67. forduló, 69. forduló, Gardal fia Ori összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 15. 15h:05'
EZ A 105. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
106. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1833
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

GARDAL FIA ORI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,101] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 keg gombát.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+142 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy mélységi grittang nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 238.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

* 2. KP: kf 1570 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

ek 215 6 t. energia kisütése: 215 6
72 varázspont felhasználásával előállítasz 6 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

v 67 elmormolod a 67. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázslat olvasása varázslatot! Hosszas böngészésbe kezdesz, hogy megfejthesd a kezed ügyébe került ryuku rúnatekercset. Az alapos munka meghozza gyümölcsét. A levésett rúnák egy varázslat használatának módjáról regélnek. Új varázslatot tanultál, melynek neve ryuku átokvarázs. (ld. enc.) Meglepetten tapasztalod, hogy miután az ábrák szétfolytak a kezedben tartott tekercsen, a papiros darabokra szakadva hull ki a kezedből. [-30 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 218.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
KF 315 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [12 pontot használtál fel, van még 206.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [12 pontot használtál fel, van még 194.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! (ld. enc.) [12 pontot használtál fel, van még 182.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[107,102] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy fémbontó szójer. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a fémbontó szójer jobb középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer nyakát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranylánc felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy harcias morf.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a harcias morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A harcias morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Második ellenfeled egy változatos morf.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a változatos morf testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf egyik lábát. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a változatos morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A változatos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 sámán gyógykenőcsöt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [108,103] Még mindig hegyvidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Látsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy emberevő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod az emberevő testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az emberevő fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A változatos morf csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy mágiamorfáló.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a mágiamorfáló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a mágiamorfáló megcsapja a fejedet. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 varázskövet. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. [16 pontot használtál fel, van még 166.]

be 187 bemész a 187. titkos labirintusba
Megtalálod a hegyoldalban szerényen meghúzódó épületet, a betört ablakokból látszik, hogy már kifoszthatták. A bejáratot valaha egy kétszárnyú ajtó fedte, mára azonban csak széttört deszkák maradtak a helyén. Belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 161.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+31 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 156.]

ek 7 8 30 t. energia kisütése: 7 8 30
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+30 felderítés.) [-30 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 156.]

lm 4 4 905 mozogsz 4 4 905
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT] Hamarosan egy szárnyas koponyát pillantasz meg. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a szárnyas koponya bőrszárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szárnyas koponya. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szárnyas koponya bőrszárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szárnyas koponya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Egyhelyben toporogsz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [15 pontot használtál fel, van még 141.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 5 5 900 mozogsz 5 5 900
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Rodrig. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Rodrig testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány vas dobónyilat. A becsapódástól 10 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Rodrig nyakát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Rodrig bal oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Rodrig minden csapását hárítanod. (4 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Rodrig az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Rodrig testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány vas dobónyilat. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 12 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Rodrig testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a Rodrig jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Rodrig újra meg újra lecsap. (4 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 167, gyógyulás: 0, összesen: -167 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [20 pontot használtál fel, van még 121.]

lm 6 6 1 mozogsz 6 6 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Kilépsz az épületből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 106.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[108,102] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadtroll lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a vadtroll bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd a vadtroll testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadtroll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-9 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy domináns morf áll veled szemben.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a domináns morf testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a domináns morf jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a domináns morf többször is megmar! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy harcias morf.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf egyik lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a harcias morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 szárnyas hernyót. Észreveszel egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délnyugatra nézve látsz egy sziklafészket. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [108,101] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy bibircsók-óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bibircsók-óriás bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (5 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 aranyat. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy brutális morf.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf jobb oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a brutális morf testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a brutális morf fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A brutális morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! A következő ellenfél egy éltető morf.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az éltető morf bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az éltető morf meglök a szarvával. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az éltető morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az éltető morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 3 madártollat. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Látsz egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [108,100] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy trappoló dinymák. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy védelmező morf száll szembe veled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Eláraszt a sav. (42 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a védelmező morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A védelmező morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A védelmező morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 581 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy harcias morf.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf egyik lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a harcias morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A harcias morf csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 6 angyalok gyűrűjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss törpe nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 82.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[108,99] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy védelmező morf száll szembe veled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a védelmező morf testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Eláraszt a sav. (44 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a védelmező morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A védelmező morf bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 581 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy domináns morf.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf jobb hátsó lábát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a domináns morf testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a domináns morf fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a domináns morf. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst nyaklánc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 5 vízionár szemet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy tündöklő szobor van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [107,98] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy varkaudar falut. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Cras Lorg, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod a varkaudar bal vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,97] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy varkaudar kósza nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kósza bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza jobb lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy mágiamorfáló. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 58.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[107,96] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy brutális morf. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [106,96] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A II. quwarg invázió leküzdésében a Fekete Druidák KT (9165) is kivette a részét. " Észreveszel egy beomlott q. gödröt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy kisebb quwarg isten, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy ragyás burástya. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy védelmező morf volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Dornenai Ilidannal. Tharr hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst éjmedált, egy féregíz nyakpántot, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. demoralizátort, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy mágiamorfáló trófea és egy Dögvész trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kőkés. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy Thargodan csontváz.
Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 42.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy gyilkos sallankot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 37.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 7 fejleszted a 4. tulajdonságodat 7 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A szervezetedet méreg pusztítja (-59 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 8, 11.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a quwarg harcos. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 209 pontot. A következő körben tehát 239 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU ÁTOKVARÁZS (280. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A ryuku hódító nép, akik bizony nem a véletlennek köszönhetik, hogy szigetek százait vonhatták már a fennhatóságuk alá. Fegyverarzenáljuknál csak páncélöltözeteik hatásosabbak, de eddig arról sajnos nem sokat hallottunk, hogy is viszonyulnak a varázslatokhoz. Most viszont a rúnatekercs tartalma megadta a választ: mágiájuk csupán kicsit különbözik a mienkétől, így hát te is elsajátíthattad különös átokvarázslatukat. A kín, amit ezzel a varázslattal ellenfeledre bocsáthatsz elviselhetetlen - áldozatod azonnal elveszíti életerejének 40%-át. Az átokvarázslat elmondása 45 varázspontot igényel, anyagi komponense pedig 2 csepp azúrharmat.

ADAMANTIT (627. TÁRGY)
Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható.
Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára.

SZÁRNYAS KOPONYA (7125. SZÖRNY)
Mi a fene röpköd itt? Felismered, ez a lény ugyanaz, mint amit a rend gyűrűin is láthattál. Ez az agresszív, levegőből támadó, denevérszerű, koponya nagyságú valami azonnal rádront, amit a közelébe érsz. Ez egy rutinos kalandozónak még nem is lenne nagy baj, bármikor lecsapnád, de ezt a valamit nagyon nehéz eltalálni, vágó vagy ütőfegyver kell hozzá, hegyes eszközzel hiába is szúrkálod, mert nagyon gyorsan változtatja a helyét és elég kis méretű. Másik kellemetlen tulajdonsága az, hogy néha savas köpettel is eláraszt!

RODRIG (7126. ELLENFÉL)
Csalódnod kell, a rendház belsejében nem a nagyfőnökkel, csak annak egyik alvezérével futsz össze. Rodrig egy göndör hajú ember férfi, aki már régóta járja kalandozóként a félszigetet, ezért aztán nem könnyű ellenfél. Varázsolni és harcolni is egyaránt jól tud. Persze, mivel ő is az Újnyugat tagja, nála is találhatsz olyan gyűrűt, amelyért a fejvadászok fizetnek.

KARAKTERLAP

Gardal fia Ori, egy barna, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Sheran hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 68. fordulód.

Erő: 15 (30) Szint: 23 Merészség: 6/1 Magasság: 115 cm
IQ: 26 (33) Támadás: 47 Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 8 (16) Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 18 (28) Életpont: 551/104 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (27) Varázspont: 402/162 Pénz: 39210 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 51/1 EFejl: 17
Eddig összesen 1051 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37 208 TP-t kaptál. Jelenleg 1 148 723 TP-d van. A következő szinthez még 51 277 TP szükséges. Trófeáid: Brod, aranyfecske, norpadolótika. A 31. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1020 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 9/44 ütőfegyverek: 29/50 (+20%) lőfegyverek: 25/43 (+16%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérgezett tüske (#23) max. 1 db (1 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
106,96 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 113
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 104 időszaki: 104

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 634 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/67 (+55%) 2. nyomkövetés: 16/62 (+44%) 3. mászás: 3/39
4. csapdakészítés: 21/26 (+14%) 5. csapdaészlelés: 1/9 6. gyógyítás: 2/41
7. titkosírás: 1/31 8. felderítés: 32/14 9. szörnyidomítás: 3/94
10. taumaturgia: 12/25 (+9%) 11. zene: 2/30 12. szörnyismeret: 8/57 (+33%)
13. zárnyitás: 1/40 14. vadászat: 5/78 15. bányászat: 14/45 (+103%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), morf esszenciát (#2452) (max. 100 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod pókvadászt (#59) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 54, 187, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 45.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 497, az összesen kapott pontszám: 95450. (összesen ölhető: 1368 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4241 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 2 kaja (#2) 6 mérgezett tüske (#23)
1 ryuku rúnatekercs (#1162) 11 vashegyű nyíl (#176) 3 víz (#27)
1 keg gomba (#1615)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 adamantit (#627) 6 angyalok gyűrűje (#529) 2 átlátszó morfplazma (#2451)
1 fehér morfplazma (#2445) 1 fekete morfplazma (#2446) 3 kék morfplazma (#2442)
2 kék orchidea (#68) 3 madártoll (#112) 16 mákrózsa virág (#56)
1 narancs morfplazma (#2449) 1 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sárga morfplazma (#2447) 6 spiritusz (#170)
1 szárnyas hernyó (#69) 6 tinta (#101) 1 varázskő (#305)
1 varkaudar csont (#1113) 2 vasérc (#152) 5 vízionár szem (#102)
1 vörös morfplazma (#2443) 2 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107 108 109
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
(106,96) a 244. labirintus bejárata, beomlott q. gödör (#2096), oltár, barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), ragyás burástyák (#111), Dornenai Ilidan (5888. kalandozó)
(107,96) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, 43. jellempróba, nekrofun (#173)
(107,97) varkaudar kósza (#347), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 50. jellempróba
(107,98) tündöklő szobor (#1587), oltár, varkaudar falu (#1109), 21. jellempróba, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), varkaudar (#64)
(107,101) mélységi grittang (#103)
(107,102) fémbontó szójer (#150), harcias morf (#7619), változatos morf (#7626), oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(108,99) mélységi grittangok (#103), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 48. jellempróba, érclelőhely
(108,100) trappoló dinymák (#118), védelmező morf (#7622), harcias morf (#7619), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534)
(108,101) bibircsók-óriás (#120), brutális morf (#7620), éltető morf (#7625), vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(108,102) vadtrollok (#70), domináns morf (#7624), harcias morf (#7619), törpe bánya (#435), érclelőhely, nyuhaj karbin (#110)
(108,103) a 187. labirintus bejárata, Tharr oltár, nekrofun (#173), vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, emberevő (#119), változatos morf (#7626), mágiamorfáló (#7623), szárnyas koponya (#7125), Rodrig (#7126)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019.09.15 15:05 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Keg gomba -> 5.)
˙

Üzenet küldése a karakternek