283. forduló, 285. forduló, Baloarg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. júl. 20. 21h:11'
EZ A 343. JÁTÉKHETED, 284. FORDULÓD
344. játékheted kezdete: júl. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3422
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 13

BALOARG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,106] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 20 manakristályt (5300 arany).
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 12 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+146 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+81 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 543.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 538.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

* 4. KP: hh 2306 1133 0 használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 537.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy ketrec-csapda elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 516.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 511.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 506.]

* 7. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 501.]

* 8. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 501.]

* 9. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 496.]

* 10. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 491.]

m 8 mozogsz északra
[188,105] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi eredménye! Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az őrült varázsló jobb karját. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy téfea-agy és 4 pirkit. 2 651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 31, gyógyulás: 38, összesen: +7 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Dornodon hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (643. épület.).
Összeakadsz Suma Surmával. Egy Amélia nyakláncát, egy bronz zinthurg éremet, egy démoni palástot, egy Dühöngő nadrágját, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy nekrofun medált, egy nekromanta övcsatot, egy ogre övet, egy olimpiai rézmedált, egy örökkévaló jádekövét, egy purifikátor övet, egy q. irtó éremet, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy Xanathal karkötőjét visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy bogyógránát. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: adamantit, álompor, ásó, deus ex machina, din formázó minta, ében dobónyíl, ekharion dárda, Ezüstmágus kürt. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[7 pontot használtál fel, van még 484.]

be 643 bemész a 643. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, lángcsóva (#31) 25 aranyért, hhaar burka (#32) 42 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért,
varázsvédelem (#34) 35 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért,
jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért,
elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért,
láth. észlelése (#78) 42 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért,
inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért, var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért,
varázslatlopás (#154) 400 aranyért, tűzgolyó (#155) 850 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért, tűzmágia (#157) 510 aranyért,
Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért, háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért,
a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, villámmágia (#227) 462 aranyért, Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért,
jégmágia (#279) 3100 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért, speciális védelem (#292) 4000 aranyért, emléktörlés (#338) 800 aranyért,
Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért,
szívküldi (#368) 10 aranyért, múltidézés (#369) 6000 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért,
analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért, helyreállítás (#398) 3000 aranyért, harci induló (#443) 200 aranyért,
filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, gázpajzs (#467) 75 aranyért, savmágia (#477) 500 aranyért,
fekete mágia (#479) 500 aranyért, méregmágia (#480) 500 aranyért, kinematurgia (#482) 1000 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 479.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[188,104] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat őrjáratozó katona került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Kyorg tőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 11 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (11 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel többször eltalálod az őrjáratozó katona bal karját. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Kyorg tőrrel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (7 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel jól megszurkálod az őrjáratozó katona jobb karját. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Kyorg tőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona nyakát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 25 életpontot vesztettél. A 4 őrjáratozó katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs és egy igazgy. fülbevaló. 10 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1000, sebződés: 268, gyógyulás: 230, összesen: -38 ÉP}

A város szélén hat, igencsak terjedelmes batár áll. Félig-meddig elrothadt, élőholt sullárok vannak eléjük befogva. A rég elmúltak rendíthetetlen nyugalmával várakoznak. Vajon mi lehet ez? Közelebb mész, de a batárok le vannak zárva, senki nincs bennük. Hm... Talán odabenn... - gondolod, de mire épp eldöntenéd, hogy megkérdezed a kutatót, egy ismerős gnóm fickó kerül elő valahonnan. Az Olimpiai Aréna egyik felhajtója, Techila, a félszemű az! Úgy üdvözöl, mintha legalábbis minden este együtt italoznátok. Izgatott, és csillogó szemeiben valami nagy-nagy üzletet hamiskás üzenetét látod. Milyen kár, hogy aki kalandozónak vallja magát, mind tudja: Techilával életveszély üzletet kötni!
- Végre! Már alig vártalak! Holnap reggel indulunk, egy perccel sem várok többet rád. Ha gyorsan aláírod a kontraktust, még csatlakozhatsz... és könnyen meglehet, hogy ez lesz az utolsó alkalom, barátom! - nagyon buta képet vághatsz, mert méltatlankodva még hozzáteszi: - Tudod, amiről beszéltünk.
Valakivel nyilván összekever téged, de talán így van jól! Egy nevekkel sűrűn teleírt lapot, és egy tintába mártott lúdtollat nyom az orrod alá, közben pedig körbe-körbe tekintget, mintha attól tartana, valaki kilesi, mit csinál. Mielőtt lefirkantanád a neved, átfutod a névsort. Hm... Csupa ismert, neves kalandozó! Mi baj történhetne? Aláírod te is. A félszemű gnóm egy csapásra pökhendivé, és arrogánssá válik.
- Na azért! Most pedig elmondom az aréna... akarom mondani a fogadás szabályait. Az expedíció csak akkor indul, ha legalább tizen együtt vagytok, kevesebb kalandozóval nem vágok neki a Legendák Völgyének. Így is jó páran ott fogjátok hagyni a fogatok, de pont ez a lényeg, nem? - kérdi és felröhög. - Kincsosztás a legvégén. Menet közben nem lesz idő a kutakodásra, ezért ne is számolj potya haszonnal!
- De mégis, mi ez a Legendák Völgye? - valami gyanakvás-féle kezd kialakulni benned. A gyomrod lassan összeszorul.
- Majd megtudod, barátom. Majd megtudod - mondja a Techila, és faképnél hagy.
(11. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Látsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[174,108] A síkságot ritka erdő váltja fel. Felfedeztél egy manilla-fát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy trikornis herceg. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy lomha morf.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf farkát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel felnyársalod a lomha morf testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a lomha morf egyik karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A lomha morf nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A lomha morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A lomha morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 26 életpontot vesztettél. Csápjaival a lomha morf lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 61, gyógyulás: 27, összesen: -34 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Második ellenfeled egy domináns morf.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 87 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a domináns morf bal karját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 4 ragasztót. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)
[14 pontot használtál fel, van még 465.]

a 568 1427 átadod az 568. tárgyat az 1427. kalandozónak
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 465.]

a 397 1427 átadod a 397. tárgyat az 1427. kalandozónak
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 465.]

a 266 1427 átadod a 266. tárgyat az 1427. kalandozónak
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 465.]

a 451 1427 átadod a 451. tárgyat az 1427. kalandozónak
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 465.]

a 1562 1427 átadod az 1562. tárgyat az 1427. kalandozónak
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 465.]

a 224 1427 átadod a 224. tárgyat az 1427. kalandozónak
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 465.]

a 74 5330 2 átadod a 74. tárgyat az 5330. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 csontkulcsot Bartyos részére. [5 pontot használtál fel, van még 460.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[173,108] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy domináns morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf jobb oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. A következő ellenfél egy domináns morf.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 88 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a domináns morf jobb karját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 manakristályt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [172,108] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy védelmező morf.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 58 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf testét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a védelmező morf jobb oldalát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a védelmező morf fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A védelmező morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A védelmező morf farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 98, gyógyulás: 37, összesen: -61 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf bal oldalát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a lomha morf jobb vállát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Kyorg tőrrel jól megszúrod a lomha morf jobb csápját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nyelvével a lomha morf eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A lomha morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 24 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 47, gyógyulás: 28, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 7 madártollat. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronokukac. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac nyakát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel jól megszúrod a kronokukac fejét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 196 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 30, gyógyulás: 30, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [171,108] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc támad rád.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérg. ubuk tüske. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelődsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). [49 pontot használtál fel, van még 404.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[170,108] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy domináns morf.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 81 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a domináns morf jobb lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy harcias morf.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 92 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Találsz nála 3 ezüsttollú nyilat. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [169,108] A sík vidéket bozótos váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Látsz egy álomvirágot. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [168,108] A bozótos után most hegyek között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gránátkaktuszt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 84 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy mágiamorfáló.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló farkát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Kyorg tőrrel megdöföd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágiamorfáló csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 39, gyógyulás: 35, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy harcias morf.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 1 sötét italt. (Nincs mibe rakni 1 sötét italt.) (ld. enc.) [29 pontot használtál fel, van még 375.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[167,108] Még mindig hegyvidéken vagy. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion jobb oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 34 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy halálos morf.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 84 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. A következő ellenfél egy változatos morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 borkonyó bibét. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebzett manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 81 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel gyengén megszurkálod a manaelementál bal oldalát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Kyorg tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Bronz taiderrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Kyorg tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1359, sebződés: 10, gyógyulás: 262, összesen: +252 ÉP}


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [15 pontot használtál fel, van még 360.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 355.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 278 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 354.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 334.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 324.]

* 5. BP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+25 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 284.]

* 6. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 244.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 23, 29.
Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 425 pontot. A következő körben tehát 625 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA)
A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja.

SÖTÉT ITAL (284. TÁRGY)
A Sötét Italt egy Fekete Kehelyben kotyvaszthatod ki, három isteni könnycsepp, egy xirnox szív és egy trikornis szarv felhasználásával, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. A fenti komponensekből egy korty ital készíthető el, a KT 284 parancs kiadásával, 5 TVP-ért, a Varázsital Főzés mormolása közben. Egy Fekete Kehelybe maximum 5 korty fér ebből az iszonyatos nedűből. Ja, és hogy mire jó ez a mixtúra? Próbáld ki! (Az biztos, hogy a használata után nagyon éhes leszel.) Második paraméterben megadhatsz egy számot - ha ennyinél kevesebb ÉP-d hiányzik, nem fogod használni.

KARAKTERLAP

Baloarg, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr apostola vagy. Papi hited: 257. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 284. fordulód.

Erő: 46 (66) Szint: 33 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 32 (60) Támadás: 57 (60) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 35 (48) Védekezés: 51 (57) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 37 (47) Életpont: 1192/1444 Jellem: semleges Tul. pont: 13
Szerencse: 45 (57) Varázspont: 1562/678 Pénz: 9312 arany Kép. pont: 47
Tudatpont: 55/15 Pszi pont: 205/326 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 11
Eddig összesen 3816 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45 205 TP-t kaptál. Jelenleg 4 967 040 TP-d van. A következő szinthez még 32 960 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, magnetikus praglonc, őrjáratozó katona. A 139. fordulódban 675 arany került a bankszámládra. 877 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 7/0 szúrófegyverek: 36/58 (+3%)
vágófegyverek: 16/75 ütőfegyverek: 22/8 lőfegyverek: 24/19
dobófegyverek: 28/8 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
167,108 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/32 2. nyomkövetés: 57/9 3. mászás: 18/86
4. csapdakészítés: 34/3 (+7%) 5. csapdaészlelés: 4/4 6. gyógyítás: 38/54
7. titkosírás: 2/43 8. felderítés: 24/35 (+1%) 9. szörnyidomítás: 2/84
10. teológia: 49/90 (+11%) 11. taumaturgia: 57/15 (+39%) 12. szerencsejáték: 6/74
13. versengés: 24/71 14. harcművészetek: 3/40 15. zene: 82/7 (+50%)
16. szörnyismeret: 5/79 17. pszi: 24/15 (+3%) 18. zárnyitás: 1/25
19. vadászat: 4/91 20. bányászat: 38/39 (+8%) 21. úszás: 2/23
22. főzés: 20/71 (+11%) 23. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (12,0) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)
esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gonyolék (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! (teljesítve)
3.) Harci jártasságod tesztje: sebezz jobbkezes fegyverrel (vagy egyszerűen csak puszta kézzel) egyetlen kör alatt 150 pontot! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 11, 16, 18, 41.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 970, az összesen kapott pontszám: 111560. (összesen ölhető: 1026 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 326 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 530.99 kg Megterheltség: 176%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 290 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 csontkulcs (#74) 12 drótszőr (#37) 1 isteni könnycsepp (#260)
2 vas dobónyíl (#189) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
70 arany (#50) 1 átlátszó morfplazma (#2451) 4 bíbor morfplazma (#2450)
2 borkonyó bibe (#312) 1 ezüst kulcs (#184) 3 ezüsttollú nyíl (#363)
3 fehér morfplazma (#2445) 1 gromak bőr (#268) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
3 kaja (#2) 1 lila morfplazma (#2448) 3 lótuszvirág (#447)
13 madártoll (#112) 1 manakristály (#500) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
4 pirkit (#153) 4 ragasztó (#83) 1 sáfránypor (#211)
1 téfea-agy (#172) 4 vasérc (#152) 2 vörös morfplazma (#2443)
1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

166 167 168 169 170 171 172 173 174 175
107
108
109
(167,108) érclelőhely, ekharionok (#232), halálos morf (#7618), változatos morf (#7626), manaelementál (#290)
(168,108) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156), mágiamorfáló (#7623), harcias morf (#7619)
(169,108) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(170,108) Chara-din monolitja (#534), 32. jellempróba, domináns morf (#7624), harcias morf (#7619)
(171,108) ezoterikus mardel (#184), sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174), friss csatamező (#262), 26. jellempróba
(172,108) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bávatag golombár (#165), védelmező morf (#7622), lomha morf (#7621), kronokukac (#285)
(173,108) bávatag golombár (#165), domináns morf (#7624), Chara-din monolitja (#534)
(174,108) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), trikornis herceg (#261), lomha morf (#7621), domináns morf (#7624)

Üzenet küldése a karakternek