96. forduló, 98. forduló, Fühttöske összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 12. 10h:06'
EZ A 261. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD
262. játékheted kezdete: jan. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4527
SZÁMLA : XXXX

FÜHTTÖSKE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,74] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 szulfagor agyart (40 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 3 rinóbőrt (55 arany). Malvern átadott neked a 2. napon 6 TU-t.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy kavadu fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 225.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 220.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 215.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 210.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

t 114 támadod a 114. szörnyet
FT 114 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 127 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 207.]

flh 12 felt. lőfegyver haszn. 12
FLH 12 188 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

flh 13 188 felt. lőfegyver haszn. 13 a 188. tárggyal
Ok, FLH 13 188 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

kt 334 elkészíted a 334. tárgyat
Legyártottál 1 acéltűt. [1 pontot használtál fel, van még 206.]

kt 335 elkészíted a 335. tárgyat
Legyártottál 1 ollót. [15 pontot használtál fel, van még 191.]

h 335 1 8 használod a 335. tárgyat
Mostantól hajadat rendszeresen kopaszra nyírod. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

fl 7 50 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[84,74] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [85,73] A sík vidéket bozótos váltja fel. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tetemember. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember jobb karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Rövid karddal megkarcolod a tetemember testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mandibulakaszával végigvagdosod a tetemember testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a tetemember testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [86,72] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

[30 pontot használtál fel, van még 161.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[87,71] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gárdista. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a ryuku gárdista bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).

(Továbbmész...) [88,70] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a topránypolip puha testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a topránypolip testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a topránypolip puha testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy ork sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán bal lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az ork sámán testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az ork sámán jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 sámán erszény (ld. enc.). 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 61 életpontot!

(Továbbmész...) [88,69] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nektoraf. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. [44 pontot használtál fel, van még 117.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[88,68] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang farkát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy gyilkos tetű közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [89,67] Továbbra is dombság.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy spagulár jelenlétét jelzi. Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Teljes a siker - a spagulár belepottyant a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [60 pontot használtál fel, van még 57.]

v 22 190 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vas dobónyíl, 1 ugh méreg. [-1 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 52.]

v 7 117 elmormolod a 7. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

ek 227 59 84 t. energia kisütése: 227 59 84
Elhatározod, hogy visszatérsz erőd központjába. Mentálisan kapcsolatba lépsz Hófarkassal, és segítségéért fohászkodsz. Környezeted rohamosan elhalványul körülötted, majd ligeted ismerős formái bontakoznak ki szemeid előtt. Szerencsésen hazatértél...

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(84,74) gumifa (#38), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 38. jellempróba, uzbányok (#102)
(85,73) 44. jellempróba, Sheran oltár, tetemember (#123)
(87,71) ryuku gárdista (#360), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 43. jellempróba
(88,68) oltár, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), gyilkos tetű (#116)
(88,69) nektoraf (#355), Sheran rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(88,70) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), topránypolip (#86), uzbányok (#102), ork sámán (#345)
(89,67) spagulárok (#82), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, érclelőhely

[59,84] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ghalla Népe! Szolgáld Eleniost és a mosolyt! Red Dragon. " Látsz egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Irtsd a népet ahogy bírod, ezzel is a káoszt szítod! Clod Onar. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeretlek, pedig te gyűlölsz. Ha megölsz, akkor is szeretni foglak. Nightmare. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hálám az isteneké. Mert kicsi e tábla barátaim nevét felsorolni! Armin a költő "
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 47.]

ef 4 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 1766 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 7.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [7 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még -4.]
Iszol a vizestömlőből. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. 2 kaját töm magába a karmos tankány. 2 kaját habzsol be a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 238 pontot. A következő körben tehát 234 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RINÓBŐR (651. TÁRGY)
Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra.

SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb. Ezt az ocsmány tárgyat nem adhatod oda más kalandornak, még a boltban sem veszik meg, legfeljebb eldobhatod a D 650 paranccsal.

KARAKTERLAP

Fühttöske, egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight tanítványa vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 97. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 15 Merészség: 5/3 Magasság: 174 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 94 kg
Ügyesség: 14 (18) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 267/200 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 Varázspont: 196/5 Pénz: 761 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 44/24 EFejl: 4
Eddig összesen 385 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2785 TP-t kaptál. Jelenleg 80942 TP-d van. A következő szinthez még 39058 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, dombi yeti, kérődző etra. A Hófarkas tetoválását viseled. A 74. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 13 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 16/83 (+3%) vágófegyverek: 8/30 (+45%)
ütőfegyverek: 1/65 lőfegyverek: 7/61 dobófegyverek: 15/12 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -12.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -); bumeráng (#249) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/47 (+11%) 2. nyomkövetés: 5/61 3. lopás: 1/65
4. mászás: 6/20 (-196%) 5. csapdakészítés: 9/85 (+22%) 6. csapdaészlelés: 2/17
7. gyógyítás: 19/94 8. titkosírás: 2/56 9. felderítés: 5/89
10. szörnyidomítás: 7/18 11. teológia: 7/45 (+15%) 12. taumaturgia: 10/60 (+6%)
13. szerencsejáték: 1/4 14. versengés: 3/29 15. zene: 1/8 (+8%)
16. szörnyismeret: 4/60 (+18%) 17. pszi: 8/74 (+9%) 18. zárnyitás: 1/17
19. vadászat: 5/51 20. bányászat: 7/65 (+58%) 21. főzés: 5/12 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50)
ásol max. 24 TVP-ért
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), kőkorszaki szaki (#109)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 12. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> süvítő rája (#113)
energiatüskék (#29) >> acéldarázs (#140) villámcsapás (#50) >> dűnekukac (#357)
villámcsapás (#50) >> khór darázs (#348) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 10. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

Összsúly: 64.95 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 4 kaktusztüske (#114) 2 mandibulapenge (#125)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 3 rákfatty váladék (#333) 1 smirglilevél (#29)
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 kaja (#2) 1 olló (#335)
1 rézdarab (#70) 1 sámán erszény (#650) 3 spiritusz (#170)
1 ugh méreg (#166) 2 uzbány csőr (#169) 1 vas dobónyíl (#189)
1 vasérc (#152)


Üzenet küldése a karakternek