93. forduló, 95. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 13. 12h:11'
EZ A 141. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
142. játékheted kezdete: júl. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,92] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 láncinget (1 arany kikiáltási áron), 1 szöges bunkót (1 arany kikiáltási áron), 10 kaját (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy óriás patkány fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 260.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 257.]

ef 2 501 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 243.]

f 166 kísérletezel a 166. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Telik múlik az idő... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 233.]

f 15 kísérletezel a 15. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz vas fejpántot. (ld. enc.) 114 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 223.]

se 23 segítesz: 23
Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 223.]

jlk 4226 jelszó kimondása 4226
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza jobb első lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a massza teknőcpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A massza újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 karbin plazmát. 334 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Ez az! Megtaláltad! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken (ld. enc.). Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 208.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[73,91] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nukleáris cickány jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Vashegyű lándzsával eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 4 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 761 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 50, gyógyulás: 8, összesen: -42 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északra nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Összefutsz egy fekete hajú, csillogó szemű, rövid bajszú árnymanó férfival. Fekete a bőre. Dornodon eljövendő papja. Egy tankány karmot, egy fekete bőrcsizmát, egy denevér szimbólumot, egy gromak páncélt, egy vassisakot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy törpe kovács trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy aurapollátor! Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Az állat elkezd hozzád dörgölőzni. Vajon mit akarhat? Ez az, de már túl késő! Az aurapollátor zsebkendőnek használta a ruhádat. Micsoda undorító dög ez! Most vakarhatod le ezt a nedves, sikamlós folyadékot. Legközelebb megpróbálsz óvatosabb lenni. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Azt mondja: " Mit bámulsz? Szétszedlek, mint hülyegyerek a meséskönyvet!" Ellenséges szándéka egyértelmű: a harc elkerülhetetlen.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Fúvócsővel céloz Rád ellenfeled, majd lő. Feléd repül 4 ubuk tüske. Pár lövedéke átjárja a fejedet. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az árnymanó testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az árnymanó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mandibulakaszával az árnymanó párszor kilyukasztja a fejedet. (4 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (istened védelmez +27 ÉP.) Árnyéktőrrel az árnymanó megkarcolja a jobb karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (istened védelmez +5 ÉP.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} {Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 212, gyógyulás: 44, összesen: -168 ÉP}


Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [8 pontot használtál fel, van még 200.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+149 életerő.)
[20 pontot használtál fel, van még 180.]

(Továbbmész...) [74,90] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ork sámán. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán jobb vállát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sámán erszény (ld. enc.). 429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+64 életerő.) Felfedeztél egy gumifát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,89] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié.

[46 pontot használtál fel, van még 134.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[73,88] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy surranó kígyó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a surranó kígyó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A surranó kígyó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A surranó kígyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [74,87] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy csodabazárt. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sörényes ubuk. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,86] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy patakot. Délre nézve látsz egy csodabazárt. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. [24 pontot használtál fel, van még 110.]

m 8 2 1 mozogsz északra, keletre, északkeletre
[75,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sörényes ubuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a topránypolip puha testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy patakot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [77,84] Dombos terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy phua-kúp van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[38 pontot használtál fel, van még 72.]

m 8 mozogsz északra
[77,83] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Utad során felfedezel egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Van egy ház ajtó nélkül, ablak nélkül, mégis sok száz gyerek lakik bévül.
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a topránypolip testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a topránypolip testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 45.]

gyk 249 30 gyakorolsz a 249. tárggyal 30 pontért
Gyakorlásképpen célba dobálsz. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}

[30 pontot használtál fel, van még 15.]

gyk 28 10 gyakorolsz a 28. tárggyal 10 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. Még sokat kell gyakorolnod. Hirtelen kiváló ötleted támad: a mászókarmot kesztyűként a kezedre húzva (KF 78) megnövelhetnéd az ökölharc sebzését (+4 ép/ütés). [10 pontot használtál fel, van még 5.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Van egy ház ajtó nélkül, ablak nélkül, mégis sok száz gyerek lakik bévül.
[5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: alakváltás 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: keresed a 42. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következő körben tehát 234 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VAS FEJPÁNT (408. TÁRGY)
Elegáns fejrevalót kovácsolhatsz vasból, amely ugyan nem véd annyira, mint a vassisak, de sokkal könnyebb és elegánsabb is. A vas fejpánt elkészítéséhez egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 3 vasércből és 6 pirkitből kovácsolj csinos, míves szegecseket és lapokat, és erősítsd őket egy tatubőrre. Mindez 30 TVP-be kerül. A vas fejpánt 3-al növeli a védettségedet. A vas fejpánt elkészítése némi szakértelmet is igényel: legalább 4-es bányászat szakértelmet! (Hölgyek: a pántot készíttessétek el szívetek törpéjével!)

MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM
Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod.

EZÜSTSHURIKEN (327. TÁRGY)
Komoly munkát kíván, hogy egy olvasztókemencénél, 15 TVP árán elkészíthess 2 ezüstdarabból egy ezüstshurikent. Ez a puha, sérülékeny dobófegyver 3d4 sebzést okoz, különösen olyan ellenfelek esetén érdemes alkalmazni, amelyeket csak ezüstfegyverrel lehet megsebezni. Ha ilyen ellenféllel kerülsz szembe, és van a birtokodban ezüstshuriken, használni fogod automatikusan, ha kiadtad az FLH 997 327 parancsot.

SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb. Ezt az ocsmány tárgyat nem adhatod oda más kalandornak, még a boltban sem veszik meg, legfeljebb eldobhatod a D 650 paranccsal.

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 94. fordulód.

Erő: 26 Szint: 15 Merészség: 9/5 Magasság: 180 cm
IQ: 15 Támadás: 16 Agresszió: 4 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 262/156 Jellem: semleges (-12) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 103/96 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 10/1
Eddig összesen 392 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2682 TP-t kaptál. Jelenleg 89331 TP-d van. A következő szinthez még 30669 TP szükséges. Trófeáid: autentikus vámpír, vérfürdető magszim, varkaudar bajnok. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 4 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/27 (+6%) szúrófegyverek: *19/100 (+2%) vágófegyverek: 1/4
ütőfegyverek: 5/20 (+6%) lőfegyverek: 14/76 dobófegyverek: 3/37 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/79 (+10%) 2. nyomkövetés: 3/87 3. mászás: 6/73 (+6%)
4. csapdakészítés: 9/41 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/24 6. gyógyítás: 46/35 (+29%)
7. titkosírás: 3/85 (+10%) 8. felderítés: 2/109 (+12%) 9. teológia: 5/92
10. versengés: 1/47 11. zene: 7/28 12. szörnyismeret: 5/6 (+8%)
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 8/13 15. bányászat: 10/71 (+10%)
16. főzés: 4/72 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 44 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
trikornis (#104), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1)
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 7 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
Az új képesség készen van, de még 18 nap szükséges, hogy használhassátok.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752.

Összsúly: 62.57 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 arany (#50) 1 deus ex machina (#1)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüstshuriken (#327) 1 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
2 pirkit (#153) 1 sámán erszény (#650) 1 surranó kígyó bőr (#47)
11 ubuk tüske (#131) 6 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,88) surranó kígyók (#30), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, tetemember (#123)
(73,91) nukleáris cickány (#155), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Dornodon oltár, egy árnymanó férfi
(73,92) massza (#217)
(74,87) sörényes ubukok (#89)
(74,89) Elenios oltár
(74,90) ork sámán (#345), gumifa (#38), 35. jellempróba
(75,85) sörényes ubuk (#89), mély kút (#93), tavacska, 40. jellempróba, topránypolip (#86)
(75,86) Elenios rúnaköve, 32. jellempróba, Elenios oltár
(76,85) 44. jellempróba
(77,83) mély kút (#93), phua-kúp (#372), oltár, topránypolip (#86)
(77,84) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek