750. forduló, 752. forduló, Larel Anorien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 22. 9h:17'
EZ A 1070. JÁTÉKHETED, 751. FORDULÓD
1071. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2263
SZÁMLA : XXXX

LAREL ANORIEN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Emíliával. Leah tanítványa. Egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Bropxat vállvédőjét, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gátlástalanság övét, egy gyémánt védőgyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy jégisten amulettet, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mind. topázát, egy moa harci nadrágot, egy mordaith álarcot, egy mordaith cipőt, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith köpenyt, egy mordaith mellényt, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szerencsekockát, egy Teremtő koronáját, egy topáz erényövet, egy tőrvető vállszíjt, egy tűzhaj diadémet és egy varkaudar ékkövet visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy tleikan rémeb trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasállata egy szőrös azuka! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: kyorg karkötő, kyorg lepel, kyorg rúnakorong, lad tekercs. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon összeakadsz Holdfény Katerina-ával. Tharr plébánosa. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy arany végzetmedált, egy bársony övsálat, egy cirkuszi kitűzőt, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy fejvadász medált, egy hűbéresi gyűrűt, egy inváziós amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy mind. ametisztjét, egy moa harci nadrágot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősmágus fülbevalóját, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy szerencsekockát, egy taumaturgikus övet, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy ódon vízköpő trófea, egy ködsárkány trófea és egy álomosztó őrszellem trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ml'othag származék, moa antigrav, moa gyémánt, moa gyöngy. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A mágiaelméletről beszélgettek. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok az őstaumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Rózsával. Sheran eljövendő papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy ezüst papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy mentát koronát, egy nekrofun medált, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy csataremák trófea és egy halálelementál trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kőkés. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: teremtés zsákja, térhajlító kavics, Thargodan esszencia, Trákin csákánya. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Tudása észrevehetően gyarapodott. (+1% taumaturgia.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemű árnymanó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy Amélia nyakláncát, egy angyalok gyűrűjét, egy Arutac mithrilövét, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy füst övet, egy játékmesteri palástot, egy Kabazuka gyűrűjét, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mind. topázát, egy moa harci nadrágot, egy mordaith álarcot, egy mordaith cipőt, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith köpenyt, egy mordaith vállvédőt, egy natharion talizmánt, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai rézmedált, egy ősplazmát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy réztornyot, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy teriádbőr karkötőt, egy tirik-hun medált, egy tűztagadót, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudarölő éremet visel. Felszerelését egy trakuun lidérc trófea, egy hoarián sárkánybébi trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy árnytündér csontváz! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd.
Összeismerkedtek. Az ő neve Geronimo Grey. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: Fekete Kehely, feneketlen bugyor, fiatalság itala, fokhagyma. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 82 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 rozsomákszőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 molluszk házat. Benyúlsz a végzet erszényébe, és előveszel 1 ryuku amforát. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 24 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+109 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+595 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+24 tudatpont.)

ek 40 20 t. energia kisütése: 40 20
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 100 TVP-t. [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 1027.]

vv 303 71 elmormolod a 303. varázslatot a 71. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-25 pszi pont.] (Önanalízis: +1% pszi.) Erőd TF-elődött. [7 pontot használtál fel, van még 1020. Kapsz 4 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] (Önanalízis: +1% pszi.) Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1018. Kapsz 1 VP-t.]

vv 299 299 299 elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elmerülsz egy rövid időre agyad legmélyebb bugyraiban, hogy számba vehesd a közeljövőben végrehajtandó teendőidet. (+20 TVP.) A meditáció végeztével frissen, energiával telve térsz magadhoz. [-100 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1038.]
Beizzik a turbómágia. Elmerülsz egy rövid időre agyad legmélyebb bugyraiban, hogy számba vehesd a közeljövőben végrehajtandó teendőidet. (+20 TVP.) A meditáció végeztével frissen, energiával telve térsz magadhoz. [-100 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1058.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elmerülsz egy rövid időre agyad legmélyebb bugyraiban, hogy számba vehesd a közeljövőben végrehajtandó teendőidet. (+20 TVP.) A meditáció végeztével frissen, energiával telve térsz magadhoz. [-100 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1078.]

vv 299 299 299 elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elmerülsz egy rövid időre agyad legmélyebb bugyraiban, hogy számba vehesd a közeljövőben végrehajtandó teendőidet. (+20 TVP.) A meditáció végeztével frissen, energiával telve térsz magadhoz. [-100 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1098.]
Beizzik a turbómágia. Elmerülsz egy rövid időre agyad legmélyebb bugyraiban, hogy számba vehesd a közeljövőben végrehajtandó teendőidet. (+20 TVP.) A meditáció végeztével frissen, energiával telve térsz magadhoz. [-100 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1118.]
Szupersebesen mormolsz. Elmerülsz egy rövid időre agyad legmélyebb bugyraiban, hogy számba vehesd a közeljövőben végrehajtandó teendőidet. (+20 TVP.) A meditáció végeztével frissen, energiával telve térsz magadhoz. [-100 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1138.]

le 1311 leveszed/lerakod az 1311. tárgyat
Elrakod a Durghal pörölyét. [0 pontot használtál fel, van még 1138.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 310 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 1088.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. Még sokat kell gyakorolnod. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 1038.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. Még sokat kell gyakorolnod. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy részeg kalandozó. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Durghal pörölyét. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével végigmetszed a részeg kalandozó testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (37 életpontot sebezve). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (44 sebzést okozott.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 826 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 16, gyógyulás: 51, összesen: +35 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 988. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. Még sokat kell gyakorolnod. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 938.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. Még sokat kell gyakorolnod. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Durghal pörölyét. Elszántan a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (31 életpontot sebezve). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (45 sebzést okozott.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 826 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 16, gyógyulás: 52, összesen: +36 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 888. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 838.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

[50 pontot használtál fel, van még 788.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 738.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 688.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 638.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Barnega. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. Semmi eredménye! (Az immunitáskő védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Durghal pörölyét. Elszántan a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a Barnega bal oldalát. (2 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a Barnega testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (38 életpontot sebezve). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (39 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Huddens alkarvédője [Huddens alkarvédője ládikóba-> (143,61)-> 170 arany, -2 ÉP]. 3 517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 6, gyógyulás: 91, összesen: +85 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 588. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 538.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ork bérgyilász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a Durghal pörölyét. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork bérgyilász bal oldalát. (1 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (34 életpontot sebezve). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (47 sebzést okozott az ellenfélnek.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 1 597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 4, gyógyulás: 54, összesen: +50 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 488. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 438.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 388.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Barnega. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a Durghal pörölyét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a Barnega jobb lábát. (2 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a Barnega testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (32 életpontot sebezve). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (38 sebzést okozott az ellenfélnek.) A Barnega inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A Barnega összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Huddens alkarvédője [Huddens alkarvédője ládikóba-> (143,61)-> 170 arany, -2 ÉP]. 3 517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 6, gyógyulás: 89, összesen: +83 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 338. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 288.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 238.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 188.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Durghal pörölyét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a részeg kalandozó testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (33 életpontot sebezve). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (36 sebzést okozott.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 4, gyógyulás: 50, összesen: +46 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 138. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 88.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 38.]

gyk 28 25 gyakorolsz a 28. tárggyal 25 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) [25 pontot használtál fel, van még 13.]

vv 320 320 320 elmormolod a 320. varázslatot a 320. varázslatot a 320. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 1 ősmatéria. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 11. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 1 ősmatéria. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 9. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 1 ősmatéria. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 7. Kapsz 1 VP-t.]

vv 324 324 324 elmormolod a 324. varázslatot a 324. varázslatot a 324. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 5. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: bb 2 56 292 beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 9 kaját. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: kb 2 20 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 5. BP: vv 295 295 295 elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot a 295. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 6. BP: vv 295 295 0 elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 7. BP: bb 965 100 0 beraksz a bankba a 965. tárgyat (100 darabot)
Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 8. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
(Önanalízis: +7% csapdakészítés.) 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 19, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Egy kaját fal föl az őrző szilmill. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 892 pontot. A következő körben tehát 888 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Larel Anorien, egy fekete hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Sheran pásztora vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 751. fordulód.

Erő: 127 (169) Szint: 62 Merészség: 99/5 Magasság: 159 cm
IQ: 94 (131) Támadás: 149 (161) Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 94 (133) Védekezés: 156 (168) Menekülés: 1 % Életkor: 171/192 év
Egészség: 94 (135) Életpont: 3201/3551 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 98 (160) Varázspont: 6593/6332 Pénz: 60552 arany Kép. pont: 59
Tudatpont: 72/8 Pszi pont: 2284/1295 Halhatatlanság: 40 % EFejl: 84
Eddig összesen 10328 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 109 TP-t kaptál. Jelenleg 216 289 767 TP-d van. A következő szinthez még 24 710 233 TP szükséges. Trófeáid: Zt'tuzzarxn, élőholt drakolder, ködsárkány. A 720. fordulódban 173789 arany került a bankszámládra. 188561 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 26 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 24/27 ökölvívás: 24/65 (+43%) szúrófegyverek: 31/33
vágófegyverek: 37/4 ütőfegyverek: 62/2 (+2%) lőfegyverek: 51/2
dobófegyverek: 2/52

Feltételes pajzshasználat (pajzs: szörny) ezüsttölgy pajzs(993):gyökérszellem(856)
Feltételes fegyverváltás: Durghal pörölye (#1311) << ősi kard (#810) << tleikan nyárs (#964)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ködvessző (#1647) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
143,61 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 195,70
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 493
A Végzet Vermét sikeresen teljesítetted!
Kedvenc táborhely: 283,120
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 4. hónapban.
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp Durghal pörölye fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58, 89, 91, 85, 93, 87

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/6 Max életkor 1364 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 517 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/25 2. nyomkövetés: 165/90 3. lopás: 4/97
4. mászás: 37/76 5. hajózás: 22/60 6. csapdakészítés: 65/8 (+7%)
7. csapdaészlelés: 65/9 8. gyógyítás: 69/1 9. titkosírás: 7/41
10. felderítés: 57/1 11. szörnyidomítás: 14/58 12. teológia: 294/90 (+9%)
13. taumaturgia: 270/31 14. szerencsejáték: 9/94 15. versengés: 30/79
16. harcművészetek: 11/98 17. zene: 226/73 18. szörnyismeret: 39/94
19. pszi: 185/63 (+2%) 20. zárnyitás: 59/96 21. vadászat: 30/50
22. vitalitás: 14/43 23. bányászat: 42/46 24. úszás: 39/42
25. főzés: 11/81 26. ősteológia: 19/59 (+15%) 27. őstaumaturgia: 6/57 (+24%)
28. csapatmunka: 14/61

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 65
1. sebzés bónusz: 3 2. támadás bónusz: 3 3. védekezés: 3 4. max. életpont: 3
5. varázslat sebzés: 3 6. regeneráció: 4(5) 10. vp regeneráció: 2(3) 11. kincskeresés: 3
14. plusz tp: 8 15. rezisztencia: 10 16. tulajdonságpajzs: 10 17. mágiaerő: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 900 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot, csak egyszer)
elfogod hoarián sárkánybébit (#830) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 900 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel gh'raiton ölészt.
Feltételes támadás (aktív: 44, max: 50)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), noth szellem (#250), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278), aranyfecske (#283), óriás csontváz (#176), Ekhnagorhu (#291), zombi mágus (#389), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), hattyúkirály (#776), halálmadár (#351), dűnekukac (#357), bíbor szulfagor (#358), Notermanthi báró (#323), halálelementál (#279), Zinthurg (#180), fekete amőba (#364), Eruol (#378), rőtmanó berzerker (#369), smaragd sárkány (#326), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329), Tharr avatárja (#385), Leah avatárja (#380), talriai behemót (#312), éjfattyak (#9096), tleikan főbíra (#512), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), xenomorfok (#9091) (csak egyszer), fürkészek (#9092) (csak egyszer), quwargok (#9093) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), gyökérszellem (#856), teriád varázsló (#798)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Highlander (#4717), Álomőrzők (#9101), nők (#999), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), hoarián sárkánybébi (#830), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) elnyelés (#236, 35 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) ősi harcmodor (#287, 120 VP) varázspajzs (#288, 55 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) gyógyító aura (#386, 90 VP) mentesség (#387, 40 VP)
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) pukk (#389, 160 VP) fegyvertánc (#391, 60 VP)
vérfürdő (#392, 80 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP)
árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
istenítélet (#284, 50 VP) különcség vonzása (#286, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) gyilkos ösztönök (#298, 50 PP)
pszi meditáció (#299, 100 PP) önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) elmehártya (#301, 30 PP)
agybénítás III (#302, 25 PP) önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) tudatháló (#304, 35 PP)
belső idő (#305, 0 PP) mentális tükör (#306, 40 PP) mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP)
próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) harci ösztönök (#490, 50 PP)
Ősteológia varázslataid
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) fizikai pajzs (#318, 50 VP)
isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP)
Őstaumaturgia varázslataid
ősjég (#311, 100 VP) rezisztencia (#313, 70 VP) őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 45 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 390 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás II (#169) (8505,45) vámpirizáció (#1) (8555,10) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (142,1,1)
önanalízis III (#303) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), ősjég (#311)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20)
tükörpajzs (#101), oldás (#372), mentesség (#387), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40), fizikai pajzs (#318)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 102, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> noth szellem (#250) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
háló (#186) >> molgan (#284) élőholt pozdorja (#134) >> bolyongó lidérc (#388)
háló (#186) >> Thargodan mágus (#318) pukk (#389) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Asylux csapdája (#233) >> társak oldalán harcolva (#986) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
jégoszlop (#231) >> Thargodan berzerker (#377) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> őrjáratozó katona (#274)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) direkt kontaktus I (#121) >> csápos otagi (#395)
direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691) direkt kontaktus I (#121) >> bűbájlidérc (#761)
direkt kontaktus I (#121) >> királyi őrjáratos (#7006) direkt kontaktus I (#121) >> bo'adhun éjhozó (#468)
direkt kontaktus I (#121) >> elfajzott enkala (#564) direkt kontaktus I (#121) >> elmeszonda (#487)
méregfelhő II (#193) >> fényhozó (#602) direkt kontaktus I (#121) >> gnomori rémszolga (#589)
direkt kontaktus I (#121) >> káoszszellem (#472) direkt kontaktus I (#121) >> moxerati mocsárlakó (#569)
direkt kontaktus I (#121) >> Tissian sámánúr (#501) direkt kontaktus I (#121) >> tleikan áruló (#606)
direkt kontaktus I (#121) >> troglodita idéző (#551) direkt kontaktus I (#121) >> Uthan Teriadan (#505)
direkt kontaktus I (#121) >> verg elmeszaggató (#430) háló (#186) >> káoszdémon (#547)
háló (#186) >> kreiton bűvölő (#506) háló (#186) >> sötét ülnök (#508)
háló (#186) >> tleikan főbíra (#512) háló (#186) >> tleikan hajadon (#533)
háló (#186) >> tleikan amazon (#534) pusztító végzet (#106) >> kyorg őrgólem (#567)
fehérál.roncsolása (#248) >> pszionikus entitás (#553) pusztító végzet (#106) >> ködmágus (#597)
pusztító végzet (#106) >> árnytündér csontváz (#629) pusztító végzet (#106) >> élőholt drakolder (#628)
pusztító végzet (#106) >> kristálynyálka (#632) élőholt pozdorja (#134) >> ezeréves lélek (#634)
direkt kontaktus I (#121) >> fertőzött dr.lárva (#630) pusztító végzet (#106) >> Kudral (#7127)
éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) pusztító végzet (#106) >> nekromanta kóborló (#596)
armageddon (#218) >> Dranadáni Salamon (#616) pusztító végzet (#106) >> végzetes szójer (#631)
jégoszlop (#231) >> Alkotó (#578) fehérál.roncsolása (#248) >> Teremtő (#579)
kiszáradás (#268) >> férfiak (#998) kiszáradás (#268) >> nők (#999)
élőholt pozdorja (#134) >> bo'adhun lidérc (#467) élőholt pozdorja (#134) >> bámulatos zombi (#896)
élőholt pozdorja (#134) >> rothadó tetem (#624) élőholt pozdorja (#134) >> dűneszellem (#603)
élőholt pozdorja (#134) >> trakuun lidérc (#576) élőholt pozdorja (#134) >> smaragdvámpír (#605)
élőholt pozdorja (#134) >> varkaudar őslich (#402) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt pöffeteg (#557)
élőholt pozdorja (#134) >> ében árnylidérc (#622) pusztító végzet (#106) >> Rettegés Ura (#625)
élőholt pozdorja (#134) >> ősi csontvázúr (#623) halálos érintés (#271) >> tleikan rémeb (#626)
háló (#186) >> vtoeken döntőbíra (#627) jégoszlop (#231) >> takarító (#609)
jégoszlop (#231) >> árnygólem (#586) pusztító végzet (#106) >> tl'urlang vadász (#610)
jégoszlop (#231) >> eldüeni vándor (#601) armageddon (#218) >> baljós árny (#588)
jégoszlop (#231) >> Rüeumöeu szelleme (#712) pusztító végzet (#106) >> gőzölgő fröccsenet (#716)
bo'adhun csapás (#266) >> ősi asszimiláció (#717) kiszáradás (#268) >> árnytündér messiás (#730)
istenítélet (#284) >> lidércherceg (#929) halálos érintés (#271) >> zg'umrad facsaró (#738)
izomernyesztés (#33) >> gyökérszellem (#856) pusztító végzet (#106) >> féregtenyészet (#803)
izomernyesztés (#33) >> ódon vízköpő (#954) pusztító végzet (#106) >> teriád főmágus (#808)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 102, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
árnyak segítsége (#270) >> ódon vízköpő (#954) tükörpajzs (#101) >> kővarangy (#860)
tompítás (#40) >> sangin yeti (#857) oldás (#372) >> nyálkás genoid (#854)
életpajzs (#142) >> teriád nekromanta (#806) pszi-acéltorony (#98) >> og'hlobn mészáros (#742)
elnyelés (#236) >> ében árnylidérc (#622) fürgülés (#92) >> nők (#999)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998) harci ösztönök (#490) >> Dranadáni Salamon (#616)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) fürgülés (#92) >> Kudral (#7127)
elnyelés (#236) >> ködmágus (#597) pszi-acéltorony (#98) >> pszionikus entitás (#553)
tükörpajzs (#101) >> őshonos sziklozug (#447) tükörpajzs (#101) >> kreiton jótündér (#538)
Solisar aurája (#240) >> rubin sárkány (#330) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
őrző szilmill (#7454) (-31 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet leghatalmasabb urává váláshoz nagyon jó ösvényt választottál! Csak így tovább! Imádkozz, ha már félhalhatatlanná váltál!
2.) Ideje, hogy fordíts egy kis időt hírneved növelésére. Legyél dobogós az Alanorban rendezett íjászversenyen! Ha ez túl nehéz lenne számodra, egy 180 pontos eredménnyel is megelégszem. (A küldetés az eredményhirdetés után imádkozható le! Korábbi eredményeidet is leimádkozhatod.)
3.) Használd az Isteni kontaktus varázslatot legközelebbi elérésemre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. hoarián falu (726): kész. nemesi palota (728): kész. vályogviskó (739): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): új. nemesi ház (772): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 11, 12, 28, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 58, 61, 62, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 85, 87, 89, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 132, 133, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 152, 163, 167, 174, 180, 181, 185, 186, 188, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 22, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 46, 49.
Kész: 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 21, 23, 27, 30, 31, 40, 41, 44, 47, 51, 52.

HŐSTETTEID
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1514 (limit: 1550), a megölt főholtak száma: 25, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 180891.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián.
Az első Végzet Vermét sikeresen teljesítetted!
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 11. Legjobb pontszámod: 176.

MAKRÓID (jelenleg 3 lehet)
1. makró parancsai: h 1167 1, ek 559 465 102, v 163 195 70, ek 503 283 120, usz 60, hh 2369 2372, v 228 722, h 1589 1560 1157.
2. makró parancsai: ek 275, vv 26 165 363, vv 182 28 71, vv 443 147 370, vv 213, h 697 9000, h 1760 500, vv 300 297 485, hh 2306 916 1099, hh 1154.
3. makró parancsai: h 1100, v 238 578 2, v 15 312 6, v 84 798, vv 11 384, kb 2 50, v 320 5, vv 319.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
varázslómester II (536) OK
tudati kontaktus II (538) OK
tudati ostrom II (539) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
mágikus vámpirizáció (543) OK
elmerombolás (545) OK
tudati védelem (546) OK
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
varázslómester IV (550) OK
elmemester (552) OK
totemmester (553) belefejlesztettél: 155 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 143 TU szükséges.)
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
varázslómester V (557) OK
tudatáthelyezés (559) OK
kincsvadászat (561) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
8 arany pikkelyvért (#456) 1 feneketlen bugyor (#570) 2 fpi formázó minta (#419)
3 megsemmisítő (#1540) 648 spiritusz (#170) 22 szent jogar (#150)
3 tükörpáncél (#519)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1 A Tél Szíve (#2211) 3 aenouth ködkürt (#1554) $4 agvari manafókusz ($890)
660 áldott kő (#642) 2 Aurgir lándzsája (#1314) 3 Batharak vértje (#739)
326 borkonyó bibe (#312) 2 cápafog (#833) $24 csuklyavirág ($133)
$1 dal.kristálykesztyű ($1214) 1 Eldereth szilánk (#512) $1 ent pásztorbot ($1384)
$50 extra takarmány ($1360) 16 feneketlen bugyor (#570) $449 gyöngymangó ($135)
6 Huddens elixírje (#830) $146 íjászkence ($1225) 2 jégkorona (#1978)
72 jégszilánk (#1128) 29417 kaja (#2) $1359 kaktuszbogyó ($429)
$1 Káoszkígyó ($638) 4 mágusszelence (#1076) 53 megsemmisítő (#1540)
2 mentát korona (#1559) 16 nyomkereső talizmán (#671) 2 olló (#335)
1745 őskristály-szilánk (#1525) 1 pszi katalizátor (#610) 2 pusztító lándzsa (#1805)
20 quwarg katalizátor (#1535) 5354 quwarg tojás (#360) 7 rakolits por (#669)
1561 sárkánypikkely (#292) 379 szent jogar (#150) 3 tarantulakarom (#887)
6 térhajlító kavics (#1539) 378 tl'urlang fiola (#788) $8829 tükör ($43)
$2140 varázskő ($305)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 sötét tekercs (#535) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
248 arany (#50) 1 molluszk ház (#353) 3 ősmatéria (#1254)
1 rozsomákszőr (#1510) 1 ryuku amfora (#1153) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

142 143 144
60
61
62
(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), részeg kalandozó (#187), őrült varázsló (#255), Barnega (#971), ork bérgyilász (#781)

Üzenet küldése a karakternek