482. forduló, 484. forduló, Kaqxar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 23. 9h:21'
EZ A 556. JÁTÉKHETED, 483. FORDULÓD
557. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2788
SZÁMLA : XXXX

KAQXAR KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,31] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A tl'urlang termelő hipp, hopp, láss csodát - a semmiből előállít neked 2 tl'urlang fiolát. Minden varázserőd visszatért. (+895 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+77 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 647. hetének nyerőszámai: 16, 17, 26. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: kiveszel a bankból a 211. tárgyat (999 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 33 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

* 2. KP: leveszed/lerakod a 956. tárgyat a 392. tárgyat
Leveszed a Xanathal karkötőjét.
Leveszed a mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 1541. tárggyal az 527. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 675.]
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 675.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 673.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 671.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 669.]

* 5. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 210. varázslatot a 178. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 667.]
Beizzik a turbómágia. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 665.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 663.]

* 6. KP: elmormolod a 161. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 661.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 661.]

* 7. KP: használod az 1099. tárgyat az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 660.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 660.]
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 8120 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 656.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 654.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 652.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 650.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 901 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 647.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 647.]

flh 20 189 felt. lőfegyver haszn. 20 a 189. tárggyal
Ok, FLH 20 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 647.]

kpk 6 kezd. parancs kivétele: 6
VV 161 224 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 647.]

kpb 6 kezd. parancs berakása: 6

vv 224 161 147 elmormolod a 224. varázslatot a 161. varázslatot a 147. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 647.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 647.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 647.]
[A parancs tárolásra került.]

v 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Épületek tűnnek fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Œzleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Találsz egy nekrofunt.

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 637.]

fa 260 2048 20 feladod a 260. tárgyat a 2048. kalandozónak (20 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Dr. Dragon részére szánod. Átadsz 20 isteni könnycseppet. Ennek elküldése 54 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 634.]

fkt 582 felt. készítesz az 582. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 634.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,31] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy ongóliant. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant bal lábát. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre rohansz. Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod az ongóliant testét. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {FM:} Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pestisaurád 2 sebzést okoz. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 3391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 63, gyógyulás: 51, összesen: -12 ÉP}

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Kaqxar, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot. [mutáns csont ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.

(Továbbmész...) [193,31] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csápos otagi. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 97 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra támadsz. {HD:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csápos otagi bal hátsó lábát. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a csápos otagi nyálkás csápját. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pestisaurád működik (20 ép-t sebezve). A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 50 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csápos otagi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3759 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 171, gyógyulás: 88, összesen: -83 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött. [33 pontot használtál fel, van még 601.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 601.]
Ezen a mezőn már áll oltár ill. templom. [0 pontot használtál fel, van még 601.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kputtyintó csalán.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 119 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 9, gyógyulás: 71, összesen: +62 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 571.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy bűbájlidérc.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bűbájlidérc testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra rontasz. {FM:} Óriásölővel párszor kilyukasztod a bűbájlidérc testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {FM:} Adamantit pajzzsal felnyitod a bűbájlidérc jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP] 3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 38, gyógyulás: 49, összesen: +11 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 541.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy norpadolótika.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra támadsz. {GYD:} Óriásölővel megvágod a norpadolótika bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Adamantit pajzzsal végigvágod a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pestisaurád 12 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 511.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[194,32] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy purifikátor császár. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre rontasz. {FM:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Adamantit pajzzsal súrolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. 4003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 38, gyógyulás: 57, összesen: +19 ÉP}


(Továbbmész...) [195,33] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tyrannoszaurusz rex közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra ugrasz. {FM:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a tyrannoszaurusz rex farkát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Adamantit pajzzsal súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A pestisaura 13 ép-t sebez. A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 51, gyógyulás: 51, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [196,34] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy sérült erdei rém nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 34 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erdei rém testét. (8 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 60 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor súrolod az erdei rém bütykös gömbtestét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pestisaurád 9 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 29 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Az erdei rém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3094 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 219, gyógyulás: 124, összesen: -95 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 490.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[197,35] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {HD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Adamantit pajzzsal megcsapod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pestisaurád 9 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő vezérfarkas nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas jobb lábát. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt ellenfeledre rontasz. {FM:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vezérfarkas testét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a vezérfarkas támadó fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A pestisaura 11 ép-t sebez. A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 153, gyógyulás: 80, összesen: -73 ÉP}


(Továbbmész...) [198,36] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kronotapír került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a kronotapír testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {FM:} Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kronotapír tekergő ormányát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. {FM:} Óriásölővel megvagdalod a kronotapír bal oldalát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {FM:} Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 70, gyógyulás: 83, összesen: +13 ÉP}


(Továbbmész...) [199,37] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő zoloboo sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán jobb lábát. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Óriásölővel megcsapod a zoloboo sámán jobb karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Adamantit pajzzsal felnyitod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (7 ép-t sebezve). A zoloboo sámán fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Ügyességed TF-elődött. [27 pontot használtál fel, van még 443.]

v 198 228 76 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(192,31) ongóliant (#159), művészi porolit (#720), Tharr oltár, 43. jellempróba, érclelőhely
(193,31) Dornodon oltár, 28. jellempróba, csápos otagi (#395), kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761), norpadolótika (#226)
(194,32) purifikátor császár (#393)
(195,33) Dornodon oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)
(196,34) erdei rém (#399)
(197,35) Raia szent lovagja (#239), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), vezérfarkas (#748)
(198,36) kronotapír (#286)
(199,37) zoloboo sámán (#230), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)

[228,76] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy.

Találsz egy borkonyó cserjét. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rhiannon vigyorog kajánul. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Rövid nézelődés után egy barlangra bukkansz. Boltíves bejáratát azonos méretű kockakövek alkotják, melyek a szivárvány minden színében pompáznak. A mögötte húzódó járatot rács zárja le, de látszólag nyitva van. (692. épület.)
Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 433.]

be 692 bemész a 692. épületbe
Végigsétálsz a boltív alatt, és mélyre hatolsz a barlang belsejébe. A hosszú és szűk folyosó egy nagyobb terembe torkollik, a közepén egy koponyákból kirakott totemoszlop áll. Továbbvezető utat keresel, de hiába, minden irányban sziklafal húzódik. Kimerülten rogysz le a totemoszlop tövébe, hogy pár pillanat múlva rémülten felugorhass, amikor egy hideg fuvallat kavarja fel a barlang levegőjét, majd suttogó hangok töltik be a levegőt.
- Harmarghal, te vagy az? - azonosítod a szavakat az elmédben.
- Nem - nyökögöd, majd vonakodva elmondod ki vagy.
- Pfüh, keress egy ro'galhalt és hozd elém - sziszegi a hang, majd értetlenségedet érzékelvén bővebben kifejti a dolgokat. Lassan, de összeáll a kép. A totemoszlopba zárt lélek valaha egy bo'adhun sámánúr volt, akit a kyorgokkal vívott háború során száműztek ebbe a "testbe", illetve több ilyen oszlopba egyszerre, melyet másik barlangokban rejtettek el. Egy másik vezetőt - ro'galhalt - keresne, aki ki tudná szabadítani.
- Izé, ez engem nem nagyon érdekel - mondod, de azért elmagyarázod, hogy a bo'adhunok sok-sok évszázaddal ezelőtt mindannyian elpusztultak. Aztán felcsillan a szemed, amikor egy ötlet fogalmazódik meg az agyadban. Letelepedsz az oszlop tövébe, és suttogva előadod terveidet: - Szóval te egy olyan barbár vezető voltál, ugye? Akkor azt is tudnod kell, hogy hova rejtette néped azt a sok-sok kincset, melyeket az ősi időkben a népek háborújában szerzett.
- Kincset, haha - tölti be a testnélküli alak nevetése a termet, majd komoran, töprengőn folytatja: - Igen, számtalan elrejtett ereklye fekszik a föld alatt. Nézzük csak, ha arra érdemesnek talállak, miért ne lehetnél te az, aki felszínre hozza kultúránk rég elfeledett varázstárgyait. Persze mindez attól függ, csörgedezik-e bo'adhun vér ereidben!
Bólogatni kezdesz, és habogsz valamit arról, hogy atyai nagyapád ükapjának az unokatestvére tudomásod szerint erről a vidékről származik, de közben kéjsóvár gondolataid már a feltárt kincsek körül járnak.
- Nos, a népem tagjai mindig is törődtek velem, még azután is, hogy bebörtönöztek ebbe a totemoszlopba. Hozz nekem 120 korty vizet és 15 kaját, hogy tudjam, méltó vagy a bo'adhun ősökhöz.
Ez nem tűnik bonyolult megmérettetésnek, gondolod. Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Szinte érzed a bebörtönzött lélek elégedett tekintetét, amikor büszkén megállsz az oszlop előtt. [4 fejlesztési pontot kaptál. (ld. enc.)] Egy darabig tanácstalanul álldogálsz az oszlop előtt, majd egy határozott mozdulattal előpakolod a kért tárgyakat: a 15 darab kaját leteszed a földre, a 120 korty vizet pedig a totemoszlopra locsolod. A hozott élelem hangos sercenés kíséretében köddé válik. Egy másik neszre rémülten fordulsz hátra, és földbe gyökerezik a lábad a félelemtől: egy fekete csuhás alak áll előtted, elővillanó csuklóján arany karkötő, orrában csillogó karika. Szeme élénkzöld színben tündököl.
- Nah, segítségeddel újra testet ölthettem - harsogja, érces hangja visszaverődik a falakról. - Kezdek hinni benned! - Büszkén kihúzod magad, ezzel mosolyszerű vicsorgást csalsz a sámánúr arcára. - Nos, van egy remek - és halálbiztos - lehetőség annak ellenőrzésére, ereidben csörgedezik-e bo'adhun vér. A ro'galhal gyóntatófülke! Ha a törzsfőnöki trónba olyan személy ül bele, akinek semmi köze népünkhöz, a legszörnyűbb kínhalált halja. - Nagyon nyelsz rémületedben, de ez nem tűnik fel a sámánúrnak, zavartalanul folytatja: - Ha viszont a nagyapád ükapjának az unokatestvére tényleg népem leszármazottja, megnyílik az út a nagy visszatérés előtt. Ha visszatérsz úgy, hogy a ro'galhal gyóntatófülke már döntött sorsod felől, hűségedért jutalmat kapsz. Most pedig: itt a térkép a helyről, ahol a trónt találod.

2 8
3 1 7
9 10
4 6
11 5 12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 107. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 78, északra 9 mérföldre található.

Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 428.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[229,76] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csupaszbőrű maclogh. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel párszor keményen megütöd a csupaszbőrű maclogh testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a csupaszbőrű maclogh jobb szárnyát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-13 TVP). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a csupaszbőrű maclogh testét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {FM:} Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pestisaurád 19 sebzést okoz. Belecsipked a csupaszbőrű maclogh a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-10 TVP). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1136, sebződés: 540, gyógyulás: 174, összesen: -366 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+480 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [230,77] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Észreveszel egy krómkaktuszt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy káoszszellem. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 205 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 56 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 63 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (62 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszszellem szellemtestét. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). {FM:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a káoszszellem bal oldalát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 64 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a káoszszellem testét. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {FM:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a káoszszellem testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A pestisaura 15 ép-t sebez. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 988, sebződés: 588, gyógyulás: 203, összesen: -385 ÉP}

[54 pontot használtál fel, van még 351.]

szk 367 761 keresed a 367. szörnyet a 761. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy dombi óriásyetit. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

kre 272 1221 6 kreálsz a 272. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot)
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 vámpírfogat. [-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 349.]

a 3 2586 3 átadod a 3. tárgyat a 2586. kalandozónak (3 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 vizestömlőt Gort Grán részére. [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 1. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 319 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 244.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 242.]

* 3. BP: leveszed/lerakod az 1541. tárgyat az 527. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét.
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 956. tárggyal a 392. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 242.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 242.]
A csuklódra húzod a mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 5. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 6. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad a paraméterként megadott tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 7. BP: beraksz a bankba a 211. tárgyat (999 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 35 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 8. BP: rombolsz a 28. tárggyal az 534. tárgyat 100 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 3 2 fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 21, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a mágikus ütés hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 624 pontot. A következő körben tehát 824 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERDEI RÉM (399. SZÖRNY)
Amikor először megpillantod a kékesszürke árnyat a fák tövében, azt gondolod, hogy egy óriási toboz gurul feléd. Közelebbről azonban már látod, hogy nem gurul, hanem lebeg, és külseje ugyan emlékeztet tobozra, de alakja inkább gömb. Aztán a csodálkozásra nincs is több időd, mert megkezded a fürdőt a tűz- jég- sav- és villámesőben, amit az erdei rém rád bocsát. Nincs időd gondolkodni - a harc az egyetlen választás, bár vágófegyverrel egy ilyen teremtménnyel szemben igencsak hiábavaló küzdelemnek tűnik...

VEZÉRFARKAS (748. SZÖRNY)
Ez a vezérfarkas, amelyet most megpillantottál egy farkascsalád vagy néhány magányos példányból összeverődött farkasfalka vezetője. Szerencse, hogy most még magányosan járja útját, ha itt lenne a falka többi tagja is, nem sok esélyed lenne. Talán sikerül legyőznöd is, mindenesetre ha rossz napod van és sokáig tétlenkedsz vagy birkózol a farkasok vezérével, megjelennek a többiek, körbevesznek, belédharapnak, marcangolnak, ahol csak bírnak, bosszút állva azért, mert vezérükre támadtál. Vagy ő támadott rád, ez már részletkérdés. A keleti pusztákon gyakorta lesz ilyesmiben részed. A vezérfarkas kitűnő vadász. Ha a harc helyett inkább valamilyen csellel befognál egyet, minden bizonnyal kiaknázhatnád ezirányú képességeit a saját céljaidra.

FEJLESZTÉSI PONTOK
Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül:
1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen.
2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben.
3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti.
4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel.
5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik.
6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz.
7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel.
8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel.
9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal)
10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg.
11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő.
12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására!
A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10.
A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá.
Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal.
Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény.

CSUPASZBŐRŰ MACLOGH (490. SZÖRNY)
Képzelj el egy óriásgyíkot testéhez képest kicsiny szárnyakkal, hosszú csőrrel. Ez a csupaszbőrű maclogh, mely a bo'adhun birodalom lakatlan dombjai fölött, a levegőben körözve áldozatra les. Mindenevő, de a növények édes nedűjével szemben a nyers hús zamatát részesíti előnyben, ezért ha egy maclogh vadászni indul, gondolkozás nélkül megtámad bármilyen állatot (és óvatlan kalandozót). Nyála, melyet előszeretettel csorgat az áldozatai testén ejtett sebekbe, erősen mérgező.

KÁOSZSZELLEM (472. SZÖRNY)
Réges régen, még a történelem előtti időkben a káoszszellemek még csupán a Pusztulás Kráterének lakói voltak. Amikor azonban a bo'adhun sámánok hatalmuk teljében beavatkoztak ezeknek a túlvilági lényeknek a mindennapjaiba, olyan zavar támadt viselkedésükben, hogy egyesek közülük vándorútra keltek. Bolyongásaik látszólag céltalanok, de az erről gyűjtött információ mennyisége oly csekély, hogy ebben senki sem lehet biztos. A bo'adhun varázstudók halálával sírba szálltak az utolsók is, akik még parancsolni tudtak nekik. E cseppet sem barátságos lények szellemteste bár anyagtalan és átlátszó, mégis, ha megérinted (mondjuk egy fegyverrel), megérezheted az irántad érzett mérhetetlen dühöt, melyet a fájdalom vált ki belőlük. Legyőzésükre nem mágikus, vagy szúrófegyverrel próbálkozni esztelenség.

KARAKTERLAP

Kaqxar, egy kopasz, ferde szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd sárga. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 483. fordulód.

Erő: 50 (63) Szint: 40 Merészség: 5/5 Magasság: 150 cm
IQ: 58 (65) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 50 (48) Védekezés: 94 Menekülés: 20 % Életkor: 38/63 év
Egészség: 50 (52) Életpont: 703/215 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 10
Szerencse: 58 (65) Varázspont: 1655/555 Pénz: 833 arany Kép. pont: 40
Tudatpont: 28/9 Pszi pont: 156/200 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 3675 szörnyet (12 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 48399 TP-t kaptál. Jelenleg 8389253 TP-d van. A következő szinthez még 410747 TP szükséges. Trófeáid: ősöreg góliát, Eruol, triklem drakolder. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 481. fordulódban 22416 arany került a bankszámládra. 22640 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/12 ökölvívás: 38/23 (+2%) szúrófegyverek: 1/39
vágófegyverek: 35/36 (+12%) ütőfegyverek: 4/40 lőfegyverek: 7/88
dobófegyverek: 36/18 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: óriásölő (#528) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/84 2. nyomkövetés: 109/26 (+12%) 3. lopás: 7/9
4. mászás: 15/79 5. csapdakészítés: 30/54 (+5%) 6. csapdaészlelés: 20/46
7. gyógyítás: 126/28 (+20%) 8. titkosírás: 15/94 9. felderítés: 28/89
10. szörnyidomítás: 17/59 11. teológia: 107/76 (+59%) 12. taumaturgia: 88/48 (+20%)
13. szerencsejáték: 3/46 14. versengés: 9/60 15. harcművészetek: 37/28
16. zene: 7/77 17. szörnyismeret: 59/45 18. pszi: *21/100
19. zárnyitás: 27/71 20. vadászat: 13/53 21. vitalitás: 4/50
22. bányászat: 33/72 (+2%) 23. úszás: 9/31 24. főzés: 8/23 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 25% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 160 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért csak 352. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
adószedő (#234), kputtyintó csalán (#247), viharóriás (#278), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Rém (#315) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), fekete amőba (#364) (csak egyszer), halálmadár (#351) (csak egyszer), rőtmanó berzerker (#369) (csak egyszer), láplidérc (#352) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
Éjharcosok (#9131), kobudera (#8), 9305. szövetség (#9305), Mágia Örökösei (#9135), smaragdgólem (#417), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) vámpírvér (#257, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 20 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,23,3) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) pestisaura (#210)
varázsenergia (#161) óriáserő (#53) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> Raia szent lovagja (#239) izomernyesztés (#33) >> pszi őselementál (#258)
háló (#186) >> molgan (#284) tűzvihar (#175) >> tüskés gigaféreg (#256)
puha ütés (#60) >> hegyi óriás (#397) méregfelhő II (#193) >> woorgard (#231)
armageddon (#218) >> varkaudar vajákos (#690) armageddon (#218) >> vark. kardtáncos (#693)
armageddon (#218) >> smaragd drakón (#321) izomernyesztés (#33) >> Notermanthi báró (#323)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) háló (#186) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
menekülés (#212) >> nők (#999) menekülés (#212) >> férfiak (#998)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) hhaar burka II (#162) >> Thargodan berzerker (#377)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
lidércidézés (#219) >> tollaskígyó (#635) lidércidézés (#219) >> márvány sárkány (#328)
lidércidézés (#219) >> rubin sárkány (#330) lidércidézés (#219) >> smaragd sárkány (#326)
energiapajzs (#103) >> Raia angyala (#333) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322) védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) tompítás (#40) >> adószedő (#234)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) energiapajzs (#103) >> jók (#990)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az anyagi tér mellett az asztrálisat is uraljuk. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200!
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
3.) Ha már ilyen mélyen jársz a halhatatlanság felé vezető ösvényen, illő lenne feláldoznod nekem 2 univerzum nektárját.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 királynő, 13 élőholt, 10 vadász, 10 nagymester, 11 parafenomén, 10 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 aranytű (#272) 21 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 sallank karom (#128) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tükör (#43)
134 víz (#27) 3 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
33 arany (#50) 1 fűszertartó (#210) 1 gyógykenőcs (#313)
2 lótuszvirág (#447) 1 mákrózsa virág (#56) 2 purifikátor háj (#269)
5 ragasztó (#83) 2 tl'urlang fiola (#788) 6 vámpírfog (#1221)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(228,76) barbár barlang (#692), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 21. jellempróba, vaskohó (#155)
(229,76) 41. jellempróba, Dornodon oltár, csupaszbőrű maclogh (#490)
(230,77) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 48. jellempróba, Leah oltár, érclelőhely, káoszszellem (#472)

Üzenet küldése a karakternek