98. forduló, 100. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 26. 9h:08'
EZ A 102. JÁTÉKHETED, 99. FORDULÓD
103. játékheted kezdete: márc. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,-12] koordinátán.
Táborozás alatt elgondolkodtál a világ dolgairól. Mégis csak igazuk lehet A FÉNY hordozóinak: Jónak lenni csodás dolog...
Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.)

kt 410 elkészíted a 410. tárgyat
Legyártottál 1 kígyóbőr övet. [35 pontot használtál fel, van még 234.]

kf 410 kézbeveszed/felveszed a 410. tárgyat
Felcsatolod a kígyóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[46,-12] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy sullár. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a sullár jobb vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sullár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-12] A bozótost dombság váltja fel. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen északi aurach nyomokra bukkansz! Sajnos nincs a birtokodban elegendő dobóháló, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvető feltétele lenne. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy északi aurach közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach tömpe orrát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 184.]

kt 182 elkészíted a 182. tárgyat
Legyártottál 1 vashegyű lándzsát. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 154.]

m 7 8 6 mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra
[46,-13] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyilkos tetű. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy olvasztókemencét. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,-14] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy téfea magoflux közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,-14] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy lila brekk. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a lila brekk testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lila brekk feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [53 pontot használtál fel, van még 101.]

m 4 6 5 mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra
[45,-13] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy grákó denevér. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a grákó denevér bőrszárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A grákó denevér feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a grákó denevér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,-13] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [43,-12] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy gorombilla. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a gorombilla testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy pókvadász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a pókvadász testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 bordacsont. Magadhoz veszed.
Összefutsz Risara. Sheran ministránsa. Egy aranyláncot, egy bronzpáncélt, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ragyás burástya trófea, egy dombi yeti trófea és egy törpemammut trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[45 pontot használtál fel, van még 56.]

a 94 1529 8 átadod a 94. tárgyat az 1529. kalandozónak (8 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 8 bronzhegyű nyilat Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

a 182 1529 1 átadod a 182. tárgyat az 1529. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vashegyű lándzsát Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

a 272 1529 1 átadod a 272. tárgyat az 1529. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 aranytűt Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

a 148 1529 1 átadod a 148. tárgyat az 1529. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 mocsári penkét Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

a 112 1529 12 átadod a 112. tárgyat az 1529. kalandozónak (12 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 12 madártollat Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

a 333 1529 2 átadod a 333. tárgyat az 1529. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 rákfatty váladékot Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

a 166 1529 8 átadod a 166. tárgyat az 1529. kalandozónak (8 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 8 ugh mérget Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

a 26 1529 11 átadod a 26. tárgyat az 1529. kalandozónak (11 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 11 gyenge mérget Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+1 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 26.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 21.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 240 pontot. A következő körben tehát 261 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Tharr ministránsa vagy. Ez a 99. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 21 Támadás: 14 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 19 Menekülés: 35 % Életkor: 55/55 év
Egészség: 20 Életpont: 215/215 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 67/35 Pénz: 186 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 641 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 456 TP-t kaptál. Jelenleg 89 523 TP-d van. A következő szinthez még 30 477 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, karmos tankány, fémbontó szójer.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 12 (+1) vágófegyverek: 10
ütőfegyverek: 19 dobófegyverek: 13

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
43,36 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 16
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 2 (+1) 9. teológia: 4
10. zene: 5 (+1) 11. szörnyismeret: 4 12. zárnyitás: 3
13. vadászat: 3 14. bányászat: 17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod drasmólymot (#60) háló-csapdával (#220), kaffogó hebrencset (#88) háló-csapdával (#220), északi aurachot (#350) háló-csapdával (#220)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Risara (#1529)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 87.08 kg Megterheltség: 150%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytű (#272) 8 bronzhegyű nyíl (#94) 1 fémrúd (#104)
11 gyenge méreg (#26) 8 kaja (#2) 12 madártoll (#112)
1 mocsári penke (#148) 6 pirkit (#153) 2 rákfatty váladék (#333)
10 spiritusz (#170) 4 surranó kígyó bőr (#47) 8 ugh méreg (#166)
3 vasérc (#152) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16) 1 grákóbőr (#41)
1 kígyóbőr öv (#410) 1 lapockacsont (#33) 1 rézdarab (#70)
1 sullár hólyag (#168) 1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

42 43 44 45 46 47 48
-15
-14
-13
-12
-11
(43,-12) gorombillák (#38), pókvadász (#59), Risara (1529. kalandozó)
(44,-13) Dornodon oltár
(45,-14) lila brekk (#11)
(45,-13) grákó denevér (#25), Raia oltár, 16. jellempróba
(46,-14) téfea magoflux (#98)
(46,-13) gyilkos tetű (#116), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Dornodon oltár, olvasztókemence (#86), 15. jellempróba, érclelőhely
(46,-12) sullár (#101), mínosz-kúp (#178)
(47,-12) Raia oltár, vaskohó (#155), északi aurach (#350)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Hősök csarnokába ezentúl csak fordulónként egyszer lehet bemmenni, és hősi övcsat is csak fordulónként egyszer használható.

Üzenet küldése a karakternek