177. forduló, 179. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. júl. 22. 10h:12'
EZ A 179. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD
180. játékheted kezdete: júl. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,45] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+151 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.) Csillogó szemmel csókolod meg az üres rumosüveget, amit olyan kedvesen szorongattál álmodban.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 348. Kapsz 1 VP-t.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 343. Kapsz 1 VP-t.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 338. Kapsz 1 VP-t.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 333. Kapsz 1 VP-t.]

ek 215 4 t. energia kisütése: 215 4
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

ef 8 507 energia fejlesztése 8
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 277. Kapsz 11 VP-t.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[97,45] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy domináns morf.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a domináns morf jobb hátsó lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a domináns morf bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy halálos morf.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 30 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (2 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálos morf bal lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a halálos morf jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A halálos morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 7 angyalok gyűrűjét. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy manifesztátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a manifesztátor testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a manifesztátor testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [97,46] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trappoló dinymák. Itt csata lesz.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trappoló dinymák jobb középső lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a trappoló dinymák jobb első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy harcias morf áll veled szemben.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Nincs időd félrehajolni. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a harcias morf jobb oldalát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a harcias morf fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A harcias morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. A következő ellenfél egy lomha morf.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a lomha morf testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a lomha morf jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a lomha morf meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 tintát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Találsz egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [97,47] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő burástya királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Eláraszt a sav. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a burástya királynő jobb oldalát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a burástya királynő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy domináns morf áll veled szemben.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a domináns morf testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a domináns morf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a domináns morf csáprágójával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő regeneráló gyűrű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy halálos morf.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálos morf testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a halálos morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A halálos morf csapása csak a levegőt találja. A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 3 nyu-shurikent. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 235. Kapsz 8 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[97,48] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával kilukasztod a púpos burástya farkát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy mágiamorfáló száll szembe veled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mágiamorfáló testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a mágiamorfáló bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy halálos morf.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (1 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a halálos morf jobb karját. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a halálos morf fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elhajolsz a halálos morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 677 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 1 megsemmisítőt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Csupa erő, csupa izom, minden nap csak tejet iszom. Tej=élet, erő, egészség! - DM " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [97,49] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 34 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az uzbány jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy halálos morf áll veled szemben.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a halálos morf jobb lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a halálos morf testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A halálos morf feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy harcias morf.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 29 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a harcias morf testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a harcias morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A harcias morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 tintát. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Látsz egy templomot. Raia hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [97,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy legyengült szürke rinocérosz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a szürke rinocérosz bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy harcias morf áll veled szemben.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 31 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a harcias morf bal oldalát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a harcias morf testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A harcias morf bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy éltető morf.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy törpemammut. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a törpemammut bal első lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 211. Kapsz 4 VP-t.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 211.]

fno 10 1 fejl. pont elköltés 10 1
Elköltesz 100 fejlesztés pontot a vp regeneráció képesség növelésére. (+1 vp regeneráció / TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 211.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[97,51] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Találsz egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. Semmi esélyed, fut át a gondolat agyadon, és már cselekszel is. A lény csodálkozó tekintetétől kísérve, kirohansz a létesítményből.
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy pszi elementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 25 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy szőke hajú, kék szemű kobudera férfival. Egy aranyláncot, egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy bronz éjmedált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy mind. topázát, egy q. ölő medált, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét és egy tükörpáncélt visel. Ruházatát egy Mnebolath trófea, egy domináns morf trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Berogurgi Triatóm. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [97,52] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg szabotőr közeledik. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 10 uzbány csőr annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 14 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Találsz egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A távolban sakálok üvöltenek. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a vadított gorombillafarhátot, miközben a gyomrodba tuszkolod. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg szabotőr. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szabotőr többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 15 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy mágiamorfáló száll szembe veled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szarvaival a mágiamorfáló megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy mágiamorfáló.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A mágiamorfáló karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 6 fekete gyöngyöt. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [34 pontot használtál fel, van még 177. Kapsz 13 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[98,53] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy védelmező morf.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a védelmező morf farkát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a védelmező morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A védelmező morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy éltető morf.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni!
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. [8 pontot használtál fel, van még 169. Kapsz 3 VP-t.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 168.]

gyk 127 40 gyakorolsz a 127. tárggyal 40 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadász quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mandibulakaszával megvágod a vadász quwarg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a vadász quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 128. Kapsz 16 VP-t.]

gyk 127 40 gyakorolsz a 127. tárggyal 40 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad.

[40 pontot használtál fel, van még 88. Kapsz 16 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 48. Kapsz 16 VP-t.]

tf 3 18 fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 38 TVP-t kell elköltened.]

[18 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 7 VP-t.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 65 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a quwarg királynő. 2 kaját bezabál a quwarg harcos. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 319 pontot. A következő körben tehát 349 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 178. fordulód.

Erő: 38 (52) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 29 (33) Támadás: 35 (37) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 28 (32) Menekülés: 40 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 25 (31) Életpont: 482/446 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (19) Varázspont: 464/241 Pénz: 53985 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 32/3 Pszi pont: 162/134 EFejl: 11
Eddig összesen 2193 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 516 TP-t kaptál. Jelenleg 1 398 017 TP-d van. A következő szinthez még 1 983 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, ongóliant, káoszteknőc.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/74 szúrófegyverek: 25/43 (+3%) vágófegyverek: *23/100 (+9%)
ütőfegyverek: 5/98 lőfegyverek: 21/0 dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,85 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 247 időszaki: 201

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/15 (+34%) 2. nyomkövetés: 30/50 (+40%) 3. mászás: 1/53
4. csapdakészítés: 8/34 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/14 6. gyógyítás: 58/16
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 7/0 9. szörnyidomítás: 11/40
10. teológia: 15/52 (+7%) 11. taumaturgia: 20/19 (+127%) 12. versengés: 6/86 (+10%)
13. harcművészetek: 23/9 14. szörnyismeret: 3/99 15. pszi: 20/20 (+5%)
16. vadászat: 7/83 17. bányászat: 24/4 (+18%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), kőszáli disznót (#34) háló-csapdával (#220), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), kaszabolósáskát (#83) háló-csapdával (#220), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: céllövölde (1)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (idomítás alatt) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). városháza (685): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 66.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 998, az összesen kapott pontszám: 99800. (összesen ölhető: 1038 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1709 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 5 orgyilkos tőr (#225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
2 * rövid íj (#107)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 3 mérg. ubuk tüske (#137) 10 rézgolyó (#343)
2 sallank nyíl (#129) 41 ubuk tüske (#131) 4 vashegyű nyíl (#176)
2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 3 nyu-shuriken (#157) 2 tolmokov-koktél (#351)
1 ubuk dobónyíl (#138) 5 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 3 tankány karom (#237)
Övek
1 ritualista öv (#709) 2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
5 * gólem talizmán (#811) 1 gyöngysor (#192) 1 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 3 * korinthai talizmán (#814) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 2 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 * Eldaran karkötője (#373)
1 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
24 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkévaló jádeköve (#2041)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 23 csepp tinta (#101), fér még: 27]
1 fűszertartó (#210) [benne 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 1]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 63]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 55 csepp spiritusz (#170), fér még: 85]
8 szent kehely (#257) [bennük 44 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 36]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 108 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 48 korty víz (#27), fér még: 12]
3 zöld üveg (#82) [bennük 55 csepp ragasztó (#83), fér még: 5]
Eszközök, használati tárgyak
2 aenouth ködkürt (#1554) 16 áldott kő (#642) 11 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 dobóháló (#221) 2 Fairlight szütyője (#2108)
4 fenőkő (#1618) 10 gyógykenőcs (#313) 93 kaja (#2)
5 keg gomba (#1615) 5 kötél (#92) 1 kristályfolyadék (#449)
5 krónika (#1725) 5 leviatán hólyag (#2182) 9 manakristály (#500)
5 megsemmisítő (#1540) 18 ork csodaszer (#1228) 2 sáfránykristály (#675)
7 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szuper dobóháló (#273) 2 tapasztalatkő (#975)
3 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305)
1 varkaudar pálinka (#1137) 7 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
35 álompor (#396) 100 átlátszó morfplazma (#2451) 6 aurach fog (#657)
102 bíbor morfplazma (#2450) 7 dorony tüdő (#212) 51 drótszőr (#37)
4 eknozol (#540) 3 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
21 ezüstdarab (#326) 96 fehér morfplazma (#2445) 17 fekete gyöngy (#99)
92 fekete morfplazma (#2446) 3 galachmit (#310) 8 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 67 gyöngymangó (#135) 6 hattyútoll (#1222)
4 hibátlan tűzopál (#1642) 2 ilkin érc (#232) 40 kaktusztüske (#114)
3 kazmár gyökér (#205) 86 kék morfplazma (#2442) 3 kék orchidea (#68)
1 kőszem (#304) 1 kreiton esszencia (#892) 4 lapkorong (#80)
1 lélekkő (#1650) 115 lila morfplazma (#2448) 1 liumbe hajtás (#655)
10 magszim bél (#103) 68 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
4 mocsári penke (#148) 5 mutáns csont (#331) 94 narancs morfplazma (#2449)
2 nektoraf faggyú (#667) 12 óndarab (#85) 31 pirkit (#153)
2 púderkő (#119) 3 pular kristály (#239) 2 purifikátor háj (#269)
20 quwarg tojás (#360) 3 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264)
10 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651) 3 rókafarok (#124)
2 ryuku rúnatekercs (#1162) 112 sárga morfplazma (#2447) 5 smirglilevél (#29)
5 sünmedve tüske (#14) 14 szárnyas hernyó (#69) 9 szuperkötél (#209)
5 vámpírfog (#1221) 9 varányszem (#30) 9 vasérc (#152)
10 vízionár szem (#102) 100 vörös morfplazma (#2443) 1 xirnox szív (#213)
101 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 172.38 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
76 ugh méreg (#166) 9 uzbány csőr (#169) 1 varázskő (#305)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
21 arany (#50) 1 álompor (#396) 7 angyalok gyűrűje (#529)
3 átlátszó morfplazma (#2451) 2 fehér morfplazma (#2445) 6 fekete gyöngy (#99)
3 fekete morfplazma (#2446) 7 kaja (#2) 2 kék morfplazma (#2442)
1 kék orchidea (#68) 1 lila morfplazma (#2448) 8 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 megsemmisítő (#1540) 1 narancs morfplazma (#2449)
3 nyu-shuriken (#157) 2 rézdarab (#70) 6 spiritusz (#170)
11 tinta (#101) 1 vörös morfplazma (#2443) 1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
(97,45) Tharr oltár, tetemember (#123), domináns morf (#7624), halálos morf (#7618), manifesztátor (#124)
(97,46) trappoló dinymák (#118), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155), 47. jellempróba, érclelőhely
(97,47) burástya királynő (#759), domináns morf (#7624), halálos morf (#7618), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(97,48) púpos burástya (#92), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), Tharr rúnaköve, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(97,49) uzbány (#102), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), Fairlight rúnaköve, Raia oltár, 28. jellempróba, Tharr oltár
(97,50) szürke rinocérosz (#346), harcias morf (#7619), éltető morf (#7625), 27. jellempróba, oltár, törpemammut (#115)
(97,51) tetemember (#123), grok-képződmény (#149), tündöklő szobor (#1587), Fairlight oltár, pszi elementál (#221), Berogurgi Triatóm (4815. kalandozó)
(97,52) quwarg szabotőr (#301), mély kút (#93), Tharr oltár
(97,53) Tharr oltár, tűzrakó hely (#1169), barátság szent tüze (#484), quwarg szabotőr (#301), mágiamorfáló (#7623)
(98,53) Dornodon rúnaköve, Fairlight oltár, 42. jellempróba, védelmező morf (#7622), éltető morf (#7625), vadász quwarg (#241)

Üzenet küldése a karakternek