96. forduló, 98. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 18. 9h:10'
EZ A 398. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD
399. játékheted kezdete: szept. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,47] koordinátán.
Táborozásod alatt elhatároztad, hogy a végére jársz a szerencsétlenül járt harcmuvészek esetének, ezért útmutatást kértél a labirintus pontos helyére vonatkozóan. Megismerted a 175. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 126. számában találsz.]
Táborozásod alatt úgy döntöttél, hogy szeretnél kicsit többet megtudni a sáfránykereskedő rejtélyes eltűnéséről, ezért felvetted a kapcsolatot az Alanori Kórnika fehérbérci hírgyűjtőjével. Megismerted a 170. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 121. számában találsz.]
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+16 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+25 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszőrű pincsi fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 234.]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve molekulaátrendezés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 229.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 225.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+36 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 185.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[93,46] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mélységi grittang közeledik. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szeppent rákfatty közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 577 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ.

(Továbbmész...) [92,45] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy élőholt quwarg közeledik feléd! Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [91,44] Még mindig dombos terepen vagy.

Utad során felfedezel egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [52 pontot használtál fel, van még 133.]

kt 119 1 elkészíted a 119. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 púderkövet. [6 pontot használtál fel, van még 127.]

m 6 mozogsz nyugatra
[90,44] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon e tábla 100 csata 13 DEMeztetés és 4 halott kalandozó emlékére. Tour-Mix. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy sérült ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a ryuku légiós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges elit palotaőr trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ryuku légiós trófeát. 605 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy vadász quwarg közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.

[10 pontot használtál fel, van még 117.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [14 pontot használtál fel, van még 103.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[89,45] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sérült északi aurach. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az északi aurach farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aurach bőr (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy vadász quwarg közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [88,46] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 73.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[86,48] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy csodabazárt. Elteszed a látcsövet. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 63.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 zöld üveget. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [14 pontot használtál fel, van még 49.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[85,49] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték.

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 39.]

f 119 42 82 kísérletezel a 119. tárggyal a 42. tárggyal a 82. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Van egy jó ötleted, de a megvalósítás túl bonyolultnak látszik. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 29.]

kt 1269 elkészíted az 1269. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

h 1269 használod az 1269. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 29 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. Még sokat kell gyakorolnod. [29 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 3 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 21, 22.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 238 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG)
Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből.
Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.)

RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY)
Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik.

AURACH BŐR (658. TÁRGY)
Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra.

AURACH FOG (657. TÁRGY)
Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 97. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 26 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 170/170 év
Egészség: 16 Életpont: 207/143 Jellem: semleges (-10) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 182/56 Pénz: 3464 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/1 Pszi pont: 50/43
Eddig összesen 319 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1634 TP-t kaptál. Jelenleg 70023 TP-d van. A következő szinthez még 4977 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szabotőr, ork bérgyilász, ryuku légiós. A 78. fordulódban 3051 arany került a bankszámládra. 3112 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/18 (+15%) szúrófegyverek: 16/95 (+12%) vágófegyverek: 7/20 (+4%)
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 18/54 (+6%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -7.); mérg. ubuk tüske (#137) (8 -11.); rézgolyó (#343) (12 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1
Eltaposott quwargok: össz.: 56 időszaki: 56

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/39 2. nyomkövetés: 17/17 (+5%) 3. lopás: 2/47
4. mászás: 3/31 (+12%) 5. csapdakészítés: 6/56 (+9%) 6. csapdaészlelés: 1/81
7. gyógyítás: 25/82 (+40%) 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 6/26
10. teológia: 2/56 11. taumaturgia: 14/30 12. szerencsejáték: 1/9
13. versengés: 1/63 14. zene: 1/20 15. szörnyismeret: 4/26 (+18%)
16. pszi: 9/2 (+3%) 17. zárnyitás: 2/10 18. vadászat: 14/36
19. bányászat: 10/20 (+62%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), quwarg felderítő (#299)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Építs számomra újabb oltárt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 543 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyíkfű (#201) 1 rézgolyó (#343) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 1 aurach bőr (#658) 3 aurach fog (#657)
3 kerek kő (#19) 1 púderkő (#119) 3 rákfatty váladék (#333)
1 rézkulcs (#75) 2 vasérc (#152) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(85,49) Chara-din oltár
(86,48) mély kút (#93), Dornodon oltár
(87,47) quwarg harcos (#201), Chara-din rúnaköve, Fairlight oltár, 32. jellempróba
(88,46) Raia oltár, 42. jellempróba
(89,45) vaskohó (#155), Raia oltár, Chara-din rúnaköve, érclelőhely, északi aurach (#350), vadász quwarg (#241)
(90,44) mély kút (#93), tavacska, barátság szent tüze (#484), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), ryuku légiós (#361), vadász quwarg (#241)
(91,44) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), oltár
(92,45) Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, élőholt quwarg (#202)
(93,46) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Fairlight oltár, Chara-din rúnaköve, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), szeppent rákfatty (#186)
(94,47) a 46. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek