97. forduló, 99. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 26. 9h:37'
EZ A 113. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD
114. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX

ALEX ZELPHER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,72] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 acélpengőkét (60 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 bíbor erőövet (200 arany), 40 mérg. ubuk tüskét (200 arany), 1 távcsövet (141 arany), 48 ubuk tüskét (148 arany).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy szürke rinocérosz nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 227.]

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+47 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 197.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 192.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 1016 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 172.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[103,73] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy ryuku gárdista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista jobb karját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy nukleáris cickány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a nukleáris cickány jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 775 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+67 életerő.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,75] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [66 pontot használtál fel, van még 106.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[102,76] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy süvítő rája. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a süvítő rája testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [102,77] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy törpemammut. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a törpemammut testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a törpemammut fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,78] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rájanyék közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a rájanyék testét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Karmait felemelve, a rájanyék meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy törpemammut. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut bal hátsó lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a törpemammut testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+72 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [66 pontot használtál fel, van még 40.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
[102,79] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Moloch. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
Összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Sheran hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy láncinget, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy halálmadár trófea és egy sullár trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mammouth a Hóhányó. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [101,79] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebzett uzbány lehet. Itt csata lesz.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal lábát. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Találsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy Fairlight templom van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [28 pontot használtál fel, van még 12.]

kt 78 1 elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen mászókarmot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad mászókarom, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 12.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad mászókarom, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 12.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad mászókarom, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 12.]

kut 40 kutatsz 12 pontért
Átkutatod a környéket. Jó szimatod van! Megnézed, mire bukkantál: 1 kötél. Magadhoz veszed. [12 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 745 keresed a 745. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 239 pontot. A következő körben tehát 236 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY)
Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel.

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight ministránsa vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 98. fordulód.

Erő: 17 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 Életpont: 215/133 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 102/0 Pénz: 218 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 12/0 EFejl: 37
Eddig összesen 341 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2185 TP-t kaptál. Jelenleg 65263 TP-d van. A következő szinthez még 9737 TP szükséges. Trófeáid: vérfürdető magszim, kérődző etra, nukleáris cickány. A 94. fordulódban 91 arany került a bankszámládra. 95 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8/40 vágófegyverek: 1/1 ütőfegyverek: 18/47 (+28%)
lőfegyverek: 17/16 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/9 2. nyomkövetés: 16/74 (+16%) 3. mászás: 4/35
4. csapdakészítés: 7/99 (+7%) 5. gyógyítás: 48/14 (+66%) 6. titkosírás: 1/40
7. felderítés: 4/71 (+16%) 8. teológia: 2/94 (+6%) 9. taumaturgia: 6/72 (+40%)
10. szörnyismeret: 8/88 (+30%) 11. vadászat: 11/45 12. bányászat: 1/90

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

Összsúly: 47.86 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
35 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 kaja (#2)
3 tüske (#22) 9 víz (#27) 15 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kötél (#92) 2 pirkit (#153) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(101,79) uzbány (#102), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(102,75) Elenios rúnaköve, Elenios oltár
(102,76) gumifa (#38), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, süvítő rája (#113)
(102,77) törpemammut (#115), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba
(102,78) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, rájanyékek (#58), törpemammut (#115)
(102,79) művészi porolit (#720), Leah oltár, 29. jellempróba, Mammouth a Hóhányó (5106. kalandozó)
(103,72) szürke rinocérosz (#346)
(103,73) ryuku gárdista (#360), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(103,74) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 47. jellempróba, nukleáris cickány (#155)

Üzenet küldése a karakternek