97. forduló, 99. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 15. 17h:00'
EZ A 875. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD
876. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,12] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

ea 247 1 eladod a 247. tárgyat 1
Eladtál 1 fekete bőrcsizmát. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ee 96 51 89 eladod a 96. tárgyat az 51. tárgyat a 89. tárgyat
Eladtál 1 bakkura csizmát. 11 aranyat kaptál.
Eladtál 3 bőrpáncélt. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzpajzsot. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 258.]

ea 162 1 eladod a 162. tárgyat 1
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ea 100 6 eladod a 100. tárgyat 6
Eladtál 6 aranyló ugarhéjat. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ea 169 10 eladod a 169. tárgyat 10
Eladtál 10 uzbány csőrt. 60 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ea 74 2 eladod a 74. tárgyat 2
Eladtál 2 csontkulcsot. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ea 125 8 eladod a 125. tárgyat 8
Eladtál 8 mandibulapengét. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ea 236 2 eladod a 236. tárgyat 2
Eladtál 2 lajhár csontot. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ea 14 46 eladod a 14. tárgyat 46
Eladtál 46 sünmedve tüskét. 46 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ve 161 2 megveszed a 161. tárgyat 2
Vásároltál 2 nagy vaspajzsot. 144 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

kf 161 2 kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[93,11] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ork bérgyilász került az utadba. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. Magad mögé lököd a pitiáner kérődző etra trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ork bérgyilász trófeát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [8 pontot használtál fel, van még 250.]

be 572 4 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 200.]

be 597 30 bemész az 597. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért,
filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[93,12] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos bal karját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A főút mellett egy fényűzően megépített fehér palotát látsz. Rajta arany betűkkel ez olvasható: "HELYTARTÓI HIVATAL". Az ajtó előtt egy megtermett, teljes bronzpáncélba öltözött harcos őrködik. (578. épület.)
Az út jobb oldalán egy fehér márványból felépített, büszke elf harcosok életnagyságú szobraival díszített épület áll. A karcsú bejárati oszlopok tartotta homlokzaton aranyozott betűkkel feliratot látsz: "Fairlight Bank". Alatta, apróbb betűkkel: "amely mindig közel áll Önhöz". Az ajtóhoz tisztára söpört lépcsősor vezet. A bejáratot ajtó nem zárja, csak egy kékesen vibráló mágikus erőtér. Mellette egy acélkolosszus őrködik mozdulatlanul. (581. épület.)
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű kobudera nővel. Bőre teljesen fehér! Fairlight tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst éjmedált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy jing-jang fejpántot, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy ryuku karvédőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy trófea nyakláncot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy mocsárivérc trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Amonhotep. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [93,13] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló jobb lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Egy fehér kőből épült kétszintes épületet pillantasz meg. Az ajtó mellett nagy cégtáblát fújdogál a szél: "Kalapácskezű Turgfil ékszerkereskedése". A törhetetlen kristályból készített kirakat mögött ezüst és arany ékszerek és néhány drágakövekkel ékesített csecsebecse csillog. Az ajtón egy nagy "NYITVA" tábla lóg. (584. épület.)
Két kisebb lakóház között egy szögletes kövekből épített, takaros kerttel körülvett házikó áll. Rajta a felirat: "Roókdorvanpók, a bölcsek bölcse. Mindenfajta tanácsadás, fegyverekkel, páncélokkal, szerkentyűkkel kapcsolatban". (587. épület.)
Összefutsz egy kopasz, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy ezüst éjmedált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy vadász quwarg trófea és egy miksziszi húsgólem trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy quwarg harcos! Holmiját egy quwarg királynő cipeli. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lothar Blackwolf. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. " [16 pontot használtál fel, van még 179.]

ve 195 1 megveszed a 195. tárgyat 1
Vásároltál 1 obszidián függőt. 20 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 179.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[92,12] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Jöttem, láttam s ÖLTEM... Tour-Mix, Leah prófétája, az Ördögi Kör tagja. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ősi Hajnal Lovagjai,Igazság hős harcosai, Ők győzik le Chara-dint, S törlik el a kínt. " Eszel valamit. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 12, északra 33 mérföldre. " Egy nagy, barna sátrat pillantasz meg. Rajta sárga betűkkel a felirat: "IRMEGA GORDON JÓSDÁJA. JÖVENDŐMONDÁS, GYÓGYFÜVEK, SZERELMI MÁGIA". Vajon mi lehet odabent? (575. épület.)
Összefutsz egy hófehér, hosszú hajú, borostyánszemű drow férfival. Fekete a bőre. Chara-din hittérítője. Egy arany pikkelyvértet, egy dalb.kristálycsizmát, egy ezüst noterm. éremet, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. tűzopálját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy q. irtó medált, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy taalru trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Összeismerkedtek. Az ő neve Ivil Do'er. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [91,11] Továbbra is síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy kaffogó hebrencs. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy rát-fát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy épületet. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [90,10] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy nukleáris cickány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 155.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[89,9] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő sörényes ubuk nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk jobb vállát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,9] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy ragyás burástya van - állapítod meg a nyomokból. Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded gallyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Egy pillanat múlva a ragyás burástya pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 21 tüskét. [61 pontot használtál fel, van még 94.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 91.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 51.]

tf 4 21 fejleszted a 4. tulajdonságodat 21 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy púpos burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 239 pontot. A következő körben tehát 269 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt.

ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

OBSZIDIÁN FÜGGŐ (195. TÁRGY)
Az obszidián függőt a füledbe akaszthatod a KF 195 paranccsal, ha vonzóbbá akarod magad tenni a másik nem tagjai és kincsvadászok számára. Ez a kettő persze két különböző típusú vonzalmat jelent. Egyszerre két különböző fajta függőd lehet be-KF-elve.

NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY)
A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr ministránsa vagy. Ez a 98. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 15 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 28 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 17 Életpont: 214/214 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 10
Szerencse: 14 (18) Varázspont: 238/152 Pénz: 711 arany Kép. pont: 18
Eddig összesen 583 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 824 TP-t kaptál. Jelenleg 106 164 TP-d van. A következő szinthez még 13 836 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, ork bérgyilász, quwarg szabotőr.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 20 (+1)
lőfegyverek: 18

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
88,50 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. teológia: 5
10. zene: 3 11. szörnyismeret: 6 12. vadászat: 6
13. bányászat: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), nektoraf (#355), fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
2.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. helytartói hivatal (563): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) $1 csontszablya ($64) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 8 mérg. ubuk tüske (#137) 37 * tüske (#22)
36 ubuk tüske (#131)
Pajzsok
2 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * bronzpáncél (#90)
Sisakok
1 * bronzsisak (#88)
Kesztyűk
2 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 borostyán függő (#162) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 arany karperec (#194) 3 * ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 30]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 8 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 16]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 37 csepp spiritusz (#170), fér még: 63]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 13 csepp ugh méreg (#166), fér még: 71]
2 vizestömlő (#3) [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 9]
3 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 48]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 2 ezüst kulcs (#184)
2 Fairlight szütyője (#2108) 1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
33 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 ork csodaszer (#1228) 2 rézkulcs (#75) 4 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 amniosz (#203) 21 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652)
2 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122) 14 drótszőr (#37)
3 fabontó (#106) 8 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
2 grákóbőr (#41) 16 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 jégszív (#282) 1 kazmár gyökér (#205) 1 lajhár csont (#236)
1 liumbe hajtás (#655) 39 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
4 mandibulapenge (#125) 6 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa zafír (#381)
1 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 22 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153) 16 rézdarab (#70)
2 rókafarok (#124) 37 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
7 smirglilevél (#29) 30 sünmedve tüske (#14) 1 szivárványszív (#1529)
4 szulfagor agyar (#677) 2 téfea-agy (#172) 3 vadász tatu bőr (#15)
12 varányszem (#30) 16 varkaudar csont (#1113) 16 vasérc (#152)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 113.01 kg Megterheltség: 68%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
60 arany (#50) 6 aranyló ugarhéj (#100) 1 bakkura csizma (#96)
3 bőrpáncél (#51) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpajzs (#89)
2 csontkulcs (#74) 1 fekete bőrcsizma (#247) 4 kaja (#2)
2 lajhár csont (#236) 8 mandibulapenge (#125) 46 sünmedve tüske (#14)
10 uzbány csőr (#169) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontszablya (#64) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 hebrencs állkapocs (#130)
2 nagy vaspajzs (#161) 1 obszidián függő (#195) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 ork csodaszer (#1228) 2 pirkit (#153) 3 tüske (#22)
6 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

87 88 89 90 91 92 93 94 95
8
9
10
11
12
13
14
(88,9) Tharr oltár, Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, ragyás burástyák (#111), púpos burástya (#92)
(89,9) sörényes ubuk (#89), 22. jellempróba, oltár
(90,10) nukleáris cickány (#155), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(91,11) kaffogó hebrencs (#88), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 22. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár
(92,12) útonálló (#130), jósda (#575), Ivil Do'er (5429. kalandozó)
(93,11) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, ork bérgyilász (#781)
(93,12) orgyilkos (#131), helytartói hivatal (#578), bank (#581), Amonhotep (5616. kalandozó)
(93,13) útonálló (#130), ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587), Lothar Blackwolf (1311. kalandozó)
(94,12) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)

Üzenet küldése a karakternek