33. forduló, 35. forduló, Leviatan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 27. 7h:16'
EZ A 42. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
43. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1222
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

LEVIATAN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [109,5] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+33 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+201 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.)

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]

fkt 22 40 felt. készítesz a 22. tárgyat (40 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[108,6] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ork sámán közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Ököllel kegyetlenül megütöd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 565 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [107,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod a törpemammut jobb vállát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}


(Továbbmész...) [106,8] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt quwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ork sámán. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 12 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megcsapod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 565 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 216.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[105,9] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szürke rinocérosz. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [104,10] Dombos terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy szeppent rákfatty. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+21 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, félszemű troll férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy dermesztő lidérc trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Csontzúzó Hrungnir. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [103,11] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az evaporőr testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Utad során felfedezel egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [53 pontot használtál fel, van még 163.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[102,12] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő rájanyék mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rájanyék csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy tintacsiga nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (ld. enc.) 230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [101,13] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba?

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 153.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 38 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 113.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 73.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 2 3 fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 174 pontot. A következő körben tehát 204 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

TINTACSIGA (74. SZÖRNY)
Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges.

TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

KARAKTERLAP

Leviatan, egy hosszú ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr híve vagy. Ez a 34. fordulód.

Erő: 14 (23) Szint: 12 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 18 (25) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 14 (21) Védekezés: 5 Menekülés: 35 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 320/127 Jellem: semleges Tul. pont: 15
Szerencse: 13 (20) Varázspont: 224/94 Pénz: 21 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 150 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 452 TP-t kaptál. Jelenleg 30 515 TP-d van. A következő szinthez még 2 485 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, rőtmanó berzerker, fémbontó szójer.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13 lőfegyverek: 9

101,79 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 143 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 5 5. gyógyítás: 10 (+1) 6. teológia: 2
7. harcművészetek: 5 8. vadászat: 2 9. bányászat: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

Összsúly: 58.18 kg Megterheltség: 37%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 5 tinta (#101) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
(101,13) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(102,12) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, 43. jellempróba, rájanyékek (#58), tintacsiga (#74)
(103,11) evaporőr (#69), mély kút (#93), Tharr oltár
(104,10) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186), Csontzúzó Hrungnir (4385. kalandozó)
(105,9) szürke rinocérosz (#346), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár, 46. jellempróba
(106,8) élőholt quwarg (#202), ork sámán (#345)
(107,7) mély kút (#93), 22. jellempróba, oltár, törpemammut (#115)
(108,6) ork sámán (#345), 24. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek