280. forduló, 282. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 26. 9h:07'
EZ A 287. JÁTÉKHETED, 281. FORDULÓD
288. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,106] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy copfos ősz hajú, zöld szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: strázsa. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy Blounther apó trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Tylla Akiyrel. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon találkozol Torqqal. Fairlight eljövendő papja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: bűvharcos. Felszerelését egy kristályförgeteg trófea, egy hósárkány trófea és egy rubin sárkány trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Egy homokféreg a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Torqqal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Az Olimpián kaptál 8 tudatpontot, és 100000 tapasztalati pontot.
Az 5. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Elenios sekrestyése. Egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy Kitaszított trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.
Egy kőlapokkal kirakott úton bandukolsz, magányos vándor jön veled szembe. Tenyerét feléd tartva köszönt, és rád néz. Te rá se hederítve folytatod utad, tudomást se veszel róla. Kisebb dolgod is nagyobb annál, hogy másokra pazarold drága idődet. Mikor elhaladsz mellette, a másik rád rivall: "Köszöntem!", majd botja végével rákoppint kobakodra. Feljajdulva ébredsz, fegyvered már megint a fejedre dőlt.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+229 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+66 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A lottó 1313. hetének nyerőszámai: 28, 1, 19. 5 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 631.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 626.]

* 3. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 624.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 622.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 620.]

* 4. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 620.]
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 611.]
Előbányászod hátizsákodból a csavart, füstszínű ködkürtöt, Leoneydeas hagyatékát, majd megfújod. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen élőholt ősmágus marad itt, hogy most azonnal végezzen veled!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 405 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az élőholt ősmágus törékeny testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 137 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 8 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 228, gyógyulás: 8, összesen: -220 ÉP}

Hasznos kis hangszer ez a ködkürt, gondolod, és gyorsan elteszed a hátizsákodba. [16 pontot használtál fel, van még 595.]

* 5. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 590.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 550.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 11 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 510.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 470.]

tf 1 7 fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [7 pontot használtál fel, van még 463.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[186,106] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és egy téfea-agy. 2 121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 52, gyógyulás: 54, összesen: +2 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 92 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 4 csillaglövedék. Megsoroztad a korinthai amőba testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 44 életpontot vesztettél. {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a korinthai amőba testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 115 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a korinthai amőba testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 783 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1034, sebződés: 190, gyógyulás: 169, összesen: -21 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).

(Továbbmész...) [185,106] Még mindig a városban vagy. Látsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat őrjáratozó katona. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona jobb karját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 11 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (11 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (8 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (6 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 891, sebződés: 336, gyógyulás: 220, összesen: -116 ÉP}


(Továbbmész...) [184,106] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Elenios templomot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy roguena nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a roguena testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a roguena bal vállát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a roguena bal első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 55, gyógyulás: 62, összesen: +7 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. [28 pontot használtál fel, van még 435.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[183,106] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat q. rohamosztagos lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 131 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 47, gyógyulás: 115, összesen: +68 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester bal lábát. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 37, gyógyulás: 78, összesen: +41 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy bolyongó lidérc.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 406 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted a bolyongó lidérc bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 575 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 59, gyógyulás: 22, összesen: -37 ÉP}

Találsz nála 15 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1328 (limit: 1570), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 117292.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [182,106] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő torát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 4, gyógyulás: 35, összesen: +31 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy szubreális vámpír száll szembe veled.

Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 98 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 19, gyógyulás: 56, összesen: +37 ÉP}

Második ellenfeled egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a lidércúr testét. Kritikus ütés! (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a lidércúr bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A lidércúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3 374 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 7, gyógyulás: 75, összesen: +68 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1330 (limit: 1570), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 117522.
Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [181,106] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy élőholt hadúr száll szembe veled.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 20 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az élőholt hadúr testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 864 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 82, gyógyulás: 79, összesen: -3 ÉP}

Második ellenfeled egy animált hókutya.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 31 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált hókutya testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az animált hókutya fejét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az animált hókutya jobb lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod az animált hókutya jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 4 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 221, gyógyulás: 47, összesen: -174 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 fenőkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1332 (limit: 1570), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 117752.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán A Tűzhajú vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 417.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[180,105] A bozótos terep átvált hegyvidékre.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy szubreális vámpír.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 105 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy animált hókutya.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az animált hókutya mozgékony fejét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az animált hókutya fejét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-0 védettség). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 4 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 258, gyógyulás: 53, összesen: -205 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1334 (limit: 1570), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 117982.
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [179,104] Még mindig hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ekharion közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ekharion testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az ekharion jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 36 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 109, gyógyulás: 16, összesen: -93 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy mammut zombi. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy épületet. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [178,103] A hegyvidéket síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északra nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy élőholt hadúr.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra rontasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr jobb karját. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az élőholt hadúr testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 2 864 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 112, gyógyulás: 17, összesen: -95 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy quwarg szellem.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a quwarg szellem testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg szellem jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 546 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 275, gyógyulás: 21, összesen: -254 ÉP}

Találsz nála 4 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1336 (limit: 1570), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 118212.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 383.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[177,102] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített quwarg királynő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megbököd a quwarg királynő torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy quwarg szellem száll szembe veled.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra rontasz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szellem testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 100 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg szellem testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg szellem jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 546 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 274, gyógyulás: 21, összesen: -253 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szubreális vámpír.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 63, gyógyulás: 14, összesen: -49 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 10 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1338 (limit: 1570), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 118442.
Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr templomot. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy régészeti lelőhely van. Északra egy Thargodan csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ősdentor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 67 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az ősdentor jobb vállát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmezte.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az ősdentor testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 123 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 259, gyógyulás: 14, összesen: -245 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+54 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [46 pontot használtál fel, van még 337.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 292.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 252.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 212.]

tf 4 12 fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] [12 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 18, 19.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 422 pontot. A következő körben tehát 622 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 281. fordulód.

Erő: 30 (57) Szint: 32 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 52 (55) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (31) Védekezés: 52 (58) Menekülés: 30 % Életkor: 36/284 év
Egészség: 20 (31) Életpont: 705/384 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 33 (46) Varázspont: 971/3 Pénz: 15712 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 60/0 Pszi pont: 174/77 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3376 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 59 662 TP-t kaptál. Jelenleg 4 168 296 TP-d van. A következő szinthez még 331 704 TP szükséges. Trófeáid: lidérckirály, magnetikus praglonc, élőholt ősmágus. A 206. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2160 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 26/11 (+2%) szúrófegyverek: 26/35 (+3%)
vágófegyverek: 25/68 ütőfegyverek: *27/100 (+7%) lőfegyverek: 28/44 (+5%)
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
177,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 148/99 (+34%) 2. nyomkövetés: 47/55 (+15%) 3. mászás: 16/51
4. csapdakészítés: 32/52 (+7%) 5. csapdaészlelés: 6/83 6. gyógyítás: 39/26 (+37%)
7. titkosírás: 9/22 8. felderítés: 21/88 9. szörnyidomítás: 13/48
10. teológia: 49/76 (+13%) 11. taumaturgia: 49/16 (+3%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 12/95 (+9%) 14. harcművészetek: 30/21 15. zene: 6/45
16. szörnyismeret: 14/52 17. pszi: 19/80 (+24%) 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/49 20. vitalitás: 8/20 (+6%) 21. bányászat: 32/38 (+8%)
22. testépítés: 18/18 (+159%) 23. úszás: 15/75 24. főzés: 18/85

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2)
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1338 (limit: 1570), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 118442.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 335 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 3 isteni könnycsepp (#260) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
97 arany (#50) 3 fenőkő (#1618) 5 gernim balzsam (#1894)
7 kaja (#2) 18 madártoll (#112) 7 mákrózsa virág (#56)
1 megsemmisítő (#1540) 1 mocsári penke (#148) 4 óndarab (#85)
3 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 9 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188
101
102
103
104
105
106
107
(177,102) quwarg királynő (#153), quwarg szellem (#676), szubreális vámpír (#223), 50. jellempróba, ősdentor (#282)
(178,103) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, 47. jellempróba, élőholt hadúr (#371), quwarg szellem (#676)
(179,104) ekharionok (#232), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(180,105) szubreális vámpír (#223), animált hókutya (#651), oltár, törpe bánya (#435), érclelőhely
(181,106) kputtyintó csalán (#247), élőholt hadúr (#371), animált hókutya (#651), gumifa (#38), kihívás tornya (#502), tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, művészi porolit (#720)
(182,106) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, quwarg királynők (#153), szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252)
(183,106) oltár, Chara-din monolitja (#534), q. rohamosztagosok (#242), zombi mester (#251), bolyongó lidérc (#388)
(184,106) márványtorony (#175), Raia oltár, roguena (#779)
(185,106) nekrofun (#173), őrjáratozó katona (#274)
(186,106) őrült varázsló (#255), vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620), korinthai amőba (#420)
(187,106) királyi palota (#652), élőholt ősmágus (#179)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A létsíkokon jelentősen csökkent az E paranccsal és mozgással szerezhető kaja mennyisége.
* - Bekerült a játékba a Tűz létsíkja.

Üzenet küldése a karakternek