380. forduló, 382. forduló, Tollasfülű összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. febr. 8. 17h:00'
EZ A 1204. JÁTÉKHETED, 381. FORDULÓD
1205. játékheted kezdete: febr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2560
SZÁMLA : XXXX

TOLLASFÜLŰ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,87] koordinátán.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+197 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+482 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+99 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 1375. hetének nyerőszámai: 19, 11, 10. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 726.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 721.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 711.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 711.]

* 5. KP: vv 26 12 28 elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 709.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 707.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 705.]

* 6. KP: hh 1253 1618 2306 használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +95 max. életerő, +95 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 699.]
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 690.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 689.]

* 7. KP: v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 684.]

* 8. KP: vps 20 0 0 VP spórolása: 20
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 684.]

ek 7 6 12 t. energia kisütése: 7 6 12
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+12 csapdaészlelés.) [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 684.]

ek 40 15 t. energia kisütése: 40 15
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 75 TVP-t. [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 759.]

ef 6 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [60 pontot használtál fel, van még 699.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 216 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 697.]

bb 152 811 16 beraksz a bankba a 152. tárgyat (811 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 1 gólem talizmánt. Beraksz a bank széfjébe 7 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

bb 2 551 124 beraksz a bankba a 2. tárgyat (551 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 67 kaját. Beraksz a bank széfjébe 1 dentor bőrt. Beraksz a bank széfjébe 2 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

h 1387 144 61 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

153 154 155
86
87
88

[144,61] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 18 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 687.]

be 497 5 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy kronoelementál. Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [15 pontot használtál fel, van még 672.]

m 6 8 6 mozogsz nyugatra, északra, nyugatra
[143,61] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy részeg kalandozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 24 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és 2 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy pusztulás sírjait. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Egyszercsak megpillantod egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nő táborát. Bőre teljesen fehér! Tharr végrehajtója. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet karkötőjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy akvamarin függőt, egy arany éjmedált, egy árnyékpáncélt, egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy beholderfej medált, egy Bíbor mágiagyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy csonka fülbevalót, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy dzsudzsu medált, egy Eldereth kristályt, egy Erdauin metagyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst morfmedált, egy ezüst noterm. éremet, egy ezüst végzetmedált, egy fejvadász medált, egy ganüid masszapáncélt, egy gyémánt sámánfétist, egy Halálcsizmát, egy Handastye karkötőjét, egy hártyakesztyűt, egy hártyaköpenyt, egy hős lovag érdemérmét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Iniac nyakláncát, egy intarzit palástot, egy Istenek fülbevalóját, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy kígyószemet, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lényegf. metagyűrűt, egy Lordok karkötőjét, egy medvetalp mokasszint, egy mind. holdkövét, egy moa lábszárvédőt, egy moa nyakláncot, egy napfény karkötőt, egy nerub sámánövet, egy Notermanthi amulettet, egy Obarraan köpenyét, egy óelf hatalomjelet, egy ősi csillagfókuszt, egy ősi emblémát, egy purifikátor övet, egy purifikátor páncélt, egy Pusztítók övét, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy q. pusztító éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg moralizátort, egy rakshallion ékszert, egy réztornyot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku mágiafókuszt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy ryuku védőfókuszt, egy szerencsekockát, egy szirén övcsatot, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy tépett lobogót, egy Thargodan agyfókuszt, egy Tharr koronáját, egy tirik-hun medált, egy Toyaki csuklópántját, egy trix harci totemet, egy tűzhaj diadémet, egy vámpírkesztyűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vízisten koronáját, egy Vízisten vállvédőjét, egy Vlagyimir-díjat, egy Yuin gyöngysorát, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zhung gyűrűjét visel. Felszerelését egy Őstaurusz trófea, egy Ferwagor trófea és egy Daes Mo'ran trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 252 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy árnyékíj. Egy haragvó pegazus a hátasa. Holmiját egy lélekgólem cipeli. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[154,87] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Fairlight templom van. Északra egy amniosz-fa van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kultúrmasztodon. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (7 támadással 189 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon fejét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 12 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [153,87] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy phua-kúpot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kputtyintó csalán. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (7 támadással 91 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 28 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 645.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Soha nem kérdez, de rengeteg választ vár,
Csak akkor üss vele, ha fel vagy rá készülve, ami a túloldalon vár.
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [30 pontot használtál fel, van még 615.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[152,87] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő norpadolótika mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (7 támadással 188 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel megcsapod a norpadolótika testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a norpadolótika testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Feltöltöd a vizestömlőt. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 kőkés[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [151,87] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy tűzbokrot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délre egy borkonyó cserje van. Délnyugatra egy tűzbokor van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy rúnakő van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült ryuku ostromteknős került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős testét. (7 támadással 86 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megütöd a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős feléd rúg, de nem talál el. A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [151,88] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy borkonyó cserjét. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy tűzbokor van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy ekharion bébi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi fejét. (7 támadással 115 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi jobb lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ekharion bébi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az ekharion bébi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[32 pontot használtál fel, van még 583.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[152,88] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy hóhérbimbót. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy tűzbokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.


(Továbbmész...) [153,88] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy pszi őselementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a pszi őselementál párolgó héját. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [153,89] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Mókár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy hóhérbimbót. Délkeletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Jól kivehetőek a távolban.

[32 pontot használtál fel, van még 551.]

m 4 mozogsz délre
[153,90] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Killer orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy hóhérbimbót. Keletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délkeletre egy patak van. Délre egy hóhérbimbó van. Délnyugatra egy kazmár van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy púderszikla van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült woorgard. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (7 támadással 115 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a woorgard testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 30 életpontot sebeztél. A woorgard csápol, de mindhiába. A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+4 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [9 pontot használtál fel, van még 542.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Kinyered egy manakristály energiáját. (+1129 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 542.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Semmi fényt nem látsz odabent. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 537.]

lm 3 7 7 mozogsz 3 7 7
Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [56. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [3. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [6. PONTON vagy.] A fenébe! Egy zsákutca. [7. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [6. PONTON.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 19. PONTRA. [24 pontot használtál fel, van még 513.]

lm 7 7 7 mozogsz 7 7 7
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 513.]

lm 7 7 18 mozogsz 7 7 18
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 513.]

lm 22 26 32 mozogsz 22 26 32
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [22. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [24. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [26. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 31. PONTRA. Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [32. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve kényszerport. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) [18 pontot használtál fel, van még 495.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 490.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 485.]

* 2. BP: ef 6 514 0 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 443.]

* 3. BP: hh 1660 1554 507 használod az 1660. tárgyat az 1554. tárgyat az 507. tárgyat
Itt az ideje, a hópelyhes kupa használatának. Feltöltöd isteni könnycseppel, aztán már csak kuksizod, mi történik. Először csak kavargó hópelyhek érkeznek a megnyilt kapun keresztül, majd egyre hidegebbé és zordabbá válnak az időjárási viszonyok. Arra sem kell sokáig várnod, hogy a kapu felkeltse az odaát élő szörnyek figyelmét. A kapun keresztül egy feldühödött rozmárember érkezett! A harc elkerülhetetlen.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a rozmárember rozmárbőrét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 rozmárfogat. [rozmárfog ládikóba-> (143,61)-> 3 arany, -2 ÉP] 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan elteszed a hópelyhes kupát, hatalma ideiglenesen kimerült. [21 pontot használtál fel, van még 422.]
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy élőholt pöffeteg az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod az élőholt pöffeteg testét. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod az élőholt pöffeteg gömböctestét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 20 életpontot sebeztél. Az élőholt pöffeteg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod az élőholt pöffeteg testét. (7 támadással 417 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az élőholt pöffeteg testét. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Az élőholt pöffeteg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1365, sebződés: 315, gyógyulás: 64, összesen: -251 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Elégedetten csomagolod el a ködkürtöt. [16 pontot használtál fel, van még 406.]
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [1 pontot használtál fel, van még 405.]

* 4. BP: vpf 100 0 0 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 20 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

* 5. BP: v 15 1253 2 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csillezsályalevél. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 395.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 355.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 315.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 253 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 275.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 213 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 235.]

tf 1 35 fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 178 TVP-t kell elköltened.]

[35 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-95 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 22, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a roguena. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 522 pontot. A következő körben tehát 722 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT)
A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs.

KARAKTERLAP

Tollasfülű, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű drow férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight misszionáriusa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 381. fordulód.

Erő: 55 (86) Szint: 46 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 42 (55) Támadás: 67 (71) Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 39 (54) Védekezés: 80 (89) Menekülés: 30 % Életkor: 161/163 év
Egészség: 36 (49) Életpont: 1104/979 Jellem: semleges (-14) Tul. pont: 9
Szerencse: 41 (75) Varázspont: 1666/1308 Pénz: 3951 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 92/40 Pszi pont: 301/60 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 21
Eddig összesen 5251 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 527 TP-t kaptál. Jelenleg 13 921 881 TP-d van. A következő szinthez még 1 178 119 TP szükséges. Trófeáid: márvány fagyúr, zafír sárkány, hósárkány. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 152 az új rendszer szerint. A 348. fordulódban 53124 arany került a bankszámládra. 57183 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 32/54 (+11%) szúrófegyverek: *41/100
vágófegyverek: 35/24 (+3%) ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 39/24 (+3%)
dobófegyverek: 24/76

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
153,90 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 204
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re.
A következő másznivalókban nem harcolsz az utolsó szörnnyel: sziklafészek.
JLKzott minoszkúpok: 93, 82, 84

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1361 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 070 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/26 2. nyomkövetés: 95/85 (+6%) 3. lopás: 12/17
4. mászás: 22/57 5. csapdakészítés: 38/31 (+7%) 6. csapdaészlelés: 36/57 (+1200%)
7. gyógyítás: 67/10 8. titkosírás: 18/60 9. felderítés: 34/64 (+19%)
10. szörnyidomítás: 12/20 11. teológia: 55/87 (+17%) 12. taumaturgia: 97/50 (+16%)
13. szerencsejáték: 11/93 14. versengés: 27/97 15. harcművészetek: 22/41
16. zene: 14/93 17. szörnyismeret: 44/93 18. pszi: 29/81 (+9%)
19. zárnyitás: 15/0 20. vadászat: 31/60 21. vitalitás: 1/11
22. bányászat: 36/29 (+7%) 23. úszás: 2/18 24. főzés: 14/96 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 200

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 25 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 185 TVP-ért
ásol max. 25 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 13 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 6 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
elfogod umbatari bromagot (#770) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098), bűbájlidérc (#761), szubreális vámpír (#223), trikornis herceg (#261), halálos morf (#7618), öregedést okozó lények (#9095), inváziós ellenfelek (#9089), éltető morf (#7625), lomha morf (#7621)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 16 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
csupasz izom (#28) Techiulan aurája (#261) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> áldott okerón (#336) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
lángcsóva (#31) >> brutális morf (#7620) lángcsóva (#31) >> élőholt tigris (#766)
agykorbács (#97) >> éltető morf (#7625) villámcsapás (#50) >> mammut zombi (#654)
villámcsapás (#50) >> csataremák (#694) villámcsapás (#50) >> lomha morf (#7621)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +16 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 75. labirintus (151,29). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 82, 84, 93, 99, 193, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 11, 14, 16, 17, 18, 30, 34, 41, 44, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 224, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23750.
A morf invázióban megölt morfok száma: 593, az összesen kapott pontszám: 67655.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052.
Az első Végzet Vermében 10 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 48 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3915 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 bordacsont (#16) 1 dentor bőr (#551) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gólem talizmán (#811) 5 isteni könnycsepp (#260) 45 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 1 quwarg tojás (#360) 2 rókafarok (#124)
8 vasérc (#152) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
143 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 óndarab (#85)
6 ragasztó (#83) 3 rézdarab (#70) 28 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

150 151 152 153 154 155
86
87
88
89
90
91
(151,87) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 46. jellempróba, ryuku ostromteknős (#362)
(151,88) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), vaskohó (#155), 30. jellempróba, érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(152,87) norpadolótika (#226), patak
(152,88) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), patak, Raia oltár, 35. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(153,87) phua-kúp (#372), 28. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(153,88) pszi őselementál (#258), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Chara-din monolitja (#534)
(153,89) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), 39. jellempróba, Leah oltár, érclelőhely
(153,90) a 75. labirintus bejárata, oltár, 45. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), woorgard (#231), rozmárember (#643), élőholt pöffeteg (#557)
(154,87) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 24. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)

Üzenet küldése a karakternek