95. forduló, 97. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 14. 9h:58'
EZ A 373. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD
374. játékheted kezdete: márc. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,98] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 muzsikus fülest (520 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Leah felszentelt papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lajstrom medált, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku mellvértet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy mithril sisakot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy Rodrig trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összeismerkedtek. Az ő neve Onar. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. L escargot átadott neked a 2. napon 15 TU-t.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+10 tvp ).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Varázserőd regenerálódik. (+101 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+2 vérpont). [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy quwarg harcos fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 270.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 255.]

* 5. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 262 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 247.]

kf 453 1157 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 1157. tárggyal
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
A fejedre teszed a ryuku kalózkendőt. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

vi 10 viselkedésed: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

v 6 10 22 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-11 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 242.]

m 2 mozogsz keletre
[189,98] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tyrannoszaurusz rex lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal kicsit megvagdalod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 124, gyógyulás: 69, összesen: -55 ÉP}

Felfedeztél egy friss csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze keletre látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku csapásvezető nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő rád a másik. 156 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal néhányszor súrolod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő. 1676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 168, gyógyulás: 30, összesen: -138 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 234.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy dögkeselyű támad rád.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű nyakát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű jobb szárnyát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a dögkeselyű testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 874 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 8, gyógyulás: 23, összesen: +15 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 mérg. ubuk tüske. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csőrével a dögkeselyű belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 874 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 6, gyógyulás: 22, összesen: +16 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy nómenklatúra intéz feléd kihívást.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a nómenklatúra bal oldalát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a nómenklatúra testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1059 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 16, gyógyulás: 25, összesen: +9 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bőrsisak és egy mandibulakasza. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. [20 pontot használtál fel, van még 214.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[189,99] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar behemót. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb karját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal kicsit megvagdalod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 79 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 85, gyógyulás: 23, összesen: -62 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kék orchideacserjét.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Zinthurg pallossal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 14, gyógyulás: 92, összesen: +78 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [189,100] Tovább barangolsz a fák között. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. (ld. enc.) Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.


(Továbbmész...) [189,101] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Killer irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy bíborcserjét. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

Egy apró vályogviskót pillantasz meg, melynek kéményéből vastag, fekete füst kígyózik az ég felé. A viskó mellett néhány birka legelészik. Látszik, hogy a ház igencsak rossz állapotban van: a tulajdonosnak vagy ideje, vagy ereje nincs arra, hogy karbantartsa a parányi házikót. Lehet, hogy itt lakik a sokat emlegetett erdei bölcs! (668. épület.)
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 190.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[190,102] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy raaba-fát. (ld. enc.) Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [191,103] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Találsz egy quwargok által elpusztított márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított nothar cserjét. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy elpusztított fekete kaktuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított raaba-fát. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Keletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délkeletre egy kihívás tornya van. Nyugatra egy fekete kaktusz van. Északra egy raaba-fa van. Jól kivehetőek a távolban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy ősquwarg. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász quwarg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal kicsit megvagdalod a vadász quwarg bal oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a vadász quwarg torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Zinthurg pallossal néhányszor megkarcolod a vadász quwarg jobb középső lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vadász quwarg torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 28, gyógyulás: 43, összesen: +15 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat qwarg rohamosztagos nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Több marást ejt rajtad a 11 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (11 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2702 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 110, gyógyulás: 119, összesen: +9 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [192,102] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dr. Yván egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy borkonyó cserjét. Délkeletre nézve látsz egy rát-fát. Délre egy kristálypalota van. Nyugatra egy raaba-fa van. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Északra egy rúnakő van. Jól kivehetőek a távolban.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 166.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[193,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Találsz egy elpusztított rát-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított gyilkos csalánt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Longnower. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy kihívás tornya van. Nyugatra egy kristálypalota van. Északra egy borkonyó cserje van. Jól kivehetőek a távolban. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg parafenomén. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy uzbány csőr felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal párszor súrolva eltalálod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 39 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Zinthurg pallossal épp hogy megvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 40 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 94, gyógyulás: 36, összesen: -58 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy kisebb quwarg isten ijesztett meg. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg szellem. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal kissé megkarcolgatod a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Zinthurg pallossal kissé megkarcolgatod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 210, gyógyulás: 75, összesen: -135 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +98 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [194,103] Még mindig füves síkságon vagy. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő csapat qwarg rohamosztagos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (11 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (7 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal kissé megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágójával az 1 qwarg rohamosztagos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2614 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 92, gyógyulás: 108, összesen: +16 ÉP}

Találsz egy quwargok által elpusztított friss csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy elpusztított borkonyó cserjét. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Észreveszel egy elpusztított rát-fát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy álomvirágot. Keletre nézve látsz egy tűzbokrot. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Északra egy Elenios oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy ősquwarg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy quwarg anyakirálynő ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Benedichttel. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Blounther apó trófea, egy quwarg szellem trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[16 pontot használtál fel, van még 150.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
A quwargok nem hagynak nyugodtan kutatni, így nem is pazarolsz rá TVP-t. Próbálkozz olyan helyen, ahol nem rajzanak ezek a kártevők, vagy pusztítsd el a rajzást, hogy ne háborgassanak kutatás közben. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 1 mozogsz északkeletre
[195,102] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy tűzbokor van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy kristálypalota van. Jól kivehetőek a távolban.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 142.]

ef 15 505 energia fejlesztése 15
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 15 vérpontot. [105 pontot használtál fel, van még 37.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 34.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 34.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 34.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 25, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját bezabál a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 237 pontot. A következő körben tehát 267 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI ERŐSÍTÉS (527. TUDATI KÉPESSÉG)
Köztudomású, hogy a klasszikus lőfegyverek hatékonyságát két tényező befolyásolja: a pontosság, és a kilőtt lövedék sebessége. A dobófegyverek esetében ez annyiban módosul csupán, hogy gyakorlatilag bármilyen elegendően kicsi, és elegendően hegyes eszközt elhajíthatsz, ha van hozzá megfelelő szakértelmed. Miután tudatotok megtapasztalta a magasabb szintű kasztroplanáris eggyé válás élményét, szinte egyszerre ismertétek fel e tényezők tökéletesítésének új lehetőségét is. Ha a karod erejét, amivel az íj idegét hátrahúzod, vagy a dobótőrt lendíted ötven tudattársad mentális ereje sokszorozza, ha a kezed remegését ötven tudattársad koncentrációja csillapítja, nem lehet kérdéses, miféle fenomenális eredményt fogsz produkálni! Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy elmétek eggyé váljon, és ez a frenetikus hatás bekövetkezzen! [Mostantól távolsági fegyvered a tapasztalati szinted egytizedével fog többet sebezni. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás teljesen automatikus.]

MUZSIKUS FÜLES (1657. TÁRGY)
A muzsikus füles egy átlátszó, kulcsforma kristály, melyet egy vörösréz kerettel akaszthatsz a füledbe. Azt mondják, hogy aki ilyet hord, sokkal tisztábban hallja a hangokat, és ennek köszönhetően az általa játszott zene is kristálytisztább, élvezhetőbb lesz. Tegyél egy próbát a KF paranccsal, és zene szakértelmed rögtön meg fog nőni hárommal, és ha városban zenélsz, 10%-kal adományozókészebbek lesznek majd a helyiek. A muzsikus fülest akkor akaszthatod csak a füledbe, ha már van zene szakértelmed.

BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY)
A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját.

FEKETE KAKTUSZ (577. NÖVÉNY)
Ez a fekete, acélhegyes tüskékkel borított, ágas-bogas valami sokak szerint élő növény, de a legtöbben legyintenek - a Sötét Földön normális élet nem lehetséges, ez is csak egy a sok-sok mágikus furcsaság közül. Mindenesetre tény, hogy a fekete kaktuszt a helyi lények nem bolygatják, az ide tévedt buta kalandozók azonban mindig megpróbálnak lenyisszantani egyet-egyet a furcsa, tobozszerű kinövésből, ami a tüskék tövében található. (Ehhez a KT 578 parancsot add ki, 10 TVP-ért. Egy körben egy tőről max. három ében tobozt gyűjthetsz.) Vigyázz! A tüskék erősen mérgeznek, egy 20-nál alacsonyabb szintű kalandozóra általában halálosak.
Az ében kaktusz termése, ez a furcsa, minden fényt elnyelő, toboz alakú bogyó néhány veterán kalandozó szerint igen ritka anyagot, iknegurint rejthet. Persze aki már több tucat ében tobozt feltört a forró vizű gejzírek tövében, cáfolja ezt az állítást, mondván, hogy soha semmit nem talált a tobozokban. A veteránok erre csak a fejüket csóválva hümmögnek... (Ha meg akarsz próbálkozni a toboz feltörésével, add ki a H 578 parancsot, 5 TVP árán. Ha akarsz, adhatsz meg második, mennyiségi paramétert.)

BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY)
Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb egy tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni.

RAABA-FA (935. TÁRGY)
A szétterebélyesedő raaba-fákat már messziről felismerni különös alakjukról. Általában a füves síkságok magányos lakói, aminek a tövében mindenki jótékony árnyékra lelhet. Amikor a raaba-fa virágzik, göcsörtös ágainak hajlataiban apró, hordóforma gumók jelennek meg. Lila színűek és puhák. A raaba-fára nem nehéz a mindenfelé terjeszkedő ágakon felmászni, így viszonylag könnyedén, 5 TVP árán begyűjthetsz egy raaba-gumót a KT 936 paranccsal, egy kör alatt egy fáról max. kétszer. Talán oka van annak, hogy ez a vastag bőrű mutakok kedvenc eledele. Már csak ki kellene deríteni, mi az...

NOTHARCSERJE (922. TÁRGY)
A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad.

ŐSQUWARG (300. SZÖRNY)
Egyszercsak megremeg a föld, és az apró quwargok szanaszét szaladnak. Lassan hatalmas kitinpáncél emelkedik elő a föld alól. Szájadat tátva, rémülten lépsz hátra. A háznyi méretű ősquwarg irtózatos és iszonytató szörnyeteg, ami elől még bizony neked is menekülnöd kell. Egyetlen lépésével palacsintává lapít bármely kalandozót, akár még a Vasalt Bunkókat is, csak a legtapasztaltabb quwarg irtóknak lehet ellene esélye. Ahol ősquwargok mozgolódnak, ott bizonyos, hogy egyéb quwargok is tömegével előfordulnak. Az ősquwarg kitinpáncélja ütőfegyver számára gyakorlatilag áthatolhatatlan, legfeljebb szúró- vagy vágófegyverrel sebesítheted meg, a megfelelő gyenge pontokat megtalálva, és persze a fegyvernek mágikusnak kell lennie.

KISEBB QUWARG ISTENSÉG (213. SZÖRNY)
A quwarg bolyba behatoló kalandozó általában először nem lát mást, csak egy gigantikus csáprágó-párt. Lassan realizálja, hogy a csáprágó-pár egy óriási, a boly egészét betöltő fejhez tartozik. Nem, ez nem lehet igaz! A döbbenetes látvány egy, a quwarg királynőnél több tucatszor nagyobb, soktonnás rovar-gigászra enged következtetni. De hiszen ilyen NEM LÉTEZIK! Vagy mégis igazak lennének a mesék, amelyek a magukat Vasalt Talpú Quwargoknak nevező, tökéletesen idegen struktúrájú tudati közösségről szólnak, melynek tagjai minden évezredben egyszer felébrednek örök álmukból, előkúsznak a föld alól, és versenyt rendeznek, hogy melyikük képes több embert eltaposni. Az óriási fej olyannyira félelmetes, hogy minden kalandozóban csak egyetlen gondolat fogalmazódik meg: menekülni, menekülni, MENEKÜLNI! Pedig nyilvánvaló, hogy egy kisebb quwarg istenség hihetetlen kincseket birtokol, és valószínűleg egy tapasztalt kalandozó számára nem lehet sokkal nehezebb legyőzni, mint egy jól megtermett quwarg királynőt.
A piciny quwargok tízezrei táplálják a föld alól hihetetlen méretűre nőtt királynőjüket, amelynek létezését mindenki eddig csak legendának tartott. A kisebb quwarg istenség - a többi quwarggal ellentétben - korlátozott intelligenciával és egyáltalán nem korlátozott mágikus képességekkel rendelkezik, amelyek különösen veszélyessé teszik.

QUWARG SZELLEM (676. SZÖRNY)
"Hm, ott szalad egy quwarg, rátaposok" - hangzott már el milliószor a kalandozók szájából ez a mondat, és többnyire sikerült is palacsintává lapítani azt az ocsmány kis rovart, amit szaporaságban egyetlen lény sem volt képes felülmúlni a történelem hosszú évszázadai alatt. Épp ez a faj szemszögéből nézve szörnyen brutális kegyetlenség hívta életre a quwarg szellemeket, amik talán az elpusztult rovarok értetlen lelkének evilágra történő kivetülései, vagy talán éppen a quwarg varázshasználók által megidézett túlvilági teremtmények. Teljesen mindegy. Létük egyetlen célt szolgál: bosszút állni minden egyes értelmetlen halált halt quwarg lelkéért. Más vágyuk nincs is.
Természetesen, a túlvilági szellemlény megsebzéséhez mágikus fegyver szükséges.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Bőröd mintha a halál csókjával érintette volna. Tharr felszentelt papja vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 96. fordulód.

Erő: 22 (32) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 26 Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 21 (32) Védekezés: 75 Menekülés: 15 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 19 (28) Életpont: 352/248 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 31 (48) Varázspont: 610/96 Pénz: 0 arany Kép. pont: 10
Vérpont: 18/2 Pszi pont: 164/248 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 517 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13787 TP-t kaptál. Jelenleg 354547 TP-d van. A következő szinthez még 95453 TP szükséges. Trófeáid: hegyi góliát, hordóagyú mameluk, woorgard. Jóllakottság: 199%. A 96. fordulódban 45594 arany került a bankszámládra. 45594 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 3/0 szúrófegyverek: 1/35
vágófegyverek: 24/63 (+17%) ütőfegyverek: 1/52 dobófegyverek: 22/50 (+22%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/19 (+44%) 2. nyomkövetés: 26/86 (+41%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 4/74 5. csapdakészítés: 13/15 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/52
7. gyógyítás: 1/71 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 4/37 (+11%)
10. szörnyidomítás: 5/34 11. teológia: 31/88 (+58%) 12. taumaturgia: 30/7 (+22%)
13. versengés: 2/15 14. harcművészetek: 3/85 15. szörnyismeret: 13/96 (+26%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/9 18. vadászat: 3/46
19. bányászat: 4/4 20. testépítés: 1/76 (+5%) 21. úszás: 2/52
22. főzés: 9/47 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 36.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati er‹sítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2230 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 gyógykenőcs (#313) 5 kaja (#2)
12 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169) 2 vámpírfog (#1221)
1 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57)
14 madártoll (#112) 1 mandibulakasza (#127) 3 mérg. ubuk tüske (#137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,98) tyrannoszaurusz rex (#160), friss csatamező (#262), Raia oltár, ryuku csapásvezető (#778), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158)
(189,99) varkaudar behemótok (#189), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), manaelementál (#290)
(189,100) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), bávatag golombár (#165)
(189,101) erdei bölcs háza (#668), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Leah oltár, régészeti lelőhely (#1208), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(190,102) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936)
(191,103) márványtorony (#175), Elenios oltár, fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), ősquwarg (#300), vadász quwarg (#241), qwarg rohamosztagos (#242)
(192,102) Thargodan csatamező (#432), Leah oltár, 42. jellempróba, művészi porolit (#720)
(193,103) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Tharr oltár, fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 47. jellempróba, művészi porolit (#720), quwarg parafenomén (#248), kisebb quwarg isten (#213), quwarg szellem (#676)
(194,103) qwarg rohamosztagos (#242), friss csatamező (#262), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 24. jellempróba, ősquwarg (#300), quwarg anyakirálynő (#269), Benedicht (1109. kalandozó)
(195,102) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 40. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek