86. forduló, 88. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 20. 15h:02'
EZ A 125. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
126. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [82,9] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

ef 6 506 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [42 pontot használtál fel, van még 190.]

ef 4 513 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 162.]

kf 13 2 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a díszes rézpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[81,10] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy tintacsiga. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [80,11] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy óriás skorpió lehet. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás skorpió jobb első lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az óriás skorpió testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Itt is, ott is célba talál az óriás skorpió ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy autentikus vámpír száll szembe veled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Találsz nála 1 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 337 (limit: 1540), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34735.
Összeakadsz Demned Dark Angellel. Tharr ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy tünde tegezt és egy vas fejpántot visel. Fegyverzetét egy purifikátor trófea, egy élőholt mágus trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,12] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dűnekukac. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a dűnekukac farkát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a dűnekukac testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy szintszívó.

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy autentikus vámpír.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 gyöngysort. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 339 (limit: 1540), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34935.
Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 126.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[78,13] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy goldugar lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a goldugar. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy csontváz.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a csontváz jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy autentikus vámpír.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság!

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,14] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Találsz egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tormikus egér. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy szintszívó.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a szintszívó bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Találsz nála 15 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 342 (limit: 1540), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 35235.

(Továbbmész...) [76,15] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy agglomerátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az agglomerátor testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az agglomerátor puha masszáját. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod az agglomerátor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted az agglomerátor testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy autentikus vámpír.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá.

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A Káosz Angyaláért: mindenki meghal 1X, de nem mindenki él igazán. -DM " Utad során felfedezel egy megrongált templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2340 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " E templom építését kezdte és a szentelést irányította... Shirak. 98. okt. " Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 90.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[75,16] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy.

Látsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy phua-kúpot. Találsz egy vaskohót. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,17] A dombság átmegy hegységbe. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " E helyen alapították meg szövetségüket a misztikum létrehozásáért az <<Illúzió Mesterei>> " Látsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy halálbokort. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod az alpesi tehén nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt mágus.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 21 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt mágus bal karját. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 20 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval eltalálod az élőholt mágus jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}

A következő ellenfél egy sírlidérc.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 varányszemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 345 (limit: 1540), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 35535.
Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 66.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 63.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 33 fejleszted a 2. tulajdonságodat 33 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 47 TVP-t kell elköltened.] [33 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-2 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következő körben tehát 258 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG)
A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.)

MÁRVÁNYTORONY (175. TEREPTÁRGY)
A sík vidék közepén egy sudár, fehér torony emelkedik ki. Mintegy húsz méter magas lehet, és egyetlen ajtót sem látsz rajta, ablakot is csak nagyon magasan. A fala csiszolt márványból készült, és, bár vannak itt-ott kiálló kövek, a felmászás gyakorlatilag lehetetlennek tűnik. Ha mégis megpróbálod, szükséged van egy mászókampóra, amit használsz (28 TVP-ért), és legalább 8-as mászás szakértelemre. Ekkor a kampót addig dobálod, amíg beakad az ablakba, és ezután felkapaszkodsz a falon, akárcsak Fekete Tulipán. Felmerül benned az a gondolat is, hogy utat törsz magadnak a falon keresztül, de ez még lehetetlenebb feladatnak tűnik... Vajon milyen kincsek rejtőzhetnek odabent?

ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY)
Igen, többek között ez Ghalla előnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtől csöpögő farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülű. És ha valahogy le is győzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel?

GYÖNGYSOR (192. TÁRGY)
Ez a lélegzetelállítóan gyönyörű ékszer tíz, ezüstláncra fűzött igazgyöngyből áll. Egy ékszerboltos hatalmas összeget fizetne érte. Bár mutogathatod a KF 192 paranccsal, de ezzel inkább irigységet kelthetsz más kalandozókban, mint elismerést.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 87. fordulód.

Erő: 13 (18) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 119 cm
IQ: 21 Támadás: 17 (18) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 4 (7) Menekülés: 35 % Életkor: 103/103 év
Egészség: 12 Életpont: 274/103 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 165/84 Pénz: 434 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 30/2
Eddig összesen 789 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 806 TP-t kaptál. Jelenleg 186 921 TP-d van. A következő szinthez még 73 079 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, quwarg harcos, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3/10 vágófegyverek: 11/64 ütőfegyverek: 23/54 (+6%)
lőfegyverek: 21/46

Óvatosság (labirintusokban): 0
74,71 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/83 (+11%) 2. nyomkövetés: 17/61 (+22%) 3. mászás: 2/74
4. csapdakészítés: 8/80 (+10%) 5. csapdaészlelés: 1/37 6. gyógyítás: 34/49
7. titkosírás: 2/2 8. felderítés: 2/40 9. teológia: 4/0
10. taumaturgia: 3/15 (+18%) 11. szörnyismeret: 5/72 12. vadászat: 6/46
13. bányászat: 9/15 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 345 (limit: 1540), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 35535.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 86 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 368 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 csontszurony (#12) 4 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 * kőkalapács (#13) 1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 2 rézgolyó (#343) 20 tüske (#22)
17 ubuk tüske (#131) 4 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 tolmokov-koktél (#351)
5 ubuk dobónyíl (#138) 8 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 díszes rézpajzs (#84) 1 kis bőrpajzs (#45)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 királyi korona (#338)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
1 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
3 aranylánc (#191) 1 gyöngysor (#192) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * nekrofun medál (#253) 2 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 Eldaran karkötője (#373)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 10]
1 huhogó bibe (#332) [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 4]
3 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 12]
3 vizestömlő (#3) [bennük 27 korty víz (#27), fér még: 33]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184)
5 gernim balzsam (#1894) 1 + hebrencs csapda (#147) 15 kaja (#2)
3 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 manakristály (#500) 1 mászókampó (#165)
1 megsemmisítő (#1540) 1 nagy bronzkulcs (#185) 4 ork csodaszer (#1228)
1 rézkulcs (#75) 1 tüskecsapda (#242) 5 varázskő (#305)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 12 álompor (#396) 5 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 4 bordacsont (#16) 15 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) 6 dorony tüdő (#212)
36 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 2 evaporőr háj (#105)
4 ezüstdarab (#326) 6 fabontó (#106) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 4 grákóbőr (#41) 2 gyíkfű (#201)
2 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaktusztüske (#114)
2 kavadu lebeny (#24) 150 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
7 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 1 nektoraf faggyú (#667) 4 óndarab (#85)
42 pirkit (#153) 2 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239)
9 quwarg tojás (#360) 2 rákpáncél (#97) 5 rézdarab (#70)
16 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 3 smirglilevél (#29)
18 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 8 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
35 szvó-ektoplazma (#151) 1 Tiume batyuja (#660) 1 trikornis szarv (#198)
2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 4 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 23 vasérc (#152) 3 vízionár szem (#102)
5 xirnox szív (#213)

Összsúly: 79.60 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 gyöngysor (#192)
3 kaja (#2) 6 madártoll (#112) 7 mákrózsa virág (#56)
2 spiritusz (#170) 4 szvó-ektoplazma (#151) 4 tinta (#101)
3 ugh méreg (#166) 1 varányszem (#30) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
(74,17) vaskohó (#155), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érclelőhely, alpesi tehenek (#91), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172)
(75,16) olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), 30. jellempróba, Leah oltár
(76,15) agglomerátor (#138), élőholt mirg (#135), autentikus vámpír (#154), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve
(77,14) tündöklő szobor (#1587), tormikus egér (#218), szintszívó (#96), élőholt mirg (#135)
(78,13) goldugar (#65), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154)
(79,12) dűnekukac (#357), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
(80,11) művészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135), Demned Dark Angel (4873. kalandozó)
(81,10) márványtorony (#175), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, tintacsigák (#74)

Üzenet küldése a karakternek