97. forduló, 99. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 20. 15h:06'
EZ A 1153. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD
1154. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [150,89] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+64 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy mutáns pók fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 295. Kapsz 3 VP-t.]

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 290. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 290.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 280. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 275. Kapsz 2 VP-t.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 330 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 272. Kapsz 1 VP-t.]

kb 305 1 kiveszel a bankból a 305. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 272.]

be 88 bemész a 88. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 267. Kapsz 2 VP-t.]

lm 2 3 15 mozogsz 2 3 15
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [2. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vadász varkaudar lakik itt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Hirtelen egy varkaudar bajnokot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal végigvágod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal megvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 31, gyógyulás: 5, összesen: -26 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 varkaudar páncélt (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 249. Kapsz 7 VP-t.]

lm 19 20 21 mozogsz 19 20 21
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [20. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szutykos remák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szutykos remák jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal felnyitod a szutykos remák testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [21. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szutykos remák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szutykos remák testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a szutykos remák fejét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}

[28 pontot használtál fel, van még 221. Kapsz 11 VP-t.]

lm 16 17 18 mozogsz 16 17 18
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [15. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [16. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar varázsló az. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal súrolod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát és 1 ametiszt medált (ld. enc.). Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy.
[35 pontot használtál fel, van még 186. Kapsz 14 VP-t.]

lm 22 23 24 mozogsz 22 23 24
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [16. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [15. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [23. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy csontpálca. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vark. nekromanta nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal végigmetszed a vark. nekromanta testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [24. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vark. nekromanta lakik itt. {max. életpontja: 101-120.} Fegyvere egy csontpálca. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal kilukasztod a vark. nekromanta nyakát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal megvágod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elhajolsz a vark. nekromanta ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 12, gyógyulás: 6, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. [35 pontot használtál fel, van még 151. Kapsz 14 VP-t.]

lm 25 26 27 mozogsz 25 26 27
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [25. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [26. PONT.] Hamarosan egy varkaudar varázslót pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmezte.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar varázsló fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi eredménye! A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 713 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [27. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 130. Kapsz 8 VP-t.]

lm 28 29 30 mozogsz 28 29 30
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [28. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [29. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar varázsló van előtted! {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal súrolod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [30. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 109. Kapsz 8 VP-t.]

lm 31 31 22 mozogsz 31 31 22
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [31. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar varázsló. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [31. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar varázsló. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [29. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Újabb kanyar! [28. PONT.] Mész tovább, előre. Az út ismét kanyarodik. [27. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [26. PONT.] Haladsz előre. Az út ismét kanyarodik. [25. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérted a következő kanyart. [24. PONT.] Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [23. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] [70 pontot használtál fel, van még 39. Kapsz 28 VP-t.]

lm 32 33 34 mozogsz 32 33 34
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [32. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [33. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar bajnok. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 29, gyógyulás: 5, összesen: -24 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [34. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar behemót. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 67 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal súrolod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 18. Kapsz 8 VP-t.]

lm 35 36 37 mozogsz 35 36 37
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [35. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [36. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [14 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 5 VP-t.]

lm 38 39 40 mozogsz 38 39 40
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 41 42 43 mozogsz 41 42 43
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 45 45 45 mozogsz 45 45 45
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 44 46 47 mozogsz 44 46 47
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 47 47 47 mozogsz 47 47 47
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 48 49 50 mozogsz 48 49 50
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 51 4 13 mozogsz 51 4 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 14 12 11 mozogsz 14 12 11
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 10 9 8 mozogsz 10 9 8
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 7 6 5 mozogsz 7 6 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [4 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-15 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 1, 18.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 239 pontot. A következő körben tehát 236 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR PÁNCÉL (294. TÁRGY)
A varkaudar páncél valamilyen nagyon könnyű, de kemény bőrből készült, csak a varkaudarok által ismert eljárással. Jól véd a fegyveres csapások ellen (hattal megnöveli a védettségedet) viszont könnyen szétmarja a sav. Felöltéséhez a KF 294 parancsot kell kiadnod.

VARKAUDAR VARÁZSLÓ (271. SZÖRNY)
A varkaudarok közismerten járatosak a mágiában, de legnagyobb hatalmú varázslóik sosem mozdulnak ki a sötét járatok mélyén levő laboratóriumaikból, így nem csoda, ha az átlag kalandozó lebecsüli a varkaudar nép varázstudását a mágusaik és nekromantáik láttán. Nos, aki egy látványos, dinamikus varázspárviadalra vágyik, az örömmel fogja üdvözölni a varkaudar varázsló kihívását. Aki azonban a krematóriumi hamvasztáshoz hasonló végzet helyett inkább egy szebb jövőt választana, az maradjon a gnóm boltosok és öreg varázslók molesztálásánál.

AMETISZT MEDÁL (275. TÁRGY)
Ennek a díszes aranyláncnak a végén egy gyönyörű ametiszt kő fityeg, szemet gyönyörködtetően és csábítóan. A mintája alapján bizonyára egy stüreai ékszerész munkája lehet. Egy nagyobb városban sok pénzt kaphatsz érte.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 98. fordulód.

Erő: 18 (27) Szint: 20 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (26) Támadás: 37 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (49) Védekezés: 60 Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 16 (25) Életpont: 477/479 Jellem: gonosz (7) Tul. pont: 18
Szerencse: 27 (53) Varázspont: 379/64 Pénz: 1747 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 64/-3 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 566 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 336 TP-t kaptál. Jelenleg 486 256 TP-d van. A következő szinthez még 113 744 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, Mnebolath, kultúrmasztodon. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5201 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 23
dobófegyverek: * 20

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
150,89 mezőn táborozol, a 88. labirintusban, 1. szinten, 36. ponton
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 17
7. titkosírás: 5 8. felderítés: 8 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 33 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 8
13. harcművészetek: 8 14. zene: 13 15. szörnyismeret: 7
16. pszi: 10 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 7
19. bányászat: 3 20. úszás: 7 21. főzés: 9

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Raia szent lovagja (#239)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 drótszőr (#37) 1 fáklya (#36) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 5 csontpálca (#329)
2 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205)
3 varkaudar lándzsa (#224) 1 varkaudar páncél (#294)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

149 150 151
88
89
90
(150,89) a 88. labirintus bejárata, vadász varkaudar (#108), varkaudar bajnok (#190), szutykos remák (#191), varkaudar varázsló (#271), vark. nekromanta (#173), varkaudar behemót (#189)

Üzenet küldése a karakternek