Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. okt. 17. 18h:49' EZ A 1326. JÁTÉKHETED, 643. FORDULÓD 1327. játékheted kezdete: okt. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 ingyenf: 1 |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés besül. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 419 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (47 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bo'adhun éjhozó testét. (8 támadással 793 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. 45 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a bo'adhun éjhozó nyakát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 147 életpontot sebeztél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 72 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 109 életpontot vesztettél. (-17 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 158 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a bo'adhun éjhozó testét. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a bo'adhun éjhozó áttetsző mellkasát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 82 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 99 életpontot vesztettél. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 153 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a bo'adhun éjhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +75 életerő. 15 744 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2080, sebződés: 566, gyógyulás: 158, összesen: -408 ÉP}
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: hh 2306 841 1133 | használod a 2306. tárgyat a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 3. KP: vv 220 19 58 | elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot |
* 4. KP: vv 26 11 182 | elmormolod a 26. varázslatot a 11. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 120 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: v 169 20 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. KP: vv 227 188 247 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 247. varázslatot |
* 9. KP: vv 377 209 0 | elmormolod a 377. varázslatot a 209. varázslatot |
* 10. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
tps 100 0 0 | TVP spórolása: 100 pontért |
hh 1524 1618 504 | használod az 1524. tárgyat az 1618. tárgyat az 504. tárgyat |
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 688 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 160 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fényaura 9 ép-t sebez. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +70 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1058, sebződés: 0, gyógyulás: 102, összesen: +102 ÉP}
h 1271 936 0 | használod az 1271. tárgyat |
h 509 30 0 | használod az 509. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (8 támadással 980 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a szellemdarázs jobb szárnyát. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 150 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 62 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 6 sebzést okoz. A szellemdarázs farkával megérint. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +73 életerő. 10 879 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1657, sebződés: 103, gyógyulás: 28, összesen: -75 ÉP}
p 115 4 0 | használod a 115. pszi képességet |
ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
tf 4 20 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 903 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs testét. (5 támadással 632 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a szellemdarázs testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 146 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A szellemdarázs melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a szellemdarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
10 879 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1932, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
fno 1 1 | fejl. pont elköltés 1 1 |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
ef 15 519 | energia fejlesztése 15 |
be 1177 | bemész az 1177. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 595 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 150 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg széltáncos testét. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (7 támadással 656 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg széltáncos fejét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 74 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a quwarg széltáncos vörös páncélját. Kritikus ütés! (7 támadással 756 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg széltáncos testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a quwarg széltáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +75 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21 098 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2709, sebződés: 150, gyógyulás: 10, összesen: -140 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 535 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sivatagi okerón testét. (2 támadással 215 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével végigvagdosod a sivatagi okerón érdes bőrét. (7 támadással 792 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a sivatagi okerón testét. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fényaurád 7 sebzést okoz. Időben félreugrasz a sivatagi okerón rúgása elől. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sivatagi okerón érdes bőrét. (7 támadással 770 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a sivatagi okerón fejét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 127 életpontot sebeztél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 64 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fényaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A sivatagi okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 áldott követ. 19 204 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 3074, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
v 198 278 27 | elmormolod a 198. varázslatot |
290 | 291 | 292 | |
21 | |
|
|
22 | |
|
|
23 | |
|
|
[278,27] Alacsonyabb hegyek közé értél.
be 693 | bemész a 693. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz, és a függőhídon keresztül elhagyod a különös építményt. [5 pontot használtál fel, van még 290.]
h 1387 143 61 | használod az 1387. tárgyat |
277 | 278 | 279 | |
26 | |
|
|
27 | |
|
|
28 | |
|
|
[143,61] Lakott területre érkeztél.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 20 életpontot vesztettél. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 233 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 24, gyógyulás: 18, összesen: -6 ÉP}
fa 747 1276 7 | feladod a 747. tárgyat az 1276. kalandozónak (7 darabot) |
h 970 10 | használod a 970. tárgyat |
hh 522 | használod az 522. tárgyat |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat életpajzs varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 595 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Alaposan megsorozod a Garmhuun familiáris jobb lábát. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Garmhuun familiáris bal karját. (7 támadással 796 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a Garmhuun familiáris bal lábát. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 74 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A fényaura 7 ép-t sebez. Elhajolsz a Garmhuun familiáris ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Fókuszpengével végigvagdosod a Garmhuun familiáris fekete karját. (6 támadással 674 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Garmhuun familiáris fekete karját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 73 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +75 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 268 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2873, sebződés: 161, gyógyulás: 43, összesen: -118 ÉP}
(Továbbmész...) [279,26] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy groxmati varázstudó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés besül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 595 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a groxmati varázstudó fejét. (2 támadással 235 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a groxmati varázstudó testét. (7 támadással 771 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a groxmati varázstudó jobb vállát. (5 támadással 353 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 63 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fényaura 8 ép-t sebez. A groxmati varázstudó fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a groxmati varázstudó fejét. (3 támadással 318 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a groxmati varázstudó jobb oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 154 életpontot sebeztél. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fényaurád 14 sebzést okoz. A groxmati varázstudó feléd döf, de csak ijesztésképp. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. A groxmati varázstudó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +75 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 xirnox szív. 23 585 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2784, sebződés: 326, gyógyulás: 40, összesen: -286 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 595 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a karmos behemót jobb lábát. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (79 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a karmos behemót testét. (7 támadással 785 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a karmos behemót testét. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fényaura 12 ép-t sebez. A karmos behemót csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A karmos behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Fókuszpengével megvagdalod a karmos behemót nyakát. (7 támadással 786 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a karmos behemót izmos felsőtestét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 70 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A karmos behemót többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A karmos behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +75 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2944, sebződés: 590, gyógyulás: 114, összesen: -476 ÉP}
(Továbbmész...) [280,25] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy selyemszárnyas. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 595 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas bal karját. (2 támadással 222 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével végigvagdosod a selyemszárnyas fejét. (7 támadással 789 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). A selyemszárnyas karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 94 életpontot vesztettél. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a selyemszárnyas bal lábát. (7 támadással 771 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a selyemszárnyas jobb vállát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 69 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 6 sebzést okoz. A selyemszárnyas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) A lény huhog! 95 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +76 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 716 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2955, sebződés: 718, gyógyulás: 107, összesen: -611 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 903 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 112 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a kóbor mortag acéltestét. (2 támadással 217 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (75 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kóbor mortag páncélos karját. (8 támadással 990 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a kóbor mortag jobb lábát. (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 12 sebzést okoz. A kóbor mortag fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 326 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +76 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21 415 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2579, sebződés: 513, gyógyulás: 175, összesen: -338 ÉP}
vd 5 | m 5 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 412 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Alaposan megsorozod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (2 támadással 198 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (8 támadással 937 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvagdosod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 80 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 341 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 85 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (8 támadással 902 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. 118 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a selyemszárnyas bal szárnyát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 78 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fényaurád 9 sebzést okoz. A selyemszárnyas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 369 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 86 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a selyemszárnyas száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +76 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 987 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3261, sebződés: 944, gyógyulás: 366, összesen: -578 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 895 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 132 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Alaposan megsorozod a kóbor mortag acéltestét. (2 támadással 218 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (59 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kóbor mortag nyakát. (8 támadással 967 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kóbor mortag acéltestét. (5 támadással 346 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 151 életpontot sebeztél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fényaura 11 ép-t sebez. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 419 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +84 ÉP.) A kóbor mortag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +76 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 555 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2756, sebződés: 610, gyógyulás: 200, összesen: -410 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 441 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 43 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a bumshir óriásmacska fejét. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a bumshir óriásmacska testét. (8 támadással 802 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a bumshir óriásmacska nyakát. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 69 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a bumshir óriásmacska megcsapja a fejedet. (2 támadástól 375 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-90 varázspont.) Vámpírölővel jól megszurkálod a bumshir óriásmacska nyakát. (8 támadással 794 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 69 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fényaura 8 ép-t sebez. Karmával néhányszor a bumshir óriásmacska megcsapja a fejedet. (2 támadástól 345 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Véres nyál csordul ki a bumshir óriásmacska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +76 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 092 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3087, sebződés: 763, gyógyulás: 283, összesen: -480 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 907 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 124 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a kóbor mortag acéltestét. (2 támadással 227 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (73 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kóbor mortag testét. (8 támadással 956 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvagdosod a kóbor mortag jobb karját. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fényaurád 9 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a kóbor mortag minden csapását hárítanod. (3 támadástól 387 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) Vámpírölővel gyengén megszurkálod a kóbor mortag jobb lábát. (2 támadással 241 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a kóbor mortag testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 147 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A kóbor mortag fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 458 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +76 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 555 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3274, sebződés: 1042, gyógyulás: 396, összesen: -646 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 432 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 112 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvándor kopott ruháját. (2 támadással 212 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a kísértetvándor testét. (7 támadással 800 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Nitmák pengével megvagdalod a kísértetvándor fejét. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fényaura 12 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kísértetvándor testét. (7 támadással 752 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a kísértetvándor kopott ruháját. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 72 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fényaura 12 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 55 életpontot vesztettél. A kísértetvándor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +76 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 107 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2855, sebződés: 762, gyógyulás: 108, összesen: -654 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
m 2 | mozogsz keletre |
hh 1413 | használod az 1413. tárgyat |
* 1. BP: vv 267 189 0 | elmormolod a 267. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. BP: tpf 100 0 0 | TVP elővétele: 100 pontért |
* 3. BP: ek 503 245 80 | t. energia kisütése: 503 245 80 |
277 | 278 | 279 | 280 | 281 | |
23 | |
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
[245,80] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy!
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+576 életerő.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ez a szent liget a Fekete Druidák védelme alatt áll, Sheran dicsőségére. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Sheran szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy csillezsályát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy bíborcserjét. Találsz egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pézsmatököt. Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy égig érő pálmát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kővirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy lélegző tátikát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillagbozótost. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy árvalányhaj tőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csalánvirágot. [csalánvirág ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. IQ-d TF-elődött.
[-1 TU.] [69 pontot használtál fel, van még 28.]
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 5. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 6. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 7. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: v 15 69 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 10. BP: szk 468 501 503 | keresed a 468. szörnyet az 501. szörnyet az 503. szörnyet |
TUDATI ISMÉTLÉS (519. TUDATI KÉPESSÉG) A kasztroplanáris síkon nem csak a kiterjedés, de az idő is új értelmet kap. A múlt a jelen és a jövő összemosódik. E fogalmak jelentősen átértékelődnek, és kicserélődnek attól függően, hogy egy-egy történés, vagy esemény milyen fontos az itt rekedtek számára. A jelentéktelen eseményekről szükségtelen tudni, hogy azok a múltban estek-e meg, éppen most zajlanak, vagy majd még csak ezután történnek meg, hiszen épp ezért jelentéktelenek. A fontos események azonban ezen a síkon majdnem mindig tárgyiasulnak, megtestesülnek. Mintha az élet nagy fordulópontjaiból, egy-egy megdermedt pillanat testet öltene. A közös tudatokat érintő legjelentősebb események is ugyanígy tárgyiasulnak. Trófeák, vagy szobrok formájában kerülnek be a tudati erőd dicsőségtermébe, hogy bárki rápillantva felidézhesse emlékeiből a történtetek. Néha tervek, és a jelen nagy eseményei is ugyanilyen, folyton változó, formálódó emlékoszloppá szilárdulnak. Ha kifejlesztettétek ezt a képességet, bármelyikőtök megkapja a jogot, hogy saját életének jelentős eseményeit megörökítse a dicsőség termében, és persze azt a jogot is, hogy ezeket az emlékeket megsemmisítse. Ha összetörsz egy korpuszt a kollektív emlékezet dicsőségtermében, az súlyos következményekkel jár a valóságban is! A megsemmisített emlék azonnal, végleg, és visszahozhatatlanul törlődik minden érintett elméjéből! [A képesség kifejlesztését követően a felsőbb beavatkozás (388) varázslat segítségével nem egy, hanem fél évente tudsz egy általad már teljesített, többszemélyes kalandot meg nem történtté tehetsz a saját magad szempontjából Emellett az EXT parancs egy kategóriával több lemaradáshoz juttatja a karakteredet, mint ami egyébként a fordulószámától függően járna. Tehát pl. 150. fordulónál 20 EXT járna, de ehelyett a 100 alatt adott 25 forduló jár. Maximális fordulószámnál is mindig 3 EXTet fogsz kapni, nem pedig csak kettőt.] |
KYORG KARKÖTŐ (913. TÁRGY) Minden kyorg életében csak egyetlen egyszer adódott lehetőség arra, hogy elkészíttesse azt a karkötőt, melyet élete hátralévő szakaszában mindenhol viselni fog. A különleges ékszer elvesztése egyben teljes száműzetést jelent a szerencsétlen tulajdonos számára. A karkötő készítése során elég mágikus energiát kell koncentrálni ahhoz, hogy az anyagi komponensek egyetlen egésszé állhassanak össze. A csillogó, villogó ékszer személyre szabott, jótékony hatású tulajdonságai csak készítőjének nyílnak meg, így más karakternek átadni semmi értelme nincs. Viselésekor védettséged 1-gyel, teológiád és taumaturgiád 5-tel nő, lőfegyvereddel +3-mal támadhatsz, valamint a fejlesztési pontból növelhető regeneráció szakértelmed 1-gyel magasabbnak számít. Emellett apróság, hogy a karkötőn csillogó igazgyöngyök és briliáns ékkövek ragyogása, valamint a csuklódra simuló, mágikus védelemmel megerősített, erősen fénylő skorpiókarmok esztétikailag igen megnyerő látványt nyújtanak. |
SMARAGD ORRKARIKA (730. TÁRGY) Egy csinos kis arany karika, végén egy parányi, szemed gyönyörködtető smaragddal. Az orrkarikák egyre népszerűbbek az alanori királyságban, talán te sem leszel annyira kirívó, ha orradat kifúrva, felaggatod ezt a csodás ékességet. Nyakláncként KF-elhető. |
Erő: | 89 (120) | Szint: | 53 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 93 (136) | Támadás: | 123 (131) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 87 (121) | Védekezés: | 171 (181) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 173/314 év |
Egészség: | 91 (133) | Életpont: | 2015/2019 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 89 (124) | Varázspont: | 4171/1931 | Pénz: | 7783 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 66/17 | Pszi pont: | 823/5 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 48 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 21/36 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 48/85 (+5%) |
vágófegyverek: | 43/3 (+2%) | ütőfegyverek: | 23/15 | lőfegyverek: | 38/86 (+7%) |
dobófegyverek: | 34/68 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (200%) << Fókuszpenge (#639) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -32.); hajító csillag (#939) (33 -35.); csillaglövedék (#931) (36 -38.); hófehér nyílvessző (#1921) (39 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
245,80 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 280,24 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 245,80 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2020. évben 9. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 398 394 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 66/55 | 2. nyomkövetés: | 169/5 (+52%) | 3. mászás: | 36/66 |
4. csapdakészítés: | 53/21 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 30/86 | 6. gyógyítás: | 152/84 (+95%) |
7. titkosírás: | 22/90 | 8. felderítés: | 31/92 | 9. szörnyidomítás: | 29/41 |
10. teológia: | 167/22 (+45%) | 11. taumaturgia: | 151/93 (+37%) | 12. szerencsejáték: | 23/86 |
13. versengés: | 25/87 | 14. zene: | 315/59 (+46%) | 15. szörnyismeret: | 89/27 (+37%) |
16. pszi: | 63/42 (+7%) | 17. zárnyitás: | 21/87 | 18. vadászat: | 99/70 (+32%) |
19. vitalitás: | 11/93 | 20. bányászat: | 44/13 (+15%) | 21. úszás: | 33/26 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 22 | |||
1. sebzés bónusz: 4 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 3 | 5. varázslat sebzés: 3 |
6. regeneráció: 3 | 9. gyors fejlődés: 3 | 11. kincskeresés: 3 | 12. halhatatlanság: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 3 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219), gothag döglidércet (#429) fedett veremmel (#219), chaktra vadászebet (#459) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz magszim belet (#103) (max. 2 darabot ), pirkitet (#153) (max. 40 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 26, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer), Strissha (#528) (csak egyszer), aranyfecske (#283), vérkeszeg (#407), kreiton idéző (#510), szárnyaló halál (#456), animált korall (#445), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), kreált kopó (#581), kyorg őrgólem (#567) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
elf (#2), kráken ősanya (#7095) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 12 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (194,4,1) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse III (#59) | hatalomvarázs (#220) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) |
áldomás II (#169) (4,0) | esszenciavédelem 2 (#188) | elme dominanciája (#247) | papi aura (#377) |
fényaura (#211) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 20, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193), direkt kontaktus I (#121), bo'adhun csapás (#266), pajzszúzás (#251), az agy kifacsarása (#197), fehérál.roncsolása (#248), agybénítás II (#246), direkt kontakt. II (#122) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 14, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | |
tűzgolyó (#155) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | savhurrikán (#107) | >> | Tissian sámánúr (#501) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | varázsvédelem II (#108) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | semlegesek (#989) | varázsvédelem II (#108) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: nagyon éhezik |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: nagyon éhezik |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +14 védettség; +4 támadás;) státusz: nagyon éhezik |
szellő szilmill (#7458) (+4 sebzés távolsági fegyverrel, +8 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: nagyon éhezik |
eszement trappoló (#549) (málhás: +67 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) Az élet leggyűlöltebb ellenségei a halálelementálok. Semmisíts meg legalább ötöt! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy mestere a méregkeverésnek: áldozz nekem három mérgezett mihlanil nyilat! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 110. labirintus (291,12). bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 178, 194. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 14, 15, 18, 24, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 383, az összesen kapott pontszám: 46530. (összesen ölhető: 1344 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, tps 100, hh 1524 1618 504, v 84 283, h 1271 936, h 509 30, p 115 4, ef 3, tf 4 20, e 20. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 138 TU szükséges.) |
tudati erősítés (527) OK |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 2 | bűvös lant (#509) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dramoan kő (#967) | 1 | gyémántplazma (#910) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
16 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | madártoll (#112) | 7 | natharion opál (#747) | |||
2 | óndarab (#85) | 3 | parduanhályog (#909) | 2 | quwarg igazgyöngy (#912) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | skorpiókarom (#911) | 2 | szürke briliáns (#908) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 3 | vasérc (#152) | 10 | ytterium kőzet (#965) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
106 | arany (#50) | 7 | áldott kő (#642) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | dramoan talizmán (#968) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
1 | keg gomba (#1615) | 2 | kreiton esszencia (#892) | 1 | kyorg karkötő (#913) | |||
2 | manakristály (#500) | 1 | ősi rúna (#2520) | 5 | pirkit (#153) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránykő (#979) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | smaragd orrkarika (#730) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szent kehely (#257) | |||
4 | szögletes kő (#17) | 1 | xirnox szív (#213) | 1 | zyel katalizátor (#896) |