13. forduló, 15. forduló, Androméda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 6. 10h:06'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: febr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2652
SZÁMLA : XXXX

ANDROMÉDA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [1,-1] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Perbittel. Egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea, egy uzbány trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon Jelena leszívott rólad pszivel 3 életpontot.
Az 1. napon Jelena leszívott rólad pszivel 3 életpontot.
Az 1. napon találkozol Exterminusz. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy ezüst karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. zafírját, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy láplidérc trófea, egy quwarg harcos trófea és egy vérfürdető magszim trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 4. napon találkozol Lex, fia Fülöppel. Sheran ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy rőtmanó berzerker trófea, egy törpemammut trófea és egy Mallon trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+1 pszi pont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy gyilkos sallank nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 161.]

flh 9 94 felt. lőfegyver haszn. 9 a 94. tárggyal
Ok, FLH 9 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

flh 8 94 felt. lőfegyver haszn. 8 a 94. tárggyal
FLH 8 94 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

go 41 gonoszkodsz: 41
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 3 mozogsz délkeletre
[2,0] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Penelopé Morphilia formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy garokk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a garokk testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a garokk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. Kiszedsz egy garokk trófeát. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 151.]

go 28 gonoszkodsz: 28
Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 141.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[1,1] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kolompár Elvira orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 131.]

go 44 gonoszkodsz: 44
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[0,2] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Felfedeztél egy márványtornyot. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 121.]

go 23 gonoszkodsz: 23
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[-1,3] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Telibe kapod a lángcsóvát. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a piromenyét jobb hátsó lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a piromenyét testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 pirkitet. Eldobod az értéktelenné vált garokk trófeát, és kiszedsz egy piromenyét trófeát. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 111.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +73 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 111.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[-2,4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 101.]

go 38 gonoszkodsz: 38
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

m 4 mozogsz délre
[-2,5] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával megvagdalod a sörényes ubuk jobb első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mandibulakaszával végigvágod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 ubuk tüskét. Eldobod az értéktelenné vált piromenyét trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sörényes ubuk trófeát. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 91.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[-3,5] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy megsebzett sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával épp hogy eltalálod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mandibulakaszával felnyitod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [-4,5] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Aranymag formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy vörös, göndör hajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea, egy uzbány trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összeismerkedtek. Az ő neve Perbit. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol Liallannal. Sheran követője. Egy ezüst gyűrűt, egy gyöngysort, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy süvítő rája trófea, egy orgyilkos trófea és egy uzbány trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 71.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt, majd a csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

tf 3 11 fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [11 pontot használtál fel, van még 60.]

k 9 1 követed a 9. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Követed a keletre vezető mutáns nyomokat:
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 60.]
[0 pontot használtál fel, van még 60.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Követed az északnyugatra vezető elf nyomokat:
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 60.]
[0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 29 gyógyítás 29 pontért
Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+7 életerő.) [29 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 153 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Androméda, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf nő vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 14. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 9 Merészség: 7/5 Magasság: 149 cm
IQ: 18 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 15 Életpont: 108/62 Jellem: semleges (+7) Tul. pont: 7
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 0/0 Pénz: 215 arany Kép. pont: 7
Pszi pont: 8/8
Eddig összesen 50 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1668 TP-t kaptál. Jelenleg 9310 TP-d van. A következő szinthez még 2690 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, mutáns pók, sörényes ubuk. A 6. fordulódban 239 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 267 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 10 (+1)
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 10 (+1) dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -4.); nyílvessző (#108) (5 -8.); bronzhegyű nyíl (#94) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 8 (+1) 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. versengés: 1 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. pszi: 1 14. vadászat: 1 15. bányászat: 1
16. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
elf (#2), ragyás burástya (#111), karmos tankány (#137), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

Összsúly: 47.46 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gyógykenőcs (#313)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 4 kaja (#2) 8 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 2 pirkit (#153) 4 ubuk tüske (#131)
2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-4,5) oltár, szent tölgyfa (35393), művészi porolit (1734720), álomvirág (4032395, belőle készíthető: #396), #. jellempróba, alpesi tehenek (#91), manaelementál (#290), Perbit (#. kalandozó), Liallan (#. kalandozó)
(-3,5) manaelementál (#290), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), sóhajtó dorony (#112)
(-2,4) Leah oltár, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(-2,5) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, sörényes ubukok (#89), manaelementál (#290)
(-1,3) piromenyétek (#99), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, manaelementál (#290)
(0,2) márványtorony (47175), oltár, #. jellempróba, rájanyékek (#58), manaelementál (#290)
(1,1) uzbányok (#102), Sheran rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290)
(2,0) nekrofun (28173), művészi porolit (#720), oltár, #. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), garokkok (#73), manaelementál (#290)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.02.06 09:04 Változások a számládon! 224 zsetont átutaltak a(z) 8895. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek