58. forduló, 60. forduló, Baloarg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 27. 19h:16'
EZ A 75. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
76. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3422
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

BALOARG KALANDJAI


Egy tintacsigán sebesen lovagló futárt pillantasz meg a távolban. Amikor közelebb ér, látod, hogy a Királyi Futárszolgálat egyenruháját viseli. Megállítja a hátasát előtted, majd egy pillanatig úgy tűnik, mintha a tintacsiga le akarna köpni téged. Láthatóan feltüzelte a száguldás. A lovasa is érzi a tintaveszélyt, gyorsan megnyugtatja hátasát, majd hozzád fordul:
- Üdvözlet! Szeretett királyunk, VI. Borax üzenetét hozom minden nevesebb kalandozónak!
- Az igen! Ezek szerint már neves vagyok - gondolod magadban.
- A két éve észlelt energiaingadozásoknak nem lett vége azzal, hogy a bátor kalandozók lejutottak a Végzet Vermének aljára. Úgy látszik, egy sokkal nagyobb kataklizmát jeleztek. Talán te is érzékelted a gigászi rengést pár napja, ami ennek a kataklizmának az előszele volt. A morfok kiszabadultak a Végzet Vermének bugyraiból, és elözönlötték a világot! Minden kalandozó és fegyverforgató vándor segítségét kérjük abban, hogy a morfokat visszazárjuk arra a sötét helyre, ahová valók, a maradékot pedig elpusztítsuk, hogy ne okozzanak több kárt sokat szenvedett királyságunknak!
Mire átgondolnád, és elmondanád neki az aggályaidat a dologgal kapcsolatban, az megfordítja a hátasát.
- Bocsáss meg, de sietős a dolgom, sok kalandozót kell még felkeresnem. Kérlek, ne habozz, és tégy meg mindent annak érdekében, hogy a morfokat visszazárjuk a börtönükbe! - azzal vágtába ugratja a tintacsigát, és nemsokára már csak egy alig kivehető pont a távolban.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,40] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Bartyos. Tharr követője. Egy bőrpáncélt, egy két kard szimbólumot, egy mind. topázát és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy kétfejű troll trófea, egy pordémon trófea és egy erszényes elkarog trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon újból összeakadsz Bartyos. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+60 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

* 3. KP: h 233 30 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhető muzsikát előadni. Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 220.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[92,41] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy lomha morf áll veled szemben. (ld. enc.)

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a lomha morf bal első lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a lomha morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Vashegyű lándzsával eltalálod a lomha morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a lomha morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lomha morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. (ld. enc.) Második ellenfeled egy harcias morf. (ld. enc.)

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a harcias morf testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a harcias morf bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a harcias morf többször is megmar! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy bronzkulcs felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a harcias morf testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a harcias morf jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a harcias morf. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy bronzkulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy épület van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,42] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az orgyilkos nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [10 pontot használtál fel, van még 210.]

be 572 2 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Tétován érdeklődsz afelől, hogy mi is zajlik itt. A magas termetű, nagyszakállú ember fegyvermester mosolyogva kezd magyarázni. Megtudod, hogy a gyakorlónak kettős célja van: egyrészt az abszolút kezdők okítása, másrészt a mesterfokú harcosok képességeinek finomítása. Attól függően, hogy melyik szolgáltatást akarod igénybe venni, fog a fegyvermester az elülső nagy terembe vagy a hátsó, jól berendezett vívóterembe kísérni. Megtudod, hogy a tanulás ára attól függ, hogy mennyire vagy jó az adott fegyverrel. Ökölvívást is tanulhatsz, rendelkezésre áll néhány kiváló ökölharcos mester. [Amennyiben egy fegyver szakértelmed 1 és 5 között van, akkor azt itt fejlesztheted. 2. szintre 10 aranyért, 3. szintre 20 aranyért, stb., egészen 6. szintig, ahová a fejlesztés 50 arany. Egy látogatás alkalmával csak egy szintet fejleszthetsz. 6. szinttől kezdve már nem tudnak így tanítani, a következő szinthez szükséges tudást csak gyakorlással/harcban szerezheted meg.
A hátsó szobát akkor használhatod, ha egy szakértelmed 19 vagy annál nagyobb, és már megkaptad azt az üzenetet, hogy "Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy fegyver szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél". Ilyenkor a fegyvermester megtanítja azokat az apró trükköket, amelyeket magadtól már nem tudsz kitalálni ilyen magas szinten, és ezzel a fegyver szakértelmed eggyel megnő, és folytathatod a fejlesztést. A hátsó szobában egy lecke ötször annyi aranyba kerül, ahányadik szintre fejlesztesz - tehát a 20. szintet 100 aranyért kapod meg.
Amikor a BE <épület> paranccsal belépsz, akkor 2. paraméterként meg kell adnod, hogy melyik szakértelmet akarod fejleszteni. 1: ökölvívás, 2: szúrófegyver, 3: vágófegyver, 4: ütőfegyver, 5: lőfegyver, 6: dobófegyver. A sikeres BE parancs ebben az esetben 50 TVP-be kerül (mivel itt hosszas tanítás is folyik) nem pedig 5 pontba, mint egyébként.] Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

be 572 2 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 155.]

be 572 3 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy vágófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 10 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 105.]

be 572 3 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy vágófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 20 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 55.]

m 4 mozogsz délre
[93,43] Továbbmész a város utcáján. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [5 pontot használtál fel, van még 50.]

be 50 bemész az 50. titkos labirintusba
Éjszaka közelíted meg a palota melléképületét, ahol állítólag a NODONROD jogarát őrzik. A bejárat körül minden csendes! Bepillantasz: teljes a sötétség. Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, rossz előérzet száll meg: ezt nem fogod megúszni harc nélkül! [5 pontot használtál fel, van még 45.]

lm 3 5 6 mozogsz 3 5 6
Lopakodsz előre a vastag, puha szőnyeggel borított padlójú folyosón. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Benézel. Egy díszes szobát látsz, a polcokon könyvekkel. Az asztalon gyertya ég - valaki úgy látszik, nem tud aludni! [3. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy udvari mágus lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Itt csata lesz.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 26 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az udvari mágus testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az udvari mágus jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elhajolsz az udvari mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. Az udvari mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 406 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot, 1 vaskulcsot, 3 kaktusztüskét és 1 pirkitet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Lopakodsz előre a vastag, puha szőnyeggel borított padlójú folyosón. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Osonsz tovább. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy, az eddig megszokott fényűzéssel berendezett szobát látsz. [5. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 20 arany, 1 aranygyűrű és 1 obszidián függő. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Osonsz tovább. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elérkeztél az egyes őrposzthoz! [6. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy palotaőr van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a palotaőr jobb oldalát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a palotaőr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 rézsisakot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[35 pontot használtál fel, van még 10.]

lm 7 8 9 mozogsz 7 8 9
Tovább lopódzol, kezedben a fáklyával. A következő poszthoz érkezel! [7. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy palotaőr lakik itt. Fegyvere egy bronzpenge. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a palotaőr testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a palotaőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A palotaőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 bőrsisakot. Nem lepődsz meg, hogy egy palotaőr lakik itt. Fegyvere egy bronzpenge. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a palotaőr testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 kis bőrpajzsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Miközben mész előre, fejedet csóválva szemléled a drága berendezést. [8. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy palotaőr. Fegyvere egy bronzpenge. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a palotaőr jobb lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a palotaőr bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a palotaőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 kis vaskulcsot (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 10 15 1 mozogsz 10 15 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 200 pontot. A következő körben tehát 195 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LOMHA MORF (7621. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A lomha morf, csak akkor mozdul, csak akkor ölti fel más szörny alakját, amikor egy nem verembeli lénnyel, azaz nem morf lénnyel találkozik. Az eretnek veremtudósok a lomha morfok és a jég fürkészek között feltételeznek kapcsolatot. Persze ezt fantazmagóriának tartja minden józan veremtudós.

FEHÉR MORFPLAZMA (2445. TÁRGY)
Áttetsző, lüktető, fehéres színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

HARCIAS MORF (7619. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A harcias morf a második a morfok sorában. Szeret agresszív szörnyek alakjában tündökölni, talán innen származhat a neve is. Néhány, eretneknek minősített gnóm veremtudós, az adamantit fürkészekkel feltételez kapcsolatot. Azonban semmilyen bizonyíték nem támasztja alá az elképzelésüket.

UDVARI MÁGUS (142. ELLENFÉL)
Az udvari mágusok járatosak mindenféle varázstudományban. Ritkán mutatkoznak a publikum előtt, inkább dolgozószobáik mélyén tanulmányaikba és kísérleteikbe temetkeznek. Természetesen mindig van a fejükben egy-két támadó és védekező varázslat is, hiszen a király ellenségei sosem nyugszanak, bárhová bejuthatnak... Persze egy közelharcban támadó, jól felszerelt orgyilkossal szemben tehetetlenek.

PALOTAŐR (134. ELLENFÉL)
A palotaőrök a király kiválóan kiképzett katonái. A palotákban mindenhol találkozhatsz velük, mindent ők őriznek, a király és a helytartók feleségeitől kezdve egészen a kincseskamráig. Megtámadásuk nem javasolt.

KIS VASKULCS (40. TÁRGY)
A kis vaskulcs a leggyakoribb "tolvajkulcs". A legegyszerűbb zárakat könnyedén ki lehet vele nyitni. Általában ládák, ajtók felnyitásánál fogod hasznát venni.

KARAKTERLAP

Baloarg, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. Ez az 59. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 25 (32) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 17 (24) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 16 (23) Életpont: 370/286 Jellem: semleges (-11) Tul. pont: 19
Szerencse: 15 (22) Varázspont: 338/2 Pénz: 242 arany Kép. pont: 12
Eddig összesen 372 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 206 TP-t kaptál. Jelenleg 106 917 TP-d van. A következő szinthez még 13 083 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, pattanóböde, arató csattanat.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20 (+1) vágófegyverek: 3 (+2) ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,53 mezőn táborozol, az 50. labirintusban, 1. szinten, 8. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 6 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 8
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 4
10. taumaturgia: 7 11. zene: 6 12. szörnyismeret: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 2 15. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 170, 171, 172, 173.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

Összsúly: 113.93 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
143 arany (#50) 1 madártoll (#112) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 bőrsisak (#57) 3 bronzpenge (#126)
1 bunkósbot (#9) 1 csontszablya (#64) 1 fehér morfplazma (#2445)
5 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 kis vaskulcs (#40) 1 obszidián függő (#195) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 pirkit (#153) 1 rézsisak (#72) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94
39
40
41
42
43
44
(92,41) törpemammut (#115), lomha morf (#7621), harcias morf (#7619), 46. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár
(93,42) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland
(93,43) az 50. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), útonálló (#130), udvari mágus (#142), palotaőr (#134)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Elkezdődött az új történelmi esemény, a morf invázió.

Üzenet küldése a karakternek