95. forduló, 97. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 20. 9h:12'
EZ A 1153. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD
1154. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [150,89] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+64 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+31 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy mutáns pók nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 286. Kapsz 3 VP-t.]

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 281. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 281.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 271. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 266. Kapsz 2 VP-t.]

kf 817 1165 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat az 1165. tárggyal
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 266.]
Az ujjadra húzod a kráken gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 330 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 1 VP-t.]

ft támadod parancsok törlése
Minden FT parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

ft 239 1 támadod a 239. szörnyet
FT 239 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
30 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

be 702 3 bemész a 702. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

m 4 mozogsz délre
[150,90] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Látsz egy gránátkaktuszt. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő kétfejű troll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejű troll bal lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kétfejű troll bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kétfejű troll karmai majdnem eltalálnak! A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-13 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[14 pontot használtál fel, van még 249. Kapsz 5 VP-t.]

jlk 2241 jelszó kimondása 2241
Itt semmi értelme nem lenne egy jelszót kimondani. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[149,89] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy Ciang Csí. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Ciang Csí nyakát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Ciang Csí fényes páncélját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A Ciang Csí fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Ciang Csí jobb oldalát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Ciang Csí testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Ciang Csí nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 2 VP-t.]

go 47 gonoszkodsz: 47
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

kb 358 1 kiveszel a bankból a 358. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 vámpírkardot. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

kf 358 1 kézbeveszed/felveszed a 358. tárgyat a jobb kezedbe
A tárgy égeti a kezedet - nem használhatod! Talán nem megfelelő a vallásod. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

bb 422 1 beraksz a bankba a 422. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mágusölőt. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[148,88] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku csapásvezető. {egyik sebzési módja: 4x 5d4+6.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a ryuku csapásvezető bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felfedeztél egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.

(Továbbmész...) [147,87] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku ostromteknős. {támadása: 30.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyengén megütögeted a ryuku ostromteknős fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Felfedeztél egy friss csatamezőt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [62 pontot használtál fel, van még 181. Kapsz 24 VP-t.]

go 33 gonoszkodsz: 33
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

m 6 3 mozogsz nyugatra, délkeletre
[146,87] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pszi őselementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 4x 4d4+4.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a pszi őselementál fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) Ököllel néhányszor megcsapod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a pszi őselementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [147,88] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku ostromteknős közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor megpöccinted a ryuku ostromteknős fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a ryuku ostromteknős nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Lábával meglök a ryuku ostromteknős. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ryuku ostromteknős a farkával, de elhibázta! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Látsz egy rát-fát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [62 pontot használtál fel, van még 119. Kapsz 24 VP-t.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 99. Kapsz 8 VP-t.]

m 6 4 mozogsz nyugatra, délre
[146,88] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy áeratikus hasnyák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az áeratikus hasnyák nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd az áeratikus hasnyák jobb csápját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áeratikus hasnyák jobb csápját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 30 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [146,89] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku ostromteknős. {egyik sebzési módja: 1x 3d6+4.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 66 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ryuku ostromteknős a farkával, de elhibázta! Ököllel néhányszor súrolod a ryuku ostromteknős farkát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 87. Kapsz 4 VP-t.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mutáns pókot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [20 pontot használtál fel, van még 67. Kapsz 8 VP-t.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 64. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 34 fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [34 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 13 VP-t.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Valami mozgolódik a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 18, 16.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 237 pontot. A következő körben tehát 267 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY)
A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod.

PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY)
Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 96. fordulód.

Erő: 18 (27) Szint: 20 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (26) Támadás: 37 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (49) Védekezés: 60 Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 16 (25) Életpont: 475/463 Jellem: semleges (-19) Tul. pont: 18
Szerencse: 27 (53) Varázspont: 373/29 Pénz: 1768 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 64/-3 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 549 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 672 TP-t kaptál. Jelenleg 457 595 TP-d van. A következő szinthez még 142 405 TP szükséges. Trófeáid: őrült varázsló, Mnebolath, kultúrmasztodon. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5201 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: * 22
dobófegyverek: 20

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
146,89 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 17
7. titkosírás: 5 8. felderítés: 8 (+1) 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 32 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 8
13. harcművészetek: 8 14. zene: 12 15. szörnyismeret: 7
16. pszi: 10 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 7
19. bányászat: 3 (+1) 20. úszás: 7 21. főzés: 9

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Raia szent lovagja (#239)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 drótszőr (#37) 1 mágusölő (#422) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 4 kaja (#2) 1 kazmár gyökér (#205)
1 rézdarab (#70) 10 szárnyas hernyó (#69) 1 vámpírkard (#358)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

145 146 147 148 149 150 151
86
87
88
89
90
91
(146,87) pszi őselementál (#258), quwarg boly (#359), 43. jellempróba
(146,88) áeratikus hasnyák (#243), quwarg boly (#359), 31. jellempróba
(146,89) ryuku ostromteknős (#362)
(147,87) ryuku ostromteknős (#362), friss csatamező (#262), 42. jellempróba
(147,88) ryuku ostromteknős (#362), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 35. jellempróba
(148,88) ryuku csapásvezető (#778), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(149,89) Ciang Csí (#978)
(150,90) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Dornodon oltár, érclelőhely, kétfejű trollok (#163)

Üzenet küldése a karakternek