410. forduló, 412. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 14. 10h:59'
EZ A 426. JÁTÉKHETED, 411. FORDULÓD
427. játékheted kezdete: nov. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 7

SUSMAKIAS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,48] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+128 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy hegyi góliát nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hegyi góliát bokáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {HD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a hegyi góliát oszlopos lábát. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {HD:} Agyartőrrel megdöföd a hegyi góliát jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 11 aranyat. 2 297 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 752. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 747. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 742. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 737. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 732. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 732.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 732.]

* 7. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 732.]

* 8. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 727. Kapsz 5 VP-t.]

* 9. KP: v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 722. Kapsz 5 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 720. Kapsz 2 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 715. Kapsz 5 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 705. Kapsz 10 VP-t.]

p 120 használod a 120. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 700. Kapsz 5 VP-t.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 700.]

ef 15 554 energia fejlesztése 15
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-15 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [105 pontot használtál fel, van még 595. Kapsz 105 VP-t.]

ef 15 549 energia fejlesztése 15
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 490. Kapsz 105 VP-t.]

m 2 7 2 mozogsz keletre, északnyugatra, keletre
[191,48] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Találsz egy krómkaktuszt. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Qusaimódó. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ilkin érc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dombi óriásyeti lehet. (ld. enc.) {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {HD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a dombi óriásyeti jobb vállát. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {HD:} Agyartőrrel eltalálod a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A dombi óriásyeti leken néhány pofont. (4 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a dombi óriásyeti. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 536 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 191, gyógyulás: 131, összesen: -60 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [190,47] Amerre csak a szem ellát, dombok. Látsz egy kazmárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Fafejű a Tudós orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a csuklyavirág a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 8 kőkés, 1 rakolits por, 1 szent jogar, 3 rókafarok, 3 fémrúd.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Ellenvarázslat, 2 Aranyeső, 1 Influenza. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 2 Ellenvarázslat, 3 Aranyeső. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 1 Mákrózsa főzet, 4 A bajnok manifesztációja. Ez póker! Vesztettél. 1 321 tapasztalati pontot kaptál. 57 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 1 321 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ongóliant. {támadása: 54.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ongóliant jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. {HD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az ongóliant testét. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 kristálygömb és egy nagy vaskulcs. 3 315 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 64, gyógyulás: 121, összesen: +57 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [191,47] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hordóagyú mameluk. {támadása: 40.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 62 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a hordóagyú mameluk fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {HD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {HD:} Agyartőrrel eltalálod a hordóagyú mameluk testét. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 25 aranyat. 2 579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 19, gyógyulás: 103, összesen: +84 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 410. Kapsz 80 VP-t.]

m 8 7 4 mozogsz északra, északnyugatra, délre
[191,46] Továbbra is alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hegyi góliát. {egyik sebzési módja: 1x 6d6+14.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 56 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegyi góliát testét. (3 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {HD:} Agyartőrrel eltalálod a hegyi góliát bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2 297 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 0, gyógyulás: 59, összesen: +59 ÉP}

Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [190,45] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér mandula illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy grok-képződmény van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ősdentor közeledik. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor testét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). {HD:} Agyartőrrel megérinted az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 115 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3 855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 252, gyógyulás: 114, összesen: -138 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy ősquwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+100.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 55 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {HD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősquwarg testét. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {HD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 18 ugh mérget.) 5 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 0, gyógyulás: 117, összesen: +117 ÉP}


(Továbbmész...) [190,46] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Találsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ongóliant. {támadása: 54.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. {HD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant bal lábát. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). {HD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az ongóliant testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyöngymangó, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (186,61)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. 3 315 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 76, gyógyulás: 124, összesen: +48 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 6 stukilövedéket. IQ-d TF-elődött. [44 pontot használtál fel, van még 366. Kapsz 44 VP-t.]

m 7 1 3 mozogsz északnyugatra, északkeletre, délkeletre
[189,45] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)


(Továbbmész...) [190,44] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz! {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 12 ütő ellen.}

A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a bundás csirmáz testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy bundás csirmáz!

Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {HD:} Fókuszpengével kilukasztod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {HD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
113 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Elhagyod a furcsa képződményt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy phua-kúp van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy quwarg boly van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ősquwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+100.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Tharr haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. {HD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősquwarg testét. (6 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). {HD:} Agyartőrrel megérinted az ősquwarg testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Az ősquwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 17 ugh mérget.) 5 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 94, gyógyulás: 93, összesen: -1 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [191,45] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [38 pontot használtál fel, van még 328. Kapsz 38 VP-t.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
[191,44] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy grok-képződményt. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ősquwarg. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 60 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 64 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {HD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősquwarg gigantikus potrohát. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd az ősquwarg bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az ősquwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 5 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 66, gyógyulás: 89, összesen: +23 ÉP}


(Továbbmész...) [192,44] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy quwarg nagymester nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 30.} Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 52 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {HD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {HD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 033 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 312. Kapsz 16 VP-t.]

gyk 1706 40 gyakorolsz az 1706. tárggyal 40 pontért
A szakócák öldösésével sosem szerzed meg a kellő tapasztalatot a vércápák legyűréséhez! Fizikai és mentális gyakorlatokat végzel, hogy kellően felkészült legyél. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 272. Kapsz 40 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 271. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: szk 244 0 0 keresed a 244. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy hegyi góliátot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

* 3. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 268. Kapsz 3 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 228. Kapsz 40 VP-t.]

tf 2 28 fejleszted a 2. tulajdonságodat 28 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 2 TVP-t kell elköltened.] [28 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 28 VP-t.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-19 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 157 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 4 kaját habzsol be a quwarg harcos. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 552 pontot. A következő körben tehát 752 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI CSERKÉSZÉS (554. TUDATI KÉPESSÉG)
Nyilván felismerted már, hogy korlátozott mértékben, de az ostoba szörnyeknek is van tudati vetülete a kasztroplanáris térben. Legtöbbször ezek alaktalan ködpamacsokként, ritkábban kis növénykék formájában találhatók meg itt, illetve még ritkábban kezdetleges lények, rovarok, lepkék, apró rágcsálók alakját veszik fel. Az igazi megvilágosodás akkor ér, amikor rájössz végre, hogy melyik kasztroplanáris megjelenési forma, melyik evilági lény tudtai lenyomatának felel meg. Amint ez megvan, játszi könnyedséggel tudod majd követni a megsebzett vadak nyomait. Akármilyen ügyesek is a rejtőzködésben, meg fogod találni a rejteküket, hiszen elmeműködésüket, legyen az bármilyen kezdetleges, nem rejthetik el előled! A cserkészés másik előnye, hogy sokkal kisebb eséllyel hagyod majd el a dolgaidat, hiszen saját tudati jeledet minden tárgyad magán viseli, így sokkal könnyebb megtalálnod azokat. Elég csak egy hangyafuttányira összpontosítanod rájuk, és máris előkerül még a legapróbb tüske is a sűrű bozótosból. [Mostantól, ha szörnyet keresel a táborozásod alatt, megnő a siker esélye, és az is előfordulhat, hogy két azonos fajhoz tartozó példányra is bukkansz egymás után (akár ha ryuku vadászinget viselnél). Ha viseled a ryuku vadászinget, még arra is lesz egy csekélyke esélyed, hogy egy harmadik példány is előkerüljön a szörnykeresés során. Emellett megnő a távfegyvereid megtalálási esélye is. A megtalálásuk esélye fixen 90%, ha ez alatt volt, és max. 99%, ha felette, ami fölé ez az esély még a fürkésző szemek használatával sem nőhet. A fürkésző szemek varázslat használatával fixen 99%-ra nő a megtalálási esély.]

DOMBI ÓRIÁSYETI (367. SZÖRNY)
Sosem gondoltad volna, hogy a dombi yeti nem más, mint egy kölyök! A dombi óriásyeti kölyke. Ezek a hat méter magas monstrumok megállíthatatlanok, apró darabokra szaggatják még az ongóliantokat is, ha barlangjuk közelébe merészkednek. Egy kalandozónak sincs semmi esélye ellenük - miután magadhoz tértél a DEM-ed füstöléséből, gyorsan add tovább az információt az óriásyetiről barátaidnak, hogy ők már el tudjanak bújni előle!

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr fanatikusa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 411. fordulód.

Erő: 60 (84) Szint: 38 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 41 (48) Támadás: 70 (73) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 43 (55) Védekezés: 84 (91) Menekülés: 40 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 41 (57) Életpont: 1164/1727 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (43) Varázspont: 1629/1343 Pénz: 9131 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 78/21 Pszi pont: 273/491 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 5187 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 44 243 TP-t kaptál. Jelenleg 7 210 303 TP-d van. A következő szinthez még 289 697 TP szükséges. Trófeáid: dübörgő bahrot, verg elmeszaggató, chaktra vadászeb.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/22 (+6%) ökölvívás: 36/9 szúrófegyverek: 33/64 (+5%)
vágófegyverek: 29/45 (+20%) ütőfegyverek: 7/6 lőfegyverek: 30/54 (+4%)
dobófegyverek: 14/87

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
192,44 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 231
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 970 időszaki: 924

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/5 Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 55/74 2. nyomkövetés: 69/34 3. mászás: 18/53 (+2%)
4. csapdakészítés: 23/92 (+7%) 5. csapdaészlelés: 13/47 6. gyógyítás: 88/94
7. titkosírás: 14/69 8. felderítés: 18/63 9. szörnyidomítás: 22/64
10. teológia: 45/32 (+29%) 11. taumaturgia: 58/87 12. szerencsejáték: 4/17 (+12%)
13. versengés: 20/29 (+15%) 14. harcművészetek: 36/17 15. zene: 40/65
16. szörnyismeret: 18/92 (+37%) 17. pszi: 39/54 (+7%) 18. zárnyitás: 1/31
19. vadászat: 31/74 20. bányászat: 39/12 (+20%) 21. testépítés: 30/71
22. úszás: 14/13

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 15
9. gyors fejlődés: 2 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 24 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért.
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a halál szava (#152, 20 VP)
varázslatlopás (#154, 20 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (4,0) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) nagyobb agypajzs (#120)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 70, 71, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 11, 12, 14, 16, 20, 26, 33, 35, 36, 41, 42, 43, 46, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 167436. (összesen ölhető: 1728 ) Eddig 14 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 7 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) OK
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) OK
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 140 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3587 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 28 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 2 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * kentaurusz íj (#1568) 2 moa stuki (#413)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 8 gránátlövedék (#526) 20 kerek kő (#19)
6 mihlanil nyíl (#597) 33 nyílvessző (#108) 6 stukilövedék (#414)
5 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 8 ezüstshuriken (#327) 7 jégpasztilla (#1566)
2 nyu-shuriken (#157) 6 tolmokov-koktél (#351)
Pajzsok
1 szöges bőrpajzs (#66)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 9 rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78)
Övek
4 * zafír erőöv (#397)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
$2 Raia csataszoknyája ($1537) 1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
3 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 hatalom fülbevalója (#817) 5 mópat token (#585) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 3, felvéve: 3+1)
11 aranylánc (#191) 2 * csodálatos nyaklánc (#1211) 3 * gólem talizmán (#811)
6 halálhozó talizmán (#813) 1 * két kard szimbólum (#144) 13 * korinthai talizmán (#814)
4 trófea nyaklánc (#196) 2 varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex amulettje (#607)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 halálhozó karkötője (#816) 2 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
39 * angyalok gyűrűje (#529) 24 aranygyűrű (#193) 3 balkezes gyűrű (#1549)
2 Blounther gyűrűje (#1548) 1 regeneráló gyűrű (#254) 1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * arany morfmedál (#2499) 1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 52 csepp tinta (#101), fér még: 8]
6 dentor szüttyő (#590) [üres, kapacitás: 60]
1 Fekete Kehely (#283) [benne 2 korty sötét ital (#284), fér még: 3]
9 fűszertartó (#210) [bennük 43 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 23 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 73]
13 sullár hólyag (#168) [bennük 102 csepp spiritusz (#170), fér még: 158]
14 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 100]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3]
4 zöld üveg (#82) [bennük 58 csepp ragasztó (#83), fér még: 22]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
13 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő ládikó (#504)
33 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275) 3 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 9 ezüst kulcs (#184) 10 Fairlight szütyője (#2108)
1 feneketlen bugyor (#570) 13 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473)
1 fülemüle síp (#1576) 155 gyógykenőcs (#313) 6 íjászkence (#1225)
33 kaja (#2) 8 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368)
2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92)
1 kristályfolyadék (#449) 10 kristálygömb (#265) 8 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 7 leviatán hólyag (#2182) 10 leviatángumó (#1757)
4 manakristály (#500) 15 megsemmisítő (#1540) 1 morf esszencia (#2452)
1 nagy aranykulcs (#246) 10 nagy bronzkulcs (#185) 8 nagy vaskulcs (#186)
37 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 4 rézkulcs (#75)
1 ryuku tájoló (#1224) 1 sáfránykristály (#675) 6 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 smaragd kulcs (#241) 1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32)
1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
4 titanitdukát (#1480) 2 titkos teleportkő (#1387) 1 + tüskecsapda (#242)
11 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183) 3 védőkristály (#2240)
5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 73 álompor (#396) 59 amniosz (#203)
3 arx formázó minta (#298) 155 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bahrot bőr (#938)
147 bíbor morfplazma (#2450) 28 borkonyó bibe (#312) 1 bronz nyakörv (#761)
3 csillezsályalevél (#1253) 15 csuklyavirág (#133) 9 dorony tüdő (#212)
5 ében toboz (#578) 6 eknozol (#540) 32 ezüstdarab (#326)
147 fehér morfplazma (#2445) 123 fekete gyöngy (#99) 163 fekete morfplazma (#2446)
2 fémrúd (#104) 9 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
6 galachmit (#310) 30 gyíkfű (#201) 118 gyöngymangó (#135)
5 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642) 2 iknegurin (#541)
3 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282) 74 kaktusztüske (#114)
14 karbin plazma (#199) 5 kazmár gyökér (#205) 139 kék morfplazma (#2442)
19 kék orchidea (#68) 3 kőszem (#304) 18 kvazár (#244)
2 lélekesszencia (#619) 1 lélekkő (#1650) 173 lila morfplazma (#2448)
2 lótuszvirág (#447) 228 madártoll (#112) 15 magszim bél (#103)
47 mákrózsa virág (#56) 12 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 4 moa üveggömb (#383) 31 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 125 narancs morfplazma (#2449) 6 nektoraf faggyú (#667)
10 ovimon-bogyó (#207) 1 pirkit (#153) 9 polip szívóka (#391)
1 praglonc hártya (#215) 4 pular kristály (#239) 44 purifikátor háj (#269)
3 raaba-gumó (#936) 1 rájabőr (#404) 2 rakolits por (#669)
2 ramit kő (#226) 10 remák szív (#264) 3 ryuku rúnatekercs (#1162)
3 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 159 sárga morfplazma (#2447)
1 smaragdkő (#678) 5 smirglilevél (#29) 7 szárnyas hernyó (#69)
4 szuperkötél (#209) 10 szvó-ektoplazma (#151) 8 téfea-agy (#172)
38 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43) 43 vasérc (#152)
10 vízionár szem (#102) 143 vörös morfplazma (#2443) 4 vörös zyel (#606)
12 xirnox szív (#213) 149 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 315.75 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 100 gyógykenőcs (#313) 15 hollókristály (#1102)
2245 kaja (#2) 110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425)
40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 300 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
1093 csalánvirág (#582) 7740 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122)
369 dűneelf arckendő (#1920) 1 fejsze (#1240) 19 fenőkő (#1618)
1653 fokhagyma (#403) 27 grifftojás (#179) 6492 halcsont (#390)
7439 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429) 2703 kővirág gyümölcs (#1956)
7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074) 9500 lótuszvirág (#447)
224 mimózabimbó (#1878) $3367 mutáns csont ($331) 2888 nothar bogyó (#923)
700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335) $1445 óndarab ($85)
492 pirkit (#153) 10 pszi kristály (#618) $7410 quwarg tojás ($360)
210 rum (#1419) 586 ryuku védőkenőcs (#1154) 10717 sallank karom (#128)
6 súlyzó (#347) 904 teriád féreg (#1276) 155 Thargodan csont (#1181)
1300 Thargodan esszencia (#328) 410 tinta (#101) 28 tl'urlang fiola (#788)
1 trófea nyaklánc (#196) 16731 tükör (#43) 1076 tűzbimbó (#623)
20 tűzsárkány ital (#1400) 200 vámpírfog (#1221) 4306 varányszem (#30)
100 véka rizs (#1364) 7163 viharhomok (#1919) 202 xirnox szív (#213)
2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 16 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
4 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
194 arany (#50) 1 ezüstshuriken (#327) 1 fekete gyöngy (#99)
5 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 1 kerek kő (#19)
2 kristálygömb (#265) 1 nagy vaskulcs (#186) 2 ramit kő (#226)
6 stukilövedék (#414) 3 vasérc (#152) 16 víz (#27)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

188 189 190 191 192 193
43
44
45
46
47
48
49
(189,45) patak, Leah oltár, 34. jellempróba
(190,44) grok-képződmény (#149), 34. jellempróba, bundás csirmáz (#93), ősquwarg (#300)
(190,45) phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), Leah oltár, 26. jellempróba, ősdentor (#282), ősquwarg (#300)
(190,46) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, érclelőhely, ongóliant (#159)
(190,47) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), művészi porolit (#720), érclelőhely, ongóliant (#159)
(190,48) hegyi góliát (#244)
(191,44) ősquwarg (#300)
(191,45) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, érclelőhely
(191,46) Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, hegyi góliát (#244)
(191,47) Tharr oltár, érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
(191,48) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Leah oltár, művészi porolit (#720), 42. jellempróba, érclelőhely, dombi óriásyeti (#367)
(192,44) quwarg nagymester (#214), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek