Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 26. 6h:26' EZ A 75. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD 76. játékheted kezdete: ápr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3422 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: h 233 30 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [92,44] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sötét gnóm. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [92,45] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya farkát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a púpos burástya fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány bal oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [94,47] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Látsz egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Észreveszel egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy sóhajtó dorony. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [95,48] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő halálmadár nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a halálmadár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 8 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
t 104 | támadod a 104. szörnyet |
m 4 7 | mozogsz délre, északnyugatra |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 11 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a trikornis fehér hátát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trikornis szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. (ld. enc.) 811 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [94,48] A terep továbbra is ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sérült kardfogú fülemüle. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. (ld. enc.) 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
fas 80 | felt. ásás 80 pontért |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 7 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért |
TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY) Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír. |
ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY) Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg. - Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén? - Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent. - Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz. [Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY) Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután. |
FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY) Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó... |
Erő: | 16 (25) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 25 (32) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 17 (24) | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 16 (23) | Életpont: | 368/324 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 19 |
Szerencse: | 15 (22) | Varázspont: | 338/0 | Pénz: | 385 arany | Kép. pont: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 19 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 2 |
lőfegyverek: | 9 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,58 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 12 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 5 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 8 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 4 |
10. taumaturgia: | 7 | 11. zene: | 6 (+1) | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 2 | 15. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
mászol max. 80 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 198. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 170, 171, 172, 173. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
Összsúly: 95.00 kg | Megterheltség: 59% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | 13 | tüske (#22) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | uzbány csőr (#169) |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | |
41 | |
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|