Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 23. 8h:22' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1021 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
d 92 1 | eldobod a 92. tárgyat (1 darabot) |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
f 47 | kísérletezel a 47. tárggyal |
f 51 | kísérletezel az 51. tárggyal |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [63,55] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. (ld. enc.) Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy óriás sáska közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod az óriás sáska bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás sáska csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás sáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [62,55] A bozótost dombság váltja fel. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Találsz egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trappoló dinymák közeledik. Itt csata lesz.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák jobb vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! A bőröd színe normálisról sötétre változott. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák jobb vállát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner északi aurach trófeát, és kinyersz egy alkalmas trappoló dinymák trófeát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
be 41 | bemész a 41. titkos labirintusba |
lm 6 905 7 | mozogsz 6 905 7 |
lm 900 12 11 | mozogsz 900 12 11 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a bundás csirmáz testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
lm 1 | mozogsz 1 |
m 3 3 3 | mozogsz a 3. ponthoz |
m 3 | mozogsz a 3. ponthoz |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
BŐRSISAK (57. TÁRGY) Wow! Végre kiókumuláltad, hogy hogyan védhetnéd a kopasz kobakodat attól, hogy keménymancsú szörnyek és még keményebb bunkójú kalandozók beverjék. A megoldás természetesen egy sityak. Addig is, amíg nem találsz ki valami jobbat, be kell érned a két surranó kígyó bőréből készíthető bőrsisakkal. Készítése 16 pontba kerül. Ha viseled, eggyel jobb lesz a védettséged. |
SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY) A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez. |
GROK-KÉPZŐDMÉNY (149. TEREPTÁRGY) Néha nagy távolságból is lehet látni a bozótosból kiemelkedő, hatalmas méretű mákvirágra emlékeztető képződményeket. Sokak szerint ez egy ősi korból származó halott óriás-virág. Napjainkban grok-képződménynek hívják őket. A felső, üreges gömbszerű részben, amelynek nagy repedések vannak az oldalán, gyakran vernek tanyát mászni vagy repülni tudó lények. Ha te fel akarsz ide mászni, szükséged van egy mászókaromra, és legalább 3-as mászás szakértelemre. Ehhez a H 78 parancsot kell kiadnod, 16 pontért. A virágváz belsejében, ha szerencséd van, és nem űz el a lakó, akár pórul járt kalandozóktól visszamaradt kincseket is találhatsz. |
TINTA (101. TÁRGY) A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...) |
CSONTKULCS (74. TÁRGY) Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón. |
BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY) A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver. |
Erő: | 17 | Szint: | 11 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 25 | Életpont: | 167/123 | Jellem: | jó (77) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 27/11 | Pénz: | 149 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 14 | szúrófegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 10 |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
62,55 mezőn táborozol, a 41. labirintusban, 1. szinten, 9. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 122 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 13 (+1) | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 16 (+1) |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 2 | 9. harcművészetek: | 13 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 1 |
13. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
királygyík (#26) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
éber kakukk (#3) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
2.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 11, 12, 20, 33, 41. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
Összsúly: 38.90 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | kötél (#92) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | huhogó bibe (#332) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 5 | tinta (#101) | |||
6 | tüske (#22) |
61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | |
54 | |
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|