98. forduló, 100. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 21. 9h:09'
EZ A 1153. JÁTÉKHETED, 99. FORDULÓD
1154. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [150,89] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 36. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
Találkozol egy rongyos koldussal, aki az út szélén kéreget. Mellélépsz, s mintha csak véletlen lenne, kilököd a kezéből a kalapját, majd, mint aki jól végezte dolgát, továbboldalogsz. De mikor visszafordulsz, látod, amint a szerencsétlen tapogatódzva próbálja összekaparni azt a pár érmét, mely szertegurult. Lelkiismereted nógatásra visszamész, és segítesz neki összeszedni pénzét, sőt adsz neki egy aranyat a tieid közül. Jóleső érzéssel folytatod utadat, nem is olyan rossz jónak lenni. Mosolyogva ébredsz, de mikor tekinteted szent szimbólumodra téved, lefagy arcodról a vigyor. Reméljük istened nem látta az álmot.
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.)

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 266. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 266.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 256. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 251. Kapsz 2 VP-t.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

bb 2 24 beraksz a bankba a 2. tárgyat (24 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 24 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 2 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 330 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 1 VP-t.]

kb 305 1 kiveszel a bankból a 305. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 243.]

hu 224 294 436 hulladék: 224 294 436
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

149 150 151
88
89
90

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus jobb karját. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a vortexmágus bal karját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán. 1 891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 62, gyógyulás: 8, összesen: -54 ÉP}


Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 5 csontpálcát 75 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 1 mutáns csontot 4 aranyért, 1 réz masszariasztót 8 aranyért, 3 varkaudar lándzsát 15 aranyért, 1 varkaudar páncélt 10 aranyért.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, piros szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy fejvadász medált, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lidérckoronát, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. ölő medált, egy réztornyot, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy Tharr Keresztjét, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy varkaudar katona trófea és egy ében hadúr trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány!
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Odébbállsz.
Összefutsz egy barna hajú, kék szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy Lucius szerencsep.ét, egy mind. kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. ölő medált, egy rémbőr tarkóvédőt, egy roxati üvegszemet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szerencsekockát, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zúzókesztyűt visel. Felszerelését egy Kitaszított trófea, egy csataremák trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe.
Otthagyod a másik kalandozót.
[-50 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 223. Kapsz 8 VP-t.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 173. Kapsz 20 VP-t.]

ve 241 1 megveszed a 241. tárgyat 1
Vásároltál 1 smaragd kulcsot. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

ve 470 1 megveszed a 470. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

ve 471 1 megveszed a 471. tárgyat 1
Vásároltál 1 norgat kulcsot. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

ve 472 1 megveszed a 472. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

ve 524 1 megveszed az 524. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

ve 565 1 megveszed az 565. tárgyat 1
Vásároltál 1 amul kulcsot. 100 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 173.]

ve 566 1 megveszed az 566. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

ve 718 1 megveszed a 718. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

ve 877 1 megveszed a 877. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[150,89] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dr. Dragon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zoloboo törzsfő közeledik. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 5x 2d5+8.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a zoloboo törzsfő bal karját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a zoloboo törzsfő testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 28 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal felnyitod a zoloboo törzsfő bal karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zoloboo törzsfő bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 30 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. 2 347 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 64, gyógyulás: 22, összesen: -42 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra.
[6 pontot használtál fel, van még 167. Kapsz 2 VP-t.]

be 88 bemész a 88. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 162. Kapsz 2 VP-t.]

lm 2 3 15 mozogsz 2 3 15
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 144. Kapsz 7 VP-t.]

lm 19 20 21 mozogsz 19 20 21
A fenébe! Egy zsákutca. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Bekukkantasz a kis terembe. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 120. Kapsz 9 VP-t.]

lm 16 17 18 mozogsz 16 17 18
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy.
[30 pontot használtál fel, van még 90. Kapsz 12 VP-t.]

lm 22 23 24 mozogsz 22 23 24
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 60. Kapsz 12 VP-t.]

lm 25 26 27 mozogsz 25 26 27
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 42. Kapsz 7 VP-t.]

lm 28 29 30 mozogsz 28 29 30
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 24. Kapsz 7 VP-t.]

lm 31 31 22 mozogsz 31 31 22
Az út véget ér - egy zsákutca! [31. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar varázsló. {max. életpontja: 281-300.} Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [31. PONT.] Hamarosan egy varkaudar varázslót pillantasz meg. {max. életpontja: 281-300.} Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mész tovább, előre. Az út ismét kanyarodik. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [24 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 9 VP-t.]

lm 32 33 34 mozogsz 32 33 34
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 35 36 37 mozogsz 35 36 37
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 38 39 40 mozogsz 38 39 40
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 41 42 43 mozogsz 41 42 43
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 45 45 45 mozogsz 45 45 45
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 44 46 47 mozogsz 44 46 47
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 47 47 47 mozogsz 47 47 47
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 48 49 50 mozogsz 48 49 50
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 51 4 13 mozogsz 51 4 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 14 12 11 mozogsz 14 12 11
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 10 9 8 mozogsz 10 9 8
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 7 6 5 mozogsz 7 6 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 27, 2.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 240 pontot. A következő körben tehát 237 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AMUL KULCS (565. TÁRGY)
Első pillantásra meg sem mondanád, hogy ez a fehér márvány, tapintásra meglepően meleg tárgy kulcs. Egy hosszúkás rúd, amely egy trikornis szarvra emlékeztet - de bizonyos, kinyithatatlan zárakon már láttad ezt az emblémát! Az amul kulcsot ezen zárak kinyitására tervezték. Ha egy ilyen zárra bukkansz, tudni fogod, hogy az amul kulcs szükséges hozzá. Sajnos, az amul kulccsal csak egy ilyen zárat nyithatsz ki, ezután elveszti mágikus potenciálját.

ZOLOBOO TÖRZSFŐ (268. SZÖRNY)
Az erdők mélyén élő zolobook törzsfői természetesen a legerősebbek, legügyesebbek és legravaszabbak közül kerülnek ki, így aztán a várható életkoruk is jócskán meghaladja a zolobooknál szokásos 20-25 évet. Korlátozott rituális mágikus képességekkel rendelkeznek, és elrémisztő csatahuhogásuk félelmet varázsol az ellenfél szívébe.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 99. fordulód.

Erő: 18 (27) Szint: 20 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (26) Támadás: 37 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (49) Védekezés: 60 Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 16 (25) Életpont: 478/468 Jellem: gonosz (8) Tul. pont: 18
Szerencse: 27 (53) Varázspont: 379/140 Pénz: 1607 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 64/0 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 568 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 568 TP-t kaptál. Jelenleg 490 824 TP-d van. A következő szinthez még 109 176 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, Mnebolath, kultúrmasztodon. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5226 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 23
dobófegyverek: 21 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
150,89 mezőn táborozol, a 88. labirintusban, 1. szinten, 28. ponton
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 17
7. titkosírás: 5 8. felderítés: 8 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 33 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 8
13. harcművészetek: 8 14. zene: 13 15. szörnyismeret: 7
16. pszi: 10 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 7
19. bányászat: 3 20. úszás: 7 21. főzés: 9

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Raia szent lovagja (#239)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
140 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 5 csontpálca (#329)
2 drótszőr (#37) 1 ezüsttőr (#322) 1 fáklya (#36)
21 kaja (#2) 1 mutáns csont (#331) 1 réz masszariasztó (#436)
3 varkaudar lándzsa (#224) 1 varkaudar páncél (#294) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 amul kulcs (#565) 1 borkonyó bibe (#312) 9 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 norgat kulcs (#471) 1 rézdarab (#70) 1 smaragd kulcs (#241)
1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

149 150 151
88
89
90
(150,89) a 88. labirintus bejárata, Raia rúnaköve, mínosz-kúp (#178), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), zoloboo törzsfő (#268)

Üzenet küldése a karakternek