97. forduló, 99. forduló, Fühttöske összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 16. 10h:07'
EZ A 262. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD
263. játékheted kezdete: jan. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4527
SZÁMLA : XXXX

FÜHTTÖSKE KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [59,84] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 manifeszt.nyúlványt (120 arany).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy drótszőrű pincsi nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 224.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 219.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 214.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 209.]

ff 8 127 felt. fegyverváltás: 8 127
Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó << mandibulakasza. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

ffk 110 110 felt.fv.kozkázata: 110 110
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 110 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 110 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

d 6 eldobod a 6. tárgyat
Elhajítasz 1 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

kf 161 2 kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 127 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 206.]

be 27 bemész a 27. titkos labirintusba
Balsejtelmek kezdenek gyötörni, ahogy a jelszó kimondása után félrecsusszan a fedőlap. Most már mindegy, innét már nem lehet meghátrálni! Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. A lépcsőn lemászva, egy feliratot pillantasz meg a falon. "Ez a halálfutam folyosó, Thrikész, a csapdamester egyik legkiválóbb alkotása. Eddig mindenki elvérzett, legkésőbb a 22. pontnál. Te sem leszel kivétel. [Egyébként a játékvezetőnek is ez a véleménye, úgyhogy jobb, ha most visszafordulsz.] [5 pontot használtál fel, van még 201.]

lm 22 22 22 mozogsz 22 22 22
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Továbbmész a halálfutam folyosón. A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Félelmet nem ismerve haladsz tovább.
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Eléred a 7. pontot.
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton.
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Már lassan az út felénél járhatsz.
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mérges pók. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre.
Továbbmész a halálfutam folyosón.
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy púpos burástya van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján.
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! Egy százfogút pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a százfogú puha lebernyegét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Eléred a 17. pontot. Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton.
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. Egy vadtrollt pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a vadtroll testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-6 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz.
A folyosók szövevényének legmélyén vagy, közel Thirkész kreációjának szívéhez. Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Elérted a folyosó végét! Már csak karnyújtás választ el a győzelemtől! Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szintszívó van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fal mellett találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-4 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 40 arany, 1 bronzpenge, 1 szent jogar, 1 kis vaspajzs és 1 zöld üveg. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [105 pontot használtál fel, van még 96.]

lm 1 mozogsz 1
A folyosók szövevényének legmélyén vagy, közel Thirkész kreációjának szívéhez.
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz.
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet.
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton.
Eléred a 17. pontot.
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább!
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján.
Félelmet nem ismerve haladsz tovább.
Továbbmész a halálfutam folyosón.
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre.
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz.
Már lassan az út felénél járhatsz.
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet.
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton.
Eléred a 7. pontot.
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább!
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [96 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a nagy vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szm 101 megölöd a 101. szörnyet
Eleged van belőle, hogy a sullár csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 6 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sullár lihegő pofáját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával megvágod a sullár bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sullár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 0.]

id 82 50 idomítod a 82. szörnyet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

m 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 7 6 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 8 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 2 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 7 117 elmormolod a 7. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 16 kísérletezel a 16. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 3 elkészíted a 3. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen vizestömlőt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még -4.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 239 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz.

CSONTVÁZ (48. SZÖRNY)
Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik.

KARAKTERLAP

Fühttöske, egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight tanítványa vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 98. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 15 Merészség: 5/3 Magasság: 174 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 94 kg
Ügyesség: 14 (18) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 268/192 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 Varázspont: 196/34 Pénz: 681 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/15 Pszi pont: 44/24 EFejl: 4
Eddig összesen 392 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1338 TP-t kaptál. Jelenleg 82280 TP-d van. A következő szinthez még 37720 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, dombi yeti, kérődző etra. A Hófarkas tetoválását viseled. A 74. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 13 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 16/83 vágófegyverek: 8/61 (+31%)
ütőfegyverek: 1/65 lőfegyverek: 7/61 dobófegyverek: 15/24 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (110%) << mandibulakasza (#127) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -12.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -); bumeráng (#249) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/47 2. nyomkövetés: 5/61 3. lopás: 1/65
4. mászás: 6/20 5. csapdakészítés: 9/91 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/59 (+42%)
7. gyógyítás: 19/94 8. titkosírás: 2/56 9. felderítés: 5/89
10. szörnyidomítás: 7/18 11. teológia: 7/59 (+14%) 12. taumaturgia: 10/68 (+8%)
13. szerencsejáték: 1/4 14. versengés: 3/29 15. zene: 1/8
16. szörnyismeret: 4/78 (+18%) 17. pszi: 8/83 (+9%) 18. zárnyitás: 1/17
19. vadászat: 5/51 20. bányászat: 7/65 21. főzés: 5/30 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50)
ásol max. 24 TVP-ért
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), kőkorszaki szaki (#109)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 12. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> süvítő rája (#113)
energiatüskék (#29) >> acéldarázs (#140) villámcsapás (#50) >> dűnekukac (#357)
villámcsapás (#50) >> khór darázs (#348) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 10. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

Összsúly: 67.63 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 fáklya (#36) 3 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114) 1 kőkés (#6) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 bronzpenge (#126) 5 gyenge méreg (#26)
1 kis vaspajzs (#159) 1 sullár hólyag (#168) 1 szent jogar (#150)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(59,84) a 27. labirintus bejárata, csontváz (#48), mérges pók (#20), púpos burástya (#92), százfogú (#53), vadtroll (#70), szintszívó (#96), sullár (#101)

Üzenet küldése a karakternek