70. forduló, 72. forduló, Gardal fia Ori összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 16. 22h:56'
EZ A 106. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD
107. játékheted kezdete: szept. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1833
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

GARDAL FIA ORI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+143 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

* 2. KP: kf 1570 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ek 116 35 1 t. energia kisütése: 116 35 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 35 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
Sajnálom, de nincs ilyen befejezési parancsod. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

kf 519 531 1323 kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat az 531. tárggyal az 1323. tárgyat
Lecsatolod a Métely páncélját, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
A válladra helyezed a ryuku vállvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

kf 1733 kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

hh 305 1139 305 használod a 305. tárgyat az 1139. tárgyat a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 247.]
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +222 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 246.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 245.]

hu 230 1562 hulladék: 230 1562
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lánckesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

ek 215 7 t. energia kisütése: 215 7
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[106,95] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Látsz egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy kétfejű troll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a kétfejű troll bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll bal lábát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a kétfejű troll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy harcias morf áll veled szemben.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf egyik lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf egyik lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a harcias morf egyik lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A harcias morf csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy éltető morf.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf karmával. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az éltető morf karmával. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az éltető morf szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 708 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 ugh mérget. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,94] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Vemhes Guppi vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pszi elementál. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a pszi elementál farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a pszi elementál fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd a pszi elementál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy mágiamorfáló.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló bal oldalát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló fejét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a lomha morf jobb lábát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a lomha morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a lomha morf agyarával. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 1 varázskövet. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,93] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kardfogú fülemüle lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy változatos morf áll veled szemben.

Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a változatos morf testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 2 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy halálos morf.

Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a halálos morf testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a halálos morf testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Elhajolsz a halálos morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 221.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[105,92] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy trikornis. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy lomha morf.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf bal vállát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf jobb lábát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a lomha morf bal szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Beléd öklel a lomha morf! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. A következő ellenfél egy harcias morf.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf egyik lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a harcias morf bal oldalát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a harcias morf testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A harcias morf belecsíp a derekadba. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Találsz nála 3 dorony tüdőt. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,91] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku gárdista vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy változatos morf áll veled szemben.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a változatos morf egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágójával a változatos morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy domináns morf.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a domináns morf testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a domináns morf testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a domináns morf testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő varkaudar szablya felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 grifftoll kesztyűt. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,90] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy ragyás burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy harcias morf száll szembe veled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a harcias morf bal oldalát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a harcias morf testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A harcias morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Második ellenfeled egy domináns morf.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a domináns morf jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a domináns morf csáprágójával. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő varkaudar szablya felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 galachmitot. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. [24 pontot használtál fel, van még 197.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[105,89] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 33 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,88] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy élőholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 34 életpontot vesztettél. Kétfejű csatabárddal megcsapod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 41 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 3 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy harcias morf.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf jobb oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a harcias morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a harcias morf hasadba mélyeszti. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy lomha morf.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf bal lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a lomha morf bal oldalát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a lomha morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a lomha morf. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 csontpálcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [105,87] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy domináns morf.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf jobb középső lábát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a domináns morf testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a domináns morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a domináns morf. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vaskulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy domináns morf.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a domináns morf jobb vállát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a domináns morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a domináns morf többször is megmar! (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 11 aranyat. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 173.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[104,86] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy domináns morf volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy szent tölgyfát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 165.]

v 96 93 53 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

103 104 105 106 107
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
(104,86) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), 24. jellempróba
(105,87) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 44. jellempróba, domináns morf (#7624)
(105,88) élőholt quwarg (#202), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), oltár, érclelőhely
(105,89) tavacska, oltár, 34. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(105,90) egy ismeretlen isten rúnaköve, 47. jellempróba, ragyás burástya (#111), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624)
(105,91) ryuku gárdista (#360), változatos morf (#7626), domináns morf (#7624), 25. jellempróba
(105,92) trikornis (#104), lomha morf (#7621), harcias morf (#7619)
(106,93) kardfogú fülemüle (#146), változatos morf (#7626), halálos morf (#7618)
(106,94) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 39. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), pszi elementál (#221), mágiamorfáló (#7623), lomha morf (#7621)
(106,95) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, kétfejű troll (#163), harcias morf (#7619), éltető morf (#7625)
(106,96) a 244. labirintus bejárata

[93,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [10 pontot használtál fel, van még 155.]

pbe 4000 beraksz a bankba 4000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 5020 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

kb 1088 176 415 kiveszel a bankból az 1088. tárgyat (176 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 hósárkánybőr csizmát. Kiveszel a bank széfjéből 21 vashegyű nyilat. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

bb 248 689 522 beraksz a bankba a 248. tárgyat (689 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 pszi követ. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku mellvértet. Beraksz a bank széfjébe 3 tudás gyöngyét. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

bb 1554 2 975 beraksz a bankba az 1554. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 aenouth ködkürtöt. Beraksz a bank széfjébe 32 kaját. Beraksz a bank széfjébe 3 tapasztalatkövet. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

kf 1088 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 150.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 110.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 70.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 75 TVP-t kell elköltened.] Quwarg szagot érzel! Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Beugrasz egy kapualjba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy quwarg szabotőr. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[40 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-45 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 46 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 3, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg harcos. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 212 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY)
Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját!

PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY)
Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínűség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezőn röviddel előtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhető. Igaz, halvány sűrűségű ektoplazmáját sokszor még egy egyszerű lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élősködők. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tőlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elől nem bújhatsz el...

KARAKTERLAP

Gardal fia Ori, egy barna, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Sheran hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 71. fordulód.

Erő: 15 (30) Szint: 24 Merészség: 6/1 Magasság: 115 cm
IQ: 26 (33) Támadás: 50 Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 8 (16) Védekezés: 57 Menekülés: 30 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 19 (34) Életpont: 492/74 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (32) Varázspont: 418/133 Pénz: 35734 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 54/0 EFejl: 1
Eddig összesen 1121 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45 067 TP-t kaptál. Jelenleg 1 286 538 TP-d van. A következő szinthez még 113 462 TP szükséges. Trófeáid: Brod, aranyfecske, Rodrig. A 71. fordulódban 5020 arany került a bankszámládra. 5020 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 9/44 ütőfegyverek: 30/35 (+35%) lőfegyverek: 25/97 (+18%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérgezett tüske (#23) max. 1 db (1 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
93,53 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 104,86
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 113
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 113 időszaki: 113

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 634 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/99 (+22%) 2. nyomkövetés: 17/87 (+39%) 3. mászás: 3/39
4. csapdakészítés: 21/68 (+14%) 5. csapdaészlelés: 1/21 6. gyógyítás: 2/41
7. titkosírás: 1/31 8. felderítés: 7/20 (-2500%) 9. szörnyidomítás: 3/94
10. taumaturgia: 22/40 (+1007%) 11. zene: 2/30 12. szörnyismeret: 8/90
13. zárnyitás: 1/40 14. vadászat: 5/78 15. bányászat: 16/37 (+32%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), morf esszenciát (#2452) (max. 100 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod pókvadászt (#59) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 54, 187, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 45.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 543, az összesen kapott pontszám: 109250. (összesen ölhető: 1374 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4003 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3943 arany (#50) 2 aenouth ködkürt (#1554) 21 kaja (#2)
3 mérgezett tüske (#23) 2 pszi kő (#248) 1 ryuku mellvért (#689)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 3 tapasztalatkő (#975) 3 tudás gyöngye (#522)
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450) 1 csontpálca (#329)
3 dorony tüdő (#212) 1 fehér morfplazma (#2445) 3 fekete morfplazma (#2446)
2 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310) 1 grifftoll kesztyű (#1578)
2 hósárkánybőr csizma (#1088) 1 kék morfplazma (#2442) 4 narancs morfplazma (#2449)
1 sárga morfplazma (#2447) 6 ugh méreg (#166) 13 vashegyű nyíl (#176)
4 víz (#27) 1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94
52
53
54
(93,53) helytartói hivatal (#578), bank (#581), quwarg szabotőr (#301)

Üzenet küldése a karakternek