98. forduló, 100. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 26. 12h:10'
EZ A 174. JÁTÉKHETED, 99. FORDULÓD
175. játékheted kezdete: márc. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,61] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+84 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 251.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 246.]

* 2. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+4% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 241.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 236.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

* 5. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 235.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

h 2161 használod a 2161. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 227.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[48,62] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.

Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

(Továbbmész...) [48,63] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy acéldarázs. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja az acéldarázs potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [16 pontot használtál fel, van még 211.]

kb 305 1 kiveszel a bankból a 305. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

v 96 44 99 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

46 47 48 49
60
61
62
63
64
(48,63) Fairlight oltár, acéldarázs (#140)

[44,99] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A Homály Dalnokai KT valahol máshol alakult meg. "

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fejvadászház (757. épület.).
[-50 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 196.]

le 1733 leveszed/lerakod az 1733. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm. Átadod neki a koponyagyűrűt, mire ő azt válaszolja: - Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [54 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 50 arany.]
Van még levadászható renegát, a gnóm elmondja, hogy viszonylag pontos információkkal rendelkeznek a tartózkodási helyéről, innen 21 mérföldre keletre találkozhatsz vele. A neve Ököl, és ő egy kobudera férfi, aki a három összeesküvő közül a legjobb harcos.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 191.]

kf 1733 kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[48,63] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [48,64] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy halálmadár lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a halálmadár bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a halálmadár testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 aranygyűrű. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 473 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 12, összesen: +7 ÉP}


(Továbbmész...) [48,65] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szőrlajhár került az utadba. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a szőrlajhár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szőrlajhár testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szőrlajhár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lajhár csontot. 154 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) [24 pontot használtál fel, van még 167.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[48,66] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy mérges pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a mérges pók testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [48,67] Tovább barangolsz a fák között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Felfedeztél egy korongfát. Quwarg szagot érzel! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő vadász quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaját. 1852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 31, gyógyulás: 35, összesen: +4 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,68] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. [24 pontot használtál fel, van még 143.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[48,69] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy gyilkos sallank nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos sallank testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank jobb vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 176 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}


(Továbbmész...) [48,70] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Az Árnyékmocsár szélénél jársz. Ez egy sötét, gonosz hely, a legtöbben messze elkerülik. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy varkaudar. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 127.]

ek 503 87 89 t. energia kisütése: 503 87 89
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

47 48 49
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
(48,63) Fairlight oltár, acéldarázs (#140)
(48,64) halálmadár (#351)
(48,65) szőrlajhár (#141), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(48,66) mérges pók (#20)
(48,67) Raia rúnaköve, korongfa (#79, belőle készíthető: #80), vadász quwarg (#241)
(48,68) rájanyék (#58), Fairlight oltár
(48,69) Dornodon oltár, gyilkos sallank (#85)
(48,70) varkaudar (#64)

[87,89] Változik a terep: ritka erdőben vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Látsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 540 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 621 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Promising Angellel . Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar bajnok trófea, egy arató csattanat trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Azt mondja: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+3 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-2 TU.] [25 pontot használtál fel, van még 102.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
Folytatod a belső falak építését. Ezek már a külső falaknál sokkal vékonyabbak, az építés gyorsan megy. Válaszfalakat építesz a pihenőhelynek, az imateremnek és az áldozati szentélynek. 108 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 27 505 energia fejlesztése 27
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 755 keresed a 755. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 borkonyó bibét. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 30 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 18, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. 2 kaját habzsol be a quwarg harcos. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 240 pontot. A következő körben tehát 237 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY)
A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni.

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr eljövendő papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 99. fordulód.

Erő: 26 (42) Szint: 23 Merészség: 10/6 Magasság: 152 cm
IQ: 20 (29) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 (22) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 15 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 350/359 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (32) Varázspont: 501/7 Pénz: 1554 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 55/21 Pszi pont: 80/60 EFejl: 7
Eddig összesen 817 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 109 TP-t kaptál. Jelenleg 1 127 504 TP-d van. A következő szinthez még 72 496 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 85. fordulódban 11302 arany került a bankszámládra. 11415 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/9 ökölvívás: 23/64 (+4%) szúrófegyverek: 13/39 (+7%)
vágófegyverek: 7/40 ütőfegyverek: 3/69 (+45%) lőfegyverek: *23/100

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -15.); nyílvessző (#108) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
87,89 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 48,70
Kedvenc táborhely: 87,89
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 175 időszaki: 129

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/72 2. nyomkövetés: 10/56 (+13%) 3. mászás: 7/49
4. csapdakészítés: 15/41 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/31 6. gyógyítás: 13/56
7. felderítés: 7/62 8. szörnyidomítás: 8/54 9. teológia: 20/62 (+12%)
10. taumaturgia: 28/10 (+6%) 11. versengés: 7/71 (+18%) 12. harcművészetek: 24/71
13. zene: 1/71 14. szörnyismeret: 11/53 (+20%) 15. pszi: 13/63 (+7%)
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 6/1 18. bányászat: 9/83
19. úszás: 1/11 20. főzés: 3/77 (+23%) 21. csapatmunka: 2/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
trikornis (#104), Zinthurg (#180)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 185 (limit: 185), a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 23 730.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 27 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 641 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 isteni könnycsepp (#260) 1 koponya gyűrű (#1733) 8 nyílvessző (#108)
18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
60 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396)
1 aranygyűrű (#193) 1 aranypikkely (#415) 1 borkonyó bibe (#312)
2 kaja (#2) 1 lajhár csont (#236) 2 madártoll (#112)
5 sallank karom (#128) 1 varkaudar csont (#1113)


Üzenet küldése a karakternek