94. forduló, 96. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 12. 15h:05'
EZ A 372. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD
373. játékheted kezdete: márc. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [168,73] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 rubin fülbevalót (1300 arany), 1 ryuku kalózkendőt (777 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Corin tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 sárkányölő kardot.
Thuravindol, amikor összefutottatok, adott neked 10 őskristály-szilánkot (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+10 tvp ).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Varázserőd regenerálódik. (+115 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+2 vérpont). A lottó 963. hetének nyerőszámai: 6, 1, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 26 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kétfejű troll nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 278.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 5. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 237 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 260.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 255.]

kf 673 453 kézbeveszed/felveszed a 673. tárgyat a 453. tárggyal
A füledre akasztod a rubin fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 255.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

ek 116 40 313 t. energia kisütése: 116 40 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 247.]

m 3 mozogsz délkeletre
[169,74] A dombság átmegy hegységbe.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. [8 pontot használtál fel, van még 239.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 231.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[168,75] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 12 madártollat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar felderítő közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő bal lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal néhányszor megkarcolod a varkaudar felderítő bal oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1663 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 62, gyógyulás: 20, összesen: -42 ÉP}


(Továbbmész...) [169,76] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy kétfejű troll. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll bal lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal kissé megkarcolod a kétfejű troll bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kétfejű troll karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-14 életpont). A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1073 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 24, gyógyulás: 15, összesen: -9 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy manóodút. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz sötét kámzsát. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [32 pontot használtál fel, van még 199.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [8 pontot használtál fel, van még 191.]

m 4 mozogsz délre
[169,77] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy elhagyott bányát. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy varkaudar felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő bal karját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 17 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal néhányszor megkarcolod a varkaudar felderítő jobb lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1663 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 41, gyógyulás: 22, összesen: -19 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 183.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 175.]

m 3 mozogsz délkeletre
[170,78] Még mindig dombos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy ongóliant. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[8 pontot használtál fel, van még 167.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 159.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[169,79] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Látsz egy márványtornyot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal néhányszor súrolod a quwarg királynő testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy quwarg anyakirálynő. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [170,80] Vált a terep: ritka erdőben vagy.


(Továbbmész...) [171,81] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 szent jogart. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [40 pontot használtál fel, van még 119.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[172,82] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar felderítő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal súrolod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1663 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 43, gyógyulás: 12, összesen: -31 ÉP}


(Továbbmész...) [173,83] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal néhányszor megkarcolod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Zinthurg pallossal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 11, gyógyulás: 85, összesen: +74 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy ősdentor. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[16 pontot használtál fel, van még 103.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő árnymanó kölyök, miközben ádázul rág valamit a szájában, bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
9 mérföld megtétele után (ritka erdőben): van itt egy tűzrakó hely; 12 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy márványtorony; 18 mérföldre az indulási helytől (dombságon): van itt egy művészi porolit, egy vaskohó; 24 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy grok-képződmény; 27 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy kristálypalota; 33 mérföld zötykölődés után (hegyszirtek között): van itt egy törpe bánya, egy kolostor; 36 mérföldre az indulási helytől (alacsony hegységben): néhány tüskés harci gromak bukkan fel, majd a másik irányba továbbindulnak; van itt egy elhagyott bánya, egy művészi porolit.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 73.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(168,75) patak, grok-képződmény (#149), varkaudar felderítő (#7133)
(169,76) kétfejű trollok (#163), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), manóodú (#698), Elenios oltár, 38. jellempróba
(169,77) 34. jellempróba, varkaudar felderítő (#7133)
(169,79) márványtorony (#175), 37. jellempróba, quwarg királynők (#153), quwarg anyakirálynő (#269)
(170,78) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), ongóliant (#159)
(171,81) élőholt tigris (#766), grok-képződmény (#149), 23. jellempróba
(172,82) 46. jellempróba, varkaudar felderítő (#7133)
(173,83) délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), manaelementál (#290), ősdentor (#282)

[188,98] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek.

Látsz egy kristálypalotát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet.
[0 pontot használtál fel, van még 73.]

ef 7 505 energia fejlesztése 7
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 7 vérpontot. [49 pontot használtál fel, van még 24.]

szk 201 keresed a 201. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy quwarg harcost. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 21.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 17, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 236 pontot. A következő körben tehát 257 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSKRISTÁLY-SZILÁNK (1525. TÁRGY)
Ha a kezedben tartod ezt az áttetsző, bizsergő mágiával megtöltött kristályszilánkot, tudd meg, ezzel a quwargok síkján őrzött titkos tudás egy piciny darabkáját szerezted meg magadnak. Ki tudhatja? Talán ezzel ismét sikerült elodázni az újabb ghallai rovar-inváziót... A kristályszilánk használata bonyolult feladat, titkának megismeréséhez a Vasalt Bunkók Közös Tudat mindenkori vezetőjének aktív segítsége szükséges. Ha szerencséd van, megszerezheted a kristályból két szörnyeteg enciklopédiáját, amelyeket a Főbunkó is ismer. Használatához add ki a H 1525 <1. szörny száma> <2. szörny száma> parancsot 3 TVP-ért. Ekkor megkapod a második és harmadik paraméterben megadott szörny enciklopédiáját. A szilánk ereje nem oly hatalmas, mint a Bunkó Akadémián tárolt gigantikus ősquwarg kristályé, ezért használat után elvész. Vigyázz, amennyiben a kért szörnyről nem rendelkezik információval a tudat vezetője, vagy már egyébként is ismerted a megadott szörnyet, a szilánknak már akkor sem veszed további hasznát! [Egy fordulóban max. 5 őskristály-szilánkot használhatsz el + Bunkó Akadémia látogatást ejthetsz meg összesen.]

RUBIN FÜLBEVALÓ (673. TÁRGY)
Különlegesen ritka és mesés varázstárgy a rubin fülbevaló - állítólag Folrang, az ősöreg rubinsárkány hihetetlen kincsgyűjteményének egy értékes darabja. Ha azon szerencsések közé tartozol, aki a fülébe akaszthatja ezt a gyönyörű ékszert, máris tapasztalhatod a hatását: max. ÉP-d megnő harminccal, védettséged hárommal, ha viseled.

RYUKU KALÓZKENDŐ (1157. TÁRGY)
Elment az eszük ezeknek a ryuku navigátoroknak, hogy egy kendővel takarják el fele látásukat - gondolod, amikor magad elé idézed a tenger alján fekvő ryuku tetem kinézetét, akinek fejéről az új ereklyédet leakasztottad. De azért egy próbát talán megér, hogy egy percre te is úgy néz ki, mint ő, és megfejthesd a ryuku kalózkendő igazi titkát. Elég csak megkötnöd a tarkódon, majd körülnézni, és a látásról alkotott eddigi véleményed egy csapásra a múltba vész. A szemlélet elavultságának oka pedig a következő: egy szemeddel sokkal élesebben látsz, mint eddig kettővel. Határozott kontúrokat fedezel fel a távolban, épületek és növények jól látható körvonalai bontakoznak ki előtted. Ha a továbbiakban is magadon hagyod, a kendő viselésének további pozitív hatásait is kifigyelheted: szerencsédhez +4 adódik, és sem a koordináta-meghatározáshoz, sem a szeksztánsot igénylő varázslataidhoz nincs szükséged többé szeksztánsra. A kalózkendőt viselve mindig egyértelműen tudod, hol tartózkodsz. Ugye beleszerettél az új csecsebecsédbe? Jó, akkor elmondom az egyetlen negatívumot is, ami akkor jelentkezik, ha nem a távolba kell révedned, vagyis a harc közben: támadásod 1-gyel csökken, amíg a kendőt hordod. Ha nem zavar öltözködésed bizarrsága, a ryuku kalózkendő felcsatolása mellett természetesen húzhatsz másik sisakot is.

SÁRKÁNYÖLŐ KARD (289. TÁRGY)
Ezt a legendás relikviát még az ősi Esthar császárságban kovácsolták. Egyetlen célja a sárkányok pusztítása - ez az alapban 6D8+3 sebzésű fegyver +30 sebzést ad használójának, ha ellenfele sárkány! Persze, más ellenfelekkel szemben is kitűnő penge, forgatásakor +8 támadást kapsz erre a fegyverre. Forgatásához legalább 25-ös vágófegyver szakértelem szükséges.

MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY)
Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg.
- Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged.
- Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle...
[Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY)
A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál.

QUWARG ANYAKIRÁLYNŐ (269. SZÖRNY)
- Egek ura! - nyögnéd, ha jönne ki hang a torkodon, amikor föléd magasodik a közel öt méter magas gigantikus rovar. Óriási csáprágóiból sav csöpög, tonnás potrohának megmozdítására dübörögni kezd a boly. Csak a leghatalmasabb, legnépesebb quwarg bolyokban lehet megtalálni a quwarg anyakirálynőt, aki képes a specializált quwargok, köztük a királynők létrehozására. Ezenkívül a quwarg anyakirálynőből jöhet létre évszázadok alatt, komoly mutációval a kisebb quwarg istenség. A quwarg anyakirálynő intelligens ugyan, de nem képes mágiahasználatra. Igaz, hogy erre nincs is szüksége: antimágikus aura lebegi körül!

KARAKTERLAP

Suitora Zolna, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Bőröd mint a sírok márvány fehérje. Tharr felszentelt papja vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 95. fordulód.

Erő: 22 (32) Szint: 19 Merészség: 9/5 Magasság: 163 cm
IQ: 26 Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 21 (32) Védekezés: 75 Menekülés: 15 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 19 (28) Életpont: 351/447 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (44) Varázspont: 604/290 Pénz: 26 arany Kép. pont: 10
Vérpont: 17/0 Pszi pont: 164/238 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 509 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7642 TP-t kaptál. Jelenleg 340760 TP-d van. A következő szinthez még 109240 TP szükséges. Trófeáid: hegyi góliát, hordóagyú mameluk, woorgard. Jóllakottság: 179%. A 95. fordulódban 45859 arany került a bankszámládra. 45859 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 3/0 szúrófegyverek: 1/35
vágófegyverek: 24/46 (+5%) ütőfegyverek: 1/52 dobófegyverek: 22/28 (+10%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/75 (+44%) 2. nyomkövetés: 26/45 3. lopás: 1/7
4. mászás: 4/74 (+16%) 5. csapdakészítés: 13/9 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/52
7. gyógyítás: 1/71 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 4/26
10. szörnyidomítás: 5/34 11. teológia: 31/30 (+31%) 12. taumaturgia: 29/85 (+13%)
13. versengés: 2/15 14. harcművészetek: 3/85 15. szörnyismeret: 13/70 (+26%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/9 18. vadászat: 3/46
19. bányászat: 4/4 (+90%) 20. testépítés: 1/71 21. úszás: 2/52
22. főzés: 9/37 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 27 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
Az új képesség készen van, de még 1 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 6 kaja (#2) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
26 arany (#50) 1 ezüstdarab (#326) 1 ilkin érc (#232)
12 madártoll (#112) 2 nyílvessző (#108) 2 óndarab (#85)
1 szent jogar (#150) 1 vasérc (#152) 26 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,98) kristálypalota (#401), 43. jellempróba, oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* "MONSTER 954" - Az ódon vízköpőnek ki lehet pattintani a jobb szemét egy vágófegyverrel, így egy adamantithoz jutsz. A változtatás célja, hogy fix sebzésű, idézhető szörnnyel lehessen próbálgatni a sebzéscsökkentő hatásokat.

Üzenet küldése a karakternek