94. forduló, 96. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 16. 15h:11'
EZ A 397. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD
398. játékheted kezdete: szept. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,53] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 12. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

lm 18 26 35 mozogsz 18 26 35
Kanyarodik a folyosó. [14. PONT]
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT]
Felmész a harmadik emeletre. [1. SZINT 18. PONT -> 1. SZINT 20. PONT]
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Tovább baktatsz a folyosón. [27. PONT]
Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT]
Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Felmész a negyedik emeletre! [1. SZINT 26. PONT -> 1. SZINT 28. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT] egy udvari mágust pillantasz meg. {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.} Fegyvere egy bot. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az udvari mágus testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az udvari mágus testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az udvari mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
325 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot.
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] egy vadászkutya lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadászkutya izmos testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vadászkutya testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vadászkutya feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

egy elit palotaőrt veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Fegyvere egy bronzpenge. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted az elit palotaőr jobb lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az elit palotaőr jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az elit palotaőr fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az elit palotaőr testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az elit palotaőr bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az elit palotaőr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az elit palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis Mallon trófeát, és diadalmasan beszerzel egy elit palotaőr trófeát. 787 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét, 1 bronzpáncélt, 1 bronzsisakot és 1 bronzpajzsot.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Elértél a helytartó lányának a hálószobájához! [35. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 borostyán függő. Felpakolsz. Tenyeredet az alvó leány szájára tapasztod, majd a válladra dobod. Szegényke, próbál rugdalódzni, de te sokkal erősebb vagy. Megvan!
[66 pontot használtál fel, van még 172.]

lm 28 20 10 mozogsz 28 20 10
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT]
Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT]
Lemész a harmadik emeletre. [1. SZINT 28. PONT -> 1. SZINT 26. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtó! Találsz egy kilincset: Nyitva van! Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT]
Tovább baktatsz a folyosón. [27. PONT]
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Lemész a második emeletre. [1. SZINT 20. PONT -> 1. SZINT 18. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT]
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Kanyarodik a folyosó. [14. PONT]
Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT]
Visszatérsz a legalsó szinthez vezető lépcsőhöz, és lemész rajta. [1. SZINT 10. PONT -> 1. SZINT 9. PONT]
[78 pontot használtál fel, van még 94.]

lm 1 mozogsz 1
Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT]
Elérkezel a bejárati őrposzthoz. [2. PONT]
Elhagyod a palotát.
[18 pontot használtál fel, van még 76.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[92,52] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Quwarg szagot érzel! Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Meglapulsz egy árok mélyén. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy quwarg szabotőr közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sötét kastplom (569. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 66.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Köszönünk mindent, kedves barátom. Jelenleg sajnos nem tudunk több megbízást adni. [400 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 obszidián karkötő.] Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 61.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[93,53] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [94,53] Még mindig a városban vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel egy fény szentélyét. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 41.]

ve 105 3 megveszed a 105. tárgyat 3
Vásároltál 3 evaporőr hájat. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

kt 3 3 elkészíted a 3. tárgyat (3 darabot)
Sajnos csak 2 vizestömlő készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Legyártottál 2 vizestömlőt. [40 pontot használtál fel, van még 1.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Megpillantasz egy kutat. Felkiáltasz: "Víz!" Három szomjas kinézetű goblin dugja ki a fejét belőle, mohón érdeklődve: "Hol?". A gonosz délibáb szertefoszlik, csak a szomjúság marad. (-7 életerő.) A szervezetedet méreg pusztítja (-4 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 1 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 23, 18.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Túl sok tárgy van már a zsákodban! A problémára azonban létezik megoldás. (ld. enc.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 236 pontot. A következő körben tehát 234 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL)
Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.)

RENGETEG TÁRGY
Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA.
DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad.
EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot.
AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz.
Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat!

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 95. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 14 Merészség: 5/7 Magasság: 140 cm
IQ: 26 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 170/170 év
Egészség: 16 Életpont: 205/55 Jellem: semleges (-10) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 182/0 Pénz: 2694 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/7 Pszi pont: 43/37
Eddig összesen 312 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1819 TP-t kaptál. Jelenleg 67341 TP-d van. A következő szinthez még 7659 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szabotőr, ork bérgyilász, elit palotaőr. A 78. fordulódban 3051 arany került a bankszámládra. 3081 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/98 szúrófegyverek: 16/71 (+9%) vágófegyverek: 7/12 (+3%)
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 18/42 (+3%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -7.); mérg. ubuk tüske (#137) (8 -11.); rézgolyó (#343) (12 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1
Eltaposott quwargok: össz.: 50 időszaki: 50

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/39 2. nyomkövetés: 17/2 3. lopás: 2/47
4. mászás: 3/19 5. csapdakészítés: 6/38 (+9%) 6. csapdaészlelés: 1/81
7. gyógyítás: 24/62 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 6/26
10. teológia: 2/56 11. taumaturgia: 14/30 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/9
13. versengés: 1/63 14. zene: 1/20 15. szörnyismeret: 4/8
16. pszi: 8/80 (+3%) 17. zárnyitás: 2/10 18. vadászat: 14/36
19. bányászat: 9/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), quwarg felderítő (#299)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Építs számomra újabb oltárt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 16 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 925.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
29 arany (#50) 2 rézgolyó (#343)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függő (#162) 1 bot (#4) 1 bronzpajzs (#89)
1 bronzpáncél (#90) 1 bronzpenge (#126) 1 bronzsisak (#88)
1 evaporőr háj (#105) 1 obszidián karkötő (#229) 2 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,52) sötét kastplom (#569), quwarg szabotőr (#301)
(93,53) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), udvari mágus (#142), vadászkutya (#143), elit palotaőr (#133), 16. többszemélyes kaland
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376)

Üzenet küldése a karakternek