98. forduló, 100. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. ápr. 30. 13h:04'
EZ A 497. JÁTÉKHETED, 99. FORDULÓD
498. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,79] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+29 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+52 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 246.]

v 1 99 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 241.]

fkt 403 10 1 felt. készítesz a 403. tárgyat (10 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[101,78] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Lee-MBO orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Egy varkaudar felderítő áll veled szemben.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar felderítő bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis varkaudar behemót trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes varkaudar felderítő trófeát. 1975 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 68, gyógyulás: 29, összesen: -39 ÉP}

A következő ellenfél egy Mnebolath.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath egyik karját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a Mnebolath testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a Mnebolath fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A seb azonnal beforr! A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 117, gyógyulás: 68, összesen: -49 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [102,77] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Az első ellenfél egy varkaudar hírnök.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált szutykos remák trófeát, és kiszedsz egy varkaudar hírnök trófeát. 2096 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 28, gyógyulás: 29, összesen: +1 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar bajnok.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok jobb vállát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1377 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 37, gyógyulás: 27, összesen: -10 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 purifikátor háj.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.

(Továbbmész...) [103,77] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

[91 pontot használtál fel, van még 150.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[104,77] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 450 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Garokk, 1 Illúziósárkány, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Vérfürdető magszim. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Garokk, 1 Vérfürdető magszim, 1 Influenza, 1 Sötét motyogó. Semmi változás. Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 1 Illúziósárkány, 1 Vérfürdető magszim, 1 Ellenvarázslat, 1 Orzag bilincse, 1 A bajnok manifesztációja. Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Tisztítótűz, 1 Illúziópalota, 1 Sötét motyogó, 1 Kaszabolósáska, 1 Piromenyét. Ez sajnos semmit nem ér. Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 5 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Tisztítótűz, 1 Orzag bilincse, 1 Mákrózsa főzet. Ez egy pár! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 1 Vérfürdető magszim, 1 Tisztítótűz, 1 Kaszabolósáska, 1 Orbitális mackósajt, 1 Temető. Nyertél. 3. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Kisebb quwarg istenség, 2 Mákrózsa főzet, 1 A bajnok manifesztációja. Ez két pár!
- Egyszer élünk - gondolod, és merészen licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodva tartja a tétet egy darabig, de nem számol kitartásoddal. Megelégelve pénzéhségedet, bosszúsan az asztalra hajítja használhatatlan lapjait. 450 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 94 aranyát. Kártyapartnered még mindig hitetlenkedve az aranykupac mellé rak egy aranytermő erszényt. Zsebre vágod jogos nyereményed, majd búcsút intesz az árnymanónak. (ld. enc.)
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 450 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Egy varkaudar íjász áll veled szemben.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 22 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a varkaudar íjász testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2025 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 84, gyógyulás: 31, összesen: -53 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar bajnok.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok fejét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1377 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 32, gyógyulás: 25, összesen: -7 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pszi kő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [105,77] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Elsőnek egy varkaudar íjász száll szembe veled.

A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász bal oldalát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 2025 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 145, gyógyulás: 59, összesen: -86 ÉP}

Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar behemót. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

(Továbbmész...) [106,77] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz görbe csontjait. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a Thargodan csontváz nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 16 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan csontváz fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1321 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 67, gyógyulás: 36, összesen: -31 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy borzalmas varkaudar.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. (-10 védelem és támadás) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar felderítő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy borzalmas varkaudar trófeát. 2316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 46, gyógyulás: 30, összesen: -16 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 tolmokov-koktél.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 22 tüskét. [89 pontot használtál fel, van még 61.]

m 1 6 mozogsz északkeletre, nyugatra
[107,76] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Két szomszéd lakik egymás mellett.
Mindent látnak, csak egymást nem láthatják.
Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

(Továbbmész...) [106,76] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Haruspex előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Első ellenfeled egy borzalmas varkaudar.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar jobb karját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 39, gyógyulás: 29, összesen: -10 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar felderítő.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1975 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 82, gyógyulás: 34, összesen: -48 ÉP}

A következő kincseket találtad: 2 gyógykenőcs. [23 pontot használtál fel, van még 38.]

ef 50 505 energia fejlesztése 50
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 2, 5.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 240 pontot. A következő körben tehát 238 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY)
Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni.

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 87. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 99. fordulód.

Erő: 26 (36) Szint: 19 Merészség: 9/5 Magasság: 171 cm
IQ: 17 (24) Támadás: 33 (34) Agresszió: 5 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 (25) Védekezés: 38 (41) Menekülés: 40 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 (21) Életpont: 310/213 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 370/80 Pénz: 383 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 37/29 Pszi pont: 123/0
Eddig összesen 506 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 223 TP-t kaptál. Jelenleg 342 466 TP-d van. A következő szinthez még 107 534 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hírnök, borzalmas varkaudar, varkaudar íjász. A 61. fordulódban 2796 arany került a bankszámládra. 3215 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 22/34 (+33%)
vágófegyverek: 6/11 ütőfegyverek: 10/33 lőfegyverek: 19/11 (+30%)
dobófegyverek: 6/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); tüske (#22) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,76 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/76 (+11%) 2. nyomkövetés: 6/52 (+22%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 6/50 (+6%) 5. csapdakészítés: 21/39 (+18%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 29/82 8. titkosírás: 1/11 9. felderítés: 1/96 (+7%)
10. szörnyidomítás: 5/56 11. teológia: 13/30 (+42%) 12. taumaturgia: 10/10
13. szerencsejáték: 1/54 (+11%) 14. versengés: 6/21 (+36%) 15. zene: 1/22
16. szörnyismeret: 10/99 17. pszi: 15/28 (+35%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 15/49 20. bányászat: 11/90 21. testépítés: 4/23
22. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik
gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 299 (limit: 500), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 35 655.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 11 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1022 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 aranytermő erszény (#819) 2 gyógykenőcs (#313)
1 mutáns csont (#331) 1 pszi kő (#248) 1 púderkő (#119)
2 purifikátor háj (#269) 1 rézkulcs (#75) 5 szárnyas hernyó (#69)
2 tolmokov-koktél (#351) 8 tüske (#22) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106 107 108
75
76
77
78
79
80
(101,78) gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Tharr oltár, varkaudar felderítő (#7133), Mnebolath (#237)
(102,77) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, Chara-din monolitja (#534), 32. jellempróba, varkaudar hírnök (#686), varkaudar bajnok (#190)
(103,77) mély kút (#93), Tharr oltár, százfogú (#53)
(104,77) Leah rúnaköve, Leah oltár, varkaudar íjász (#687), varkaudar bajnok (#190)
(105,77) varkaudar íjász (#687)
(106,76) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar felderítő (#7133)
(106,77) 34. jellempróba, Fairlight oltár, Thargodan csontváz (#297), borzalmas varkaudar (#166)
(107,76) oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek