közepére tolsz pár aranyérmét. Az árnymanó idegesen a kártyáiba pillant, majd úgy dönt, nem hajlandó tartani a tétet. Könnyű győzelem. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Szerencsejáték, 2 Vérfürdető magszim, 1 Garokk. Ez két pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 2 Szerencsejáték, 3 Vérfürdető magszim. Ez full! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Piromenyét, 2 Kaszabolósáska, 1 Tisztítótűz, 1 Orbitális mackósajt. Ez csak egy pár! Nyertél. 3. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Vérfürdető magszim, 1 Tisztítótűz, 1 Kaszabolósáska, 1 Mákrózsa főzet. Ez egy pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 1 710 tapasztalati pontot kaptál. 91 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
Gyors léptekkel a kísérteties ködbe burkolózó szellemkastély felé tartasz. A bejáratnál egy áttetsző alak fogad, barátságosan rád mosolyog, majd int, hogy bemehetsz. Engedelmeskedve a rémségek sátrába lépsz. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. A néma csendben rettenthetetlenül haladsz előre a csupán egyetlen irányba vezető úton. Hallásod minden egyes útszakaszon apró neszek és zajok - az élet apró jelei - után kutat. Ezt az állapotot egy iszonyatos hangerejű, rémült sikoltás zúzza apró darabokra. Egy pillanatra eszméletedet veszted a hirtelen jött sokktól, de a hang kínzó ereje tovább folytatja, amit elkezdett. Kis idő múlva, amilyen hirtelen érkezett, olyan hirtelenséggel hallgat el a rémület sikolya. Éhezni és szomjazni kezdesz! (143 életpontot vesztettél.) A folyosó hirtelen változtat irányt. A forduló túloldalán az ősi szellem vár rád, viselkedéséből ítélve a harc elkerülhetetlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ősi szellem áttetsző karját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed az ősi szellem jobb lábát. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Wakizashival végigvágod az ősi szellem testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősi szellem csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Véres nyál csordul ki az ősi szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

Hamarosan egy különös terem falai közé érkezel. A terem túlsó oldalán egy feketeköpenyes alak áll, szeme tűzvörösen izzik csuklyájának sötétjéből. Kezével akrobatikus mozdulatokat végez, közben többször rád mutat. Rádöbbensz, hogy varázsolni készül. Mielőtt bármit tehetnél, a varázslat létrejön. Ellenfeled ujjai felszikráznak, de ahelyett, hogy bármilyen kártékony hatást éreznél, hangos pukkanást hallasz. Rémülten támadóállásba helyezkedsz, és csak ekkor veszed észre, ellenfeled közben elteleportált a teremből. - Az áldott kövem - ébredsz rá, mi történt. - Megmentett az átokvarázslattól. Az előtted húzódó folyosó falából szellemcsápok nyúlnak ki. Érintésük még a halálnál is borzalmasabb végzetet tartogat. Minden bátorságodat összegyűjtve, sprintelni kezdesz a folyosón. Érzed a csápok rettenetes érintését, de vitalitásod megvéd! Hirtelen megnyílik lábad alatt a föld, te pedig zuhanni kezdesz. Rémülten nézel le a mélységbe, de csak gomolygó ködöt látsz mindenütt, sehol egy szilárd tájékozódási pont. Sebességed egyre csak nő. Hirtelen szétoszlanak a felhők, és előtűnik alóla mindaz, amit eddig eltakart: egy hegység sziklás oldala. Kiabálni és kapálózni kezdesz, hiszen nem akarsz ilyen értelmetlenül meghalni. Tested porrá zúzódik és darabokra szakad a kemény köveken. Amikor magadhoz térsz, egy folyosón fekszel. - Átkozott cirkuszosok - dörmögöd az első dolgot, ami eszedbe jut, majd remegő térddel visszafelé indulsz. Távoztodban még egyszer visszanézel a kastély épületére, de arra gondolva, vajon mi várhatott rád a próbák végeztével, csak elkeseredsz.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vegyesbolt (842. épület.).
Eladsz 1 elf csontot 4 aranyért, 3 ezüst kulcsot 36 aranyért, 17 fekete gyöngyöt 102 aranyért, 25 gyöngymangót 50 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 2 rájabőrt 6 aranyért, 1 tyrex csontot 30 aranyért, 1 mágusköpenyt 200 aranyért, 1 galachmitot 30 aranyért.
Teleeszed magad. (-3 kaja.)
[-60 varázspont.] [60 pontot használtál fel, van még 100.]

ve 248 10 megveszed a 248. tárgyat 10
Vásároltál 10 pszi követ. 10000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[106,96] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy ragyás burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Eláraszt a sav. (20 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal alaposan megvágod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Wakizashival egy hatalmas csapással felmetszed a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A II. quwarg invázió leküzdésében a Fekete Druidák KT (9165) is kivette a részét. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy beomlott q. gödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy kisebb quwarg isten hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Látsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy amniosz-fát. Felfedeztél egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kardfogú fülemüle. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal alaposan megvágod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Wakizashival egy irtózatos ütéssel felvágod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
[5 pontot használtál fel, van még 95.]

vpf 400 VP elővétele: 400
Felszabadítottunk neked 400 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

v 198 90 88 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), kisebb quwarg isten (#213), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), ragyás burástyák (#111), beomlott q. gödör (#2096), oltár, barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kardfogú fülemüle (#146)

[90,88] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

A fősátor közelében egy csapat kalandozót pillantasz meg. Egyiküket sem ismered. Egy alacsony és testes, golyófejű fickó magyaráz nekik, hevesen gesztikulálva. Kalandszagot érzel, ezért máris közelebb oldalazol, hogy kihallgasd őket. Hamar kiderül, hogy erre semmi szükség, a köpcös figura észrevesz, és téged is magához invitál.
- Nos, akkor újra elmondom. Shleff vagyok, a porondmester, és egy igencsak különleges attrakciót készítettem elő a hétvégére. Sajnos azonban a libertani vendégartisták, a Rettentő Banda nem érkezett meg időre, és még gyakorolni is kellene. Kalandozó urak, nagy bajban vagyok, gyorsan pótolnom kellene őket - fogja könyörgőre, miközben a kezét tördeli. - A jegyeket már mind eladtuk, nem lehet lemondani az előadást. Segítsenek rajtam.
- Mit kellene csinálnunk? - kotyogsz közbe.
- Oh, maguknak ez semmiség! Csupán némi erőre, és ügyességre lesz szükség, no meg, hogy ne legyenek zavarban a színpadon. Tehát illő, hogy legalább egyszer-kétszer megnézzenek egy vándorcirkuszt belülről. Ja és még valami. A plakátokon a Rettentő Banda rajza van. Nem nagyon látszik jól az arcuk, tehát ezzel nem lesz gond, de ők öten vannak - az ön csapatának is öt főből kell állnia. Ha kisegítenek a bajból, nem fogják megbánni. Russlan felhatalmazott, hogy bőkezűen jutalmazzam a jelentkezőket.
Érdekes feladatnak látszik. Talán érdemes lenne elvállalni - tűnődsz, és faképnél hagyod a porondmestert. (9. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Jo-Lee a Mágus lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy cirkuszi fősátor (714. épület.). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Utad során felfedezed egy göndör ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfi táborát. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre kreolszínű. Fairlight tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany morfmedált, egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy grifftoll kesztyűt, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mind. tűzopálját, egy nodonrod kitűzőt, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy roxati üvegszemet, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy sodét, egy szerencsekockát, egy szerencsetalizmánt, egy tradicionális övet, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy hótarantula trófea, egy zafír sárkány trófea és egy bumshir óriásmacska trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 85.]

tk 9 4589 többszemélyes kaland 9 4589
Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: Csodabogár, Torkos Gyrgul. Közösen megválasztott vezetőtök, Nimrandir érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

h 248 4 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-65 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-56 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-61 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-60 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [20 pontot használtál fel, van még 65.]

ef 20 512 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 949 1 0 használod a 949. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 949 1 0 használod a 949. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: kb 2 4 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: kf 1559 1158 0 kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 5. BP: h 1450 0 0 használod az 1450. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 1, 11.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következő körben tehát 310 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG DEMORALIZÁTOR (2067. TÁRGY)
Nem tudod mire jó ez az izé. Azt sem tudod, hogyan került egy quwarghoz ilyen jelentéktelennek tűnű, furcsa, szürke gömb. Egy biztos azonban, amíg jól láthatóan kitűzöd a ruhádra, minden quwarg rettegni fog tőled. (Ez játéktechnikailag minden ütésedre és ellőtt lövedékedre +5 sebzést ad quwargok ellen.) Ráadásul olyan apró, hogy a helyet sem foglalja más kitűzőid elől. Nyilván nem adod át senkinek, ha már olyan szerencsés voltál, hogy szereztél egyet.

KARAKTERLAP

Szélvihar, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Elenios kántora vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 167. fordulód.

Erő: 28 (38) Szint: 43 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 16 (25) Támadás: 108 Agresszió: 1 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 16 (26) Védekezés: 49 Menekülés: 30 % Életkor: 86/89 év
Egészség: 16 (24) Életpont: 1506/681 Jellem: jó (155) Tul. pont: 12
Szerencse: 18 (28) Varázspont: 2057/837 Pénz: 79082 arany Kép. pont: 60
Tudatpont: 88/64 Pszi pont: 220/369 Halhatatlanság: 4 %
Eddig összesen 3096 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 52 480 TP-t kaptál. Jelenleg 11 434 106 TP-d van. A következő szinthez még 65 894 TP szükséges. Trófeáid: Garmhuun familiáris, triklem drakolder, pszionikus entitás. A 133. fordulódban 207219 arany került a bankszámládra. 207773 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 23/88 ökölvívás: 1/38 vágófegyverek: 46/85 (+5%)
lőfegyverek: 35/41 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ében nyílvessző (#848) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
90,88 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 365
Felsőbb beavatkozás: legutóbb 2020. évben 10. hónapban.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.
platina varázskr.: vámpirizáció.
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/6 Max életkor 844 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 546 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/68 2. nyomkövetés: 25/18 (+9%) 3. mászás: 21/12
4. csapdakészítés: 31/83 5. csapdaészlelés: 12/21 6. gyógyítás: 17/64
7. titkosírás: 3/60 8. felderítés: 14/24 9. szörnyidomítás: 9/57
10. teológia: 90/88 (+30%) 11. taumaturgia: 138/97 (+38%) 12. szerencsejáték: 7/89 (+11%)
13. versengés: 22/70 (+24%) 14. zene: 60/67 15. szörnyismeret: 13/48
16. pszi: 32/98 (+71%) 17. zárnyitás: 27/47 18. vadászat: 13/44
19. vitalitás: 9/59 (+17%) 20. bányászat: 31/71 21. úszás: 21/82
22. főzés: 11/45 23. csapatmunka: 7/8

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84
6. regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 10 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 30 darabot )
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), inváziós ellenfelek (#9089), tüskés harci gromak (#156), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281), elektromos angolna (#196), bűbájlidérc (#761), hínárevő piranha (#194), trosnyogó szakóca (#192), őshonos sziklozug (#447), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 23 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (94,41,1) felejtés (#68) (5) felejtés (#68) (4) szürkeáll. aktiv (#71)
esszenciavédelem 2 (#188) Morgan rúnája (#363) tolvajvér (#364) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
Asylux csapdája (#233), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> kreiton bűvölő (#506) háló (#186) >> nőstény varkaudar (#689)
háló (#186) >> tleikan főbíra (#512) háló (#186) >> tleikan hajadon (#533)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> kisebb quwarg isten (#213)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) direkt kontaktus I (#121) >> verg elmeszaggató (#430)
direkt kontaktus I (#121) >> sötét ülnök (#508)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (teljesítve)
2.) Bár békés természetű vagyok, a Thargodanok fosztogatásait még én sem nézhetem tétlenül. Semmisíts meg 5 Zinthurgot! (számláló: 4)
3.) Szeretném tudni, hogy valóban törekszel-e a többi humán megismerésére. Imádkozz úgy, hogy legalább 300 kalandozót ismersz! (Amíg a küldetést nem teljesítetted, minden IMádkozásnál tudni fogod, hogy mennyinél tartasz.)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). történelemkutató intézet (691): 104. labirintus (254,29). barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): többek közt 908. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): 122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): többek közt 818. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 99, 103, 104, 107, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 192, 193, 194, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 4, 6, 7, 9, 11, 13, 20, 26, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 46, 49.
Kész: 8, 12, 15, 16, 40, 41, 43, 47, 51.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 561, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48714.
A morf invázióban megölt morfok száma: 8, az összesen kapott pontszám: 700.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 616, az összesen kapott pontszám: 57112. (összesen ölhető: 1374 )
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a L. olimpián.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: ek 7 6 34, h 1271 1477, gy 40, ek 116 40 150, vv 79 167, im 2, be 72, lm 2, vv 88 88, lm 18 12 11.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1016 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10021 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 ében nyílvessző (#848)
1 elf csont (#664) 3 ezüst kulcs (#184) 14 fekete gyöngy (#99)
25 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
1 nyílvessző (#108) 1 pular kristály (#239) 80 quwarg kristály (#2238)
2 quwarg tojás (#360) 2 rájabőr (#404) 1 szent jogar (#150)
3 tinta (#101) 1 tyrex csont (#280) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 drótszőr (#37) 2 fülemüle agyar (#267) 20 madártoll (#112)
6 pszi kő (#248) 1 q. demoralizátor (#2067) 1 tudás gyöngye (#522)
20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91
87
88
89
(90,88) cirkuszi fősátor (#714), 9. többszemélyes kaland, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nekrofun (#173), egy gnóm férfi

Üzenet küldése a karakternek