Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. aug. 12. 6h:08' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: aug. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4357 |
* 1. KP: p 65 1 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 2. KP: h 313 0 0 | használod a 313. tárgyat |
tno 3 2 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
fm 15 | feltételes mászás 15 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
flh 14 108 | felt. lőfegyver haszn. 14 a 108. tárggyal |
vd 10 | m 10 |
h 1139 1 | használod az 1139. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (22 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. Messze hajítod a vacak kis nukleáris cickány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő pattanóböde trófeát. 800 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a kőevő testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőevő kőtestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a kőevő kőtestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a kőevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák bal vállát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a trappoló dinymák jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az északi aurach testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával iszonyatosan megcsapod az északi aurach testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az északi aurach testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos tetű jobb középső lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti bal oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a dombi yeti jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Csontodig hatol a hideg. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi yeti otromba fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák bal oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák bal vállát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
h 1139 | használod az 1139. tárgyat |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az orgyilkos testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,53] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az orgyilkos bal karját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
ee 8 12 1553 | eladod a 8. tárgyat a 12. tárgyat az 1553. tárgyat |
ve 1561 1 | megveszed az 1561. tárgyat 1 |
ff 1561 | felt. fegyverváltás: 1561 |
ee 225 16 677 | eladod a 225. tárgyat a 16. tárgyat a 677. tárgyat |
ve 343 100 | megveszed a 343. tárgyat 100 |
ve 108 100 | megveszed a 108. tárgyat 100 |
ve 233 1 | megveszed a 233. tárgyat 1 |
vd 10 | m 10 |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod az orgyilkos testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Többször meglövöd az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az útonálló bal lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával felnyársalod az útonálló nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad az orgyilkos testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az orgyilkos nyakát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted az orgyilkos nyakát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a sötét gnóm jobb karját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad az orgyilkos testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az útonálló testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod az útonálló fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. 138 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a sötét gnóm testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 155, gyógyulás: 0, összesen: -155 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az útonálló jobb lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy tetemember közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
(Továbbmész...) [94,56] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy tintacsiga közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával felnyársalod a tintacsiga jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [95,55] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
(Továbbmész...) [95,54] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 26 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért |
MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY) A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb. |
GYENGE MÉREG (26. TÁRGY) A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved). |
PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY) A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani. |
A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY) A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod). |
VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen. |
RELIKVIAGYŰJTŐ HÁZA (2239. TEREPTÁRGY) Az egyik kis utcában egy eldugott kis házat veszel észre. Az érdekes benne az, hogy egy kis réztábla függ az ajtón: relikviagyűjtő (relikviákat adok-veszek, cserélek). Hmm, ez érdekes, hogy ez eddig hogy kerülhette el a figyelmedet! Na de sebaj! Észben tartod majd, és ha lesz valami olyan relikviád, amit nem tudsz másra használni, elhozod majd ide, hátha kapsz érte valami hasznosat. |
MÁRVÁNYSZOBOR (2232. TÁRGY) Ránézésre a Raia templomain százával megtalálható angyali szobrok miniatürizált változatát tartod a kezedben, az apró márványszobor minden részlete pontosan ugyanolyan kidolgozott, mint nagyobb párjaié. A fény és jóság istenéhez való kötődése vitathatatlan, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy energia alapú varázslataidra szintenként egy bónusz sebzést kapsz. Ne aggódj, gonoszként sem lesz semmi bajod, ha magadnál tartod, ha nagyon zavar a látványa, dugd el hátizsákod legmélyére, hatását úgy is ki fogja fejteni. Átadni viszont nem lehet, mert valamilyen bűbáj ezt megakadályozza. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2232 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy márványszoborra!) |
KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY) El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni. |
FURULYA (233. TÁRGY) Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer. |
Erő: | 16 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 19 (22) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 15 (20) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 23 (28) | Életpont: | 419/360 | Jellem: | jó (25) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (24) | Varázspont: | 213/1 | Pénz: | 1671 arany | Kép. pont: | 6 |
Pszi pont: | 15/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 17 | ütőfegyverek: | 12 |
lőfegyverek: | 15 (+1) | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: Krogan buzogánya (#1561) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -); |
95,54 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 158 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 24 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. taumaturgia: | 6 | 9. versengés: | 2 |
10. zene: | 2 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. pszi: | 2 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 5 | 15. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 25 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 15 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
13, 14, 53, 192. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 269, az összesen kapott pontszám: 31830. (összesen ölhető: 948 ) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
518 | arany (#50) | 3 | bordacsont (#16) | 1 | csontszurony (#12) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | méregfog (#1553) | 7 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | púderkő (#119) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
4 | szulfagor agyar (#677) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | furulya (#233) | 1 | galachmit (#310) | |||
3 | grifftojás (#179) | 3 | gyenge méreg (#26) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
20 | kerek kő (#19) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 83 | nyílvessző (#108) | |||
1 | ősi rúna (#2520) | 1 | pszi kő (#248) | 81 | rézgolyó (#343) | |||
3 | trikornis szarv (#198) | 3 | vámpírfog (#1221) | 7 | vashegyű nyíl (#176) |
93 | 94 | 95 | 96 | |
50 | |
|
|
|
51 | |
|
|
|
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|
54 | |
|
|
|
55 | |
|
|
|
56 | |
|
|
|
57 | |
|
|
|