Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 3. 12h:01' EZ A 1404. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD 1405. játékheted kezdete: dec. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 39 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 182 243 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
* 2. KP: kf 1570 1728 722 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal a 722. tárgyat |
* 3. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 4. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 5. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
tv 98 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot |
ek 273 2 28 | t. energia kisütése: 273 2 28 |
v 181 184 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
164 | 165 | 166 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[184,61] Épületek tűnnek fel.
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
im | imádkozol |
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 101 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 35 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az élőholt hadúr jobb karját. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 64 életpontot sebeztél. Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált hókutya élőholt csontjait. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod az animált hókutya élőholt csontjait. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 52 életpontot sebeztél. Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-11 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-11 védettség). Az animált hókutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 824, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
(Továbbmész...) [164,112] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ekharion bébi. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Kígyópengével párszor kilyukasztod az ekharion bébi bal lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az ekharion bébi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 153 életpontot sebeztél. Az ekharion bébi meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 717 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ekharion bébi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 736, gyógyulás: 0, összesen: -736 ÉP}
(Továbbmész...) [164,111] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az animált hókutya élőholt csontjait. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált hókutya fejét. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod az animált hókutya mozgékony fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 40 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-11 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-11 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hókutya nyakörv [hókutya nyakörv ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 7 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 831, sebződés: 138, gyógyulás: 0, összesen: -138 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem fejét. (6 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a csontgólem fejét. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a csontgólem bal lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Kígyópengével párszor kilyukasztod a csontgólem bal lábát. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a csontgólem nyakát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 295, gyógyulás: 0, összesen: -295 ÉP}
v 181 142 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
163 | 164 | 165 | 166 | |
110 | |
|
|
|
111 | |
|
|
|
112 | |
|
|
|
113 | |
|
|
|
[142,61] Épületek tűnnek fel.
be 833 209 | bemész a 833. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
ve 1525 20 | megveszed az 1525. tárgyat 20 |
h 1525 7455 749 | használod az 1525. tárgyat |
v 159 7455 | elmormolod a 159. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a csontgólem fejét. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a csontgólem bal oldalát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 309, gyógyulás: 0, összesen: -309 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével párszor kilyukasztod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal megkarcolod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 61 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 900 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus jobb karját. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt ősmágus törékeny testét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 73 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-88 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 94 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 63 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-82 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 113 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1254, sebződés: 1283, gyógyulás: 0, összesen: -1283 ÉP}
(Továbbmész...) [165,109] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy umbatari bromag közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az umbatari bromag mérgező bőrét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (38 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod az umbatari bromag testét. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod az umbatari bromag nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 109 életpontot sebeztél. Az umbatari bromag megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az umbatari bromag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (6 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Csontodig hatol a hideg. (76 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a drakolich bal első lábát. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 72 életpontot sebeztél. A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 3 690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem nyakát. (6 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontgólem testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a csontgólem testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Kígyópengével párszor kilyukasztod a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a csontgólem fejét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 270, gyógyulás: 0, összesen: -270 ÉP}
(Továbbmész...) [165,108] Még mindig hegyvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ekharion. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ekharion testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (25 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod az ekharion jobb vállát. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 129 életpontot sebeztél. Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 23 életpontot vesztettél. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 37 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 60 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem fejét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (92 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg szellem testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 64 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 63 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 63 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 926, sebződés: 353, gyógyulás: 0, összesen: -353 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 59 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (90 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem bal vállát. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 87 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg szellem fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 58 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 87 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 48 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 60 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 927, sebződés: 352, gyógyulás: 0, összesen: -352 ÉP}
(Továbbmész...) [166,106] Még mindig dombos terepen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy woorgard. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Felfénylik az állatvédelem! A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír testét. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 159 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 3 711 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mammut zombi jobb vállát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Kígyópengével néhányszor megcsapod a mammut zombi testét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a mammut zombi testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 57 életpontot sebeztél. Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-13 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 131 életpontot vesztettél. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a mammut zombi testét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 191 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a mammut zombi tömzsi lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 52 életpontot sebeztél. Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 119 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1536, sebződés: 556, gyógyulás: 0, összesen: -556 ÉP}
(Továbbmész...) [167,105] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.
(Feltételes támadás:) Egy tüskés harci gromak! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal megvágod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 132 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
h 697 8000 | használod a 697. tárgyat |
kf 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1347. tárgyat |
v 198 142 24 | elmormolod a 198. varázslatot |
163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | |
104 | |
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
[142,24] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ezoterikus mardel. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ezoterikus mardel bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel farkát. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 178 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 8 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP] 1 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem testét. (6 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontgólem testét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a csontgólem jobb lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a csontgólem jobb oldalát. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 319, gyógyulás: 0, összesen: -319 ÉP}
kf 722 | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
szk 749 | keresed a 749. szörnyet |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 4. BP: kf 1559 1158 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal az 1347. tárgyat |
* 5. BP: h 1450 0 0 | használod az 1450. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az ezoterikus mardel bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 117 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP] 1 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 99 életpontot sebeztél. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 9 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
e 25 | élelemszerzés 25 pontért |
A VÉGZET KULCSA (2320. TÁRGY) A Végzet Kulcsát bármelyik kalandozó elkészítheti, egy asztrális vortex energiáját felhasználva. Alapanyagként egy d.e.m-re lesz szükséged, és néhány növényre: 5 csuklyavirágra, 5 ovimon-bogyóra, 5 kazmár gyökérre és 5 móri gyümölcsre. A Végzet Kulcsát a H 2320 paranccsal használhatod, 10 TVP árán. Az első használatkor megmutatja neked a Verem első szintjének térképét! A kulcsot legközelebb a következő fordulódban fogod tudni használni, ekkor elrepít a Verem 1. szintjének 1. pontjára. Vigyázz, a Veremben olyan kihívásokkal kell szembenézned, amelyek még egy hozzád hasonló tapasztalt kalandozó számára is rettenetesek lehetnek! Ha valahogy mégis sikerül eljutnod a Verem következő szintjére vezető lépcsőhöz, megkapod a következő szint térképét, és automatikusan kiteleportálsz. A H 2320 paranccsal is ki tudsz teleportálni a Végzet Verméből a kiindulási mezőre. Egy körben legfeljebb egyszer teleportálhatsz be a Végzet Vermébe! A parancs kiadásakor meg lehet adni egy 2. paramétert is, ami a terület száma: 1- nyugat, 2 - kelet, 3 - ősi birodalmak, 4 - Sötét Föld, 5 - Ryuku szigetek, 6 - Kiégett Földek, 7 - Víz síkja, 8 - Föld síkja. Ha a karakter a parancs kiadásakor nem a paraméterben megadott területen van, a parancs nem jön létre, így a karakter nem megy be a Végzet Vermébe. Pörhemór körével nem tudsz a Verembe visszateleportálni, térképelemzéssel, moa kémplelővel a Végzet Verméről sajnos nem tudsz extra információkat szerezni. |
ŐSKRISTÁLY-SZILÁNK (1525. TÁRGY) Ha a kezedben tartod ezt az áttetsző, bizsergő mágiával megtöltött kristályszilánkot, tudd meg, ezzel a quwargok síkján őrzött titkos tudás egy piciny darabkáját szerezted meg magadnak. Ki tudhatja? Talán ezzel ismét sikerült elodázni az újabb ghallai rovar-inváziót... A kristályszilánk használata bonyolult feladat, titkának megismeréséhez a Vasalt Bunkók Közös Tudat mindenkori vezetőjének aktív segítsége szükséges. Ha szerencséd van, megszerezheted a kristályból két szörnyeteg enciklopédiáját, amelyeket a Főbunkó is ismer. Használatához add ki a H 1525 <1. szörny száma> <2. szörny száma> parancsot 3 TVP-ért. Ekkor megkapod a második és harmadik paraméterben megadott szörny enciklopédiáját. A szilánk ereje nem oly hatalmas, mint a Bunkó Akadémián tárolt gigantikus ősquwarg kristályé, ezért használat után elvész. Vigyázz, amennyiben a kért szörnyről nem rendelkezik információval a tudat vezetője, vagy már egyébként is ismerted a megadott szörnyet, a szilánknak már akkor sem veszed további hasznát! [Egy fordulóban max. 5 őskristály-szilánkot használhatsz el + Bunkó Akadémia látogatást ejthetsz meg összesen.] |
ŐSI SZILMILL (7455. SZÖRNY) Az ősi szilmill mágikus képességei a mágikus fonatok manipulálására szolgálnak. Egy ősi szilmill szinte minden idejét a mágia szálainak tanulmányozásával, módosításával tölti. Az őket megidéző varázslók szerint ételre és italra sincs szükségük, amíg a mágia apró foszlányaiból tudnak falatozni. Familiárisként megidézve képesek arra, hogy a támadó varázslataidat megerősítsék még mielőtt azok elérnék célpontjukat. Minél erősebb a terület mágikus potenciálja, annál jobban tudják erősíteni a varázslatokat. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy ha ősi szilmill a familiárisod, a támadó varázslataid célpontjai büntetést kapnak a mentődobásukra a varázslatod ellen. Nyugaton -2, keleten -4, a Sötét Földeken -6, az ősi birodalmakban -8, a Ryuku szigeteken -10, a Kiégett Földeken -12, a Létsíkokon -14 a mentődobás-büntetés.) Csak arra vigyázz, nehogy véletlenül egy mágikus tárgyadat módosítsa teljesen haszontalanná egy túlbuzgó ősi szilmill! Figyelem! A harcban használt familiárisok Olimpián is érvényesülnek. Ekkor az alapján adják a bónuszokat, hogy a karakter melyik területen tartózkodott a nevezés pillanatában.) |
MAMMUTÓRIÁS (749. SZÖRNY) Utoljára az őslényparkban láttál ilyen szörnyeket, testes, batár állatokat, akiket csak a túlélés ösztöne hajt. Ismereteid hiányosak: ez a jókora mammut nem a dinók közül szabadult, hanem mindig is itt élt ezeken a sztyeppéken. A fiatalabb példányok kisebbek ugyan, de ez a mammut akár ötszáz éves is lehet. A Világégést is túlélte. Tudna mesélni a történelemről... De természetesen nem fog. Inkább attól kell tartanod, hogy nem vesz észre és rád lép, vagy ha felbőszíted, felöklel két jókora agyarával. |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
Erő: | 8 (29) | Szint: | 32 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (44) | Támadás: | 75 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (22) | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 84/564 év |
Egészség: | 10 (19) | Életpont: | 1740/1699 | Jellem: | jó (170) | Tul. pont: | 20 |
Szerencse: | 16 (43) | Varázspont: | 1316/1132 | Pénz: | 10023 arany | Kép. pont: | 41 |
Tudatpont: | 63/63 | Pszi pont: | 236/105 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/52 | ökölvívás: | 1/38 | vágófegyverek: | 37/97 (+14%) |
lőfegyverek: | 29/90 (+14%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
142,24 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/0 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 14/82 (+99%) | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 15/63 (+53%) | 5. csapdaészlelés: | 5/31 | 6. gyógyítás: | 9/68 |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 8/20 | 9. szörnyidomítás: | 6/67 |
10. teológia: | 7/66 (+9%) | 11. taumaturgia: | 96/20 (+93%) | 12. szerencsejáték: | 7/32 |
13. versengés: | 11/68 | 14. zene: | 31/8 (+163%) | 15. szörnyismeret: | 12/99 |
16. pszi: | 25/13 (+4%) | 17. zárnyitás: | 2/10 | 18. vadászat: | 10/7 (+199%) |
19. vitalitás: | 8/47 | 20. bányászat: | 28/22 (+99%) | 21. úszás: | 11/4 |
22. főzés: | 10/16 | 23. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), élőholt quwarg (#202), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089), massza (#217), tüskés harci gromak (#156), Leah hívők (#991), Dornodon hívők (#992), Chara-din hívők (#987), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 28 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): 122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 121, 122, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 13, 20, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 460 (limit: 1605), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41364. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a L. olimpián. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1, m 6. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 451 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1453 | arany (#50) | 12 | aranylánc (#191) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | hro formázó minta (#601) | 7 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | manakristály (#500) | |||
18 | pular kristály (#239) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rum (#1419) | |||
20 | sáfránypor (#211) | 6 | szent jogar (#150) | 11 | tinta (#101) | |||
2 | varázskő (#305) | 15 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | bomló esszencia (#2367) | 1 | főnixtoll (#563) | 62 | kaja (#2) | |||
19 | őskristály-szilánk (#1525) |
141 | 142 | 143 | |
23 | |
|
|
24 | |
|
|
25 | |
|
|