94. forduló, 96. forduló, Ebenezer Scrooge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 6. 12h:11'
EZ A 142. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD
143. játékheted kezdete: máj. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3315
SZÁMLA : XXXX

EBENEZER SCROOGE KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [63,30] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 243.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 242.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 241.]

kf 397 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a sárga erőövet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 231.]

ef 2 506 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 217.]

tps 40 TVP spórolása: 40 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 40 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [40 pontot használtál fel, van még 177.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 172.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[63,31] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy burástya királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a burástya királynő testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Eláraszt a sav. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a burástya királynő testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a burástya királynő fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a burástya királynő csáprágójával. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [62,32] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy tetemember nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tetemember testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy zombi mester volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő pszi elementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a pszi elementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a pszi elementál testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 13 tüskét.

(Továbbmész...) [61,33] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg jobb oldalát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 25 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ork sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán bibircsókos orrát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork sámán bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[37 pontot használtál fel, van még 135.]

m 4 mozogsz délre
[61,34] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy tetemember. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a tetemember fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy zombi mester. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. [13 pontot használtál fel, van még 122.]

kt 116 6 elkészíted a 116. tárgyat (6 darabot)
Begyűjtöttél 6 móri gyümölcsöt. [24 pontot használtál fel, van még 98.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[61,35] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista jobb karját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szubreális vámpír volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [61,36] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy proteinfecske. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a proteinfecske nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske bal lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a proteinfecske bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt quwarg száll szembe veled.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 20 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 24 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy zombi mester. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Borzalmas Yonda. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [61,37] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy dermesztő lidérc.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Vashegyű lándzsával eltalálod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a dermesztő lidérc fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy szubreális vámpír ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 74.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[61,38] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 22 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.)
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+63 életerő.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy dermesztő lidérc.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc bal oldalát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Vashegyű lándzsával eltalálod a dermesztő lidérc egyik csápját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 lidércesszencia. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 2 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 303 (limit: 550), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29915.
Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy karmazsin huhogó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmazsin huhogó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [61,39] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg jobb vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 15 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.

(Továbbmész...) [61,40] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Felfedeztél egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kharón Nan Akherón orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
[64 pontot használtál fel, van még 10.]

tpf 40 TVP elővétele: 40 pontért
Felszabadítottunk neked 40 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.) Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

[40 pontot használtál fel, van még 10.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku gárdistát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

kt 2321 elkészíted a 2321. tárgyat
Legyártottál 1 kőkés szimbólumot. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 2321 kézbeveszed/felveszed a 2321. tárgyat
A nyakadba akasztod a kőkés szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

gyj 0 300 1 felt. gyűjtés 300 1
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 300% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 4 5 6 hulladék: 4 5 6
Hulladék, ezért nem gyűjtesz botot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 7 8 9 hulladék: 7 8 9
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. Sajnos nem ismersz ilyen tárgyat. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 10 11 12 hulladék: 10 11 12
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dárdát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkést. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 14 15 16 hulladék: 14 15 16
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. Sajnos nem ismersz ilyen tárgyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 22, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +15 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 236 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A KVATÁCIÓ MEGISMERÉSE, 2. LÉPÉS (17. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Ujjongasz magadban - hamarosan eléred a TELJES KVATÁCIÓT, amely virtuális halhatatlanságot jelent, és tudomásod szerint eddig egyetlen alakváltónak sem sikerült végrehajtania. Az atomi és molekuláris szintű átalakítások tovább folynak, tovább növelve átmeneti gyengeségedet (további -2 védettség) ez azonban nevetséges ár a Teljes Kvatáció elérésért. A kvatációs transzformáció melléktermékeként egy újabb, igen értékes képességet is elsajátítottál: ez a kisebb tűzlehelet. Életenergiádat mostantól képes vagy korlátozott mértékben direkt energiává alakítani, és ezt forró tűzleheletként ellenfeledre köpni. A tűzleheletet ugyanúgy kell használni, mint a normál támadó varázslatokat, a TV és FTV parancsokkal. A különbség az, hogy a tűzlehelet használatához nem kell varázspont, alkalmazásakor mindössze 2 életpontot kell feláldoznod. A kisebb tűzlehelet sorszáma 110, [tehát TV 110-el rakhatod be a TV listádra] karakterszintenként D3 életpont sebzést okoz (max. 50D3), amit sikeres mentődobás felez.

KARAKTERLAP

Ebenezer Scrooge, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 95. fordulód.

Erő: 15 (18) Szint: 18 Merészség: 6/5 Magasság: 185 cm
IQ: 25 Támadás: 21 (22) Agresszió: 4 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 11 (12) Védekezés: 21 (24) Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 252/102 Jellem: gonosz (60) Tul. pont: 2
Szerencse: 19 (24) Varázspont: 177/24 Pénz: 97 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 25/0
Eddig összesen 882 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 054 TP-t kaptál. Jelenleg 268 512 TP-d van. A következő szinthez még 71 488 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, dermesztő lidérc, csontváz lord. A 89. fordulódban 841 arany került a bankszámládra. 853 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 23/73 (+11%) ütőfegyverek: 10/50 (+4%) lőfegyverek: 22/90 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
102,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 111

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 166 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 41/36 (+56%) 2. nyomkövetés: 23/30 (+21%) 3. mászás: 5/19
4. csapdakészítés: 7/63 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/33 6. gyógyítás: 31/77 (+44%)
7. titkosírás: 4/15 8. felderítés: 4/98 9. szörnyidomítás: 3/71
10. teológia: 6/31 (+9%) 11. taumaturgia: 11/76 (+3%) 12. zene: 1/103
13. szörnyismeret: 8/5 14. zárnyitás: 1/20 15. vadászat: 5/16 (+37%)
16. bányászat: 16/81

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), óriás csontváz (#176), fabontó szójer (#71), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (teljesítve)
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 23, 25, 28, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 68 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 781 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 5 * orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 2 Mallon botja (#1526)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 23 ubuk tüske (#131)
1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138) 4 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+2)
1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * koponya szimbólum (#139)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 45 csepp tinta (#101), fér még: 25]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1 kavadu iszák (#25) [benne 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 120]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Eszközök, használati tárgyak
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 éjkő (#2369)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 2 fáklya (#36)
3 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576) 2 gyógykenőcs (#313)
4 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40)
1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540)
1 moa antigrav (#2204) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 3 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 sötét tekercs (#535) 1 tapasztalatkő (#975)
1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42) 1 + tüskecsapda (#242)
2 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 18 álompor (#396) 13 amniosz (#203)
1 aurach bőr (#658) 21 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
$1 bordacsont ($16) 1 bruhatagnyelv (#1230) 4 csillezsályalevél (#1253)
15 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
1 elkarog szőr (#665) 2 ezüstdarab (#326) 1 fémrúd (#104)
3 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 3 gyíkfű (#201)
1 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
3 karbin plazma (#199) 3 kavadu lebeny (#24) 1 kazmár gyökér (#205)
4 lidércesszencia (#1074) 139 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
33 mákrózsa virág (#56) 6 mandibulapenge (#125) 1 moa rubin (#379)
1 moa smaragd (#377) 8 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 17 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21)
29 pirkit (#153) 3 púderkő (#119) 3 pular kristály (#239)
1 rákpáncél (#97) 3 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264)
19 rézdarab (#70) 4 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128)
1 + smaragdkő (#678) 6 smirglilevél (#29) $10 sünmedve tüske ($14)
12 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529) 5 szulfagor agyar (#677)
1 Tiume batyuja (#660) 2 trikornis szarv (#198) 1 tükör (#43)
11 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 13 vasérc (#152)
6 vízionár szem (#102) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 114.29 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 kőkés (#6)
12 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 éjkő (#2369) 1 huhogó bibe (#332)
4 kaja (#2) 1 kőkés szimbólum (#2321) 1 lidércesszencia (#1074)
3 madártoll (#112) 6 móri gyümölcs (#116) 2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

60 61 62 63 64
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
(61,33) márványtorony (#175), Tharr oltár, élőholt quwarg (#202), ork sámán (#345)
(61,34) tetemember (#123), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 36. jellempróba
(61,35) ryuku gárdista (#360), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(61,36) proteinfecske (#139), élőholt quwarg (#202), művészi porolit (#720), 46. jellempróba
(61,37) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), dermesztő lidérc (#645)
(61,38) manaelementál (#290), élőholt quwarg (#202), dermesztő lidérc (#645), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), karmazsin huhogó (#185)
(61,39) élőholt quwarg (#202)
(61,40) mély kút (#93), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), 25. jellempróba, művészi porolit (#720)
(62,32) tetemember (#123), patak, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), pszi elementál (#221)
(63,31) burástya királynő (#759)

Üzenet küldése a karakternek