97. forduló, 99. forduló, Széltoló Komisz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 29. 9h:02'
EZ A 146. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD
147. játékheted kezdete: jún. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3140
SZÁMLA : XXXX

SZÉLTOLÓ KOMISZ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [57,58] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 1287. hetének nyerőszámai: 28, 16, 1. 3 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy halálmadár fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 265.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

* 2. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 250.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 245.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 237.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[56,59] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár hatalmas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár hatalmas testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a sullár fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a sullár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy láplidérc.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a láplidérc sáros testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a láplidérc jobb lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A láplidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Második ellenfeled egy sírlidérc.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 300 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32001.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,60] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy zoloboo. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a zoloboo bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a zoloboo jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zoloboo karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zoloboo összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 5 mérgezett tüskét. (ld. enc.) 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy élőholt mágus száll szembe veled.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Második ellenfeled egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a zombi bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 manifeszt.nyúlványt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 302 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32135.

(Továbbmész...) [54,60] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy lápi hajlék van. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sörényes ubuk lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a sörényes ubuk testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 422 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy óriás csontváz száll szembe veled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az óriás csontváz testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [15 pontot használtál fel, van még 222.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[53,61] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó ködös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a szintszívó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy élőholt mágus.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mágus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 73 életpontot! A következő ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láplidérc sáros testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc sáros testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 10 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a láplidérc bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 304 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32269.
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy malom van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy lápi hajlék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zombi lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [52,62] Füves síkságra érkeztél. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kaszabolósáska mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a kaszabolósáska testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a kaszabolósáska testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy óriás csontváz áll veled szemben.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Felfedeztél egy malmot. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 212.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Belülről sokkal tágasabb, mint azt gondoltad volna. Egy molnárlegény közelít feléd. Jó ember, világít a viselkedéséből, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani. Haramiák fenyegetik mostanában a malmát. A legszívesebben felbérelne a védelmére, de így a fosztogatások után, nincs semmije, amit fizetségként adhatna. Azt mondja, kell egy kis idő, és a malom újra termel bevételt. Utána fizetni is tud majd. Lágy szavaiddal próbálod megnyugtatni, talán egy kicsit sikerül is. Aztán távozol. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[51,63] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rájanyék. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontváz jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy autentikus vámpír.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír jobb karját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vaskarddal megcsapod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 pirkitet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 306 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32403.

(Továbbmész...) [50,64] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontlepke fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontlepke bordás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 sámán gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 308 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32537.
Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [49,64] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mérges pók. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mérges pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 13 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a láplidérc sáros testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a láplidérc testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz nála 1 csontpálcát. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 310 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32671.
Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 192.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[48,64] Tovább barangolsz a fák között.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy sírlidérc.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a sírlidérc jobb karját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy autentikus vámpír.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír jobb vállát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az autentikus vámpír jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Találsz nála 2 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 312 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32805.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [47,63] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Tar-Palantir JR. irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt mirg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy autentikus vámpír.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír bal oldalát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az autentikus vámpír bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 pirkitet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 314 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32939.
Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 182.]

hu 197 195 191 hulladék: 197 195 191
Hulladék, ezért nem gyűjtesz igazgy. fülbevalót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranyláncot. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

h 1576 10 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 172.]

h 1576 10 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [10 pontot használtál fel, van még 162.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 152.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 142.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 132.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 122.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 112.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 20 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 102.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 92.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) [10 pontot használtál fel, van még 82.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy halálmadarat. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 81.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 85 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 41.]

tf 2 11 fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 74 TVP-t kell elköltened.]

[11 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 7, 28.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 239 pontot. A következő körben tehát 269 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZOLOBOO (77. SZÖRNY)
A ritka erdők apró, pigmeusszerű lakói fák odvában és sűrű bozótosok tövében élnek. Fekete bőrük, hangtalan mozgásuk segíti őket, hogy beleolvadjanak a sűrűbe. A vadászathoz gyakran használnak egy vékony, hosszú, üreges botot, fúvócsőként, az apró állatok ellen. Igazi harcban inkább hosszú, hegyes (és piszkos) karmaikra hagyatkoznak. Ha legalább 4. szintű nyomkövető vagy, egy győztes csata után rábukkanhatsz a zoloboo fészkére, és összegyűjtheted az ott tartalékolt mérgezett tüskéit.

MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY)
Pókméregbe mártva a bozótban gyűjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsőhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül.

MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY)
Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja.
Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán.

CSONTPÁLCA (329. TÁRGY)
A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod.

KARAKTERLAP

Széltoló Komisz, egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Sheran hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 98. fordulód.

Erő: 27 (32) Szint: 18 Merészség: 7/3 Magasság: 107 cm
IQ: 26 Támadás: 20 (21) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 19 (23) Védekezés: 20 (23) Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 246/210 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (29) Varázspont: 182/98 Pénz: 1537 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 30/6 Pszi pont: 73/18
Eddig összesen 1014 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 103 TP-t kaptál. Jelenleg 263 324 TP-d van. A következő szinthez még 76 676 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, élőholt mágus, élőholt sullár. A 84. fordulódban 1100 arany került a bankszámládra. 1188 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/70 (+10%) szúrófegyverek: 7/64 (+78%) vágófegyverek: 22/83 (+21%)
dobófegyverek: 22/80 (+30%)

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (150%) << ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
47,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96
Feltételes varázskő használat: 6 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 111 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/35 2. nyomkövetés: 11/53 (+25%) 3. lopás: 2/0
4. mászás: 4/4 5. csapdakészítés: 8/48 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/89
7. gyógyítás: 23/31 8. titkosírás: 3/16 9. felderítés: 3/74
10. teológia: 5/99 (+15%) 11. taumaturgia: 10/31 (+11%) 12. versengés: 3/53
13. zene: 2/14 (+24%) 14. szörnyismeret: 10/78 (+22%) 15. pszi: 13/52 (+20%)
16. zárnyitás: 12/49 17. vadászat: 3/70 18. bányászat: 11/4
19. testépítés: 20/94 20. főzés: 3/51 (+25%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot )
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
élőholt sullár (#216), Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 717 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 szögletes kő (#17) 1 varázskő (#305) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontpálca (#329) 1 dorony tüdő (#212) 1 éjkő (#2369)
4 gyenge méreg (#26) 1 kaja (#2) 3 madártoll (#112)
2 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 5 mérgezett tüske (#23)
9 pirkit (#153) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sullár hólyag (#168)
7 szvó-ektoplazma (#151) 6 ubuk tüske (#131) 2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58
57
58
59
60
61
62
63
64
65
(47,63) gumifa (#38), 6. jellempróba, szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Tharr oltár, élőholt mirg (#135), autentikus vámpír (#154)
(48,64) sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154)
(49,64) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), mérges pókok (#20), láplidérc (#352), élőholt mirg (#135)
(50,64) Dornodon oltár, csontlepke (#746)
(51,63) Leah oltár, 50. jellempróba, rájanyék (#58), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154)
(52,62) kaszabolósáska (#83), óriás csontváz (#176), malom (#1204), Dornodon oltár
(53,61) szintszívó (#96), élőholt mágus (#175), láplidérc (#352), zombi (#49)
(54,60) 37. jellempróba, Fairlight oltár, sörényes ubuk (#89), óriás csontváz (#176)
(55,60) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), zoloboo (#77), élőholt mágus (#175), zombi (#49)
(56,59) sullár (#101), láplidérc (#352), sírlidérc (#172)

Üzenet küldése a karakternek