95. forduló, 97. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 21. 9h:51'
EZ A 112. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD
113. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

ALEX ZELPHER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,58] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 mászókarmot (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 harci kalapácsot (110 arany), 1 fekete bőrcsizmát (30 arany), 1 lánckesztyűt (69 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 méregfog (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany) ellenértékét. Lopez de Francon átadott neked a 2. napon 5 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+66 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku gárdista nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 225.]

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+44 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 195.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] A befejezéshez még 1053 TU szükséges. [70 pontot használtál fel, van még 120.]

fog 85 219 elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal
Sajnos még nem ismered azt a csapdafajtát. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[103,59] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).


(Továbbmész...) [103,60] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos sallank nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank testét. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal megdöfködöd a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték.

(Továbbmész...) [103,61] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sérült karmos tankány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 5 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Felfedeztél egy rát-fát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 90.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad mászókarom, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 90.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad mászókarom, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 90.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad mászókarom, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 90.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[102,62] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy móricserjét. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mutáns pók. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók egyik lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a mutáns pók testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét.

(Továbbmész...) [101,63] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

(Továbbmész...) [100,64] Még mindig füves síkságon vagy.

[39 pontot használtál fel, van még 51.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[99,64] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy tűzbokrot. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nukleáris cickány került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Vasalt bunkóval többször eltalálod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [98,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Vemhes Guppi formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [22 pontot használtál fel, van még 29.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 26.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-3 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 237 pontot. A következő körben tehát 263 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HARCI KALAPÁCS (174. TÁRGY)
A harci kalapács fémből készült professzionális ütőfegyver. Még nyele is vasból van, nehogy bármilyen kárt tudjon benne okozni egy fabontó szójer. Megalkotásához egy KT 174 parancsot kell kiadnod egy olyan mezőn, ahol van vaskohó, 35 TVP-ért. A súlyos pöröly megalkotásához elegendő, ha csak 3 a bányászat szakértelmed, de szükséged van 7 vasércre és 14 pirkitre is. A harci kalapács 3d4+1 sebzésű ütőfegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz.

FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY)
Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled.

LÁNCKESZTYŰ (230. TÁRGY)
Ezt a kesztyűt harcosok számára készítették, rengeteg apró fémkarikából. A finom tapintású, könnyű kézvédő aránylag könnyű, mégis jó védelmet nyújt: hárommal növeli a védettségedet.

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight ministránsa vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 96. fordulód.

Erő: 17 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 Életpont: 213/116 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 97/34 Pénz: 967 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 12/0 EFejl: 28
Eddig összesen 331 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1905 TP-t kaptál. Jelenleg 60763 TP-d van. A következő szinthez még 14237 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, kérődző etra, nukleáris cickány. A 94. fordulódban 91 arany került a bankszámládra. 93 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8/40 (+8%) vágófegyverek: 1/1 ütőfegyverek: 17/96 (+9%)
lőfegyverek: 16/71 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/9 (+10%) 2. nyomkövetés: 16/50 (+12%) 3. mászás: 4/35
4. csapdakészítés: 7/85 (+7%) 5. gyógyítás: 47/4 (+22%) 6. titkosírás: 1/40
7. felderítés: 4/45 8. teológia: 2/76 (+4%) 9. taumaturgia: 5/80 (+24%)
10. szörnyismeret: 8/40 (+18%) 11. vadászat: 11/45 12. bányászat: 1/90

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

Összsúly: 44.17 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
33 arany (#50) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 2 pirkit (#153) 5 sallank karom (#128)
1 tankány karom (#237) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,64) tetemember (#123), nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484), Raia oltár, művészi porolit (#720)
(99,64) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), nukleáris cickány (#155)
(101,63) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(102,62) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, 41. jellempróba, mutáns pók (#117)
(103,59) patak, oltár, 30. jellempróba
(103,60) gyilkos sallankok (#85), Tharr rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár
(103,61) karmos tankány (#137), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 38. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek