278. forduló, 280. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 20. 15h:01'
EZ A 286. JÁTÉKHETED, 279. FORDULÓD
287. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [167,105] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 22. pontnál.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+114 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+62 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 425.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 420.]

* 3. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 418.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 416.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 414.]

* 4. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 414.]
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 405.]
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan ködmedúza az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen! Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [16 pontot használtál fel, van még 389.]

* 5. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 384.]

lm 33 37 39 mozogsz 33 37 39
Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél. [21. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Buzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz előre. [32. PONT]
Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.]
Az északi folyosót választod. Talán itt nem lesz probléma. [34. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-419 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Ekharion szagot érzel! [37. PONT]
Már nagyon közel vagy a végső rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínűsíthető kamrájához. [38. PONT.]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. ÉS! Berobbansz a titkos, tökéletesen védett terembe. Nyilván nem fog menni a dolog egy kis csetepaté nélkül. [39. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy ekharion lakik itt. Fegyvere egy vasalt bunkó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ekharion jobb vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (2 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bal lábát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Agyartőrrel eltalálod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 37 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 28, gyógyulás: 56, összesen: +28 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasalt bunkót és 1 vassisakot. Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-9 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 galachmit, 70 arany és 1 moa stuki (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
[88 pontot használtál fel, van még 296.]

lm 39 39 1 mozogsz 39 39 1
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Már nagyon közel vagy a végső rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínűsíthető kamrájához. [38. PONT.]
Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Ekharion szagot érzel! [37. PONT]
Az északi folyosót választod. Talán itt nem lesz probléma. [34. PONT.]
Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.]
Buzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz előre. [32. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Nyomulsz. [14. PONT]
Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.]
Egy kis szobába értél, az évszázadokig sötétben várakozó köveken a fény és árnyék furcsa táncot jár. [17. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad]
Felmászol a kijárati kürtőn, és egy nagy rúgással kirúgod a fémlemezt, ami az ajtó. Végre elhagytad a baljóslatú helyet!
[110 pontot használtál fel, van még 186.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[168,106] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ongóliant nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az ongóliant testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) {GYD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az ongóliant testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál, egy aranytű, egy obszidián karkötő, egy ezüst nyaklánc, egy obszidián függő és 4 arany. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 134, gyógyulás: 123, összesen: -11 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt ősmágus áll veled szemben.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 409 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 39 életpontot vesztettél. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-67 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 93 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod az élőholt ősmágus fejét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az élőholt ősmágus bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 138 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 967, sebződés: 383, gyógyulás: 131, összesen: -252 ÉP}

Második ellenfeled egy szubreális vámpír.

Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 20, gyógyulás: 56, összesen: +36 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 kaktuszbogyót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1307 (limit: 1540), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 114967.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy régészeti lelőhelyet. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy Thargodan csatamező van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [169,107] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Látsz egy Thargodan csatamezőt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint A Tűzhajú, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy roguena közeledik. Itt csata lesz.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a roguena testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a roguena testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a roguena testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a roguena megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 26, gyógyulás: 46, összesen: +20 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 166.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath jön feléd.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Agyartőrrel eltalálod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany és egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 66, gyógyulás: 53, összesen: -13 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! A következő kincseket találtad: egy kígyóbőr kesztyű és egy rézsisak. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Zinthurg jön feléd.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő és egy ezüst gyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 23, gyógyulás: 33, összesen: +10 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál fejét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a pszi őselementál testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 40, gyógyulás: 51, összesen: +11 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy magnetikus praglonc készül a lemészárlásodra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 5 csillaglövedék. Párszor kipécézted a magnetikus praglonc bal lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a magnetikus praglonc jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-1 TU.) {GYD:} Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a magnetikus praglonc plazmáját. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a magnetikus praglonc plazmáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-3 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. Messze hajítod a vacak kis mammut zombi trófeát, és diadalmasan beszerzel egy magnetikus praglonc trófeát. 6 658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 46, gyógyulás: 116, összesen: +70 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pszi kő, egy bronzhegyű lándzsa és egy ubuk dobónyíl. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [50 pontot használtál fel, van még 116.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[170,107] Még mindig füves síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku csapásvezető közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra rohansz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc. 1 524 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 24, gyógyulás: 36, összesen: +12 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a lidércúr fejét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a lidércúr jobb lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A lidércúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester bal lábát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Találsz nála 2 sámán gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1309 (limit: 1540), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 115187.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,107] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy quwarg bolyt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áeratikus hasnyák. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 10 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [172,107] A bozótost ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sérült drakolich közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 74, gyógyulás: 10, összesen: -64 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt ősmágus.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 80 életpontot vesztettél. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt ősmágus fejét. (7 támadással 325 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-3 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 283 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az élőholt ősmágus bal oldalát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 509, gyógyulás: 16, összesen: -493 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 98.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[173,107] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy norpadolótika nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a norpadolótika testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 54, gyógyulás: 12, összesen: -42 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt hadúr.

Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt hadúr bal lábát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az élőholt hadúr testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 2 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 71, gyógyulás: 10, összesen: -61 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy bolyongó lidérc.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 27 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Öregedtél 2 évet. {GYD:} Zinthurg pallossal végigvágod a bolyongó lidérc jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 113, gyógyulás: 23, összesen: -90 ÉP}

Találsz nála 1 boszorkánykendőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1311 (limit: 1540), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 115407.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kötelet.

(Továbbmész...) [174,107] A bozótost ritka erdő váltja fel.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy bolyongó lidérc száll szembe veled.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc fejét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Szerencsére nem öregszel. {GYD:} Zinthurg pallossal végigvágod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 118, gyógyulás: 25, összesen: -93 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr bal karját. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a lidércúr testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Találsz nála 1 manifeszt.nyúlványt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1313 (limit: 1540), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 115627.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [175,107] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Napsörény. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy animált hókutya.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 242 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod az animált hókutya jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 99, gyógyulás: 20, összesen: -79 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy szubreális vámpír.

Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 vörös zyelt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1315 (limit: 1540), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 115847.
Észreveszel egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 74.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[176,107] Tovább barangolsz a fák között.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy quwarg szellem áll veled szemben.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem nyakát. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg szellem fejét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 226, gyógyulás: 11, összesen: -215 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Második ellenfeled egy drakolich.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (56 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: borkonyó bibe, tinta. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich nyakát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a drakolich bal vállát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 111, gyógyulás: 11, összesen: -100 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1317 (limit: 1540), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 116067.
(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+57 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz mágikus hátizsákot. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [177,107] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Észreveszel egy tűzbokrot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 100 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megérinted a zombi mester bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt ősmágus.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot sebeztél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 141 életpontot vesztettél. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az élőholt ősmágus nyakát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 88 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 312, gyógyulás: 13, összesen: -299 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [52 pontot használtál fel, van még 22.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 17.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 17.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 11, 10.
Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 420 pontot. A következő körben tehát 437 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA STUKI (413. TÁRGY)
Elavult, szétrozsdállt Moa relikvia: egy vascső, végén bonyolult mechanikus szerkezettel és kallantyúval. Hosszasan tanulmányozod a szerkezet működését, míg végül rájössz: a szerkezet végén található pöcköt hátrahúzva, meghúzhatod az eszköz alján levő kallantyút, mire fölül egy bigyó ráüt egy tartókára. De mi értelme ennek az egésznek? A relikvia mellett van két hengerszerű valami: pont beillenek a tartóba! Kipróbálod, mi történik: BUMMM!!! Döbbenten meredsz magad elé: no mi a fene? A hengerszerű izé eltűnt a relikviából, viszont a szemben levő fában egy mély lyuk keletkezett. Hahá! Felfedeztél egy Moa fegyvert! Izgatottan vizsgálod meg a hengerszerű lövedéket, hogy pontosan miből is van, hátha magad is el tudod készíteni. A lövedék gyakorlatilag egy henger alakú rézgolyó, a végén egy üreges résszel, amelyben fekete por van. Höhö, ezentúl ilyen rézgolyókat kell gyártanod! Csak az a kérdés, hogy hogyan lehet a fekete port előállítani? A port vizsgálgatva, szagolgatva rájössz, hogy sehogy: ez valami igazán ismeretlen dolog. De akkor hogyan lehetne helyettesíteni? A por funkciója nyilván az, hogy amikor a bigyó ráüt, a por felrobban, és ez lövi ki a golyót. De akkor esetleg a tűzgyújtásnál használt kovafű reszeléke is megteszi! És innen már könnyű dolgod van...
A játék szempontjából: a puskapor helyett használt "kovafű reszelék" igen szegényes helyettesítés, de most azért megteszi. A lövedék elkészítéséhez nem szükséges több munka, mint a rézgolyóhoz. Tehát semmi más dolgod nincs, mint a KF 413 paranccsal bekészítened a Moa stukit, és máris lődözhetsz vele. A gyenge helyettesítő technológia miatt a stukilövedék sebzése nem fog jelentősen megnőni a rézgolyóhoz képest, de viszont a Moa stuki használatakor +8 támadást kapsz, hiszen a nagyobb erő miatt még a legkeményebb páncélon, legvastagabb bőrön is átmehet a golyó. A Moa stuki lőfegyvernek számít.

MÁGIKUS HÁTIZSÁK (735. TÁRGY)
Az elf kósza ígéretet tesz, hogy ha hozol neki két bunthar zsákot, egy etra hályogot és egy berzerker tüskét, akkor elkészít neked egy mágikus hátizsákot, amelybe rengeteg holmi fér! A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha van mágikus hátizsákod, akkor akár 199 féle különböző tárgyad is lehet. A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval, viszont ahhoz hasonlóan, ez sem átadható, és nem lopható el, tehát nem valószínű, hogy rettegned kéne attól, hogy elvész. De ha mégis, akkor sem vesznek el a plusz tárgyaid, csak éppen nem vehetsz fel újabbakat. A zsákot a Küldetés Teljesítése: KT 735 paranccsal veheted át, 5 TVP árán.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 279. fordulód.

Erő: 27 (54) Szint: 31 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 51 (54) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (31) Védekezés: 52 (58) Menekülés: 30 % Életkor: 35/281 év
Egészség: 20 (31) Életpont: 698/107 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 32 (45) Varázspont: 954/0 Pénz: 15331 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 60/0 Pszi pont: 174/54 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3343 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 67 672 TP-t kaptál. Jelenleg 3 970 775 TP-d van. A következő szinthez még 29 225 TP szükséges. Trófeáid: lidérckirály, magnetikus praglonc, élőholt ősmágus. A 206. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2120 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 26/7 (+2%) szúrófegyverek: 26/31 (+13%)
vágófegyverek: 25/68 (+8%) ütőfegyverek: 27/77 (+21%) lőfegyverek: 28/39 (+3%)
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
177,107 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 147/80 (+17%) 2. nyomkövetés: 47/40 3. mászás: 16/51
4. csapdakészítés: 32/38 (+7%) 5. csapdaészlelés: 6/83 (+18%) 6. gyógyítás: 38/89 (+37%)
7. titkosírás: 9/22 8. felderítés: 21/82 (+6%) 9. szörnyidomítás: 13/48
10. teológia: 49/50 (+10%) 11. taumaturgia: 49/11 (+1%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 12/86 14. harcművészetek: 30/21 15. zene: 6/45
16. szörnyismeret: 14/52 17. pszi: 19/45 (+21%) 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/49 20. vitalitás: 8/14 (+21%) 21. bányászat: 32/30 (+3%)
22. testépítés: 15/33 23. úszás: 15/75 24. főzés: 18/75

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2)
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1318 (limit: 1540), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 116177.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 493 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 1 csillaglövedék (#931) 1 drótszőr (#37)
2 isteni könnycsepp (#260) 3 spiritusz (#170) 1 tinta (#101)
2 varázskő (#305) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
130 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 aranygyűrű (#193)
1 aranytű (#272) 11 bordacsont (#16) 1 boszorkánykendő (#1697)
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst nyaklánc (#117)
10 galachmit (#310) 8 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kötél (#92) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa stuki (#413) 2 obszidián függő (#195) 1 obszidián karkötő (#229)
2 óndarab (#85) 1 praglonc hártya (#215) 1 pszi kő (#248)
1 rézsisak (#72) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 szvó-ektoplazma (#151)
2 Thargodan esszencia (#328) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vasalt bunkó (#181)
3 vasérc (#152) 1 vassisak (#160) 1 vörös zyel (#606)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178
104
105
106
107
108
(168,106) ongóliant (#159), élőholt ősmágus (#179), szubreális vámpír (#223), Elenios rúnaköve, oltár, érclelőhely
(169,107) Thargodan csatamező (#432), 31. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), roguena (#779), Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), magnetikus praglonc (#200)
(170,107) ryuku csapásvezető (#778), lidércúr (#252), zombi mester (#251), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(171,107) quwarg boly (#359), 46. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), élőholt tigris (#766), áeratikus hasnyák (#243)
(172,107) drakolich (#760), élőholt ősmágus (#179)
(173,107) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), 47. jellempróba, norpadolótika (#226), élőholt hadúr (#371), bolyongó lidérc (#388)
(174,107) bolyongó lidérc (#388), lidércúr (#252)
(175,107) Napsörény (#7004), animált hókutya (#651), szubreális vámpír (#223), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(176,107) quwarg szellem (#676), drakolich (#760), elf kósza háza (#681), Chara-din monolitja (#534), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(177,107) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 46. jellempróba, zombi mester (#251), élőholt ősmágus (#179)

Üzenet küldése a karakternek