30. forduló, 32. forduló, Leviatan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 25. 21h:33'
EZ A 41. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
42. játékheted kezdete: márc. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1222
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

LEVIATAN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [109,8] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+33 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+224 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 198.]

le 51 leveszed/lerakod az 51. tárgyat
Lecsatolod a bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

kt 90 elkészíted a 90. tárgyat
Sajnos nincs nálad kőkalapács, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy bronzpáncélt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 198.]

kf 90 kézbeveszed/felveszed a 90. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 190.]

m 3 mozogsz délkeletre
[110,9] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Jó lenne valami kaját keresni. [5 pontot használtál fel, van még 185.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 177.]

fas 80 felt. ásás 80 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[111,10] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy fémbontó szójer közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer nyakát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő fémrúd felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ásót, szereztél 2 vasércet. Elhajítod a vacak ork sámán trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő fémbontó szójer trófeát. 921 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [112,10] Még mindig hegyvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Találsz egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bíbor szulfagor lehet. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a bíbor szulfagor néhányszor agyarával! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor disznófejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Beléd öklel a bíbor szulfagor! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis vérszomjas csüldő trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes bíbor szulfagor trófeát. 801 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [113,10] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy bibircsók-óriás nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált szeppent rákfatty trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes bibircsók-óriás trófeát. 857 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Látsz egy asztrális vortexet. (ld. enc.) keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. [23 pontot használtál fel, van még 154.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
[114,9] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Felfedeztél egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,8] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Látsz egy vaskohót. Látsz egy Chara-din monolitját. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos tetű nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű jobb oldalát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 335 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [113,7] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [31 pontot használtál fel, van még 123.]

m 6 mozogsz nyugatra
[112,7] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 110.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 105.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 65.]

tf 2 35 fejleszted a 2. tulajdonságodat 35 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [35 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 171 pontot. A következő körben tehát 201 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY)
Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

ARANYPÉNZ - röviden ap (50. TÁRGY)
Nincs gazdaság pénz nélkül, és ha itt gazdaság nem is nagyon van, azért ugye Te is vágysz valamennyire a GAZDAGSÁGra. Nos, ezirányban most tetted meg az első lépéseket. A pénzért megvásárolhatsz sok tárgyat, amelyet nem tudnál, vagy csak nehezen tudnál elkészíteni vagy egyéb módon megszerezni. Ezen kívül sok egyéb dologra is lehet használni, akárcsak a valós életben. Pénzből tetszőleges mennyiséget vihetsz magaddal, hiszen ha sok van nálad, nyilván felváltod nagyobb értékű érmékre. Ezen kívül így egy szava sem lehet a mohóbb, gyűjtögető játékosoknak...

ASZTRÁLIS VORTEX (2324. TEREPTÁRGY)
Gigantikus méretű energiahurrikán tombol előtted. Ha nem beszélnének mindenhol erről, magadtól biztos nem jönnél rá, hogy ez bizony egy asztrális vortex! Igen furcsa, hogy betüremkedett a mi világunkba, láthatóvá vált, és formát öltött, amikor ilyesmi csak az asztrálsíkon kellene, hogy előforduljon. Az egyetlen lehetséges magyarázat, hogy valami megzavarta a tér-idő szövetét! Ahogy ott bámészkodsz, egyszercsak egy alig kivehető, óriási szellemarc jelenik meg a vortex belsejében, és megszólal:
- üdvözöllek, halandó! Ezen a világon még nem ismernek, de én mindent tudok a világotokról. Képes vagyok létrehozni... dolgokat. Nemrég volt egy vízióm egy szörnyű katasztrófáról, ami elpusztíthatja a világotokat! Ha felkészültök, talán lehet némi esélyetek. Ehhez létrehoztam nektek, kalandozóknak egy próbát. Egy komplex földalatti labirintusrendszert, amit nevezzünk a Végzet Vermének. Járd végig a Verem összes szintjét, és kellő tapasztalatra teszel szert, hogy ezzel a veszéllyel szembenézz! Először is készítsd el a Végzet Kulcsát, amelynek segítségével Ghalla bármely pontjáról egy szemvillanás alatt elteleportálhatsz a Verembe. A kulcsot csakis itt, az asztrális vortex közelében tudod elkészíteni. Szükséged lesz egy misztikus mágikus tárgyra, amelyet a vortex képes a megfelelő anyagúra formázni. A kulcs varázserejét pedig az élő szövetek különleges keveréke fogja megadni. Sok sikert!

KARAKTERLAP

Leviatan, egy hosszú ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr híve vagy. Ez a 31. fordulód.

Erő: 14 (23) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 16 (23) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 14 (21) Védekezés: 5 Menekülés: 35 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 312/132 Jellem: semleges Tul. pont: 13
Szerencse: 13 (20) Varázspont: 217/99 Pénz: 15 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 133 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 989 TP-t kaptál. Jelenleg 23 289 TP-d van. A következő szinthez még 1 711 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, bíbor szulfagor, fémbontó szójer.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13 lőfegyverek: 9 (+1)

112,73 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 143 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 4 5. gyógyítás: 9 6. teológia: 1
7. harcművészetek: 5 8. vadászat: 2 9. bányászat: 7 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

Összsúly: 54.74 kg Megterheltség: 35%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112) 6 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 2 aranypikkely (#415) 2 kaja (#2)
1 óndarab (#85) 4 rézdarab (#70) 2 szulfagor agyar (#677)
1 uzbány csőr (#169) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

108 109 110 111 112 113 114 115
6
7
8
9
10
11
(110,9) világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110)
(111,10) fémbontó szójer (#150), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár
(112,7) egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(112,10) phua-kúp (#372), világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)
(113,7) uzbányok (#102), márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, 30. jellempróba
(113,10) bibircsók-óriás (#120), asztrális vortex (#2324)
(114,8) oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), 22. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), gyilkos tetű (#116)
(114,9) alpesi tehenek (#91), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek