93. forduló, 95. forduló, Széltoló Komisz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 19. 10h:16'
EZ A 145. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
146. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3140
SZÁMLA : XXXX

SZÉLTOLÓ KOMISZ KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,47] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy óriás patkány nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 237.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

ba 176 nem támadod a 176. szörnyet
BA 176 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [10 pontot használtál fel, van még 222.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

fog 102 220 elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal
fog 102 220 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az esőidézés varázslatot! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

fvh 10 felt. varázslat haszn. 10
Harci varázslataidat használni fogod minden 10. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

tv 33 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[93,46] Dombos terepre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a mélységi grittang farkát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Orgyilkos tőrrel megdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy dermesztő lidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [92,45] Továbbra is dombság. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy sebesült szeppent rákfatty nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel megérinted a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 288 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Észreveszel egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [91,44] Még mindig dombos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy pattanóböde közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pattanóböde testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a pattanóböde bal oldalát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A pattanóböde beleharap a kezedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a pattanóböde testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 192.]

m 6 mozogsz nyugatra
[90,44] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Álljon e tábla 100 csata 13 DEMeztetés és 4 halott kalandozó emlékére. Tour-Mix. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 323 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Látomásaid vannak. Egy hosszú asztal jelenik meg előtted, dugig tömve a legfinomabb sültekkel. Körülötte szolgálók sürgölődnek, minden üres tálca helyére újabbat hoznak. Gyomrod fájdalmas korgással térít magadhoz, szinte elviselhetetlenül éhes vagy. Már bármilyen étellel elégedett lennél, még arról is lemondanál, hogy inasok hozzák eléd. Hiába kutatsz, semmit nem találsz. Hasadra szorított kézzel, dühösen visszafordulsz. 323 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a piromenyét farkát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Chara-din misszionáriusa. Egy bőrsisakot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy örökkéval.kristályát és egy rőtmanó kacagányt visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy purifikátor trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: prédára leső drónkeselyű. Bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy sörényes ubuk. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Malena. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[25 pontot használtál fel, van még 167.]

be 48 bemész a 48. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét honol. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 162.]

lm 11 31 33 mozogsz 11 31 33
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [2. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt mirg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar az. Fegyvere egy csontszurony. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 1 bőrpáncélt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [30. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [38. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [37. PONT.] Hirtelen egy élőholt mirget veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg jobb oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [36. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [34. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [31. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt mirg van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [33. PONT.] Hirtelen egy vadász varkaudart veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát (ld. enc.) és 1 kis bőrpajzsot. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar mágus van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 kavadu iszákot. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst nyaklánc, 1 igazgy. fülbevaló (ld. enc.), 1 pular kristály (ld. enc.), 1 zárnyitó készlet és 1 távcső. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [60 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 102.]

dd 12 51 45 eldobod a 12. tárgyat az 51. tárgyat a 45. tárgyat
Elhajítasz 1 csontszuronyt. Elhajítasz 1 bőrpáncélt. Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

dd 224 9 16 eldobod a 224. tárgyat a 9. tárgyat a 16. tárgyat
Elhajítasz 1 varkaudar lándzsát. Elhajítasz 1 bunkósbotot. Elhajítasz 1 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 38 12 1 mozogsz 38 12 1
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [2. PONT.] Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. [60 pontot használtál fel, van még 42.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[89,44] A síkság után kisebb hegyek következnek. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy bibircsók-óriás. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy óriás csontváz.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod az óriás csontváz jobb karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A csapás keresztben kettécsapta a páncélodat! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 dözmöng szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 242 (limit: 615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28346.
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [88,44] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sóhajtó dorony jobb oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy szintszívó.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a szintszívó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Második ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc bal vállát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a láplidérc testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találsz nála 1 ugh mérget.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 244 (limit: 615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28466.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [87,44] Még mindig füves síkságon vagy.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 sámán gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 246 (limit: 615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28586.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 27.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[86,44] Síkság, továbbra is csak síkság.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy autentikus vámpír áll veled szemben.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A következő ellenfél egy óriás csontváz.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az óriás csontváz testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz bal oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Találsz nála 1 Korrum pálcáját. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 248 (limit: 615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28706.
Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északnyugatra látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [85,44] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő sünmedve nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sünmedve bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sünmedve meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 75 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy óriás csontváz.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szintszívó.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a szintszívó bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a szintszívó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 250 (limit: 615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28826.
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya jobb karját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [84,44] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bíborgörény került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a bíborgörény fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a bíborgörény fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bíborgörény megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bíborgörény még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [15 pontot használtál fel, van még 12.]

ef 10 504 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 4.]
A szervezetedet méreg pusztítja (-4 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 4, 3.
Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következő körben tehát 239 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KINCSVADÁSZAT (561. TUDATI KÉPESSÉG)
Már csak ez a pici lépés kellett, az utolsó löket, az utolsó kis felismerés ahhoz, hogy tökéletes kincsvadász váljon belőled! Ha a szörnyeknek, és a közönséges tárgyaknak van kasztroplanáris lenyomata, akkor törvényszerű, hogy a drága kincseknek, ősi relikviáknak, varázstekercseknek és másként megszerezhetetlen értékek esetében is lennie kell ilyesminek! Nincs is más dolgod, mint megfejteni azt a nem kis talányt, hogy vajon egy-egy hőn áhított kincs tudati tükörképe vajon pontosan hogyan nézhet ki odaát, a tudati térben? Ha ezt a kérdést sikerül megválaszolnod, onnan már gyerekjáték megtalálnod őket, a kis drágasááágaidat... Minél tapasztaltabb kincsvadász vagy, annál több értékes ritkaságnak ismered majd fel a tudati megfelelőjét. És ne vigyorogj, inkább indulj! Kalandra, kincsvadászatra fel! [Mostantól a ritka kincsek megtalálására nagyobb esélyed lesz. Egészen pontosan a tapasztalati szinted/20% extra bónuszt kapsz erre. Az így szerzett bónusz azonban nem nőhet +10 fölé, és a kiszámításánál lefelé kerekítünk. A képesség energia kisütést nem igényel, permanens és automatikus.]

SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY)
A szubreális vámpírok az élőholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra.

PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY)
A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye.

VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY)
Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges.

VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY)
Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál.

PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY)
A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz.

KORRUM PÁLCÁJA (1545. TÁRGY)
Megvizsgálod ezt a rúnákkal telerajzolt varázspálcát. A jelek között ott szerepelnek a fiatalság szimbólumai - ezt meg tudod állapítani a taumaturgiában való jelenlegi jártasságodnak köszönhetően. Talán arra is sikerül rájönnöd, hogyan kell kisütni a pálcában rejlő varázslatot. Ha megpróbálod, a H 1545 parancsot add ki, 5 TVP árán. Ha minden jól megy, tested megfiatalodik, és te megszabadulsz minden természetellenes öregedéstől. Persze ki tudja, Korrum Nert milyen biztonsági intézkedéseket tett arra az esetre, ha pálcája illetéktelen kezekbe kerülne. Készülj fel rá, hogy nem biztos, hogy minden úgy történik, ahogy eltervezted. Korrum pálcáját önként nem ajándékozod oda senkinek, a tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Széltoló Komisz, egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Sheran hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 94. fordulód.

Erő: 27 (32) Szint: 17 Merészség: 7/3 Magasság: 107 cm
IQ: 26 Támadás: 19 (20) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 19 (23) Védekezés: 16 (19) Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 239/202 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (28) Varázspont: 153/35 Pénz: 1371 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 30/28 Pszi pont: 67/12
Eddig összesen 918 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 842 TP-t kaptál. Jelenleg 210 548 TP-d van. A következő szinthez még 49 452 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, élőholt mágus, élőholt sullár. A 84. fordulódban 1100 arany került a bankszámládra. 1166 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/87 (+24%) szúrófegyverek: 4/24 (+136%) vágófegyverek: 22/39 (+5%)
dobófegyverek: 21/78 (+30%)

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (150%) << ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
84,44 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 111 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/50 (+68%) 2. nyomkövetés: 10/58 (+35%) 3. lopás: 2/0
4. mászás: 4/4 5. csapdakészítés: 8/24 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/89 (+12%)
7. gyógyítás: 23/31 8. titkosírás: 3/16 9. felderítés: 3/74
10. teológia: 5/34 (+20%) 11. taumaturgia: 8/81 (+36%) 12. versengés: 3/33 (+20%)
13. zene: 1/90 14. szörnyismeret: 9/75 (+22%) 15. pszi: 12/72 (+20%)
16. zárnyitás: 12/49 (+14%) 17. vadászat: 3/70 (+12%) 18. bányászat: 10/44 (+24%)
19. testépítés: 20/94 20. főzés: 2/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot )
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
élőholt sullár (#216), Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 34 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1209 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 rőtmanó kacagány (#714)
3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 1 éjkő (#2369)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 5 kaja (#2)
5 kaktusztüske (#114) 1 kavadu iszák (#25) 1 Korrum pálcája (#1545)
5 madártoll (#112) 2 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)
3 rákfatty váladék (#333) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 6 sünmedve tüske (#14)
4 szvó-ektoplazma (#151) 1 távcső (#42) 5 ugh méreg (#166)
1 varkaudar csont (#1113) 34 víz (#27) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95
43
44
45
46
47
48
(84,44) bíborgörények (#84), egy ismeretlen isten rúnaköve, 40. jellempróba
(85,44) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Tharr oltár, 50. jellempróba, sünmedvék (#33), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), ragyás burástya (#111)
(86,44) autentikus vámpír (#154), óriás csontváz (#176), 31. jellempróba
(87,44) zombi (#49), csontváz (#48), gumifa (#38)
(88,44) sóhajtó dorony (#112), szintszívó (#96), láplidérc (#352), gumifa (#38), Fairlight oltár
(89,44) világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120), csontlepke (#746), óriás csontváz (#176)
(90,44) a 48. labirintus bejárata, mély kút (#93), tavacska, barátság szent tüze (#484), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), piromenyét (#99), Malena (5158. kalandozó), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108), varkaudar mágus (#128)
(91,44) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, pattanóböde (#145)
(92,45) szeppent rákfatty (#186), Elenios oltár, 38. jellempróba, vaskohó (#155)
(93,46) mélységi grittangok (#103), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 31. jellempróba
(94,47) a 46. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek